Bedoel jij niet het topic over dat er een primark in Nijmegen komt?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden al een Primark topic hoor. En in Ierland heten ze Penney's.
Waarom is het tokkie om je kleding ergens in een hoekje te passen? Als je ziet wat voor een mega lange rij er staat voor de paskamers en ik niet het risico wil lopen dingen te kopen die misschien net niet passen en kan niet 1,2,3 terug heb ik ook in een hoekje wat shirtjes gepast, wel natuurlijk een hempje er onder aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Chule het volgende:
Ben er twee keer geweest en beide keren was het superdruk. Ik ging rond een uur of elf.
De winkel is een grote zooi, schoenen die overal rondslingeren, duwende mensen, tokkies die ergens in een hoekje hun kleding passen, wachtrijen bij de paskamers van minstens een half uur. Echt veel te druk.
Kassasysteem is inderdaad wel goed, was zo'n 5 minuten wachten.
Maar het is er zo cheap, dus blijf ik er nog wel naartoe gaan. Broeken voor ¤7, tanktops voor ¤2, tassen van onder de ¤10. Bijna alles is niet meer dan ¤10. Je gaat met overvolle tassen naar huis voor een prikkie.
Ook Primark hoor, schat.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom is het tokkie om je kleding ergens in een hoekje te passen? Als je ziet wat voor een mega lange rij er staat voor de paskamers en ik niet het risico wil lopen dingen te kopen die misschien net niet passen en kan niet 1,2,3 terug heb ik ook in een hoekje wat shirtjes gepast, wel natuurlijk een hempje er onder aan.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:27 schreef Chule het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat mensen die kleding in een hoekje passen per definitie tokkies zijn?
Ik heb het over tokkies die ik heb gezien die met hun smerige cellulitisreet op de tassenafdeling kleding staan te passen.
ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zondag 2 mei 2010 02:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
vandaag nog geweesttip als je gaat, ga dan vroeg. tussen half 9 en 11 moet je toch echt wel je spulletjes hebben wat je wilt kopen, ga je veel later.. dan is het niet te doen
ik moet met trein 1uur, maar ben vandaag weer geweest met auto
ik vind het wel verslavend, veel bikini's, slippers/sandaaltjes, korte broekjes, rokjes, basic hempjes, siraden, korte spijkerjasjes gekocht vandaag.
had 34 artikelen voor 175het duurste was 15euro.
ik zal morgen een foto maken van al mijn kleding
ohja en www.primark.hyves.nl kun je foto's van kleding zien en voorbereiden of ze een beetje wat leuks hebben op het momen t dat je wilt gaan
Oh heb jij ook dat soort witte spijkerjasje! Leuk is die he? En nog redelijke kwaliteitquote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
je kunt zoveel leuke dingen halen voor weinig.
nu leuke zomer korte broekjes, wit soort spijkerjasje, hempdjes, siraden, tas gehaald.
ik vind het er super
alleen de broeken kan ik steeds geen skinny (roze gekleurd label) vinden die ook echt skinny is. Heb namelijk veel nieuwe broeken nodig en ik verdien nou niet genoeg geld om het duurste van het duurste te kopen
dat gaat wel lukken, ik vind de accesoires wel ok. tenminste de laatste keer dat ik er was, was het heel anders dan de keren daarvoor, en nu vond ik er niet veel aan.. maar andere keren altijd wel oorbellen gescoord enzo..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:die reacties!
Ik dacht in shopping heaven terecht te komen maar dat valt dus zwaar tegen?![]()
Hoe zijn de accessoires? Want het is altijd tof om voor 20 euro 4 riemen en 2 kettingen te kopen o.i.d.!
Bedoel je deze?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog geen extra foto's van de kleding van zaterdag!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Veel plezier!
Heb je toevallig al wat foto's? Die foto's op Hyves zijn vooral onoverzichtelijk... die mensen gooien hun buit op een hoop en maken daar een foto van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |