Qua kwaliteit? Of tekeningen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Holy shit.
Ik was wat stripboeken aan het doorbladeren.
Toen sprong ik ineens van jaargang 1991 naar 1995 (van de Xmen series he)
Wat een verschil.![]()
Wie schrijven New Mutants? DnA toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De schrijvers kunnen powefull Nate niet schrijven dus is hij zijn krachten voorlopig nog kwijt.
X-force vind ik ook leuk goed geschreven verhalen ook vooral. En die nieuwe schrijver op Uncanny x-Men schrijft een geweldige Namor
Hij wordt vaak genezen (zoals toen er een kloon van zijn lichaam werd gemaakt nadat hij geïnfecteerd was door een Broodqueen) maar omdat de status quo heilig is, wordt het vaak weer teruggedraaid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:39 schreef summer2bird het volgende:
Wat ik niet snap he, is bij x-men, is de helft van de tijd Xavier ineens niet meer kreupel en kan hij lopen en de andere keer zit hij weer in een rolstoel.
Dat is best vaak
Maar misschien lees ik erover heen
Beidequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua kwaliteit? Of tekeningen?
Was er in 1995 niet Age of Apocalypse?
[..]
Hij wordt vaak genezen (zoals toen er een kloon van zijn lichaam werd gemaakt nadat hij geïnfecteerd was door een Broodqueen) maar omdat de status quo heilig is, wordt het vaak weer teruggedraaid.
Hij is nu al een paar jaar uit de rolstoel. Maar dat is waarschijnlijk ook omdat hij amper in de comics zit.
Hij ging wel vaker dood in de strips.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Xavier is toch dood? In de Uncanny X-men-serie? In andere series verschilt het, maar dat is met elk personage
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij ging wel vaker dood in de strips.
Dacht ik
Naaah...., de laatste jaren bij de x-men toch zeker niet.,quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDat vind ik dus ook zo lastig met die comics, ze volgen allemaal aparte verhaallijnen, vaak is het enige dat overeenkomt de namen
Geen idee. X-men Legacy ging over hem een jaar ofzo, totdat ze verder gingen met Rogue. Daarna is hij nog 2 keer even in beeld geweest met zijn zoon en toen Magneto las kwam. Verder niet gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beide
En ja, toen kwam age of apocalipse
Waarom komt hij haast niet meer in de comics voor dan?![]()
Is hij zijn krachten kwijt ofzo
Cyclops is zwaar overrated.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. X-men Legacy ging over hem een jaar ofzo, totdat ze verder gingen met Rogue. Daarna is hij nog 2 keer even in beeld geweest met zijn zoon en toen Magneto las kwam. Verder niet gezien.
Kennelijk vinden de schrijvers hem niet interessant genoeg. Iedereen zit te geilen op Cyclops.
De positie van Cyclops is nog de te verklaren via natuurlijke groei. Hij is hier jaren voor klaargestoomd.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Cyclops nu de grote leider is en Wolverine de andere.
True. Vind er niks aan, die hele kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens een idee uit welk stripboek van de xmen dit vandaan komt:Getekend door Greg Land, dus Uncanny X-Men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty is terug. Karma heeft haar been verloren, dus na Second Coming ergens.
Zal rond 525 zijn ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens een idee uit welk stripboek van de xmen dit vandaan komt:Daar was Collosus zo een lul eerste klas trouwens...,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marvel heeft trouwens een nieuw huwelijk van het jaar aangekondigd !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Northstar en Kyle bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was Collosus zo een lul eerste klas trouwens...,![]()
Marvel heeft trouwens een nieuw huwelijk van het jaar aangekondigd !
Ja geweldig...quote:
Heb het gelezen ja. Vond er niks aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja geweldig...Zo Amerikaans om er een groot ding van te maken omdat het twee mannen zijn. Die serie is trouwens niet zo goed sinds de nieuwe schrijver. Vreemd want x-23 schreef ze juist heel goed.
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ze verkopen in de online Marvel winkel ein-de-lijk complete series als bundel.
Toch maar misschien de Civil War bundel legaal maken.
Wat gaat er gecancelled worden?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marvel now gaat slecht uitpakken voor tradionele x-men fans zo als ik.
Hoe bedoel je huren?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.Nee bedankt.
[..]
Wat gaat er gecancelled worden?
Je bezit de strip niet. Een ongelukje met je Ipad (of waar je het dan ook op leest) en je bent ze kwijt.quote:
Onzin.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bezit de strip niet. Een ongelukje met je Ipad (of waar je het dan ook op leest) en je bent ze kwijt.
Tenminste, dat is wat ik hoor van veel mensen.
Uncanny' legacy, uncanny X-force,x-men .quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor digitale comics. Je betaalt voor iets dat je huurt eigenlijk. En dan ook nog vaak voor de volle prijs.Nee bedankt.
[..]
Wat gaat er gecancelled worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |