quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dan weet jij duidelijk niet wat een HTC Desire is
Ik heb geen ervaring met een blackberry, maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen. Meerdere e-mailaccounts instellen gaat ook, maar werkt niet zo heel soepel met hotmail (maar wie gebruikt dat nou?). Als je het veel voor e-mailen gebruikt en de mailtjes langer zijn, wil je er misschien liever eentje met een vast toetsenbord. Ik weet niet of er modellen van de htc zijn, die dat hebben.quote:[b]Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef
-Snel
-Stabiel
-Duidelijke agenda
-Voornamelijk e-mail gebruik (meerdere accounts)
-(gratis) apps eventueel
De milestonequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een blackberry, maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen. Meerdere e-mailaccounts instellen gaat ook, maar werkt niet zo heel soepel met hotmail (maar wie gebruikt dat nou?). Als je het veel voor e-mailen gebruikt en de mailtjes langer zijn, wil je er misschien liever eentje met een vast toetsenbord. Ik weet niet of er modellen van de htc zijn, die dat hebben.
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
..maar mijn htc hero voldoed wel zo'n beetje aan elk van bovenstaande eisen.
Mooi is iets persoonlijks he... Ik vind die aluminium body gewoon echt lelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen is.
[ afbeelding ]
'k Vind het vooral lollig hoe ze optisch dat scherm zo groot mogelijk willen laten lijken, door de zwarte randenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:07 schreef Pandora73 het volgende:
Mooi is iets persoonlijks he... Ik vind die aluminium body gewoon echt lelijk.
Bedankt voor je informatieve post. :-Squote:
ja, maar het is wel een android toestel met toetsenbord. Vond deze wel gelijkwaardig. Maar echt een HTC met toetsenbord en met android 2.1 ... NOG niet echt iets wat vrij recent uit is gekomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:17 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatieve post. :-S
De milestone is een telefoon van Motorola die ook samenwerkt met Android draait en is dus vergelijkbaar met de htc. Hij heeft wel een fysiek toetsenbord en kan ook met de stem bediend worden.
Meer weet ik er niet over.
Ik adviseer hem dan ook niet om een htc te kopen, maar informeer hem over mijn ervaringen met een htc hero. Ik denk dat de Legend daarmee te vergelijken valt en misschien net iets beter is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen vermoed ik dat er niet veel mensen zijn die nu nog een Hero kopen, als de (bloedmooie) opvolger Legend ook al te krijgen is.
Tja, de Hero (heb ik ook) heeft nog Android 1.5 en de Legend heeft 2.1.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik adviseer hem dan ook niet om een htc te kopen, maar informeer hem over mijn ervaringen met een htc hero. Ik denk dat de Legend daarmee te vergelijken valt en misschien net iets beter is.
Dat is iets waar ik ook niet zo tevreden over ben. Ze zijn bij htc veel te traag met hun upgrade op de hero imo en ik heb zo mijn twijfels of die upgrade er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, de Hero (heb ik ook) heeft nog Android 1.5 en de Legend heeft 2.1.
Tuurlijk gaat ie er niet komenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik ook niet zo tevreden over ben. Ze zijn bij htc veel te traag met hun upgrade op de hero imo en ik heb zo mijn twijfels of die upgrade er nog gaat komen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie er niet komenZe zijn te druk bezig met nieuwe toestellen maken, De iPhone is inmiddels al (bijna) verslagen door de Desire dus ze zullen sowieso de Desire als eerste upgraden.
quote:
Hij gaat idd komen, maar natuurlijk nu nog niet. Ze proberen nu de desire uit te breiden omdat hij bijna de iPhone verslaatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
HTC zegt van wel. Lijkt me niet dat ze daarover liegen.
Ik bedoelde eigenlijk dat hij momenteel niet zal komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Verander je vaak 180 graden van mening binnen 10 minuten?
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Hij gaat idd komen, maar natuurlijk nu nog niet. Ze proberen nu de desire uit te breiden omdat hij bijna de iPhone verslaatZe moeten natuurlijk met iets nieuws komen samen met de iPhone 4g anders zal HTC een marktaandeel moeten afstaan aan de iPhone.
Nee, dat zegt HTC zelf ook. Juni wordt het. Jammer alleen dat 2.2 dan ook uitkomt, dus je loopt gelijk weer achter met je Heroquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat hij momenteel niet zal komen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat zegt HTC zelf ook. Juni wordt het. Jammer alleen dat 2.2 dan ook uitkomt, dus je loopt gelijk weer achter met je Hero
Fabrikanten poepen niet binnen een maand of wat een mobieltje uit. Veel modellen die nu uitkomen waren al meer dan een half jaar geleden in ontwerpfase. Je bouwt dus niet een telefoon die net na de iPhone uitkomt om de iPhone te verslaan, vooral omdat je nog niet weet wat de iPhone gaat doen tot de aankondiging.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.
Jij bent de enige die mij begrijptquote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Fabrikanten poepen niet binnen een maand of wat een mobieltje uit. Veel modellen die nu uitkomen waren al meer dan een half jaar geleden in ontwerpfase. Je bouwt dus niet een telefoon die net na de iPhone uitkomt om de iPhone te verslaan, vooral omdat je nog niet weet wat de iPhone gaat doen tot de aankondiging.
Geen idee, ik heb je posts eerlijk gezegd niet gelezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |