Voor the Avengers kom ik bijvoorbeeld daarnaast ook The Secret Avengers en The New Avengers tegen...quote:Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef Tokus het volgende:
nou, deze:
The Avengers
Incredible Hulk
Amazing Spider-Man
Wolverine
X-Men zou ik niet weten, eigenlijk.
The Avengers zijn de "originelen". New Avengers zijn een soort alternatief team dat ooit is opgericht omdat het Avengers-team was overgenomen door bad guys en uiteindelijk is dat 2e team ook blijven bestaan nadat het probleem werd rechtgezet. Secret Avengers zijn meer een undercover/spionage team. Je hebt trouwens ook nog Avengers Academyquote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Voor the Avengers kom ik bijvoorbeeld daarnaast ook The Secret Avengers en The New Avengers tegen...
Het begin is makkelijk te vinden. Een paar jaar geleden echter is er een enorme wildgroei ontstaan aan Deadpool comics. Je had gewoon Deadpool, Deadpool The Merc With a Mouth, Deadpool Corps, Deadpool Pulp, Deadpool Max, Deadpool Wade Wilson's War, Deadpool Suicide Kings.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Kn0x het volgende:
Hier ook maar eens aanmelden.
Ik wil binnenkort gaan beginnen met de Deadpool-comics. Ik heb één comic gelezen (geen idee welke) en ben enthousiast geworden. Binnenkort even aan de slag om te checken waar Deadpool ooit begonnen is.
Ik heb helemaal niks met Cyclops. Waarom is hij zo tof dan?quote:
Ik heb laatst het jaargang van 2003 uitgelezen, was ook makkelijk weg te lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens wat van die oude X-men strips gelezen in van die Essential bundels.
Het is inderdaad veel tekst, en matige tekeningen.
En dan de jaren '90 strips, de tekeningen zijn daar zo verschrikkelijk. Je kunt vaak niet eens zien wat er aan de gang is. Wat een drama. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat vroeger tof vond.
Lees je ook nog recente series?
En waarom lees (of las) je dan wel X-men en geen verwante series?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb laatst het jaargang van 2003 uitgelezen, was ook makkelijk weg te lezen
Verder las ik eigenlijk alleen Suske en Wiske en de donald duck
Ik ben nogal geboeid door superkrachtenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom lees (of las) je dan wel X-men en geen verwante series?
Van Marvel kan ik je trouwens Incredible Hercules aanraden. Geweldige serie was dat. Jammer dat het niet verkocht.
Ik heb normaal ook een hekel aan hem maar zo als hij in AvsX voor zijn volk opkomt vind ik prachtig Wolverine en Captain Amerika verdienen de term hypocriete lul in deze.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Cyclops. Waarom is hij zo tof dan?
Sja, ik heb nog steeds niks met hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook een hekel aan hem maar zo als hij in AvsX voor zijn volk opkomt vind ik prachtig Wolverine en Captain Amerika verdienen de term hypocriete lul in deze.
Maar superkrachten en comics gaan bijna altijd hand in hand de laatste jaren. Waarom lees je dan bijvoorbeeld niet Superman?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nogal geboeid door superkrachten
+ geeft mij inspiratie voor mijn boek
Ik vind het maar een matige crossover trouwens wat jij ?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik heb nog steeds niks met hem.![]()
Wel tof dat Cable weer terug is.
[..]
Maar superkrachten en comics gaan bijna altijd hand in hand de laatste jaren. Waarom lees je dan bijvoorbeeld niet Superman?
Xmen heeft een heleboel mutanten met superkrachten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik heb nog steeds niks met hem.![]()
Wel tof dat Cable weer terug is.
[..]
Maar superkrachten en comics gaan bijna altijd hand in hand de laatste jaren. Waarom lees je dan bijvoorbeeld niet Superman?
AvX? Nog weinig van gezien. Ik lees in tradeformat want ik ben arm.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matige crossover trouwens wat jij ?
Tevens hoop ik dat nu eindelijk Nate Grey en Cable beiden aanwezig zijn op wat panel time
Ha, vooral doen. Het is vaak bevredigend om een hele serie uit te hebben gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Xmen heeft een heleboel mutanten met superkrachten.
En ik wil dan eerst deze uitlezen en dan verder gaan lezen met andere strips
De schrijvers kunnen powefull Nate niet schrijven dus is hij zijn krachten voorlopig nog kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AvX? Nog weinig van gezien. Ik lees in tradeformat want ik ben arm.![]()
New Mutants lees ik niet, is het wat daar met Nate?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |