Zo ver wil ik dan ook weer niet gaan...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval al wat dat ze de route van de Giro gaan schoonmaken, anders zou ik bijna zelf hoogstpersoonlijk gaan stakingbreken door de boel te gaan vegen.
Bijna heh.
En wat is daar fout aan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...
Daar ben ik ook blij om, de bandjes op mijn racefiets kunnen niet zo goed tegen glasquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval al wat dat ze de route van de Giro gaan schoonmaken, anders zou ik bijna zelf hoogstpersoonlijk gaan stakingbreken door de boel te gaan vegen.
Bijna heh.
Kerel, echt... Het is toch gewoon huiswerk. Het zijn opdrachten die je voor de werkgroep af moet hebben. Nou dat noem ik huiswerk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem als mensen thuis studeren voor college en dergelijke. Ik stoor me alleen aan de gebruikte term 'huiswerk'. Hetzelfde als studenten die naar de universiteit refereren met 'school'...
Hahahah, jaaaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef The6thgate het volgende:
Oef wat een lekker weer uiteindelijk voor het bevrijdingsfestivalWas net op tijd binnen voor ze de boel dicht gooiden. Ben nou wel eens benieuwd wie Eva4evah dan wel niet was aangezien ik telkens naar het scherm zat te kijken
Ja vreemd altijd die podia naast elkaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Naamah het volgende:
Ik vond het wel leuk! Wel enorm druk in vergelijking met de laatste keer dat ik er was (paar jaar geleden). Lekker gezeten ergens tussen de podia in met onze half illegaal naar binnen gesmokkelde roseVond de podia wel een beetje onhandig opgesteld, stonden lekker tegen elkaar in lawaai te maken. Maaaaaaar was een leuke dag, lekker weer, lekker relaxed
Schoonmakers ontslaan en 600 Polen inhuren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
Die zeikerige kloteschoonmakers hebben hun staking in Utrecht verlengd tot en met zondag 9 mei. Ik hoop echt dat dit tuig er nog geen halve cent bijkrijgt. Ga gewoon je werk doen, vies werkschuw tuig!
[ afbeelding ]
Die podia naast elkaar is niet zo raar, daar wisselen optredens af, zodat op t andere podium opgebouwd kan worden. Het was vooral dat t sculptuurpodium te dicht bij die podia stond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja vreemd altijd die podia naast elkaar.
Enne, die rosé he, had je hulp van buitenaf? Zeg maar dat iemand een tas van buiten over het hek gooit? Zo hebben wij het namelijk gedaan met 2 rugzakken gekoelde pilsIk vertik het echt om onder het mom van 'veiligheid' me blauw te betalen aan duidelijk commerciele doeleinden.
Verder relaxed dagje idd!
Nou, dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ik vind het gewoon asociaal om in een tijd waarin 10.000den mensen hun baan verliezen zo te gaan lopen piepen om een salarisverhoging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Schoonmakers ontslaan en 600 Polen inhuren?Of wat is de oplossing?
Amen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ik vind het gewoon asociaal om in een tijd waarin 10.000den mensen hun baan verliezen zo te gaan lopen piepen om een salarisverhoging.
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef zatoichi het volgende:
Pff iedereen in mijn straat heeft de vuilnis buiten gezet; zal een lekkere tering zooi worden; gelukkig is het geen 25 graden...
Bel de controleurs dan krijgen ze een boetequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).
Dat je te dom / lui bent om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat sommige mensen dan niet even het fatsoen kunnen opbrengen om hun zakken weer naar binnen te halen vind ik echt belachelijk.
Ligt eraan hoeveel anonieme grijze zakken er staan. Zou jij weten welke van jou zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Hier staan ook nog een aantal zakken (van mensen die hun vuilnis op 5 mei te laat hebben buiten gezet).
Dat je te dom / lui bent om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat sommige mensen dan niet even het fatsoen kunnen opbrengen om hun zakken weer naar binnen te halen vind ik echt belachelijk.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
Ben het wel van planquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |