Waarom dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
Als je veel onderweg emailt kun je eigenlijk niet om de BB heen...
Push mail.quote:
idd, waarom dat?quote:
Snel; 1Ghz, loopt enorm soepel, zeker vergeleken met mijn vorige N97.quote:-Snel
-Stabiel
-Duidelijke agenda
-Voornamelijk e-mail gebruik (meerdere accounts)
-(gratis) apps eventueel
Alsof push mail exclusief is voor Blackberryquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Push mail.
De BB is gewoon een op en top zakelijk toestel, met ook een duidelijke agenda, en ik heb bij mijn Curve nog geen vastlopers oid gehad.
Ik ben voornamelijk aan het twijfelen tussen de HTC desire en de blackberry bold. Wil bij HI blijven, vanwege mijn 20% studentenkorting. Helaas is blackberry internet zo extreem duur (jaar 1 7,5e jaar 2 17,5). Merk je ook een verschil op internet gebied? Anders is een HTC desire toch snel aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Htc Desire
Of de Blackberry Bold.
(Blackberry eigenaar)
De reden dat ik geen HTC heb genomen is vanwege het fysieke toetsenbord.
De intergratie van BIS in de dagelijkse internet wereld. (Blackberry Internet Services) vind ik voldoende om die 7.50 te betalen. (Facebook/Blackberry Messenger(ken je meerdere mensen met een blackberry?)/Push Mail)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef maxkranendijk het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk aan het twijfelen tussen de HTC desire en de blackberry bold. Wil bij HI blijven, vanwege mijn 20% studentenkorting. Helaas is blackberry internet zo extreem duur (jaar 1 7,5e jaar 2 17,5). Merk je ook een verschil op internet gebied? Anders is een HTC desire toch snel aantrekkelijker.
Die heeft het niet nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je voor de BlackBerry ook zo'n rijtje positieve reviews produceren?
Je kan ze eigenlijk inderdaad niet vergelijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ik heb 't idee dat het gewoon compleet andere telefoons zijn, onvergelijkbaar.
klein schermpje + hardware keyboard <-> groot scherm + touchscreen
Effe los nog van verdere specs natuurlijk, of OS'en.
Dat is net als een navigatie systeem die in de auto zit gebouwd, en een losse navigatie. ze werken, doen en kosten allemaal nagenoeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Komt natuurlijk bij, de fantastische integratie van Google dingen in Android.
Ja en blackberry blijft zeker stilstaan en slapenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Komt natuurlijk bij, de fantastische integratie van Google dingen in Android.
Iedere nieuwe feature van Google, komt al heel snel beschikbaar op een Android foon.
Ook niet van je trackball? En heb je wel eens een excel bekeken op je curve? En pushmail vanaf de server is BES waarop je maar 1 mail account hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Push mail.
De BB is gewoon een op en top zakelijk toestel, met ook een duidelijke agenda, en ik heb bij mijn Curve nog geen vastlopers oid gehad.
Vergeleken met de snelheid waarmee Google/Android internet-features ontwikkelt? Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Jason__ het volgende:
Ja en blackberry blijft zeker stilstaan en slapen
Wel raar dat ik meer dan 1 mail heb, huh?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook niet van je trackball? En heb je wel eens een excel bekeken op je curve? En pushmail vanaf de server is BES waarop je maar 1 mail account hebt.
Dan heb je geen BES maar BIS.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Wel raar dat ik meer dan 1 mail heb, huh?
Ah ja, van kolom naar kolom scrollen. Goed overzicht!quote:En ja ik heb wel eens een excel gekeken op mijn 9700, niks mis mee voor mij. Daarom heb ik ook een fysiek toetsenbord gekozen!
Das fijn, ik reageer op iemand met een curve... met een trackball. En geloof me... die staat regelmatig vast. Ik heb zelf zo'n kreng.quote:En mijn 9700 heeft geen trackball maar trackpad
Nadeel van pull is natuurlijk wel dat je meer dataverkeer nodig hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:30 schreef Renesite het volgende:
In de desire heb ik 2 mailboxen die elke 15min gecontroleerd worden....
FUPquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nadeel van pull is natuurlijk wel dat je meer dataverkeer nodig hebt.
Battery Drain.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel ik heb wel BES, ik heb via Vodafone een gratis BIS-functie gekregen waardoor ik meer dan 1 email kan gebruiken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je geen BES maar BIS.
[..]
Ah ja, van kolom naar kolom scrollen. Goed overzicht!
[..]
Das fijn, ik reageer op iemand met een curve... met een trackball. En geloof me... die staat regelmatig vast. Ik heb zelf zo'n kreng.
iedere dag opladen, maar zelf kan ik er nét 2 dagen mee.quote:
Knal ik ze eruit, apnconfig of zo (programma) en sowieso, ik tik bij instellingen 'mobiel data' uit en 'wifi uit' en walla, ik kan niks meer met mijn dataverkeer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doet niets aan je roaming kosten als je in het buitenland bent
ik heb 3 dagen gedaan op 25%quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
iedere dag opladen, maar zelf kan ik er nét 2 dagen mee.
Dus heb je 1 push en verder pull mailquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jawel ik heb wel BES, ik heb via Vodafone een gratis BIS-functie gekregen waardoor ik meer dan 1 email kan gebruiken.
Ja alleen dan is het overzicht nog kut. Excel sheets zijn gewoon onleesbaar op een BB. best lastig voor een zakelijke smartphone.quote:En er bestaat ook een uitzoom-mogelijkheid volgens mij voor excel bestanden![]()
En dat is relevant tov mijn opmerking op iemand met een curve?quote:En ja trackball's zijn idd bizar, maarja geen last ervan he met mijn trackpad
Met mijn N82 ik ook, 6 dagen zelfs. Voordeel van geen touchscreen hebben. Eigenlijk is die laatste een belachelijke zinquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus heb je 1 push en verder pull mail
[..]
Ja alleen dan is het overzicht nog kut. Excel sheets zijn gewoon onleesbaar op een BB. best lastig voor een zakelijke smartphone.
[..]
En dat is relevant tov mijn opmerking op iemand met een curve?
De reden dat de Desire een trackball is, is mij ontgaan. Nog nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Excel onleesbaar? Heb je ooit gehoord van een blackberry storm? ook geen klein beeld hoor. En de desire heeft ook een trackball dus wat klaag je over een curve?:P
Maar die wil TS niet kopen EN degene waar ik op reageerde heeft ook geen storm. Nogmaals, wat is het nut van je opmerkingen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Excel onleesbaar? Heb je ooit gehoord van een blackberry storm? ook geen klein beeld hoor.
Keuze Blackberry Storm > Desire is wel ergggg makkelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar die wil TS niet kopen EN degene waar ik op reageerde heeft ook geen storm. Nogmaals, wat is het nut van je opmerkingen?
Hij zegt dat op een BLACKBERRY geen excel bestanden leesbaar zijn, niet op een curve of bold!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar die wil TS niet kopen EN degene waar ik op reageerde heeft ook geen storm. Nogmaals, wat is het nut van je opmerkingen?
Nope, da's de Nexus One.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Jason__ het volgende:
En de desire heeft ook een trackball dus wat klaag je over een curve?:P
Dan weet jij duidelijk niet wat een HTC Desire isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nope, da's de Nexus One.
De Desire heeft zo'n optisch trackpad-geval.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dan weet jij duidelijk niet wat een HTC Desire is
Dat is overbodig, data roaming staat standaard uit en derhalve zal internet sowieso niet werken als je niet op je eigen netwerk zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Knal ik ze eruit, apnconfig of zo (programma) en sowieso, ik tik bij instellingen 'mobiel data' uit en 'wifi uit' en walla, ik kan niks meer met mijn dataverkeer.
Volgens mij heeft 'ie er zelf één. Daarnaast heeft hij ook gelijk, de HTC Desire heeft geen trackball.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Hij zegt dat op een BLACKBERRY geen excel bestanden leesbaar zijn, niet op een curve of bold!
Maar even over je BIS naast je BES je hebt je terwijl BES al werkte aangemeld op https://bis.eu.blackberry.com/html?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook niet van je trackball? En heb je wel eens een excel bekeken op je curve? En pushmail vanaf de server is BES waarop je maar 1 mail account hebt.
Ja, dat weet ik, dan nog is het een drogredenatie van Swets. No offencequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is overbodig, data roaming staat standaard uit en derhalve zal internet sowieso niet werken als je niet op je eigen netwerk zit.
Niet identiek aan de Google Nexus One in elk geval.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
'k Heb 'm in m'n handenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een blackberry, maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen. Meerdere e-mailaccounts instellen gaat ook, maar werkt niet zo heel soepel met hotmail (maar wie gebruikt dat nou?). Als je het veel voor e-mailen gebruikt en de mailtjes langer zijn, wil je er misschien liever eentje met een vast toetsenbord. Ik weet niet of er modellen van de htc zijn, die dat hebben.quote:[b]Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef
-Snel
-Stabiel
-Duidelijke agenda
-Voornamelijk e-mail gebruik (meerdere accounts)
-(gratis) apps eventueel
De milestonequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een blackberry, maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen. Meerdere e-mailaccounts instellen gaat ook, maar werkt niet zo heel soepel met hotmail (maar wie gebruikt dat nou?). Als je het veel voor e-mailen gebruikt en de mailtjes langer zijn, wil je er misschien liever eentje met een vast toetsenbord. Ik weet niet of er modellen van de htc zijn, die dat hebben.
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
..maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen.
Mooi is iets persoonlijks he... Ik vind die aluminium body gewoon echt lelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen is.
[ afbeelding ]
'k Vind het vooral lollig hoe ze optisch dat scherm zo groot mogelijk willen laten lijken, door de zwarte randenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:07 schreef Pandora73 het volgende:
Mooi is iets persoonlijks he... Ik vind die aluminium body gewoon echt lelijk.
Bedankt voor je informatieve post. :-Squote:
ja, maar het is wel een android toestel met toetsenbord. Vond deze wel gelijkwaardig. Maar echt een HTC met toetsenbord en met android 2.1 ... NOG niet echt iets wat vrij recent uit is gekomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:17 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatieve post. :-S
De milestone is een telefoon van Motorola die ook samenwerkt met Android draait en is dus vergelijkbaar met de htc. Hij heeft wel een fysiek toetsenbord en kan ook met de stem bediend worden.
Meer weet ik er niet over.
Ik adviseer hem dan ook niet om een htc te kopen, maar informeer hem over mijn ervaringen met een htc hero. Ik denk dat de Legend daarmee te vergelijken valt en misschien net iets beter is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen is.
Tja, de Hero (heb ik ook) heeft nog Android 1.5 en de Legend heeft 2.1.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik adviseer hem dan ook niet om een htc te kopen, maar informeer hem over mijn ervaringen met een htc hero. Ik denk dat de Legend daarmee te vergelijken valt en misschien net iets beter is.
Dat is iets waar ik ook niet zo tevreden over ben. Ze zijn bij htc veel te traag met hun upgrade op de hero imo en ik heb zo mijn twijfels of die upgrade er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, de Hero (heb ik ook) heeft nog Android 1.5 en de Legend heeft 2.1.
Tuurlijk gaat ie er niet komenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik ook niet zo tevreden over ben. Ze zijn bij htc veel te traag met hun upgrade op de hero imo en ik heb zo mijn twijfels of die upgrade er nog gaat komen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie er niet komenZe zijn te druk bezig met nieuwe toestellen maken, De iPhone is inmiddels al (bijna) verslagen door de Desire dus ze zullen sowieso de Desire als eerste upgraden.
quote:
Hij gaat idd komen, maar natuurlijk nu nog niet. Ze proberen nu de desire uit te breiden omdat hij bijna de iPhone verslaatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
HTC zegt van wel. Lijkt me niet dat ze daarover liegen.
Ik bedoelde eigenlijk dat hij momenteel niet zal komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Verander je vaak 180 graden van mening binnen 10 minuten?
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Hij gaat idd komen, maar natuurlijk nu nog niet. Ze proberen nu de desire uit te breiden omdat hij bijna de iPhone verslaatZe moeten natuurlijk met iets nieuws komen samen met de iPhone 4g anders zal HTC een marktaandeel moeten afstaan aan de iPhone.
Nee, dat zegt HTC zelf ook. Juni wordt het. Jammer alleen dat 2.2 dan ook uitkomt, dus je loopt gelijk weer achter met je Heroquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat hij momenteel niet zal komen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat zegt HTC zelf ook. Juni wordt het. Jammer alleen dat 2.2 dan ook uitkomt, dus je loopt gelijk weer achter met je Hero
Fabrikanten poepen niet binnen een maand of wat een mobieltje uit. Veel modellen die nu uitkomen waren al meer dan een half jaar geleden in ontwerpfase. Je bouwt dus niet een telefoon die net na de iPhone uitkomt om de iPhone te verslaan, vooral omdat je nog niet weet wat de iPhone gaat doen tot de aankondiging.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.
Jij bent de enige die mij begrijptquote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Fabrikanten poepen niet binnen een maand of wat een mobieltje uit. Veel modellen die nu uitkomen waren al meer dan een half jaar geleden in ontwerpfase. Je bouwt dus niet een telefoon die net na de iPhone uitkomt om de iPhone te verslaan, vooral omdat je nog niet weet wat de iPhone gaat doen tot de aankondiging.
Geen idee, ik heb je posts eerlijk gezegd niet gelezenquote:
Nu weet ik zeker dat ik je vader ben, en niet die andere man...quote:Op zondag 2 mei 2010 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb je posts eerlijk gezegd niet gelezenIk wilde enkel even reageren op de post van Renesite.
Sorry, upgradebaar ben beetje moe:$quote:
Je moeder, mijn pik en een bed. snap je het nu?quote:
Omdat magie niet bestaat en je niet zomaar van 2.1 naar 2.2 kunt gaan? Waarom stel je de vraag niet aan Android en HTC maar aan mij? Waarom is er nog geen update voor de Hero? Waarom ben je lelijk?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef Merkie het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar waarom zou er geen update uitkomen?
Met Android en de iPhone kan je ook pingen..quote:Op zondag 2 mei 2010 01:08 schreef Jason__ het volgende:
Kijk ik help wel een beetje voor de 100e keer.
Reden om BB te kiezen:
- Fysiek toetsenbord
- Upgrade-baar (De desire is niet upgradebaar, tenminste nu nog niet)
- Vooral zakelijk gericht, en ook de apps vooral.
- Je kan 'Pingen'
Reden om Desire te kiezen:
- Touchscreen
- Android, dus veeeel apps.
- HTC sense
- Je kan stoer doen met mede fokkers en zeggen dat je Android hebt.
Niet te hopen dat dat ook 3 jaar duurt net als de eerste 'iphone killers'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.
Oh? Is de Android-app al klaar?quote:Op zondag 2 mei 2010 08:35 schreef Blinker het volgende:
Met Android en de iPhone kan je ook pingen..
Klopt. Dat duurde wel even. Maar als ik de nieuwe ontwerpen van HTC bekijk moet ik zeggen: oi dat overstijgt wel gelijk weer vele huidige mobieltjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet te hopen dat dat ook 3 jaar duurt net als de eerste 'iphone killers'
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk. En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dat duurde wel even. Maar als ik de nieuwe ontwerpen van HTC bekijk moet ik zeggen: oi dat overstijgt wel gelijk weer vele huidige mobieltjes.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef n8n het volgende:
Met een BlackBerry is het net of je weer met Windows 95 aan de slag gaat
Doorgevoerd tot op het kleurenschema's van de menu's, die ook minstens net zo omslachtig zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja das wel een aardige vergelijking.
Haha, hoezo datquote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef n8n het volgende:
Met een BlackBerry is het net of je weer met Windows 95 aan de slag gaat
De Desire is groter dan de (full-body aluminium) Legend, die ikzelf érg mooi vindquote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk.
Nou, daar zijn velen het toch niet met je eensquote:En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.
"Doe iets" -> dialoog: "Weet u zeker dat u iets wil doen?" -> "Ja" -> dialoog: "Ok, klik dan op ok" -> "Ok"quote:Op zondag 2 mei 2010 10:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Doorgevoerd tot op het kleurenschema's van de menu's, die ook minstens net zo omslachtig zijn
Dan draai ik die 2 dus om.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De Desire is groter dan de (full-body aluminium) Legend, die ikzelf érg mooi vind. Kwestie van smaak.
Dat mag, ik ben het niet met die velen eens.quote:Nou, daar zijn velen het toch niet met je eens.
De reden dat ik liever een android heb is:quote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk. En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik zal momenteel wel komen, op je moeder
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:35 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Je moeder, mijn pik en een bed. snap je het nu?
Toch knap dat de huidige smartphones al zo makkelijk te bedienen zijn, dat zelfs een mongolide kleuter als jij er mee om kan gaan.quote:
Als je vaak je sim moet wisselen is de Legend idd geen goede keuze. Dat klepje gaat vroeg of laat naar de knoppen. Als je altijd dezelfde sim houdt heb je (lijkt mij) geen behoefte vaak te wisselen en dan blijft ie heus wel heel.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan draai ik die 2 dus om.
[..]
Dat mag, ik ben het niet met die velen eens.
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toch knap dat de huidige smartphones al zo makkelijk te bedienen zijn, dat zelfs een mongolide kleuter als jij er mee om kan gaan.
Is deze al uit? Zo niet, waarom laten ze hem op 2.1 draaien?quote:
Hij is nog niet uit, komt alleen in de VS uit. De reden dat hij op 2.1 draait is omdat 2.1 de nieuwste versie is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Is deze al uit? Zo niet, waarom laten ze hem op 2.1 draaien?
Waarom komt hij hier niet uit:P? Dankzij Sprint ofzoiets? En ik had gehoord dat er deze zomer toch een 2.2 uitkwam? of is dat niet zoquote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit, komt alleen in de VS uit. De reden dat hij op 2.1 draait is omdat 2.1 de nieuwste versie is.
Omdat het toestel speciaal voor de Amerikaanse markt gemaakt is en niet zal werken op Europese frequenties. En de kans is groot dat 2.2 deze zomer uitkomt ja, maar je kan moeilijk een telefoon uitbrengen met een OS dat nog niet uit is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:37 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier niet uit:P? Dankzij Sprint ofzoiets? En ik had gehoord dat er deze zomer toch een 2.2 uitkwam? of is dat niet zo
Wel een domme tactiek van Android & HTC. Als ze nou op de EVO een 2.2 zetten + ze hadden het voor de hele wereld geproduceerd, zouden ze meteen de kans pakken om een grotere marktaandeel te veroveren. Nu introduceren ze eerst een nieuw mobiel met 2.1 OS die niet voor de hele wereld is geproduceerd + er komt vlak daarna een nieuwe OSquote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het toestel speciaal voor de Amerikaanse markt gemaakt is en niet zal werken op Europese frequenties. En de kans is groot dat 2.2 deze zomer uitkomt ja, maar je kan moeilijk een telefoon uitbrengen met een OS dat nog niet uit is.
Dacht het ook. Bij mij ramt nieuwe gmail mail zich er meteen doorheen. (bv. een bevestigingsmail van de google checkout komt binnen een paar seconden na de bevestiging al binnen)quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gmail checkt toch niet om de 15 minuten? Gaat toch met soort pushmail?
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
Bijna altijd verslaat ie m'n gmail-notifier in firefox glansrijk.
Mja klopt.. 'k was even in de war met m'n twitter updatesquote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gmail checkt toch niet om de 15 minuten? Gaat toch met soort pushmail?
Tegen augustus zijn er sowieso nieuwe toestellen die ook stukken beter zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef maxkranendijk het volgende:
Lelijk => HTC desire uitverkocht => 10-15 dagen levertijd + 90e zelf bijbetalen ten op zichte van een blackberry 9700 (Hi.nl).
Mijn abbo verloopt in augustus. Komt er nog iets nieuws uit rond die tijd zodat ik weer een stap verder kom. Vind het zonde om een 'nieuwe phone' te nemen als hij al 3 maanden 'oud' is.
4 maand voor the win.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Pas voor een telefoon gaan kijken als je nog een maand te gaan hebt
Klopt. Van een lijst van 10 telefoons naar 2 (á 3) gegaan. Desire, 4G of toch een Blackberry... (ssssst niets zeggen)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik deed 1 jaar.
Nou, duidelijk dat er zoveel nieuwe toestellen kwamen dat ik er gek vanwerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |