M'n vriendin neemt 'n toestel mee denk ik. Als er wat moois tussen zit, stuur ik dat zondagquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Giro
en mochten er liefhebbers zijn die de komende dagen wat foto's schieten in/rond Amsterdam etc. en ze mogen op FOK!sport dan graag een mailtje naar sport@fok.nl
Italië heeft absoluut een unieke positie. Maar ik heb ook het idee dat ze doorslaan in hun passie voor wielrennen. Spanje heeft veel wielrenners maar is geen echt wielerland. Italië en België zijn de enige twee echte wielerlanden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Italië neemt toch wel een unieke positie in hoor, er is geen enkel ander land waar proportioneel zoveel toppers betrapt zijn, zelfs Spanje niet. Dat is natuurlijk niet los te zien van het feit dat Italië met de grote opmars in het internationale wielrennen begon toen EPO voor het eerst door Ferrari en Conconi in het wielrennen werd geïntroduceerd.
Freire haakt toch af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep, de pers was wat voorbarig. Rabo gaf later aan dat er nog niks was beslist, toen stond op diverse sites al dat Friere niet zou starten.
Ze komen ergens rond 11 uur bij mij achter over de driemerenweg langs (Hoofddorp). Ik probeer daar maar eens een plekje op een brug over die weg heen te pakken. Moet je volgens mij hele mooie plaatjes kunnen schieten. Ik kan overigens ook proberen even de berm op te klimmen, maar volgens mij ben je dan strafbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik wil maandag in Middelburg kijken. Dan heb ik alledrie de grote rondes eens live gezien.
Deden ze rondom Enschede zondag ook niet moeilijk over.quote:
Iemand enig idee hoe laat de finish wordt verwacht?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze komen ergens rond 11 uur bij mij achter over de driemerenweg langs (Hoofddorp). Ik probeer daar maar eens een plekje op een brug over die weg heen te pakken. Moet je volgens mij hele mooie plaatjes kunnen schieten. Ik kan overigens ook proberen even de berm op te klimmen, maar volgens mij ben je dan strafbaar
http://www.gazzetta.it/Sp(...)tabelle/crono_03.pdfquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe laat de finish wordt verwacht?
Ik denk dat ik rond de Steenstraat/Blauwpoortsbrug ga staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef TommyCarcetti het volgende:
Rond 16.30 uur in Middelburg.
Ikzelf ga maandag in Leiden staan. Nu nog een goede plek vinden.
Goeie tip, daar zullen ze niet al te veel snelheid hebben....zie je nog watquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond de Steenstraat/Blauwpoortsbrug ga staan.
Als ze de Schipholweg afdraaien, draaien ze twee keer kort achter elkaar naar links een weg met klinkers op. Die Morssingel is ook behoorlijk smal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef TommyCarcetti het volgende:
[..]
Goeie tip, daar zullen ze niet al te veel snelheid hebben....zie je nog wat
En dan de driemerenweg opquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze de Schipholweg afdraaien, draaien ze twee keer kort achter elkaar naar links, met wat boobytraps. Ook interessant.
Volgens mij heb jij het over een andere Schipholweg. Ik heb het over Leiden. Na de Schipholweg draaien ze de (smalle) Morssingel op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
En dan de driemerenweg op
Jammer dat dat een lang recht stuk is, ze zullen daar dus vrij hard langs rijden. Aan de andere kant is het nog vrij in het begin van de etappe en zullen ze dus nog relatief rustig aan doen. Misschien dat ik ook meer eens richting de rotonde ga aan het einde (of begin) van de Schipholweg. Alhoewel ik ze vanaf een brug over de driemerenweg al van ver aan kan zien komen en langer plaatjes kan schieten . . .
*dilemma*
Ow hehe . . . Ze zullen wel denken dan in het peleton, wat een lange straatquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere Schipholweg. Ik heb het over Leiden. Na de Schipholweg draaien ze de (smalle) Morssingel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |