Kom op, je zit niet meer op de middelbare schoolquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Maar ben nu weer thuis want ik moet voor morgen nog een berg huiswerk maken
Tja weet dat t stom klinkt, maar ja ze zijn wel heel streng en hebben zo door dat je t niet hebt gemaakt, en als je dat vaker dan 1x hebt, mag je niet meer herkansen, en dat risico wil ik niet lopen. Plus ik vind 5,5 uur rondbanjeren op een festival wel lang zat, en we hadden t wel weer gezien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kom op, je zit niet meer op de middelbare school
nee het was precies goed zo, je moet niet hutjemutje op elkaar gedrukt zitten ontstaat alleen maar frustratie/agressie door ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef Q. het volgende:
Drukke boel in Park Transwijk maar er hadden nog makkelijk een paar duizend bij gepast. Eigenlijk.
Ik heb jou nog gezien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee het was precies goed zo, je moet niet hutjemutje op elkaar gedrukt zitten ontstaat alleen maar frustratie/agressie door ook.
Inderdaad, ik vond het ook precies goed zoquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee het was precies goed zo, je moet niet hutjemutje op elkaar gedrukt zitten ontstaat alleen maar frustratie/agressie door ook.
klopt met een vriend van mequote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je beter moeten kijken. Jij was er samen met een vent.
Ik vind het ook geen probleem als mensen thuis studeren voor college en dergelijke. Ik stoor me alleen aan de gebruikte term 'huiswerk'. Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:54 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Tja weet dat t stom klinkt, maar ja ze zijn wel heel streng en hebben zo door dat je t niet hebt gemaakt, en als je dat vaker dan 1x hebt, mag je niet meer herkansen, en dat risico wil ik niet lopen. Plus ik vind 5,5 uur rondbanjeren op een festival wel lang zat, en we hadden t wel weer gezien.
Oh jij bent zo'n uit de hoogte gevallen studentje? waar je je druk om kan makenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem als mensen thuis studeren voor college en dergelijke. Ik stoor me alleen aan de gebruikte term 'huiswerk'. Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...
Yup, that's me!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh jij bent zo'n uit de hoogte gevallen studentje?
Als je denkt dat ik me daar druk om maak, heb je toch een heel verkeerd beeld van de werkelijkheidquote:waar je je druk om kan maken
je zegt zelf: "ik stoor me eraan"quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Yup, that's me!![]()
[..]
Als je denkt dat ik me daar druk om maak, heb je toch een heel verkeerd beeld van de werkelijkheid
Oh nee wacht, mevrouw kent me natuurlijk door en door...![]()
Ja, en waar zeg ik dat ik me er druk om maak?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je zegt zelf: "ik stoor me eraan"
Nouja waar je je maar aan stoort danquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en waar zeg ik dat ik me er druk om maak?
Storen kent natuurlijk ook verschillende gradaties...
Ik vraag me alleen af waarom jij je zo stoort aan mijn berichtje? Het zit je blijkbaar wel erg hoog met die "omhoog gevallen studentjes".quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja waar je je maar aan stoort danhet maakt mij echt niet uit hoe iemand het allemaal noemt
Omdat ik er slecht tegen kan dat mensen zich beter voelen dan anderen. jij bent zeker ook zo'n iemand die HBOérs geen studenten maar scholieren noemt maar goed als ik je berichtje over de schoonmakers lees dan heb je e.e.a. sowieso niet helemaal begrepen in t leven en verder laat ik t hierbijquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom jij je zo stoort aan mijn berichtje? Het zit je blijkbaar wel erg hoog met die "omhoog gevallen studentjes".
Klopt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat ik er slecht tegen kan dat mensen zich beter voelen dan anderen. jij bent zeker ook zo'n iemand die HBOérs geen studenten maar scholieren noemt
Okee, doei knor!quote:maar goed als ik je berichtje over de schoonmakers lees dan heb je e.e.a. sowieso niet helemaal begrepen in t leven en verder laat ik t hierbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ver wil ik dan ook weer niet gaan...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval al wat dat ze de route van de Giro gaan schoonmaken, anders zou ik bijna zelf hoogstpersoonlijk gaan stakingbreken door de boel te gaan vegen.
Bijna heh.
En wat is daar fout aan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...
Daar ben ik ook blij om, de bandjes op mijn racefiets kunnen niet zo goed tegen glasquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval al wat dat ze de route van de Giro gaan schoonmaken, anders zou ik bijna zelf hoogstpersoonlijk gaan stakingbreken door de boel te gaan vegen.
Bijna heh.
Kerel, echt... Het is toch gewoon huiswerk. Het zijn opdrachten die je voor de werkgroep af moet hebben. Nou dat noem ik huiswerk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem als mensen thuis studeren voor college en dergelijke. Ik stoor me alleen aan de gebruikte term 'huiswerk'. Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...
Hahahah, jaaaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef The6thgate het volgende:
Oef wat een lekker weer uiteindelijk voor het bevrijdingsfestivalWas net op tijd binnen voor ze de boel dicht gooiden. Ben nou wel eens benieuwd wie Eva4evah dan wel niet was aangezien ik telkens naar het scherm zat te kijken
Ja vreemd altijd die podia naast elkaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Naamah het volgende:
Ik vond het wel leuk! Wel enorm druk in vergelijking met de laatste keer dat ik er was (paar jaar geleden). Lekker gezeten ergens tussen de podia in met onze half illegaal naar binnen gesmokkelde roseVond de podia wel een beetje onhandig opgesteld, stonden lekker tegen elkaar in lawaai te maken. Maaaaaaar was een leuke dag, lekker weer, lekker relaxed
Schoonmakers ontslaan en 600 Polen inhuren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
Die zeikerige kloteschoonmakers hebben hun staking in Utrecht verlengd tot en met zondag 9 mei. Ik hoop echt dat dit tuig er nog geen halve cent bijkrijgt. Ga gewoon je werk doen, vies werkschuw tuig!
[ afbeelding ]
Die podia naast elkaar is niet zo raar, daar wisselen optredens af, zodat op t andere podium opgebouwd kan worden. Het was vooral dat t sculptuurpodium te dicht bij die podia stond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja vreemd altijd die podia naast elkaar.
Enne, die rosé he, had je hulp van buitenaf? Zeg maar dat iemand een tas van buiten over het hek gooit? Zo hebben wij het namelijk gedaan met 2 rugzakken gekoelde pilsIk vertik het echt om onder het mom van 'veiligheid' me blauw te betalen aan duidelijk commerciele doeleinden.
Verder relaxed dagje idd!
Nou, dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ik vind het gewoon asociaal om in een tijd waarin 10.000den mensen hun baan verliezen zo te gaan lopen piepen om een salarisverhoging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Schoonmakers ontslaan en 600 Polen inhuren?Of wat is de oplossing?
Amen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ik vind het gewoon asociaal om in een tijd waarin 10.000den mensen hun baan verliezen zo te gaan lopen piepen om een salarisverhoging.
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef zatoichi het volgende:
Pff iedereen in mijn straat heeft de vuilnis buiten gezet; zal een lekkere tering zooi worden; gelukkig is het geen 25 graden...
Bel de controleurs dan krijgen ze een boetequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).
Dat je te dom / lui bent om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat sommige mensen dan niet even het fatsoen kunnen opbrengen om hun zakken weer naar binnen te halen vind ik echt belachelijk.
Ligt eraan hoeveel anonieme grijze zakken er staan. Zou jij weten welke van jou zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).
Dat je te dom / lui bent om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat sommige mensen dan niet even het fatsoen kunnen opbrengen om hun zakken weer naar binnen te halen vind ik echt belachelijk.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
Ben het wel van planquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |