Niet HFC Haarlem?quote:
In den beginne, toen Rookert op planeet aarde werd neergezet (1995) won Ajax de Championsleague en de Wereldbekerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef Rookert het volgende:
Ik gun het Twente meer, Ajax had in het begin maar beter moeten voetballen
15 jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
In den beginne, toen Rookert op planeet aarde werd neergezet (1995) won Ajax de Championsleague en de Wereldbeker
Mensen die denken dat Nec een kans maakt tegen Ajaxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef larry91 het volgende:
Mensen die denken dat Ajax in de Goffert gaat winnen
In een telefoonfabriek zal het moeilijk voetballen worden, ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef larry91 het volgende:
Mensen die denken dat Ajax in de Goffert gaat winnen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:07 schreef o.us het volgende:
[..]
In een telefoonfabriek zal het moeilijk voetballen worden, ja.
Waarom begin je niet vast met feestvieren?quote:
Als Twente kampioen word ga ik gewoon daar naartoe volgend jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Beter wordt Az weer snel kampioen want dan kan ik weer naar het DSB stadion gaat om te klapperen
Echt heel de wereld gaat naar de kanker door die kutjoden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Agiath het volgende:
Het zal ook wel weer, KNJB
Ik begin mijn interesse voor de eredivisie steeds meer te verliezen door die jodenbende
Eens. Als de joden er niet waren was Hitler nooit aan de macht gekomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt heel de wereld gaat naar de kanker door die kutjoden.
Kredietcrisis komt ook door hun!
Joden
Waar is Geert, die Joodse dominantie geven Henk en Ingrid kopzorgen in hun kampwagen, ze kunnen nog amper Schültenbrau betalenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden
tregte klacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden
Flikker op jood!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ben een Ajax-fan en hoop dat Ajax landskampioen wordt maar vanwaar dat optimisme hier. Als Twente morgen wint van NAC (waarschijnlijk) dan boeit het niet wat Ajax doet.
??? wat lul je slap mongool, ik ben een Ajax fan en jij hebt een ajax avatarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op jood!!
Dit is een anti ajax topic!
Geertquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor je 2e klacht :
http://www.telegraaf.nl/b(...)stappen__.html?p=1,1
ajaxiedenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
??? wat lul je slap mongool, ik ben een Ajax fan en jij hebt een ajax avatar
Dat is een anderlecht avatar hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nieuw op FOK?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Luis Schwalbearezquote:
Zit al iets van 5 jaar op fok, vergeleken met iemand die er 10+ jaar op zit relatief nieuw misschien.quote:
Zijn de shops nog open dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef ursel het volgende:
Waarom laat je niet alvast een tattoo zetten??
Ja dat kunnen we elk jaar wel zeggen. Eerst maar weer eens zien wie er blijven en hoe er volgend jaar gepresteerd wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Strani het volgende:
Ik denk en hoop dat Twente het gewoon volhoudt.
Maar Ajax wordt volgend jaar op de sloffen kampioen als ze zo blijven spelen.
Doet au bij deze grootmuil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef ursel het volgende:
Waarom laat je niet alvast een tattoo zetten??
Feyenoordquote:
Wat een taal voor een hermafrodietquote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
AJAX
Voetbal
AJAX + VOETBAL = AIDS KANKER TYFUS
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
AJAX
Voetbal
AJAX + VOETBAL = AIDS KANKER TYFUS
Drinky is nog minder dan dit organisme.quote:
Ik ben de lady gaga met 2 piemelsquote:Op zondag 2 mei 2010 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Drinky is nog minder dan dit organisme.
Zie mijn vorige post.quote:
Dat is wel heel gaaf!quote:
Nu vinden ze de beker vast geen troostprijs meer. Nu is het vast een hoofdprijs waarvoor je alles op alles moet zetten.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef Codiac het volgende:
Het verschil tussen AJAX kampioen en Twente kampioen:
Twente kampioen: HEEEEEEL Nederland blij, behalve Amsterdam natuurlijk
AJAX kampioen: HEEEEEEEL Nederland verdrietig, behalve Amsterdam natuurlijk
Het gros zal toch wel "dat schattige boerenclubje" denken bij FC Twente, maar dat maakt ze niet heel veel uit denk ik. Zeker nu ze miljoenen binnen krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef Codiac het volgende:
[..]
Idd en niemand gunt Ajax het, dat hebben we wel gezien bij het Feyenoord incident
Nee, ga weg!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Mag ik hier klagen over het bedroevende niveau van de interviews bij studio sport? Mijn god wat een treurnis!
Wel terecht, maar maak een nieuw topic aanquote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Mag ik hier klagen over het bedroevende niveau van de interviews bij studio sport? Mijn god wat een treurnis!
Die beker kan me echt gestolen worden eigenlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nu vinden ze de beker vast geen troostprijs meer. Nu is het vast een hoofdprijs waarvoor je alles op alles moet zetten.
Ik hoop echt dat ze dat ook niet redden. Lijkt mij geweldig
Omdat jullie die ook niet winnenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die beker kan me echt gestolen worden eigenlijk.
Wij blaten niet 6 seizoenen door dat we kampioen wordenquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef Codiac het volgende:
Goed gezegd.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef Codiac het volgende:
Er heerst hier een sterk Ajax-uitlach gehalte inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Leuk om te zien dat de meeste Ajacieden (waaronder ik) zich berusten in dit resultaat, terwijl veel niet-Ajacieden graag doen alsof nu alle Ajacieden met schuim op de bek aan het vloeken en tieren zijn.
Schattig.
Verder aan alle Twentenaren; gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Ik ben geen voetbalfan maar om uitspraken als dit lach ik Ajax altijd graag uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Mensen, krijg allemaal een leven, en ga jullie wonden likken! Want Twente mag dan beter zijn dan Ajax, Ajax is nog altijd beter dan de clubjes van de meeste figuren hier.
WHAHAHAHAHAHA!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Leuk om te zien dat de meeste Ajacieden (waaronder ik) zich berusten in dit resultaat, terwijl veel niet-Ajacieden graag doen alsof nu alle Ajacieden met schuim op de bek aan het vloeken en tieren zijn.
Schattig.
Verder aan alle Twentenaren; gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Omdat er argumenten gebruikt worden die jullie ook altijd zo graag tegen Ajax gebruiken of niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan maar om uitspraken als dit lach ik Ajax altijd graag uit.
WHAHAHAHAHAHAHA
Nee, want ook al is Ajax de loser (zoals nu) proberen ze zich toch beter te voelen dan anderen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Omdat er argumenten gebruikt worden die jullie ook altijd zo graag tegen Ajax gebruiken of niet?
En vervolgens Ajacieden hypocriet noemen.
Flikker toch op man. Ik lach Ajax uit maar ik ben totaal niet negatief over voetbal.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
In ieder voetbaltopic moet Beavis weer de verzuurde anti-anti gaan uithangen he.
Ten eerste, waarom is Ajax nu de loser? Ik vind het jammer dat we 2e zijn geworden na de inhaalrace ja, maar ben hartstikke blij met voorronde CL en het getoonde spel de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, want ook al is Ajax de loser (zoals nu) proberen ze zich toch beter te voelen dan anderen.
Daarom
Deze keer niet over voetbal in het algemeen, maar over Ajax. Inderdaad. Maar nooit eens positief. Je bent meer bezig met juichen dat Ajax géén kampioen is, dan juichen dat Twente wél kampioen is.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Beavis het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Ik lach Ajax uit maar ik ben totaal niet negatief over voetbal.
Ten eerste, Ajax is de loser omdat ze tweede zijn geworden. Niets mis mee maar ze roepen al jaren dat ze kampioen worden. Ook niks mis mee maar TS komt zo lekker arrogant uit de hoek dat ik het gewoon niet kan laten om hem (en Ajax) uit te lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom is Ajax nu de loser? Ik vind het jammer dat we 2e zijn geworden na de inhaalrace ja, maar ben hartstikke blij met voorronde CL en het getoonde spel de tweede seizoenshelft.
En ten tweede, ik hoor nu al 3 weken dat Twente beter is omdat ze hoger staan. Of proberen zij zich nu ook beter te voelen dan de anderen?
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze keer niet over voetbal in het algemeen, maar over Ajax. Inderdaad. Maar nooit eens positief. Je bent meer bezig met juichen dat Ajax géén kampioen is, dan juichen dat Twente wél kampioen is.
En dat vind ik een klein beetje kinderachtig.
En het dan weer net niet halen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Jammer, volgend jaar gewoon weer een kans![]()
Roept Ajax dat ze kampioen gaan worden? Wie bedoel je dan? Jol? Die heeft altijd aangegeven dat het hem met name in het eerste seizoen vooral om ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ten eerste, Ajax is de loser omdat ze tweede zijn geworden. Niets mis mee maar ze roepen al jaren dat ze kampioen worden. Ook niks mis mee maar TS komt zo lekker arrogant uit de hoek dat ik het gewoon niet kan laten om hem (en Ajax) uit te lachen.
Ten tweede, Twente is de beste en zij mogen zich beter voelen.
Supporters op Fok!. Verder volg ik het niet al te veelquote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Roept Ajax dat ze kampioen gaan worden? Wie bedoel je dan? Jol? Die heeft altijd aangegeven dat het hem met name in het eerste seizoen vooral om ontwikkeling gaat.
Misschien niet, gelukkig is daarna weer een seizoen.quote:
Sinds ze sympathiek overkomen en geen slechte media aandacht hebben zoals Ajax in de bekerfinale die miljoenen zou kosten puur en alleen aan beveiliging. Men vindt dat onzin en daarom gunnen ze het FC Twente, zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef ZodiaX het volgende:
Sinds wanneer heeft Twente zoveel fans?
Meelopers
Ajax gaat belangrijke spelers verliezen deze zomerstop.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Strani het volgende:
Ik denk en hoop dat Twente het gewoon volhoudt.
Maar Ajax wordt volgend jaar op de sloffen kampioen als ze zo blijven spelen.
quote:
Ben en blijf N.E.C fan, maar ook tegen Ajax dus als een team voorkomt dat Ajax kampioen wordt... jeeeeeejquote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef ZodiaX het volgende:
Sinds wanneer heeft Twente zoveel fans?
Meelopers
Maar die derde ster blijft voorlopig toch je eigen BRUINE STERquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er heerst hier een sterk Ajax-uitlach gehalte inderdaad.
Ajax is geen kampioen, maar kijkt terug op een leuke 2e seizoenshelft, en volgend jaar weer eens voorronde CL. En de beker komt ook nog wel naar A'dam, alhoewel ik daar relatief een heel stuk minder blij mee ben dan een schaal
Mensen, krijg allemaal een leven, en ga jullie wonden likken! Want Twente mag dan beter zijn dan Ajax, Ajax is nog altijd beter dan de clubjes van de meeste figuren hier.
tenzij gebleekt......quote:Op zondag 2 mei 2010 17:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die derde ster blijft voorlopig toch je eigen BRUINE STER
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:41 schreef Splutje het volgende:
Niet Ajax heeft verloren vandaag, maar het Nederlands voetbal.
Op zo'n dag als vandaag als hele stadions in Nederland er plezier uit halen om Helemaal niets in Amsterdam zingen, dan weet je gewoon dat er maar één club in Nederland is die er echt toe doet, waar heel Nederland zich druk om maakt: Ons Aller Ajaxquote:
De Graafschapquote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef afcajos het volgende:
Heb ik wat gemist? Wie is er kampioen geworden dan
Eensquote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op zo'n dag als vandaag als hele stadions in Nederland er plezier uit halen om Helemaal niets in Amsterdam zingen, dan weet je gewoon dat er maar één club in Nederland is die er echt toe doet, waar heel Nederland zich druk om maakt: Ons Aller Ajax
En dan voelt het gewoon goed om Ajacied te zijn
Dat dusquote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op zo'n dag als vandaag als hele stadions in Nederland er plezier uit halen om Helemaal niets in Amsterdam zingen, dan weet je gewoon dat er maar één club in Nederland is die er echt toe doet, waar heel Nederland zich druk om maakt: Ons Aller Ajax
Op zo'n dag als vandaag als hele stadions in Nederland er plezier uit halen om Helemaal niets in Leeuwarden zingen, dan weet je gewoon dat er maar één club in Nederland is die er echt toe doet, waar heel Nederland zich druk om maakt: Ons Aller Cambuurquote:
En dan nog heb je helemaal niksquote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Goed gezegd.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef Waaghals het volgende:
die voormalige topclub, die nu al jaren de mickey mouse league niet meer kan winnen?
quote:woonplaats: Zuid-Limburg
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
JA NOG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LANG
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Een half uur eerder moest ik daar dus vol in de remmen.quote:
Inderdaad. Grappig en triest.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het meest trieste zijn toch wel al die gasten die nu ineens anti Ajax zijn
Het is maar waar je je druk om maaktquote:
Huilie!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kankervoetbal
kankervoetbalfans die gisteren door heel Twente langs de snelwegen stonden, wat een triestigheid
ineensquote:Op zondag 2 mei 2010 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het meest trieste zijn toch wel al die gasten die nu ineens anti Ajax zijn
Niet alle. Ik ben zelf voetbalfan, maar ik kan me ook vaak ergeren aan het gedrag van vele voetbalsupporters. Zeker als ze arrogant doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 02:27 schreef Noin het volgende:
Wat zijn jullie toch apart volk zeg.
Voetbalfans... ik zal ze nooit begrijpen.
Dan wordt Twente weer kampioenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:14 schreef ManianMan het volgende:
De klacht is wel terecht. Tot volgend seizoen
Kampioen over een heel seizoen wordt je nooit met geluk.quote:
Weer een jaar wachtenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
terechte klacht.
Nee, Feyenoord. Ga maar na, vorig seizoen 7e en nu 4e = 3 plaatsen hoger, volgend seizoen wederom 3 plaatsen hoger = kampioenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord. Ga maar na, vorig seizoen 7e en nu 4e = 3 plaatsen hoger, volgend seizoen wederom 3 plaatsen hoger = kampioen
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind voetbal sowieso 3 keer niks. Maar dit is wel echt een faal topic zeg.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
EEN DING IS ZEKER, ADO WINT DE BEKER!!
En als ze die niet winnen gaan ze door voor de bestekset?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Nog 8 uur en een beetje en Ajax krijgt de beker.
Nooit niet. Makaay prikt er gewoon weer 3 in!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Nog 8 uur en een beetje en Ajax krijgt de beker.
En anders krijgen ze gastendoekjes en een blender.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
En als ze die niet winnen gaan ze door voor de bestekset?
Dat hij dat tegen Timmer kan betekent niet dat hij het ook tegen de beste keeper van Nederland kan hè.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nooit niet. Makaay prikt er gewoon weer 3 in!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef OmniRocket het volgende:
Als Feyenoord de beker wint dan nemen alle Ajaxfans op dit forum een Feyenoord avatar de komende maand!
Ik ben rugbyliefhebber maar ik ben ook regelmatig te vinden bij amateurvoetbal in mijn woonplaats (gepromoveerd naar de topklassequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Mummiepak het volgende:
Voor wie zijn de neutrale kijkers deze finale eigenlijk?
Fans van clubs uit de provincie bijvoorbeeld.
Feyenoord natuurlijk. Niemand, behalve Ajacieden, juicht in een Nederlandse wedstrijd voor Ajax.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Mummiepak het volgende:
Voor wie zijn de neutrale kijkers deze finale eigenlijk?
Fans van clubs uit de provincie bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord natuurlijk. Niemand, behalve Ajacieden, juicht in een Nederlandse wedstrijd voor Ajax.
maar dit had je van mij niet verwachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
maar ik ben ook regelmatig te vinden bij amateurvoetbal in mijn woonplaats
Dat klopt. Welke club is het? Weet ik in ieder geval waar ik niet voor hoef te juichen in de Topklasse.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef Beavis het volgende:
[..]
[..]
maar dit had je van mij niet verwacht
Lol, nee. Dat had ik ook niet verwacht. Misschien kunnen wij eens een biertje met elkaar drinken en praten over de ervaringenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Welke club is het? Weet ik in ieder geval waar ik niet voor hoef te juichen in de Topklasse.
Overigens was ik vorig jaar bij de Six Nations. Dat had je ook niet verwacht
Haha een vriend van me is een vrij fanatieke rugby'er, en ik ging met hem even mee. Ik was bij de editie van vorig jaar ja, 2009 dus. Bij Ierland - Italiëquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Lol, nee. Dat had ik ook niet verwacht. Misschien kunnen wij eens een biertje met elkaar drinken en praten over de ervaringenWelke wedstrijd heb je gezien? Afgelopen Six nations of echt die van vorig jaar?
Ik loop regelmatig bij Flevo Boys rond de velden
Nja of bij schaken "180!!!!!" lolquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Catch22- het volgende:
waarom altijd voetbal met rugby vergelijken?
't is een andere sport. Je gaat bij tafeltennis toch ook niet zeggen 'bij voetbal maken ze tenminste slidings!'
Jij komt echt altijd over als een verbitterde homo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zullen nu vast trots zijn, na flitsende overwinningen op NEC en FC Dordrecht en een nepfinale. Veel plezier ermee jongens.
Ik hou van voetbal dus kan per definitie geen homo zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij komt echt altijd over als een verbitterde homo.
Je houdt van een spel met 22 man op een veld in korte broekjes die naderhand ook nog gezamenlijk gaan douchenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hou van voetbal dus kan per definitie geen homo zijn
Dat mensen die associaties maken als ze het woord voetbal horen maakt hen homo, niet mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je houdt van een spel met 22 man op een veld in korte broekjes die naderhand ook nog gezamenlijk gaan douchen
Wat ben jij een vuige homo zeg
Wat een zwak argument zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat mensen die associaties maken als ze het woord voetbal horen maakt hen homo, niet mij.
Kom eens uit de kast in plaats van dit soort argumenten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat mensen die associaties maken als ze het woord voetbal horen maakt hen homo, niet mij.
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Nee.quote:
Nou dank je. Het is een prijs maar wel een troostprijs. Sowieso was dit echt de saaiste kutfinale ooit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zullen nu vast trots zijn, na flitsende overwinningen op NEC en FC Dordrecht en een nepfinale. Veel plezier ermee jongens.
Ja dan winnen we de JCschaal van twente jeeejquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef Amoeba het volgende:
Boeiend. De KNVB beker is gewoon de route naar de Johan Cruijff Schaal, om wraak te nemen op Twente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |