Hij ging wel vaker dood in de strips.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Xavier is toch dood? In de Uncanny X-men-serie? In andere series verschilt het, maar dat is met elk personage
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij ging wel vaker dood in de strips.
Dacht ik
Naaah...., de laatste jaren bij de x-men toch zeker niet.,quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDat vind ik dus ook zo lastig met die comics, ze volgen allemaal aparte verhaallijnen, vaak is het enige dat overeenkomt de namen
Geen idee. X-men Legacy ging over hem een jaar ofzo, totdat ze verder gingen met Rogue. Daarna is hij nog 2 keer even in beeld geweest met zijn zoon en toen Magneto las kwam. Verder niet gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beide
En ja, toen kwam age of apocalipse
Waarom komt hij haast niet meer in de comics voor dan?![]()
Is hij zijn krachten kwijt ofzo
Cyclops is zwaar overrated.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. X-men Legacy ging over hem een jaar ofzo, totdat ze verder gingen met Rogue. Daarna is hij nog 2 keer even in beeld geweest met zijn zoon en toen Magneto las kwam. Verder niet gezien.
Kennelijk vinden de schrijvers hem niet interessant genoeg. Iedereen zit te geilen op Cyclops.
De positie van Cyclops is nog de te verklaren via natuurlijke groei. Hij is hier jaren voor klaargestoomd.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Cyclops nu de grote leider is en Wolverine de andere.
True. Vind er niks aan, die hele kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens een idee uit welk stripboek van de xmen dit vandaan komt:Getekend door Greg Land, dus Uncanny X-Men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty is terug. Karma heeft haar been verloren, dus na Second Coming ergens.
Zal rond 525 zijn ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens een idee uit welk stripboek van de xmen dit vandaan komt:Daar was Collosus zo een lul eerste klas trouwens...,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marvel heeft trouwens een nieuw huwelijk van het jaar aangekondigd !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Northstar en Kyle bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was Collosus zo een lul eerste klas trouwens...,![]()
Marvel heeft trouwens een nieuw huwelijk van het jaar aangekondigd !
Ja geweldig...quote:
Heb het gelezen ja. Vond er niks aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja geweldig...Zo Amerikaans om er een groot ding van te maken omdat het twee mannen zijn. Die serie is trouwens niet zo goed sinds de nieuwe schrijver. Vreemd want x-23 schreef ze juist heel goed.
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ze verkopen in de online Marvel winkel ein-de-lijk complete series als bundel.
Toch maar misschien de Civil War bundel legaal maken.
Wat gaat er gecancelled worden?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marvel now gaat slecht uitpakken voor tradionele x-men fans zo als ik.
Hoe bedoel je huren?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.Nee bedankt.
[..]
Wat gaat er gecancelled worden?
Je bezit de strip niet. Een ongelukje met je Ipad (of waar je het dan ook op leest) en je bent ze kwijt.quote:
Onzin.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bezit de strip niet. Een ongelukje met je Ipad (of waar je het dan ook op leest) en je bent ze kwijt.
Tenminste, dat is wat ik hoor van veel mensen.
Uncanny' legacy, uncanny X-force,x-men .quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.Nee bedankt.
[..]
Wat gaat er gecancelled worden?
Uncanny X-Force? Maar die is geweldig!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uncanny' legacy, uncanny X-force,x-men .
Tot zover komt daar alleen all new x-men en uncanny avengers voor terug.
Tradepaperpack heet dat kijk anders even op comicasa.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Operc het volgende:
Ik heb een aantal jaar terug een aantal comics gevolgd en daar ben ik toen mee gestopt. Door alle superhelden films de afgelopen maanden is het weer gaan kriebelen om comics te lezen. Voordat ik weer maandelijks serieus ga volgen: zijn er ook een soort omnibussen of iets dergelijks te koop waar meteen hele verhaallijnen in staan in plaats van 32/40 pagina's aan verhaal voor je weer een maand moet wachten?
Tuurlijk. Check cheapcomics . Goede site, goedkoop en veel te bieden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Operc het volgende:
Ik heb een aantal jaar terug een aantal comics gevolgd en daar ben ik toen mee gestopt. Door alle superhelden films de afgelopen maanden is het weer gaan kriebelen om comics te lezen. Voordat ik weer maandelijks serieus ga volgen: zijn er ook een soort omnibussen of iets dergelijks te koop waar meteen hele verhaallijnen in staan in plaats van 32/40 pagina's aan verhaal voor je weer een maand moet wachten?
Het valt dalijk weer enorm terug natuurlijk, maar het was wel als enige titel constant stijgende qua aantal lezers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Breuls het volgende:
Eerste non-Marvel/DC-titel die het zo enorm goed doet, las ik dit weekend ergens. Mooie prestatie, ongetwijfeld geholpen door de tv-serie.
1 Darkness 11 $2.50 Image 357,006quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Breuls het volgende:
The Darkness #11, in 1997. Weet niet wat het aantal toen was.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tradepaperpack heet dat kijk anders even op comicasa.nl
Dank jullie wel! Handige links waar veel leuks op staatquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Check cheapcomics . Goede site, goedkoop en veel te bieden.
Je moet er op letten dat dit Knightfall deel 1 is. Zijn kennelijk meerdere tbs die 1 verhaal compleet maken. Het kan best dat de gene die je in de winkel zag het hele verhaal was. Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Operc het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel! Handige links waar veel leuks op staat
Nog twee vraagjes:
Welke series zou ik eens moeten proberen volgens jullie? (Ik weet dat het nogal een brede vraag is, ik heb in het verleden Spiderman, Spawn, Witchblade en the Darkness gelezen, maar vind het leuk om nieuwe series te proberen.)
Ik zag vandaag in de winkel de trade paperpacks liggen van Batman: Knightfall.
Zijn dat dezelfde als deze?
Qua prijs nogal een verschil namelijk (17 versus 30 euro.)
Ja klopt, zijn twee delen als het goed is, winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er op letten dat dit Knightfall deel 1 is. Zijn kennelijk meerdere tbs die 1 verhaal compleet maken. Het kan best dat de gene die je in de winkel zag het hele verhaal was. Of iets dergelijks.
Altijd even goed kijken, maar meestal is Internet een stuk goedkoper.
En welke series is een hele goede vraag. Zelf heb ik Darkness, Witchblade en Spawn niet gelezen, dus daar kan ik niks over zeggen.
Spider-Man heb ik The Gauntlet gelezen en die vond ik erg goed. Ook Spider-Island schijnt goed te zijn.
De nieuwste Venom serie misschien, lijkt me tussen die donkere titels en Spider-Man in te hangen.
De schrijver van Spawn heeft tegenwoordig ook Haunt, wat een kruising lijkt tussen Spider-Man en Spawn
Wat ik zelf erg goed vind/vond, was Incredible Hercules. Ook Fantastic Four van Hickman vind ik erg goed.
wees blij, vaak is het erger....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Operc het volgende:
[..]
winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :p
Winkels hier rekenen 1 dollar= 1,10 euro.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn twee delen als het goed is, winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :p
Bedankt voor je suggesties, morgen eens kijken wat ik kan vinden
Die series die jij noemt, lopen die nog? En halverwege in het verhaal vallen, kan dat of moet ik op zoek naar de eerste delen? (en vooral: hoever zijn die series dan al?)
Zit hier maar 1tje in Deventer, en die verkoopt geen Marvelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef Breuls het volgende:
Bij een comic shop kun je vast wel een abonnement nemen. Dan moet je gewoon maandelijks langs gaan om 't op te halen.
Knibbel verkoopt wel marvel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit hier maar 1tje in Deventer, en die verkoopt geen Marvel
Ik betaalde toen 25 dollar voor een jaar (of voor 12 issues). Ze kwamen alleen weken later dan in de winkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:03 schreef Tokus het volgende:
ja staat geloof ik in de kleine lettertjes voorin de comics. maar buiten de VS is dat niet echt voordelig volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |