quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef IemandNiemand het volgende:
Ligt eraan, wil je er bij lopen zoals half Nederland inclusief tokkie-ketting om?
Als jij de H&M, Vogele, M&S en C&A als shopping heaven beschouwt dan vind je het er mogelijk niet onaangenaam...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:die reacties!
Ik dacht in shopping heaven terecht te komen maar dat valt dus zwaar tegen?![]()
Hoe zijn de accessoires? Want het is altijd tof om voor 20 euro 4 riemen en 2 kettingen te kopen o.i.d.!
Nee, de H&M vind ik wel tof maar die andere winkels niet (en nee, die zijn ook niet te vergelijken). Ik hoorde alleen van verschillende mensen dat de Primark iets heel bijzonders moest zijn, dus vandaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als jij de H&M, Vogele, M&S en C&A als shopping heaven beschouwt dan vind je het er mogelijk niet onaangenaam...
Primark verschilt echt enorm qua prijzen met de H&M voor een tanktop met opdruk betaal je bij de H&M 9.95 voor en bij de Primark 4 euro bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon een nieuwe H&M dus standaard kleren voor weinig geld waar half Nederland in loopt
Kijk, op zo'n reactie zat ik te wachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Primark verschilt echt enorm qua prijzen met de H&M voor een tanktop met opdruk betaal je bij de H&M 9.95 voor en bij de Primark 4 euro bijvoorbeeld.
Ik ben er afgelopen donderdag voor de 2e keer geweest en ik heb me weer schandalig gedragen qua inkopen. Ik heb een tactiek bedacht omdat het de vorige keer geen doen was om dingen uit te zoeken en rustig te passen en te bekijken aangezien het gewoon mega druk isIk heb een winkeltas mee genomen, en alles wat me leuk leek er ingestopt, uiteindelijk ergens op een rustig plekje alles rustig bekeken en de dingen die achteraf toch niet zo leuk waren terug gelegd.
Ik had niet veel geld bij maar wil je veel kopen daar heb je ook niet veel geld nodig!Ik heb voor 70 euro een trenchcoat, bikini's, een aantal schoenen, armbandjes, een paar oorbellen, spijkerjasje, wat bh's, en nog wat dingen gekocht. Daar was ik bij de H&M het dubbele voor kwijt. Ik had bijna dezelfde bikini in mijn handen waar ik hier 6 euro voor betaal en bij de H&M 15. Het is echt niet normaal hoe goedkoop het daar is en hoeveel keus ze hebben.
Het heeft eigenlijk geen zin om vroeg te gaan want dan is het al behoorlijk druk. Tegen de middag en in het weekend is het echt niet te doen. Kun je niet tegen drukte moet je er zeker niet heen gaanHet kassasysteem is wel erg fijn. Er zijn een stuk of 20 kassa's en er word omgeroepen naar welke kassa je moet komen. We hebben wel meer dan een half uur in de rij gestaan, weinig tegenover de eerste keer dat ik ging want toen stond ik er een uur in
Het is alleen jammer dat de primark zo ver hier vandaan ligt anders was ik er zo vaak heen gegaan!Ik weet dat binnen nu en 2 jaar er nog een primark bij komt in Nijmegen.
![]()
Ik ben in Rotterdam geweest ja, de Primark in Londen schijnt 3 keer groter te zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kijk, op zo'n reactie zat ik te wachtenGewoon, voor de voorpret
... maar jij bent dus in Rotterdam geweest?
Klinkt wel leuk zeg! Heb er zin in![]()
Die in Londen zal wel nog groter zijn! Drukte kan irritant zijn, maar het scheelt al als je je daarop instelt.
Oh ik ben dus niet de enigste, ik heb er een stuk of 20quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh thanks voor de tip!
Ga ik effe mijn zus blij maken met dat bikini-verhaalzij is bikiniverslaafd en gaat ook mee naar Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |