Ach, die Arabier die ik op heb staan kan er ook wat van. Denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
Partijdige kut commentator op Radio 1.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef BrandX het volgende:
Dat kan dus eigenlijk niet meer mis gaan, gefeliciteerd Twente![]()
We hebben nog het Brabants Kwartiertjequote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef Pupp3t het volgende:
Yes..yess....godverdomme..daar valt een lading spanning van me af zeg
Moet je vaker doen dus.quote:
Had ajax maar thuis tegen Sparta moeten winnenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel controleerd worden voor competitievervalsing. Je maakt mij niet wijs zo goed te spelen tegen Heerenveen en zo enorm bagger tegen Twente.
Ik heb 'm ook..... FC Twentiequote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, die Arabier die ik op heb staan kan er ook wat van. Denk ik.
Wees gewoon blij voor Twente ofzo, dat gezeik op Ajax komt altijd een beetje sneu over.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Wel fijn zeg, die Joden weer een jaartje stil
Denk het ook! Was daar al grimmigquote:
HAHA IK LACH IN JE GEZICHTquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel controleerd worden voor competitievervalsing. Je maakt mij niet wijs zo goed te spelen tegen Heerenveen en zo enorm bagger tegen Twente.
moet er niet aan denkenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Ziek als NAC nu scoort, dan wordt het nog spannend ook.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee hoor, anders waren ze wel kampioen geworden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Ajax heeft gedaan wat het moest doen.
Net zo stil als de Feyenoorders, maar wél met zelfrespect. Als Feyenoorder kan je toch niet meer serieus in de spiegel kijken na dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Wel fijn zeg, die Joden weer een jaartje stil
Tja, dat ze dat gingen doen was te verwachten natuurlijk. Niet te controleren. Hoe wil je dat doen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee kuttroll.quote:
Ik heb het over vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, anders waren ze wel kampioen geworden.
Nouja, NEC is ook een soort Tukkers-club, dus best te begrijpen...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Lekker triest al die supporters van NEC en Feyenoord.
succesquote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TVP, even de reeks tot nu bijlezen
Mwah ben niet echt heel blij voor Twente ofzo. Gunde het ze alleen veel meer dan Ajax.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wees gewoon blij voor Twente ofzo, dat gezeik op Ajax komt altijd een beetje sneu over.
NAC maakt echt geen 2 doelpuntenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef patrickpsv het volgende:
ik hoop alleen niet dat ik te vroeg gejuicht heb, voor de zekerheid nog maar een 3e erbij
Idd. 3.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NAC maakt echt geen 2 doelpunten
Gek he..quote:
Is toch terechtquote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een falers zeg, al die mensen die Ajax uitlachen
QFTquote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
De enige die dat terecht kunnen doen is Twente.quote:
Wat een falers. 106-19 en geen kampioen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Wat een losers die mensen die voor Ajax zijn. Altijd maar weer naast het kampioenschap grijpen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
maar de andere clubs falen toch nog harder?quote:
Ja kwalificatie voor playoffs mits Roda wint. NAC moest winnen om niet van anderen afhankelijk te zijn. Het was één van de weinige clubs die vandaag nog voor iets moest spelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef The6thgate het volgende:
Heeft NAC nog zelf iets te winnen qua positie?
maar goed ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef marcodej het volgende:
Kevin Blom fluit niet echt tegen Twente moet ik wel zeggen.
Hoezo?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Net zo stil als de Feyenoorders, maar wél met zelfrespect. Als Feyenoorder kan je toch niet meer serieus in de spiegel kijken na dit seizoen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef Torrio het volgende:
Iedereen die Ajaxsupporters theaterpubliek noemt, ze zaten er toch nog massaal na jaren geen kampioenschap, dus wees alsjeblieft stil.
Als je ploeg zo goed gespeeld heeft dit seizoen dan kun je toch nog wel tien minuten blijven zitten om te applaudiseren...quote:
Nu krijgt hij problemen met Kesslerquote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef marcodej het volgende:
Echt waar?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef marcodej het volgende:
Ik lach alleen de Ajax supporters uit die het Twente niet gunnen en zo stellig overtuigd waren dat Ajax toch wel kampioen zou worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Welnee, als je een hekel hebt aan arrogantie dan doe je dat terecht.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De enige die dat terecht kunnen doen is Twente.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef Torrio het volgende:
Iedereen die Ajaxsupporters theaterpubliek noemt, ze zitten er toch nog massaal na jaren geen kampioenschap, dus wees alsjeblieft stil.
Dat was zijn kampioenstattooquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je ploeg zo goed gespeeld heeft dit seizoen dan kun je toch nog wel tien minuten blijven zitten om te applaudiseren...
Die kroon in de nek van Van Der WIel, wat een pauperjong
Niet zo moeilijk als er maar 50.000 mensen in kunnen en er meer dan 1 miljoen Ajacieden in een kleine omtrek wonen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef Torrio het volgende:
Iedereen die Ajaxsupporters theaterpubliek noemt, ze zitten er toch nog massaal na jaren geen kampioenschap, dus wees alsjeblieft stil.
quote:
Was ook gelukt, als Feyenoord niet zo opzichtig aan competitevervalsing deed.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik lach alleen de Ajax supporters uit die het Twente niet gunnen en zo stellig overtuigd waren dat Ajax toch wel kampioen zou worden.
Heb je de rest van z'n lijf ooit gezien?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je ploeg zo goed gespeeld heeft dit seizoen dan kun je toch nog wel tien minuten blijven zitten om te applaudiseren...
Die kroon in de nek van Van Der WIel, wat een pauperjong
Precies... irriteert mij ook altijd mateloosquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wees gewoon blij voor Twente ofzo, dat gezeik op Ajax komt altijd een beetje sneu over.
Goed hèquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Makaayquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi voor Makaay dat hij op deze manier afscheid neemt.
Wat een schitterende carrière. Van verlegen rechtsvoor tot internationale topscorer, alom geliefd en gerespecteerd. Sieraad voor de sport.
Jammer dat het in Oranje nooit echt mocht lukken. Wales-uit in '96 en Letland-EK 2004 zal hij zich wel blijven herinneren. Ook daar heeft hij nooit amok gemaakt.
Emotioneel zo. Wat een held. Drie keer scoren in zijn laatste competitiewedstrijd. Het is hem gegund!
Makaayquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi voor Makaay dat hij op deze manier afscheid neemt.
Wat een schitterende carrière. Van verlegen rechtsvoor tot internationale topscorer, alom geliefd en gerespecteerd. Sieraad voor de sport.
Jammer dat het in Oranje nooit echt mocht lukken. Wales-uit in '96 en Letland-EK 2004 zal hij zich wel blijven herinneren. Ook daar heeft hij nooit amok gemaakt.
Emotioneel zo. Wat een held. Drie keer scoren in zijn laatste competitiewedstrijd. Het is hem gegund!
Als telt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef RSXX het volgende:
Hoe zou het zijn gelopen als NAC geen rood had gekregen ??
ik zeik niet op Ajax ben gewoon erg blij voor Twente .quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... irriteert mij ook altijd mateloos
Eens.quote:
Je snapt niet dat de Feyenoordaanhang zich totaal belachelijk heeft gemaakt? En niet 1x, maar wel 10x, met gebeurtenissen die daadwerkelijk als feit beschouwt worden. De grootste faal dit seizoen zijn de Rotterdammers, niet de spelers van Feyenoord zelf, maar de aanhang.quote:
100% rode kaartquote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef RSXX het volgende:
Goal roda !
Hoe zou het geweest zijn als Ajax de ADO keeper niet geblesseerd had, hoe zou het zijn als Ajax de 2e Ado keeper geen rode kaart had bezorgd.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef RSXX het volgende:
Goal roda !
PSVquote:Op zondag 2 mei 2010 16:15 schreef verzer het volgende:
NEC & Feyenoord supporters die aan het feestvieren zijnwaar gaat dit over
![]()
Ajax![]()
Twente![]()
Eredivisie![]()
![]()
En die 50.000 komen dan meestal niet eens uit Amsterdam zelfquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als er maar 50.000 mensen in kunnen en er meer dan 1 miljoen Ajacieden in een kleine omtrek wonen.
Bij jou niet?quote:
Hoe hoog zou het joodse doelsaldo geweest zijn als het al die penalties niet kado hadden gekregen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef RSXX het volgende:
Ajax heeft iig afgerond aantal tegendoelpunten.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:16 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Hoe hoog zou het joodse doelsaldo geweest zijn als het al die penalties niet kado hadden gekregen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Geweldig doelsaldo ook van Twente. 65 goals voor en maar 23 tegen.
Je bent toch niet serieus he?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Geweldig doelsaldo ook van Twente. 63 goals voor en maar 23 tegen.
Jij moet vaker thuis blijvenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Happel het volgende:
6-2 Feijenoord, Bahia.
Hopen dat het geen 8-2 word.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Geweldig doelsaldo ook van Twente. 63 goals voor en maar 23 tegen.
Huh? Hoezo dit nou weerquote:Op zondag 2 mei 2010 16:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kessler, rot op! Kessler, rot op!
Van mij mogen ze er ook Maaskant bij zingen. Overschatte trainer.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Kesler rot op. Kesler rot op. Kesler Kesler Kesler rot op.
Mooi afscheid voor makaayquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Happel het volgende:
6-2 Feijenoord, Bahia.
Mensen uit Limburg niet net eens zeiken fatsoenlijk kunnen schrijvenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef LimboFan het volgende:
Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnen en daarom maar moeten zijken op de feyenoorders![]()
Bahia 6-2
HAHAHAHAHAHA volgens mij draai je daar de clubnamen om.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef LimboFan het volgende:
Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnen en daarom maar moeten zijken op de feyenoorders![]()
Bahia 6-2
Hoezo, dat maakt voor de eindstand toch niks uit?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Happel het volgende:
6-2 Feijenoord, Bahia.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Ajax wederom de topscorer, wederom geen kampioen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen uit Limburg niet net eens zeiken fatsoenlijk kunnen schrijven.
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga een naar je eigen wedstrijd kijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef patrickpsv het volgende:
het moet heel gek lopen wil het nog misgaan
Feyenoord had een kans gehad als het een echte finale was. Nu met de 2-0 achterstand prikt Ajax er sowieso eentje bij en ik zie Feyenoord niet 4x scoren tegen onze verdediging.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Invloed op de bekerfinale volgende week, anyone?
Feyenoord is los en Ajax zeer teleurgesteld.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef okeman het volgende:
[..]
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga eens naar je eigen wedstrijd kijken.
Serieus, doet het niet pijn aan je ogen? leer schrijvenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef LimboFan het volgende:
Bahia 6-2
Ja, 38 al.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Happel het volgende:
Wat een doelpuntenfestijn vandaag. Kolere.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef okeman het volgende:
[..]
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga een naar je eigen wedstrijd kijken.
Trauma's, kerel. Trauma's.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoezo, dat maakt voor de eindstand toch niks uit?
Ben al lang blij dat we weer een keertje in de CL kunnen gaan optredenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoe voelt dat nou Ajacieden, zes jaar op rij geen kampioen worden?
En dan zo boos zijn om op schrijffouten te moeten zeikenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Serieus, doet het niet pijn aan je ogen? leer schrijven
Verliezen met 1 puntje zou ik niet meteen een drama resultaat noemen... volgend jaar beterquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef mikerw het volgende:
en weer verliest ajax, weer een andere trainer nodig natuurlijk. Ga maar weer miljoenen uitgeven, misschien ooit nog eens kampioen.
En vertonghen die vertrekt en misschien de steekquote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik vrees voor Ajax dat ze het dit jaar hadden móeten doen. Met een eventueel vertrek van Suarez zullen zij de ploeg zijn die het meest zal inleveren, gok ik.
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En vertonghen die vertrekt en misschien de steek
Ja, het feit dat het een verdienste is van het hele team doet er natuurlijk niet toe. Zelfs zonder Suarez heeft Ajax zo'n beetje het beste doelsaldo.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik vrees voor Ajax dat ze het dit jaar hadden móeten doen. Met een eventueel vertrek van Suarez zullen zij de ploeg zijn die het meest zal inleveren, gok ik.
Hij staat stil, hij is de standbeeldversie van Huntelaar en dat kan niet meer in het moderne voetbal.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Komakie het volgende:
Mooi voor Makaay trouwens. Bewijst gelijk de onkunde van Been.
In het merendeel van de wedstrijden die Makaay dit seizoen heeft gespeeld is hij belangrijk geweest voor de ploeg en toch gewoon bijna worden genegeerd. Niet zeuren naar buiten toe (wat een hele prestatie is als je zo benadeeld wordt), zeggen dat je stopt en dan in de laatste wedstrijd nog even laten zien wat ze volgend jaar in dat kakkerlakkendorp gaan missen
De bekerquote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef NrTH het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam zingen.
Weten die mensen niet dat Ajax de beker al zo goed als binnen heeft?
Ik geloof er absoluut niet in dat Feyenoord ook maar een kans gehad zou hebben als het over 1 wedstrijd was geweest.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Feyenoord had een kans gehad als het een echte finale was. Nu met de 2-0 achterstand prikt Ajax er sowieso eentje bij en ik zie Feyenoord niet 4x scoren tegen onze verdediging.
Och, hoe hij met een voor NL goede scheids als Luinge omging. Hoe hij zo specifiek vóór een bepaal;d team is als preses. Dat mag gewoon niet.quote:
Helemaal niets? De beker vergeten? Ik zie geen PSV in de finale staan.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam
quote:
Meer dan eens.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geloof er absoluut niet in dat Feyenoord ook maar een kans gehad zou hebben als het over 1 wedstrijd was geweest.
Trouwens, dat gejank moet maar eens afgelopen zijn. Het was geen thuiswedstrijd voor Feyenoord en de supporters hebben het zelf verkloot door zo belachelijk met elkaar om te gaan. Dit is het resultaat en nu is iedereen een verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |