abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:00:47 #1
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80916753

... enlighten me

Nooit geweest, alleen veel over gehoord.

Ga er binnenkort heen en het schijnt geweldig te zijn. Iemand zin om hier neer te zetten wat ze zoal hebben, prijzen, etc?

FOTO'S??
pi_80916860
Alles... ligt er natuurlijk wel aan of je naar Rotterdam gaat of naar Engeland
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:05:12 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_80916888
Gewoon een nieuwe H&M dus standaard kleren voor weinig geld waar half Nederland in loopt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:05:30 #4
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80916898
Ga je naar de Primark in Nederland (Rotterdam) of in Engeland?

En tja, wat is geweldig? Als je van C&A houdt zal het je wel bevallen, ik word er nooit echt warm of koud van eigenlijk...
pi_80916926
Voor wat basics is het prima te doen. Ben alleen in Londen geweest dan.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:10:55 #6
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917028
Die in Londen, volgende week.

Maarre.. hoe kan half NL erin lopen als er alleen een winkel in Rotterdam zit
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:11:25 #7
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_80917039
Toen ik er van de week (toevallig) was waren er rijen (bij de kassa) waar de Efteling jaloers op zou zijn.
En toen was er niets!
pi_80917044
Ik ben er een maand geleden in Rotterdam geweest. Het was een donderdagochtend en het was schijt tering druk. Je kan een soort grote slappe mand meenemen om al je spullen in te flikkeren, maar omdat iedereen zo'n ding vastheeft loopt het echt super onhandig door de smalle drukke gangpaden. Er rijden moeders met kinderwagens over je poten heen, er is een rij van 20 minuten voor de paskamers, dito voor de kassa's. Wel is het super goedkoop, vooral voor basics en ondergoed en tassen. Schoenen moet je geluk mee hebben, en de uitzonderlijke dingen ook. Echt, verwacht er niet te veel van, dat deed ik namelijk ook toen ik ging.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:16:32 #9
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917157
die reacties!

Ik dacht in shopping heaven terecht te komen maar dat valt dus zwaar tegen?

Hoe zijn de accessoires? Want het is altijd tof om voor 20 euro 4 riemen en 2 kettingen te kopen o.i.d.!
pi_80917243
Je hebt er leuke bikini's met vulling voor meisjes van 7!

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_message/113570
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:19:49 #11
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_80917244
Ligt eraan, wil je er bij lopen zoals half Nederland inclusief tokkie-ketting om?
En toen was er niets!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:22:06 #12
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917308
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef IemandNiemand het volgende:
Ligt eraan, wil je er bij lopen zoals half Nederland inclusief tokkie-ketting om?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:25:21 #13
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80917406
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
die reacties!

Ik dacht in shopping heaven terecht te komen maar dat valt dus zwaar tegen?

Hoe zijn de accessoires? Want het is altijd tof om voor 20 euro 4 riemen en 2 kettingen te kopen o.i.d.!
Als jij de H&M, Vogele, M&S en C&A als shopping heaven beschouwt dan vind je het er mogelijk niet onaangenaam...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:30:33 #14
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917557
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Als jij de H&M, Vogele, M&S en C&A als shopping heaven beschouwt dan vind je het er mogelijk niet onaangenaam...
Nee, de H&M vind ik wel tof maar die andere winkels niet (en nee, die zijn ook niet te vergelijken). Ik hoorde alleen van verschillende mensen dat de Primark iets heel bijzonders moest zijn, dus vandaar
pi_80917585
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon een nieuwe H&M dus standaard kleren voor weinig geld waar half Nederland in loopt
Primark verschilt echt enorm qua prijzen met de H&M voor een tanktop met opdruk betaal je bij de H&M 9.95 voor en bij de Primark 4 euro bijvoorbeeld.

Ik ben er afgelopen donderdag voor de 2e keer geweest en ik heb me weer schandalig gedragen qua inkopen. Ik heb een tactiek bedacht omdat het de vorige keer geen doen was om dingen uit te zoeken en rustig te passen en te bekijken aangezien het gewoon mega druk is Ik heb een winkeltas mee genomen, en alles wat me leuk leek er ingestopt, uiteindelijk ergens op een rustig plekje alles rustig bekeken en de dingen die achteraf toch niet zo leuk waren terug gelegd.

Ik had niet veel geld bij maar wil je veel kopen daar heb je ook niet veel geld nodig! Ik heb voor 70 euro een trenchcoat, bikini's, een aantal schoenen, armbandjes, een paar oorbellen, spijkerjasje, wat bh's, en nog wat dingen gekocht. Daar was ik bij de H&M het dubbele voor kwijt. Ik had bijna dezelfde bikini in mijn handen waar ik hier 6 euro voor betaal en bij de H&M 15. Het is echt niet normaal hoe goedkoop het daar is en hoeveel keus ze hebben.

Het heeft eigenlijk geen zin om vroeg te gaan want dan is het al behoorlijk druk. Tegen de middag en in het weekend is het echt niet te doen. Kun je niet tegen drukte moet je er zeker niet heen gaan Het kassasysteem is wel erg fijn. Er zijn een stuk of 20 kassa's en er word omgeroepen naar welke kassa je moet komen. We hebben wel meer dan een half uur in de rij gestaan, weinig tegenover de eerste keer dat ik ging want toen stond ik er een uur in

Het is alleen jammer dat de primark zo ver hier vandaan ligt anders was ik er zo vaak heen gegaan! Ik weet dat binnen nu en 2 jaar er nog een primark bij komt in Nijmegen.
All good things are wild and free.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:34:45 #16
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917669
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Primark verschilt echt enorm qua prijzen met de H&M voor een tanktop met opdruk betaal je bij de H&M 9.95 voor en bij de Primark 4 euro bijvoorbeeld.

Ik ben er afgelopen donderdag voor de 2e keer geweest en ik heb me weer schandalig gedragen qua inkopen. Ik heb een tactiek bedacht omdat het de vorige keer geen doen was om dingen uit te zoeken en rustig te passen en te bekijken aangezien het gewoon mega druk is Ik heb een winkeltas mee genomen, en alles wat me leuk leek er ingestopt, uiteindelijk ergens op een rustig plekje alles rustig bekeken en de dingen die achteraf toch niet zo leuk waren terug gelegd.

Ik had niet veel geld bij maar wil je veel kopen daar heb je ook niet veel geld nodig! Ik heb voor 70 euro een trenchcoat, bikini's, een aantal schoenen, armbandjes, een paar oorbellen, spijkerjasje, wat bh's, en nog wat dingen gekocht. Daar was ik bij de H&M het dubbele voor kwijt. Ik had bijna dezelfde bikini in mijn handen waar ik hier 6 euro voor betaal en bij de H&M 15. Het is echt niet normaal hoe goedkoop het daar is en hoeveel keus ze hebben.

Het heeft eigenlijk geen zin om vroeg te gaan want dan is het al behoorlijk druk. Tegen de middag en in het weekend is het echt niet te doen. Kun je niet tegen drukte moet je er zeker niet heen gaan Het kassasysteem is wel erg fijn. Er zijn een stuk of 20 kassa's en er word omgeroepen naar welke kassa je moet komen. We hebben wel meer dan een half uur in de rij gestaan, weinig tegenover de eerste keer dat ik ging want toen stond ik er een uur in

Het is alleen jammer dat de primark zo ver hier vandaan ligt anders was ik er zo vaak heen gegaan! Ik weet dat binnen nu en 2 jaar er nog een primark bij komt in Nijmegen.
Kijk, op zo'n reactie zat ik te wachten Gewoon, voor de voorpret ... maar jij bent dus in Rotterdam geweest?

Klinkt wel leuk zeg! Heb er zin in

Die in Londen zal wel nog groter zijn ! Drukte kan irritant zijn, maar het scheelt al als je je daarop instelt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:37:17 #17
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80917751
heb er paar leuke broeken/shirts en een vestje gevonden. Alleen was de rij best lang.............en de mensen daar dom Of ze pleuren thuis ook alles op de grond
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:38:28 #18
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917805
Ach, ik snap ook wel dat ik het niet moet vergelijken met duurdere winkels met uniekere kleding, maar een winkel waar 1 shirtje al 80 euro kost, daar ga ik me nou niet echt lekker uitleven ... daarom is zo'n winkel juist tof
pi_80917859
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Kijk, op zo'n reactie zat ik te wachten Gewoon, voor de voorpret ... maar jij bent dus in Rotterdam geweest?

Klinkt wel leuk zeg! Heb er zin in

Die in Londen zal wel nog groter zijn ! Drukte kan irritant zijn, maar het scheelt al als je je daarop instelt.
Ik ben in Rotterdam geweest ja, de Primark in Londen schijnt 3 keer groter te zijn Je hebt er echt hemelse hakken voor 20 euro en noem maar op. Ik vind het een heerlijke winkel voor accessoires van de kleding moet je het bij de Primark het niet echt hebben, als je goed zoekt zul je er wat leuks tussen vinden. Je hebt er bh's + broekje voor 5 euro. En ze zien er nog super leuk uit ook nog. Bikini's van 6 euro. Zelfde kwaliteit als van de H&M allemaal. De eerste keer ging ik met een vriendin dus ik wist de 2e keer hoe druk het zou zijn, de 2e keer ging ik samen met mijn vriend en die keek me met grote ogen aan toen hij een stap binnen zette

Als je graag foto's wilt zien van wat je er allemaal hebt kun je het beste eens kijken op http://primark.hyves.nl/ daar staan echt heel veel foto's en info. Aangezien er op internet niet echt heel veel over te vinden is.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:44:08 #20
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80917988
Oh thanks voor de tip!

Ga ik effe mijn zus blij maken met dat bikini-verhaal zij is bikiniverslaafd en gaat ook mee naar Londen
pi_80918066
Hier wat dingen die binnenkort in de primark komen.

pi_80918086
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh thanks voor de tip!

Ga ik effe mijn zus blij maken met dat bikini-verhaal zij is bikiniverslaafd en gaat ook mee naar Londen
Oh ik ben dus niet de enigste, ik heb er een stuk of 20
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:47:55 #23
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80918099
Leeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuk!

pi_80918199
Rotterdam is gekkenhuis! Ga zo laat mogelijk, dan beginnen ze weer met opruimen, en is de ergste drukte voorbij, maar goed, dat is mijn ervaring. Vorige week ging ik op zaterdag om 2 uur.... Stond een half uur in de rij, maar wel toch een tas vol voor nog geen 3 tientjes. Je moet ervan houden. Ook de mannen afdeling heeft soms hele leuke dingen.
Back in business.
pi_80919180
We hadden al een Primark topic hoor. En in Ierland heten ze Penney's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')