Dat is geen reden om mensen 3 euro voor een flesje water te laten betalenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef Naamah het volgende:
Wel jammer dat het niet meer mag, aan de andere kant ook ergens wel weer begrijpelijk.. ze moeten toch iets van omzet draaien.
dus jij werkt hier om de hoekquote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ze woont volgens mij boven mijn werk
Ik zie het al voor me! Blikjes bier leeg gieten in een leeg pak appelsap en de witte wijn in een leeg pak sinaasappelsapquote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus als je een pak sap meeneemt mag het wel meer dan een halve liter zijn? Dan kun je toch ook gewoon andere drank in zo'n pak doen?
Ik denk dat ze dat wel inhoudelijk controleren, zij het wellicht steekproefsgewijsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:50 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me! Blikjes bier leeg gieten in een leeg pak appelsap en de witte wijn in een leeg pak sinaasappelsap
Ze? En bedankt...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ze woont volgens mij boven mijn werk
Wageningen is dan ook eigenlijk 'the place to be" voor het bevrijdingsfestival. Als Caro Emerald daar was geweest was ik daar ook naartoe gegaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Is er al iemand bij Junkie XL?
Het programma in Wageningen ziet er veel leuker uit!
Ik word er niet warm of koud van... maar ieder z'n smaak natuurlijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:57 schreef speknek het volgende:
maar ik vind dat ze met JXL, Waylon, Destine en de Staat best een heel aardig programma hebben.
same here... sowieso is even naar buiten gaan ook wel lekker...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef The6thgate het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een waardeloos programma als ik het zo zieMaar ieder z'n ding natuurlijk. Ga dalijk toch eens even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |