Uncanny X-Force? Maar die is geweldig!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uncanny' legacy, uncanny X-force,x-men .
Tot zover komt daar alleen all new x-men en uncanny avengers voor terug.
Tradepaperpack heet dat kijk anders even op comicasa.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Operc het volgende:
Ik heb een aantal jaar terug een aantal comics gevolgd en daar ben ik toen mee gestopt. Door alle superhelden films de afgelopen maanden is het weer gaan kriebelen om comics te lezen. Voordat ik weer maandelijks serieus ga volgen: zijn er ook een soort omnibussen of iets dergelijks te koop waar meteen hele verhaallijnen in staan in plaats van 32/40 pagina's aan verhaal voor je weer een maand moet wachten?
Tuurlijk. Check cheapcomics . Goede site, goedkoop en veel te bieden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Operc het volgende:
Ik heb een aantal jaar terug een aantal comics gevolgd en daar ben ik toen mee gestopt. Door alle superhelden films de afgelopen maanden is het weer gaan kriebelen om comics te lezen. Voordat ik weer maandelijks serieus ga volgen: zijn er ook een soort omnibussen of iets dergelijks te koop waar meteen hele verhaallijnen in staan in plaats van 32/40 pagina's aan verhaal voor je weer een maand moet wachten?
Het valt dalijk weer enorm terug natuurlijk, maar het was wel als enige titel constant stijgende qua aantal lezers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Breuls het volgende:
Eerste non-Marvel/DC-titel die het zo enorm goed doet, las ik dit weekend ergens. Mooie prestatie, ongetwijfeld geholpen door de tv-serie.
1 Darkness 11 $2.50 Image 357,006quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Breuls het volgende:
The Darkness #11, in 1997. Weet niet wat het aantal toen was.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tradepaperpack heet dat kijk anders even op comicasa.nl
Dank jullie wel! Handige links waar veel leuks op staatquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Check cheapcomics . Goede site, goedkoop en veel te bieden.
Je moet er op letten dat dit Knightfall deel 1 is. Zijn kennelijk meerdere tbs die 1 verhaal compleet maken. Het kan best dat de gene die je in de winkel zag het hele verhaal was. Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Operc het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel! Handige links waar veel leuks op staat
Nog twee vraagjes:
Welke series zou ik eens moeten proberen volgens jullie? (Ik weet dat het nogal een brede vraag is, ik heb in het verleden Spiderman, Spawn, Witchblade en the Darkness gelezen, maar vind het leuk om nieuwe series te proberen.)
Ik zag vandaag in de winkel de trade paperpacks liggen van Batman: Knightfall.
Zijn dat dezelfde als deze?
Qua prijs nogal een verschil namelijk (17 versus 30 euro.)
Ja klopt, zijn twee delen als het goed is, winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er op letten dat dit Knightfall deel 1 is. Zijn kennelijk meerdere tbs die 1 verhaal compleet maken. Het kan best dat de gene die je in de winkel zag het hele verhaal was. Of iets dergelijks.
Altijd even goed kijken, maar meestal is Internet een stuk goedkoper.
En welke series is een hele goede vraag. Zelf heb ik Darkness, Witchblade en Spawn niet gelezen, dus daar kan ik niks over zeggen.
Spider-Man heb ik The Gauntlet gelezen en die vond ik erg goed. Ook Spider-Island schijnt goed te zijn.
De nieuwste Venom serie misschien, lijkt me tussen die donkere titels en Spider-Man in te hangen.
De schrijver van Spawn heeft tegenwoordig ook Haunt, wat een kruising lijkt tussen Spider-Man en Spawn
Wat ik zelf erg goed vind/vond, was Incredible Hercules. Ook Fantastic Four van Hickman vind ik erg goed.
wees blij, vaak is het erger....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Operc het volgende:
[..]
winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :p
Winkels hier rekenen 1 dollar= 1,10 euro.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn twee delen als het goed is, winkel rekent met dollar = euro en dan tikt het nogal aan moet ik zeggen. :p
Bedankt voor je suggesties, morgen eens kijken wat ik kan vinden
Die series die jij noemt, lopen die nog? En halverwege in het verhaal vallen, kan dat of moet ik op zoek naar de eerste delen? (en vooral: hoever zijn die series dan al?)
Zit hier maar 1tje in Deventer, en die verkoopt geen Marvelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef Breuls het volgende:
Bij een comic shop kun je vast wel een abonnement nemen. Dan moet je gewoon maandelijks langs gaan om 't op te halen.
Knibbel verkoopt wel marvel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit hier maar 1tje in Deventer, en die verkoopt geen Marvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |