De reden dat ik liever een android heb is:quote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk. En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik zal momenteel wel komen, op je moeder
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:35 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Je moeder, mijn pik en een bed. snap je het nu?
Toch knap dat de huidige smartphones al zo makkelijk te bedienen zijn, dat zelfs een mongolide kleuter als jij er mee om kan gaan.quote:
Als je vaak je sim moet wisselen is de Legend idd geen goede keuze. Dat klepje gaat vroeg of laat naar de knoppen. Als je altijd dezelfde sim houdt heb je (lijkt mij) geen behoefte vaak te wisselen en dan blijft ie heus wel heel.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan draai ik die 2 dus om.
[..]
Dat mag, ik ben het niet met die velen eens.
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toch knap dat de huidige smartphones al zo makkelijk te bedienen zijn, dat zelfs een mongolide kleuter als jij er mee om kan gaan.
Is deze al uit? Zo niet, waarom laten ze hem op 2.1 draaien?quote:
Hij is nog niet uit, komt alleen in de VS uit. De reden dat hij op 2.1 draait is omdat 2.1 de nieuwste versie is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Is deze al uit? Zo niet, waarom laten ze hem op 2.1 draaien?
Waarom komt hij hier niet uit:P? Dankzij Sprint ofzoiets? En ik had gehoord dat er deze zomer toch een 2.2 uitkwam? of is dat niet zoquote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit, komt alleen in de VS uit. De reden dat hij op 2.1 draait is omdat 2.1 de nieuwste versie is.
Omdat het toestel speciaal voor de Amerikaanse markt gemaakt is en niet zal werken op Europese frequenties. En de kans is groot dat 2.2 deze zomer uitkomt ja, maar je kan moeilijk een telefoon uitbrengen met een OS dat nog niet uit is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:37 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier niet uit:P? Dankzij Sprint ofzoiets? En ik had gehoord dat er deze zomer toch een 2.2 uitkwam? of is dat niet zo
Wel een domme tactiek van Android & HTC. Als ze nou op de EVO een 2.2 zetten + ze hadden het voor de hele wereld geproduceerd, zouden ze meteen de kans pakken om een grotere marktaandeel te veroveren. Nu introduceren ze eerst een nieuw mobiel met 2.1 OS die niet voor de hele wereld is geproduceerd + er komt vlak daarna een nieuwe OSquote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het toestel speciaal voor de Amerikaanse markt gemaakt is en niet zal werken op Europese frequenties. En de kans is groot dat 2.2 deze zomer uitkomt ja, maar je kan moeilijk een telefoon uitbrengen met een OS dat nog niet uit is.
Dacht het ook. Bij mij ramt nieuwe gmail mail zich er meteen doorheen. (bv. een bevestigingsmail van de google checkout komt binnen een paar seconden na de bevestiging al binnen)quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gmail checkt toch niet om de 15 minuten? Gaat toch met soort pushmail?
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
Bijna altijd verslaat ie m'n gmail-notifier in firefox glansrijk.
Mja klopt.. 'k was even in de war met m'n twitter updatesquote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gmail checkt toch niet om de 15 minuten? Gaat toch met soort pushmail?
Tegen augustus zijn er sowieso nieuwe toestellen die ook stukken beter zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef maxkranendijk het volgende:
Lelijk => HTC desire uitverkocht => 10-15 dagen levertijd + 90e zelf bijbetalen ten op zichte van een blackberry 9700 (Hi.nl).
Mijn abbo verloopt in augustus. Komt er nog iets nieuws uit rond die tijd zodat ik weer een stap verder kom. Vind het zonde om een 'nieuwe phone' te nemen als hij al 3 maanden 'oud' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |