Niet HFC Haarlem?quote:
In den beginne, toen Rookert op planeet aarde werd neergezet (1995) won Ajax de Championsleague en de Wereldbekerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef Rookert het volgende:
Ik gun het Twente meer, Ajax had in het begin maar beter moeten voetballen
15 jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
In den beginne, toen Rookert op planeet aarde werd neergezet (1995) won Ajax de Championsleague en de Wereldbeker
Mensen die denken dat Nec een kans maakt tegen Ajaxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef larry91 het volgende:
Mensen die denken dat Ajax in de Goffert gaat winnen
In een telefoonfabriek zal het moeilijk voetballen worden, ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef larry91 het volgende:
Mensen die denken dat Ajax in de Goffert gaat winnen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:07 schreef o.us het volgende:
[..]
In een telefoonfabriek zal het moeilijk voetballen worden, ja.
Waarom begin je niet vast met feestvieren?quote:
Als Twente kampioen word ga ik gewoon daar naartoe volgend jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Beter wordt Az weer snel kampioen want dan kan ik weer naar het DSB stadion gaat om te klapperen
Echt heel de wereld gaat naar de kanker door die kutjoden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Agiath het volgende:
Het zal ook wel weer, KNJB
Ik begin mijn interesse voor de eredivisie steeds meer te verliezen door die jodenbende
Eens. Als de joden er niet waren was Hitler nooit aan de macht gekomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt heel de wereld gaat naar de kanker door die kutjoden.
Kredietcrisis komt ook door hun!
Joden
Waar is Geert, die Joodse dominantie geven Henk en Ingrid kopzorgen in hun kampwagen, ze kunnen nog amper Schültenbrau betalenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden
tregte klacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden
Flikker op jood!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ben een Ajax-fan en hoop dat Ajax landskampioen wordt maar vanwaar dat optimisme hier. Als Twente morgen wint van NAC (waarschijnlijk) dan boeit het niet wat Ajax doet.
??? wat lul je slap mongool, ik ben een Ajax fan en jij hebt een ajax avatarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op jood!!
Dit is een anti ajax topic!
Geertquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor je 2e klacht :
http://www.telegraaf.nl/b(...)stappen__.html?p=1,1
ajaxiedenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
??? wat lul je slap mongool, ik ben een Ajax fan en jij hebt een ajax avatar
Dat is een anderlecht avatar hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nieuw op FOK?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Luis Schwalbearezquote:
Zit al iets van 5 jaar op fok, vergeleken met iemand die er 10+ jaar op zit relatief nieuw misschien.quote:
Zijn de shops nog open dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef ursel het volgende:
Waarom laat je niet alvast een tattoo zetten??
Ja dat kunnen we elk jaar wel zeggen. Eerst maar weer eens zien wie er blijven en hoe er volgend jaar gepresteerd wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Strani het volgende:
Ik denk en hoop dat Twente het gewoon volhoudt.
Maar Ajax wordt volgend jaar op de sloffen kampioen als ze zo blijven spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |