M'n vriendin en haar twee zusjes hadden samen 41 items voor 198,5 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef MCH het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens naar Primark Bremen
Goed om te weten!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren met twee vriendinnen naar de Primark in Luik geweest. We gaan altijd op zaterdag, en dan zorgen we dat we er rond 10u zijn. Dan is het qua drukte prima te doen
Primark <3
Van de site. Op zich wel reden om ze te boycotten. Dat kán toch nietquote:Gebruik de onderstaande tabel om te bepalen welke maten geschikt zijn voor jouw.
Nee, je hebt er tot maat 46quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de maten daar? Is het Pimkie niveau, dat je niets boven de 38 kan vinden?
Volgens mijn (zeer modebewuste) schoonzusje is er in Luik in ieder geval veel meer te vinden dan in Rotterdam.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Ik ga binnenkort naar Luik
Heeft Luik ook veel winkeloppervlakte?
Ja? Ik heb er vorig jaar kleding gekocht en dat is allemaal nog mooi en heel, tig keer gewassen e.d. Mijn H&M shirtjes en New Yorker shirtjes zien er minder florisanter uitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Jamunited het volgende:
goedkoop, maar wat een kutkwaliteit
Oooh ja straks als ik thuis benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand zin om foto'tjes te plaatsen van de buit?
Ze hebben weer 3 nieuwe prints liggen, heb er eergisteren weer een meegenomen voor mijn collega die laaiend enthousiast wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
Tasje heb ik ook Skaai! Echt een geweldig dingmakkelijk mee te nemen maar wel met veel ruimte!
Oehquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben weer 3 nieuwe prints liggen, heb er eergisteren weer een meegenomen voor mijn collega die laaiend enthousiast was.
Hoe laat was je er als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag geweest in Rotterdam maar t meeste kan me niet bekoren maar wel geslaagd en t was druuuuuuuuuuuuuk
gekocht:
- Nette grijze panalon 6 euro
- witte blouse met lange mouwen 4 euro
- Jeans 13 euro
- shirt 5 euro
- set 5 paar sokken 3 euro
- 2 riemen a 2 euro p/st
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat was je er als ik vragen mag?
oow die zijn liefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig of ze deze schoentjes nog hebben? Die heb ik iets van een maand geleden daar gekocht en ik heb spijt dat ik ze niet ook in andere kleuren heb gekocht, want ze lopen als pantoffeltjes![]()
[ afbeelding ]
Vandaag hingen er nog heel veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig of ze deze schoentjes nog hebben? Die heb ik iets van een maand geleden daar gekocht en ik heb spijt dat ik ze niet ook in andere kleuren heb gekocht, want ze lopen als pantoffeltjes![]()
[ afbeelding ]
Ik draag altijd grote ringen, nergens last van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
die ring op de een na onderste foto wat een verschrikkelijk groot ding zegdat is toch niet meer praktisch?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik draag altijd grote ringen, nergens last van.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik heb een poosje terug een leuk shirtje gekocht, en het was maar 2 euro :p hing aan een rekje waar van 9 euro voor 3 bij stond, kom ik bij de kassa is het maar 2 euro, en dat inclusief het riempje![]()
[ link | afbeelding ]
echt geweldig toch? ben er echt blij mee. enige nadeel is dat hij wel snel verwassen raakt. maarja wat wil je voor dat geld
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef QCC het volgende:
1x geweest, doe het niet nog eens. Stervensdruk overal, rommelig, enorme rijen.
Had paar shirts (overhemden) gevonden die wel ok uitzagen, alleen qua materiaal niet 100% katoen maar nja, voor 6 of 9 euro wilde ik het wel overwegen. Richting kassa gelopen en dat was een rij van > 100 man, dus spullen maar laten liggen en door de zee van krijsende moeders en huilende kinderen, 12-jarige modemeisjes etc naar buiten gewaand..
Overigens was meer dan de helft van het winkelend publiek van niet-Nederlandse afkomst. Kun je misschien in Rotterdam verwachten maar het viel wel heel erg op..
Ik vind dat echt heel erg verschillen..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van zo'n shirtje? Ik ben nog nooit bij Primark geweest. Is het vergelijkbaar H&M-materiaal?
Dat viel me gewoon op. Sorry ik ben blijkbaar heel racistischquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]en de toegevoegde waarde van deze mededeling is...?
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar het was gewoon echt een raar bericht.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef QCC het volgende:
[..]
Dat viel me gewoon op. Sorry ik ben blijkbaar heel racistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |