Heui ik ben geen fapvolkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen nou speciaal aan die gast vindtBehalve natuurlijk al het fapvolk die zich aan het inlikken zijn, maar verder
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Toch haat ik je nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heui ik ben geen fapvolkhij woont nu toevallig hier in de buurt en wou de rest ook graag even zien
en was er ook maar een kwartier ofzo
Ik moet zo boodschappen gaan doen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
Ik ken het probleem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga echt maandag beginnen met leren voor examens. Anders komt er niks van.
Gebbetjequote:
Wat nu weerquote:
Ik wilde vorige week al beginnen, maar toen Circus, en schoolfeest en weet ik het allemaal. Dus maandag maar echt beginnenquote:
Ik ben wel begonnen maar steeds maar half. En ik wilde vandaag heel goed gaan leren maarja brak hè.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week al beginnen, maar toen Circus, en schoolfeest en weet ik het allemaal. Dus maandag maar echt beginnen.
Sorry!quote:
!quote:
Ga mee!quote:
Wordt nog wat met jouw leven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Bejaarden en kleine kinderen in de supermarkt
Ben je ook!quote:
Dat beschou ik als een complimentquote:
quote:
YOYOYOquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Bejaarden en kleine kinderen in de supermarkt
Ik hou ook van jouquote:
Beschouquote:
quote:
Sorryquote:
Wil je anders beschau horen?quote:
Nee. Ik wil horen dat je gaatquote:
Hihihi.quote:
Dus je bent aangenomen knulquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, gisteren bbq en zuipen bij een maat van me. En wat hebben zij een fucking wijze auto
[ afbeelding ]
Bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, gisteren bbq en zuipen bij een maat van me. En wat hebben zij een fucking wijze auto
[ afbeelding ]
Afkickverschijnselen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muhhh. Ik heb het koud. En ik wil meer vruchtensap maar da's ver weg (in de supermarkt).
Uhuhquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je bent aangenomen knulvond je het spannend?
Leuke woordkeuze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
IK WIL OOK WEL EENS WAT MAAR HELAAS HET GAAT NIET ALTIJD OVER ROZENGEUR EN MANENSCHIJN
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku jij bent wel weer toffer aan het worden. En ik heb echt zin om mijn kamer te gaan fixen maar ja leren hè. x(
Maneschijn, toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef -SG- het volgende:
IK WIL OOK WEL EENS WAT MAAR HELAAS HET GAAT NIET ALTIJD OVER ROZENGEUR EN MANENSCHIJN
Als je toch mensen aan het ophemelen bent, hemel mij dan ook even opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku jij bent wel weer toffer aan het worden.
Die voorste gaat nog wel, maar die lampen van die achterstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bah? Ga je mond spoelen met zeep
Ik kreeg voor mijn examens al een kaartje met 'proficiat' van avansquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Neuh, want er was geen loting, en je hoefde niets op te sturen
. Ik kreeg wel een tof kaartje van ze
. Succes met de laatste loodjes
.
Verf, vloerbedekking, gaten dichtmaken in het hout, en meubels uitzoeken.quote:
Ja sorry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bah? Ga je mond spoelen met zeep
Hallo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiii
Pffff moet weer vanalles opsturen naar DUO
De afgelopen maand heb ik ook like 25 brieven van ze gekregenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiii
Pffff moet weer vanalles opsturen naar DUO
Mjah, eigenlijk rallyauto hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die voorste gaat nog wel, maar die lampen van die achterste.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kreeg voor mijn examens al een kaartje met 'proficiat' van avans
Dan moet je leuke dingen posten. Maar ik houd toch wel van je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je toch mensen aan het ophemelen bent, hemel mij dan ook even op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |