Heui ik ben geen fapvolkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen nou speciaal aan die gast vindtBehalve natuurlijk al het fapvolk die zich aan het inlikken zijn, maar verder
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Toch haat ik je nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heui ik ben geen fapvolkhij woont nu toevallig hier in de buurt en wou de rest ook graag even zien
en was er ook maar een kwartier ofzo
Ik moet zo boodschappen gaan doen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
Ik ken het probleem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga echt maandag beginnen met leren voor examens. Anders komt er niks van.
Gebbetjequote:
Wat nu weerquote:
Ik wilde vorige week al beginnen, maar toen Circus, en schoolfeest en weet ik het allemaal. Dus maandag maar echt beginnenquote:
Ik ben wel begonnen maar steeds maar half. En ik wilde vandaag heel goed gaan leren maarja brak hè.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week al beginnen, maar toen Circus, en schoolfeest en weet ik het allemaal. Dus maandag maar echt beginnen.
Sorry!quote:
!quote:
Ga mee!quote:
Wordt nog wat met jouw leven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Bejaarden en kleine kinderen in de supermarkt
Ben je ook!quote:
Dat beschou ik als een complimentquote:
quote:
YOYOYOquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Bejaarden en kleine kinderen in de supermarkt
Ik hou ook van jouquote:
Beschouquote:
quote:
Sorryquote:
Wil je anders beschau horen?quote:
Nee. Ik wil horen dat je gaatquote:
Hihihi.quote:
Dus je bent aangenomen knulquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, gisteren bbq en zuipen bij een maat van me. En wat hebben zij een fucking wijze auto
[ afbeelding ]
Bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, gisteren bbq en zuipen bij een maat van me. En wat hebben zij een fucking wijze auto
[ afbeelding ]
Afkickverschijnselen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muhhh. Ik heb het koud. En ik wil meer vruchtensap maar da's ver weg (in de supermarkt).
Uhuhquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je bent aangenomen knulvond je het spannend?
Leuke woordkeuze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
IK WIL OOK WEL EENS WAT MAAR HELAAS HET GAAT NIET ALTIJD OVER ROZENGEUR EN MANENSCHIJN
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku jij bent wel weer toffer aan het worden. En ik heb echt zin om mijn kamer te gaan fixen maar ja leren hè. x(
Maneschijn, toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
IK WIL OOK WEL EENS WAT MAAR HELAAS HET GAAT NIET ALTIJD OVER ROZENGEUR EN MANENSCHIJN
Als je toch mensen aan het ophemelen bent, hemel mij dan ook even opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku jij bent wel weer toffer aan het worden.
Die voorste gaat nog wel, maar die lampen van die achterstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bah? Ga je mond spoelen met zeep
Ik kreeg voor mijn examens al een kaartje met 'proficiat' van avansquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Neuh, want er was geen loting, en je hoefde niets op te sturen
. Ik kreeg wel een tof kaartje van ze
. Succes met de laatste loodjes
.
Verf, vloerbedekking, gaten dichtmaken in het hout, en meubels uitzoeken.quote:
Ja sorry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bah? Ga je mond spoelen met zeep
Hallo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiii
Pffff moet weer vanalles opsturen naar DUO
De afgelopen maand heb ik ook like 25 brieven van ze gekregenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiii
Pffff moet weer vanalles opsturen naar DUO
Mjah, eigenlijk rallyauto hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die voorste gaat nog wel, maar die lampen van die achterste.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kreeg voor mijn examens al een kaartje met 'proficiat' van avans
Dan moet je leuke dingen posten. Maar ik houd toch wel van je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je toch mensen aan het ophemelen bent, hemel mij dan ook even op
Oh, ja kan bestquote:
Mijn cijferlijst en allesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De afgelopen maand heb ik ook like 25 brieven van ze gekregen. Vandaag nog een zelfs
.
Ja, hier zijn ze niet zo optimistischquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kreeg voor mijn examens al een kaartje met 'proficiat' van avans
Regen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe kutpostbode door de regen. Hij is eigenlijk wel schattig. Maar toch.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze niet zo optimistisch.
Dat heb ik gelukkig allemaal niet hoeven doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn cijferlijst en allesNouja, het moet maar he
Eensch isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lelijk onbruikbaar niet praktisch en gewoon bah
Ik hoor van veel mensen dat het makkelijk is, maar ik heb echt het gevoel dat ik veel te laat ga beginnen met lerenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ik mijn examens ga maken.
Ik heb er hier 40 liggen van vorig jaar. Ik moet nu nog beginnen met OV/Stufi aanvragen voor dit jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig allemaal niet hoeven doen. Ik kreeg wel een inschrijfformulier, daarna een bevestiging dat ze het hebben ontvangen, daarna dat ze het in behandeling hebben genomen, daarna dat ze hem hebben doorgestuurd naar de JHS, daarna dat de JHS hem ontvangen had, daarna dat de JHS hem in behandeling had genomen, en daarna van de JHS nog een dat ik was aangenomen, en vandaag een van DUO dat ik door de JHS was aangenomen
. En nog een hele rits aan brieven voor stufi, OV en al die zooi
.
Ok Noortje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hier niet he. Het regent ook neit trouwens maar dat was gewoon leuk voor de beeldvorming.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er hier 40 liggen van vorig jaar. Ik moet nu nog beginnen met OV/Stufi aanvragen voor dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Dalando het volgende:
Weet je wat echt kut is?Ik ben vergeten uit te checken bedacht ik me, omdat ik zo nodig naar de WC moest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebeurt er dan?
Ja maar toen ik me inschreef begin april kon ik nog niks aanvragen. Had met loting te maken ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Daar was ik best op tijd mee volgens mij
. Alleen die kut DigID die me liet wachten tot 5 April omdat ik een wachtwoord was vergeten
.
mogelijk alleen je borg kwijt. Geloof ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben vergeten uit te checken bedacht ik me, omdat ik zo nodig naar de WC moest.Wat gebeurt er dan?
Ik moet gelukkig heel veel doen om niet te slagen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het makkelijk is, maar ik heb echt het gevoel dat ik veel te laat ga beginnen met leren.
Reis je mee tot het eindpunt geloof ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben vergeten uit te checken bedacht ik me, omdat ik zo nodig naar de WC moest.Wat gebeurt er dan?
Je kan 12 keer vergeten uit te checken zonder dat er wat gebeurtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Borg?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mogelijk alleen je borg kwijt. Geloof ik.
Hmm joa. Maar zo gek laat ben je nu toch nog niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar toen ik me inschreef begin april kon ik nog niks aanvragen. Had met loting te maken ofzo.
Daar zit ik al overheen volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan 12 keer vergeten uit te checken zonder dat er wat gebeurt
Nee, 15 juni krijg ik pas te horen of ik aangenomen benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm joa. Maar zo gek laat ben je nu toch nog niet?
Volgens mij dit inderdaad. Dan betaal je gewoon tot het eindpunt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Reis je mee tot het eindpunt geloof ik
Jamaar hoeveel geld ben i kdan kwijt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan 12 keer vergeten uit te checken zonder dat er wat gebeurt
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit ik al overheen volgens mijIk doe het elke vrijdag 2 keer niet
En dat houdt in?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, 15 juni krijg ik pas te horen of ik aangenomen benMaar ik word toch wel aangenomen want ik val onder de topsportregeling
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij dit inderdaad. Dan betaal je gewoon tot het eindpunt.
Dat werd me verteld hoor, volgensmij moet je dan een keer wel wat betalen als je dat steeds vergeet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit ik al overheen volgens mijIk doe het elke vrijdag 2 keer niet
Groningen > Assen. Dat betekend dat ik betaal tot schiphol of Den Haagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij dit inderdaad. Dan betaal je gewoon tot het eindpunt.
Binnen die 12 keer? 0 euro, daarboven weet ik nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar hoeveel geld ben i kdan kwijt?
Ohneequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Ze weten toch neit welke trein ik neem.
Ik ga Sportgezondheid studeren in Groningen, dus omdat ik een topsporter ben (train 7 keer in de week etc.) krijg ik voorrang op de lotingquote:
Ah. Tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga Sportgezondheid studeren in Groningen, dus omdat ik een topsporter ben (train 7 keer in de week etc.) krijg ik voorrang op de loting
chilllquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga Sportgezondheid studeren in Groningen, dus omdat ik een topsporter ben (train 7 keer in de week etc.) krijg ik voorrang op de loting
Goed punt. Misschien gaat dat alleen over trams'/bussenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Ze weten toch neit welke trein ik neem.
Gewoon Nederlands, Europees is nog een beetje te hoogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Tof. Op wat voor niveau zwem je eigenlijk? Nederlands, of Europees, of hoe moet ik dat zien
.
Oja dat zou wel kunnen dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed punt. Misschien gaat dat alleen over trams'/bussen
Ah, naja is alsnog netjes hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands, Europees is nog een beetje te hoog
Wat zou er gebeuren als op de plek van terug 'door' zou hebben gestaan ?quote:
OHJA, over roeien etc. gesproken, vriendin van me die gaat ook naar het EK kanoën.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vriendin van mij is tweede geworden in de acht of de vier geloof ik met roeien. EK.En nu is ze gestopt en losgeslagen. :")
Dat is fucking geniaalquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
U bent altijd verplicht om uit te checken, of u nu op saldo of met een reisproduct reist. Als u vergeet uit te checken en u reist op saldo dan wordt het volledige instaptarief in rekening gebracht. Als u herhaaldelijk vergeet om uit te checken, kunt u uw OV-chipkaart tijdelijk niet meer gebruiken. Dat geldt ook als u met een reisproduct reist. U kunt uw OV-chipkaart laten herstellen bij een verkoop- & informatiepunt van uw OV-bedrijf.
Instaptarief is 10 euro.Da's goedkoper dan mijn treinkaartje andesr was geweest.
Eens kijken hoeveel geld er straks nog op staat.
Ja idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is fucking geniaalKan je voor 10 euro overal heenreizen
e-Mail :")quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
AAAAH DE POST. Ik word er gek van. 1092380598 brieven over introdagen, feestweken, stufi, inschrijvingen.Ik lees ze toch niet.
ff kijken of ik dat ook kanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja idd.Handig zo'n voordeelurenabo.
Idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff kijken of ik dat ook kanIk reis normaal namelijk voor 15 euro naar m'n ouders, dan is 10 euro flink voordeliger
Als u herhaaldelijk vergeet om uit te checken, kunt u uw OV-chipkaart tijdelijk niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is fucking geniaalKan je voor 10 euro overal heenreizen
Care, het scheelt je alsnog geld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als u herhaaldelijk vergeet om uit te checken, kunt u uw OV-chipkaart tijdelijk niet meer gebruiken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Care, het scheelt je alsnog geld.
Tuurlijk niet joh.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Totdat je niet meer in kunt checken. Dan kost het geld.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef Dalando het volgende:
Dan doe je het 1 keer en daarna weer ff 2 keer wel. 1 keer niet. 2 keer wel...
quote:
Jajajajaja, dat zal wel weer. Net als dat ik elk half jaar mijn wachtwoorden voor Blackboard moet veranderen maar dat ook pas 1keer heb gedaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als u herhaaldelijk vergeet om uit te checken, kunt u uw OV-chipkaart tijdelijk niet meer gebruiken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat zal wel weer. Net als dat ik elk half jaar mijn wachtwoorden voor Blackboard moet veranderen maar dat ook pas 1keer heb gedaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh supervet, een huisgenoot van mij heeft een Daft Punk sticker op zijn deur.Die zat er al toen hij erin kwam en hij heeft nog geprobeerd hem eraf te halen maar toch word ik elke keer vrolijk als ik die sticker zie.
Kloptquote:
Ja idd, wtf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat zal wel weer. Net als dat ik elk half jaar mijn wachtwoorden voor Blackboard moet veranderen maar dat ook pas 1keer heb gedaan
je bent 4 euro kwijt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, heb ik al als lunch gehadquote:
Met Garnaaltjes!! HMMM!quote:
Wat een combiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zeg zalm met spinazie en ei en beschuit.
Mooi is dat he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef mstr het volgende:
Ik blijf me altijd weer verbazen over dat turnen
3 keer spaghetti in de weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Dalando het volgende:
Maandag: Spagetti.
Dinsdag: Gefritureerde vis (zoals Sardientjes of iets anders), daarbij een gezonde makelijke salade: stukjes tomaat, komkommer en ui.
Woensdag: Spagetti.
Donderdag: Groentesoep en een aardappelsalade (zonder majo, ketshup of kurry)
Vrijdag: Dan eet ik of buiten of bestel ik iets lekkers zoals pizza.
Zaterdag: Groentesoep en een aardappelsalade.
Zondag Spagett
Allemaal makkelijk.
Ja, ik kreeg er ook een warm gevoel en kriebels van.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do, had jij ook dat muziek de dagen erna 10x beter was?
True, maar geen zin in quichequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Niets mis mee. Variatie hoeft niet altijd.
Dat heb ik dan weer niet zozeer maar ik zit wel met een dikke glimlach op mijn hoofd en mijn benen vinden het heel leuk want die bewegen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er ook een warm gevoel en kriebels van.
Ik vind het waardeloos. ipv verdergaan op turnen kun je ook freerunnen, dat is gratisquote:
Ik zou het geen week volhoudenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Dalando het volgende:
Maandag: Spagetti.
Dinsdag: Gefritureerde vis (zoals Sardientjes of iets anders), daarbij een gezonde makelijke salade: stukjes tomaat, komkommer en ui.
Woensdag: Spagetti.
Donderdag: Groentesoep en een aardappelsalade (zonder majo, ketshup of kurry)
Vrijdag: Dan eet ik of buiten of bestel ik iets lekkers zoals pizza.
Zaterdag: Groentesoep en een aardappelsalade.
Zondag Spagett
Allemaal makkelijk.
AJoh wat jij wilttttquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar geen zin in quicheIk ga wel iets met pasta en olijven eten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet zozeer maar ik zit wel met een dikke glimlach op mijn hoofd en mijn benen vinden het heel leuk want die bewegen.
Caaaarrrreeeeeee!quote:
Zo herkenbaar allemaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha en door jouw reactie moest ik hardop heel dom grinniken.
Ja...... leuk. Ik raad mensen eerder aan om te gaan turnen dan om te freerunnen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos. ipv verdergaan op turnen kun je ook freerunnen, dat is gratis
Ja, maar je krijgt zo heel weinig vitamines enzo binnen die je juist hard nodig hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel een leuke manier om af te vallen.
I knowwwww joh. Daarom Hero Fruit Ontbijt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt zo heel weinig vitamines enzo binnen die je juist hard nodig hebt.
Dat is alleen een beetje te zoet om het écht lekker te laten smaken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I knowwwww joh. Daarom Hero Fruit Ontbijt.
Neem gewoon een banaan manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I knowwwww joh. Daarom Hero Fruit Ontbijt.
Leuk maar gevaarlijk!!quote:
Ja dat wilde ik maar hebben we niet! En appel eten doet zeer. En ik heb nu al geen zin meer in een banaan.quote:
Nee, superlekker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is alleen een beetje te zoet om het écht lekker te laten smaken.
Oh? Ik mis belangrijke informatie volgensmijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik maar hebben we niet! En appel eten doet zeer. En ik heb nu al geen zin meer in een banaan.
Nou die dropjes bleef ik maar eten daarstraks in de auto, juist om mijn kaken bezig te houden want als ik niets doe voel ik ze pas.quote:
Kaakspierpijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh? Ik mis belangrijke informatie volgensmij![]()
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh? Ik mis belangrijke informatie volgensmij![]()
Maar op die manier vererger je het wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou die dropjes bleef ik maar eten daarstraks in de auto, juist om mijn kaken bezig te houden want als ik niets doe voel ik ze pas.
quote:
quote:
Haha, zo opvallend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ook in de AH To Go met twee van die gozers die daar dus ook vanaf kwamen en eentje gaf mij dat sap.
![]()
Jongen 1: "Ik heb spierpijn man."
Jongen 2: "Echt? Wattan?"
1: "Ja in mijn kaak man."
...
Alledrie tegelijk "HAHAHAHAHAHAHA"En dat kassameisje keek ons aan.
Supergrappig.
quote:
Het was zó grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, zo opvallend.
Je pikt ze er ook zo uit altijd.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was zó grappig.Ahh die jongen was leuk.
Dan had ie iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Toen ik op Masters was. Echt prachtig. Zo'n vent de hele tijd met z'n kaken op en neer, lag half te slapen, met een ijsco in zijn hand. Toen had iemand die ijsco op zijn kop gelegd. En hij lag maar te kutten met zijn kaken
En je doet er niks aan...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het kutte is dat ik ook de hele tijd heel erg zit te glimlachen en dat helpt ook niet echt.
Ik had de hele tijd flesje tegen mijn mond/wang/kaak aan zodat het minder zeer deed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Toen ik op Masters was. Echt prachtig. Zo'n vent de hele tijd met z'n kaken op en neer, lag half te slapen, met een ijsco in zijn hand. Toen had iemand die ijsco op zijn kop gelegd. En hij lag maar te kutten met zijn kaken
Die ogenquote:
Ook tactischquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd flesje tegen mijn mond/wang/kaak aan zodat het minder zeer deed.Had ik op een gegeven moment niet eens meer door, totdat iemand riep dat er iets tegen mijn mond zat.
Denk aan iets ergs!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het kutte is dat ik ook de hele tijd heel erg zit te glimlachen en dat helpt ook niet echt.
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do mijn armen.Als ik ze optil.
![]()
haihihwiefhi oke ik moet hier echt weg he, ik ben vervelend.
Heul niet.quote:
Ik huilen.quote:
Die eerstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik moest nog harder lachen.
quote:
Die is er even niet. Laat een boodschap achter na de piep.quote:
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] Kamernet, 14 reacties voor € 12,50
Even spammen.
Grapjequote:
Is dat mcDavid?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook niet, want mcDavid heeft blonde krullenquote:
.. Oke!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ook niet, want mcDavid heeft blonde krullen
Hier ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van AH want die is tot laat open.
quote:
Sitdowns zijn zoooooooo kutquote:
Nee want ik was beetje heet en toen kwam Raven en springspringspring nog heter. En toen sitdown dus dat was wel even prettig.quote:
Ik trek dat nooitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want ik was beetje heet en toen kwam Raven en springspringspring nog heter. En toen sitdown dus dat was wel even prettig.
Dan blijf je staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik trek dat nooitIk ben te bewegelijk om stil te kunnen zitten
Dan gaan ze aan m'n kont zittenquote:
quote:
Tiga, de mooiboyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt lang bij Tiga geweest zonder dat ik het doorhad.![]()
![]()
Op de eerste foto was hij nog wel leuk..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mind Dimension! I. Of II.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Everytime I look into your eyes I see the futureBambambambam.
Grijs!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef -SG- het volgende:
Grijs of Wit?
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR13535
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR13536
Dat was je avondeten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Daniane het volgende:
Zucht, heb ik n stuk kersenvlaai op, heb ik nog steeds trek/honger....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |