Ach, die Arabier die ik op heb staan kan er ook wat van. Denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
Partijdige kut commentator op Radio 1.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef BrandX het volgende:
Dat kan dus eigenlijk niet meer mis gaan, gefeliciteerd Twente![]()
We hebben nog het Brabants Kwartiertjequote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef Pupp3t het volgende:
Yes..yess....godverdomme..daar valt een lading spanning van me af zeg
Moet je vaker doen dus.quote:
Had ajax maar thuis tegen Sparta moeten winnenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel controleerd worden voor competitievervalsing. Je maakt mij niet wijs zo goed te spelen tegen Heerenveen en zo enorm bagger tegen Twente.
Ik heb 'm ook..... FC Twentiequote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, die Arabier die ik op heb staan kan er ook wat van. Denk ik.
Wees gewoon blij voor Twente ofzo, dat gezeik op Ajax komt altijd een beetje sneu over.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Wel fijn zeg, die Joden weer een jaartje stil
Denk het ook! Was daar al grimmigquote:
HAHA IK LACH IN JE GEZICHTquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel controleerd worden voor competitievervalsing. Je maakt mij niet wijs zo goed te spelen tegen Heerenveen en zo enorm bagger tegen Twente.
moet er niet aan denkenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Ziek als NAC nu scoort, dan wordt het nog spannend ook.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee hoor, anders waren ze wel kampioen geworden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Ajax heeft gedaan wat het moest doen.
Net zo stil als de Feyenoorders, maar wél met zelfrespect. Als Feyenoorder kan je toch niet meer serieus in de spiegel kijken na dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Wel fijn zeg, die Joden weer een jaartje stil
Tja, dat ze dat gingen doen was te verwachten natuurlijk. Niet te controleren. Hoe wil je dat doen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee kuttroll.quote:
Ik heb het over vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, anders waren ze wel kampioen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |