abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80919203
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden al een Primark topic hoor. En in Ierland heten ze Penney's.
Bedoel jij niet het topic over dat er een primark in Nijmegen komt?
All good things are wild and free.
pi_80919898
Ben er twee keer geweest en beide keren was het superdruk. Ik ging rond een uur of elf.

De winkel is een grote zooi, schoenen die overal rondslingeren, duwende mensen, tokkies die ergens in een hoekje hun kleding passen, wachtrijen bij de paskamers van minstens een half uur. Echt veel te druk.
Kassasysteem is inderdaad wel goed, was zo'n 5 minuten wachten.

Maar het is er zo cheap, dus blijf ik er nog wel naartoe gaan. Broeken voor ¤7, tanktops voor ¤2, tassen van onder de ¤10. Bijna alles is niet meer dan ¤10. Je gaat met overvolle tassen naar huis voor een prikkie.
pi_80920220
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Chule het volgende:
Ben er twee keer geweest en beide keren was het superdruk. Ik ging rond een uur of elf.

De winkel is een grote zooi, schoenen die overal rondslingeren, duwende mensen, tokkies die ergens in een hoekje hun kleding passen, wachtrijen bij de paskamers van minstens een half uur. Echt veel te druk.
Kassasysteem is inderdaad wel goed, was zo'n 5 minuten wachten.

Maar het is er zo cheap, dus blijf ik er nog wel naartoe gaan. Broeken voor ¤7, tanktops voor ¤2, tassen van onder de ¤10. Bijna alles is niet meer dan ¤10. Je gaat met overvolle tassen naar huis voor een prikkie.
Waarom is het tokkie om je kleding ergens in een hoekje te passen? Als je ziet wat voor een mega lange rij er staat voor de paskamers en ik niet het risico wil lopen dingen te kopen die misschien net niet passen en kan niet 1,2,3 terug heb ik ook in een hoekje wat shirtjes gepast, wel natuurlijk een hempje er onder aan.
pi_80920266
quote:
Ook Primark hoor, schat.
pi_80921208
Gewoon een pauperwinkel net als H&M. Als je alleen koopt omdat je het "shoppen" zo leuk vindt kan je idd net zo goed daarheen gaan. Als je echt mooie/goede kleren nodig hebt is het zonde van je tijd.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:24:57 #31
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80922033
vandaag nog geweest tip als je gaat, ga dan vroeg. tussen half 9 en 11 moet je toch echt wel je spulletjes hebben wat je wilt kopen, ga je veel later.. dan is het niet te doen

ik moet met trein 1uur, maar ben vandaag weer geweest met auto
ik vind het wel verslavend, veel bikini's, slippers/sandaaltjes, korte broekjes, rokjes, basic hempjes, siraden, korte spijkerjasjes gekocht vandaag.

had 34 artikelen voor 175 het duurste was 15euro.

ik zal morgen een foto maken van al mijn kleding

ohja en www.primark.hyves.nl kun je foto's van kleding zien en voorbereiden of ze een beetje wat leuks hebben op het momen t dat je wilt gaan
-
pi_80922075
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waarom is het tokkie om je kleding ergens in een hoekje te passen? Als je ziet wat voor een mega lange rij er staat voor de paskamers en ik niet het risico wil lopen dingen te kopen die misschien net niet passen en kan niet 1,2,3 terug heb ik ook in een hoekje wat shirtjes gepast, wel natuurlijk een hempje er onder aan.

Waar beweer ik dat mensen die kleding in een hoekje passen per definitie tokkies zijn?

Ik heb het over tokkies die ik heb gezien die met hun smerige cellulitisreet op de tassenafdeling kleding staan te passen.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:27:55 #33
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80922082
tip als je er met openingstijd staat ligt er nog niks rondgeslingerd in de weg en ellelange rijen
dus dat is echt een tip!

je moet maar net die smaak hebben qua kleding wat er op dat moment is
-
pi_80923278
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:27 schreef Chule het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat mensen die kleding in een hoekje passen per definitie tokkies zijn?

Ik heb het over tokkies die ik heb gezien die met hun smerige cellulitisreet op de tassenafdeling kleding staan te passen.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.
pi_80926207
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
vandaag nog geweest tip als je gaat, ga dan vroeg. tussen half 9 en 11 moet je toch echt wel je spulletjes hebben wat je wilt kopen, ga je veel later.. dan is het niet te doen

ik moet met trein 1uur, maar ben vandaag weer geweest met auto
ik vind het wel verslavend, veel bikini's, slippers/sandaaltjes, korte broekjes, rokjes, basic hempjes, siraden, korte spijkerjasjes gekocht vandaag.

had 34 artikelen voor 175 het duurste was 15euro.

ik zal morgen een foto maken van al mijn kleding

ohja en www.primark.hyves.nl kun je foto's van kleding zien en voorbereiden of ze een beetje wat leuks hebben op het momen t dat je wilt gaan
ik ben benieuwd naar de foto's!
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_80926727
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ook Primark hoor, schat.
Nee hoor, in Ierland heten ze echt Penney's
  zondag 2 mei 2010 @ 13:05:01 #37
208890 June.
Seriously?
pi_80928508
Ik ben dinsdag naar die in Londen geweest. Echt wat een winkel

Druk was het er wel, maar dan hebben ze ook 30 kassa's ofzo open Heb dan ook maar iets van 10 min in de rij hoeven wachten. Passen deed ik gewoon over mijn hempje heen en bh's heb ik maar op de gok meegenomen .
Shine bright like a diamond.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:38:44 #38
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80929688
wat een hoop negatieve reacties.
Ik vind het er leuk. krijg altijd zo'n gevoel van gekte als ik binnenkom, net als bij uitverkoop de kwaliteit is niet super, maar dat is ook niet gek voor die prijzen natuurlijk

lief!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 2 mei 2010 @ 22:47:03 #39
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80951888
je kunt zoveel leuke dingen halen voor weinig.
nu leuke zomer korte broekjes, wit soort spijkerjasje, hempdjes, siraden, tas gehaald.

ik vind het er super
alleen de broeken kan ik steeds geen skinny (roze gekleurd label) vinden die ook echt skinny is. Heb namelijk veel nieuwe broeken nodig en ik verdien nou niet genoeg geld om het duurste van het duurste te kopen
-
  maandag 3 mei 2010 @ 10:02:17 #40
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80959458
oh die skinny's met roze label voor mij wel skinny en maar 11.-
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_80959665
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
je kunt zoveel leuke dingen halen voor weinig.
nu leuke zomer korte broekjes, wit soort spijkerjasje, hempdjes, siraden, tas gehaald.

ik vind het er super
alleen de broeken kan ik steeds geen skinny (roze gekleurd label) vinden die ook echt skinny is. Heb namelijk veel nieuwe broeken nodig en ik verdien nou niet genoeg geld om het duurste van het duurste te kopen
Oh heb jij ook dat soort witte spijkerjasje! Leuk is die he? En nog redelijke kwaliteit
  maandag 3 mei 2010 @ 10:11:04 #42
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80959666
oke, ja ik heb nooit zin om te passen.
en vind de lengte nogal lang, omdat ik zelf maar klein ben.
1.62 cm
-
pi_80963385
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
die reacties!

Ik dacht in shopping heaven terecht te komen maar dat valt dus zwaar tegen?

Hoe zijn de accessoires? Want het is altijd tof om voor 20 euro 4 riemen en 2 kettingen te kopen o.i.d.!
dat gaat wel lukken, ik vind de accesoires wel ok. tenminste de laatste keer dat ik er was, was het heel anders dan de keren daarvoor, en nu vond ik er niet veel aan.. maar andere keren altijd wel oorbellen gescoord enzo..

ik heb zelf vorig jaar een gave zomerjas gekocht, half lang en knal blauw.. heb je veel bekijks mee maar nu laatst hadden ze al niks meer qua jassen. pyjama's vind ik altijd erg fijn (6 euro voor zo'n gladde satijn achtige pyjama). ze hebben ook veel bh's. je mag echter de broekjes n iet passen dus dat vind ik altijd lastig. ook altijd wel leuke shirtjes enzo.. niet dat ik het gekocht heb want zoals je al zag is er echt een rij van hier tot tokio bij de paskamers altijd..

oja met terugbrengen is ook iets vaags, als je gepint hebt gaan ze het terugboeken op je rekening ofzo (* note to self: bankrekening checken!)

hmm weet iemand toevallig hoe lang dat terugboeken duurt? ik heb het de 26e teruggebracht, het was op de 22e gekocht. dan staat er eerst gereserveerd bedrag en daarna AF op de 22e, na het retouren was dat weg, maar nu staat het hele aankoop bedrag geboekt op de 26e als AF.. terwijl dat bedrag dus 8 euro lager hoort te zijn.. vreemd. wacht deze week nog maar even af en anders maar weer erachteraan!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:26:17 #44
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80963869
ja dat witte spijker soort jasje heb ik ook
echt leuk, hij viel alleen erg klein uit qua arm lengte ook en dergelijke
-
  maandag 3 mei 2010 @ 17:35:17 #45
16715 Mylene
*schatje*
pi_80975415
quote:
Bedoel je deze?

Primark komt naar Rotterdam en Nijmegen

Dubbele topics zijn geen probleem in LIF.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:53:35 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80975922
Primark neem denk ik van de zomer een dag vrij om weer eens te shoppen daar! Heb een mooie overhemdblouse die echt fantastisch is qua kwaliteit, was 9 euro ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 mei 2010 @ 17:54:29 #47
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80975957
Ik ga morgen weer
Pa betaalt mijn treinkaartje (omdat ik mijn broertje op sleeptouw mee neem om voor hem ook wat te kopen )
-
  maandag 3 mei 2010 @ 18:08:39 #48
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80976498
Veel plezier!

Heb je toevallig al wat foto's? Die foto's op Hyves zijn vooral onoverzichtelijk... die mensen gooien hun buit op een hoop en maken daar een foto van
  maandag 3 mei 2010 @ 18:13:31 #49
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80976643
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Veel plezier!

Heb je toevallig al wat foto's? Die foto's op Hyves zijn vooral onoverzichtelijk... die mensen gooien hun buit op een hoop en maken daar een foto van
Nog geen extra foto's van de kleding van zaterdag!
maar zal eens even de foto die ik daar op die hyves ook had geplaatst opzoeken (staat niet op me laptop, omdat die net nieuw is ) , en nee ik gooide niet alles op een hoop maar netjes naast elkaar

even wachten
-
pi_80976726
Ik heb hier wel een foto van de sandaaltjes die ik gekocht heb afgelopen donderdag, ik vind ze zo pretty knalroze met studs er op. Heb het spijkerjasje ook aan. En let niet op me hoofd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')