Nu weet ik zeker dat ik je vader ben, en niet die andere man...quote:Op zondag 2 mei 2010 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb je posts eerlijk gezegd niet gelezenIk wilde enkel even reageren op de post van Renesite.
Sorry, upgradebaar ben beetje moe:$quote:
Je moeder, mijn pik en een bed. snap je het nu?quote:
Omdat magie niet bestaat en je niet zomaar van 2.1 naar 2.2 kunt gaan? Waarom stel je de vraag niet aan Android en HTC maar aan mij? Waarom is er nog geen update voor de Hero? Waarom ben je lelijk?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef Merkie het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar waarom zou er geen update uitkomen?
Met Android en de iPhone kan je ook pingen..quote:Op zondag 2 mei 2010 01:08 schreef Jason__ het volgende:
Kijk ik help wel een beetje voor de 100e keer.
Reden om BB te kiezen:
- Fysiek toetsenbord
- Upgrade-baar (De desire is niet upgradebaar, tenminste nu nog niet)
- Vooral zakelijk gericht, en ook de apps vooral.
- Je kan 'Pingen'
Reden om Desire te kiezen:
- Touchscreen
- Android, dus veeeel apps.
- HTC sense
- Je kan stoer doen met mede fokkers en zeggen dat je Android hebt.
Niet te hopen dat dat ook 3 jaar duurt net als de eerste 'iphone killers'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC bouwt gewoon een nieuwe telefoon welke net na de iPhone uitkomt. Easy as that. Desire is er voor the meanwhile tussen 3GS en 4G om de twijfelaars over te laten stappen naar Android. Na de 4G komt er gelijk een 4G crusher uit.
Oh? Is de Android-app al klaar?quote:Op zondag 2 mei 2010 08:35 schreef Blinker het volgende:
Met Android en de iPhone kan je ook pingen..
Klopt. Dat duurde wel even. Maar als ik de nieuwe ontwerpen van HTC bekijk moet ik zeggen: oi dat overstijgt wel gelijk weer vele huidige mobieltjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet te hopen dat dat ook 3 jaar duurt net als de eerste 'iphone killers'
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk. En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dat duurde wel even. Maar als ik de nieuwe ontwerpen van HTC bekijk moet ik zeggen: oi dat overstijgt wel gelijk weer vele huidige mobieltjes.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef n8n het volgende:
Met een BlackBerry is het net of je weer met Windows 95 aan de slag gaat
Doorgevoerd tot op het kleurenschema's van de menu's, die ook minstens net zo omslachtig zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja das wel een aardige vergelijking.
Haha, hoezo datquote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef n8n het volgende:
Met een BlackBerry is het net of je weer met Windows 95 aan de slag gaat
De Desire is groter dan de (full-body aluminium) Legend, die ikzelf érg mooi vindquote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Over welke heb je het dan? Want die desire is wel aardig, maar dat sim/batterij klepje is te treurig voor woorden en die grotere, legend(?), is me een partij lelijk.
Nou, daar zijn velen het toch niet met je eensquote:En android vind ik iPhone OS nog niet echt overstijgen.
"Doe iets" -> dialoog: "Weet u zeker dat u iets wil doen?" -> "Ja" -> dialoog: "Ok, klik dan op ok" -> "Ok"quote:Op zondag 2 mei 2010 10:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Doorgevoerd tot op het kleurenschema's van de menu's, die ook minstens net zo omslachtig zijn
Dan draai ik die 2 dus om.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De Desire is groter dan de (full-body aluminium) Legend, die ikzelf érg mooi vind. Kwestie van smaak.
Dat mag, ik ben het niet met die velen eens.quote:Nou, daar zijn velen het toch niet met je eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |