Jup.. Ben benieuwd, hoe het op 5 mei in Utrecht is.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Gaan er woensdag nog mensen naar het Bevrijdingsfestival? Ik wel!
Same here.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef The6thgate het volgende:
Ik ga er dit jaar ook eens kijken, ben er nog nooit geweest.
Dit jaar gaan ze goed controleren dus ik denk niet dat je dit jaar er door komt met extern bier.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef Naamah het volgende:
Hmm.. ik neem wel altijd eigen zooi mee, zal vast niet helemaal mogen, maar als je het een beetje discreet doet (dus niet in een koelbox) kan het volgens mij echt wel
Bij Festival DeBeschaving is zelfs m'n meegebrachte water een keer in beslag genomen, en dat terwijl er die dag een hittegolf was. Volgens de ene security dude was het omdat ik daarmee de verkoop schaadde, en volgens de andere omdat het flesje gevaarlijk was en er wel eens wodka in zou kunnen zitten...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit jaar gaan ze goed controleren dus ik denk niet dat je dit jaar er door komt met extern bier.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef Naamah het volgende:
Ja, lees het nu ook in de huisregelsHet is dus andersom: je koelbox mag wel, de inhoud niet..
http://www.bevrijdingsfestivalutrecht.nl/festivalinfo/huisregels
Waarom mag ik dan niet 10 halve liter pet flessen meenemen?quote:5. Doen jullie dit niet alleen maar om meer horeca-omzet te maken?
Dit kan een neveneffect zijn van de maatregel maar dit is nooit het hoofddoel geweest. Dat is afvalvermindering en veiligheid.
6. Welke drank mag wel mee naar binnen?
Elke bezoeker mag maximaal een halve liter drank mee naar binnen nemen, dit kan aan de ingang worden overgeschonken in halve liter bekers die je krijgt uitgereikt of je hebt het al in een pet-fles zitten. Heb je meer drank bij je, dan kun je dit opslaan in een van de beschikbare garderobes.
Een halve liter is de max omdat wij grotere pet-flessen van 1 liter of 1.5 liter als een projectiel zien en daarmee als gevaarlijk.
Een pak sap wordt niet als gevaarlijk voorwerp gezien en mag wel mee naar binnen. Gaat het om thuistaps en tapwijnpakken (meestal van 3 liter), dan worden die wel geweigerd.
Ze woont volgens mij boven mijn werkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef marcek het volgende:
[..]
PM, blijkbaar woont zwelgje hier om de hoek
Dat is geen reden om mensen 3 euro voor een flesje water te laten betalenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef Naamah het volgende:
Wel jammer dat het niet meer mag, aan de andere kant ook ergens wel weer begrijpelijk.. ze moeten toch iets van omzet draaien.
dus jij werkt hier om de hoekquote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ze woont volgens mij boven mijn werk
Ik zie het al voor me! Blikjes bier leeg gieten in een leeg pak appelsap en de witte wijn in een leeg pak sinaasappelsapquote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus als je een pak sap meeneemt mag het wel meer dan een halve liter zijn? Dan kun je toch ook gewoon andere drank in zo'n pak doen?
Ik denk dat ze dat wel inhoudelijk controleren, zij het wellicht steekproefsgewijsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:50 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me! Blikjes bier leeg gieten in een leeg pak appelsap en de witte wijn in een leeg pak sinaasappelsap
Ze? En bedankt...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ze woont volgens mij boven mijn werk
Wageningen is dan ook eigenlijk 'the place to be" voor het bevrijdingsfestival. Als Caro Emerald daar was geweest was ik daar ook naartoe gegaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Is er al iemand bij Junkie XL?
Het programma in Wageningen ziet er veel leuker uit!
Ik word er niet warm of koud van... maar ieder z'n smaak natuurlijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:57 schreef speknek het volgende:
maar ik vind dat ze met JXL, Waylon, Destine en de Staat best een heel aardig programma hebben.
same here... sowieso is even naar buiten gaan ook wel lekker...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef The6thgate het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een waardeloos programma als ik het zo zieMaar ieder z'n ding natuurlijk. Ga dalijk toch eens even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |