abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80891817
Hoi mensen,

Allereerst zal ik beginnen met melden dat ik het zeer op prijs stel wanneer je de tijd neemt om mijn topic door te lezen en desnoods te reageren.

Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden. Ze heeft eergisteren met een andere jongen gezoend, heeft dit gister tegen me verteld en het is klaar nu.

Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds. Zij zegt er klaar mee te zijn (omdat het volgens haar niet goed is dat ze met iemand anders wilde zoenen, en daar heeft ze een punt) maar ik wil dolgraag verder. Ze is er zelf ook ondersteboven van dat het is gebeurd en ik kan haar vergeven.

Ik heb haar toen dus uitgelegd dat ze goed moet nadenken over haar keus of ze niet verder met mij wilt. Toen zei ze dat ze het allemaal nog niet wist en even na moest denken.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en kon alleen maar aan haar denken. Vandaag ben ik toch maar even zwaar gaan feesten in Amsterdam om alles van me af te laten glijden. In het begin is dit gelukt maar later moest ik weer aan haar denken en voelde ik me weer verschrikkelijk.

Na een tijdje kreeg ik een SMSje van haar, dat ze met me wilde praten. Omdat het mobiele netwerk op koninginnedag zwaar overbelast raakt (goh) heb ik haar toen een tijdje niet kunnen bereiken. Na haar eindelijk te pakken te krijgen kreeg ik te horen dat het maar een andere keer moest, omdat ze nu met een stel vriendinnen stond. Het lijkt dus alsof ze het allemaal niet zo belangrijk vind terwijl ik hier (figuurlijk) kapot ga van de verdriet.

Weet iemand wat nu het beste voor mij is? Moet ik het maar afwachten, moet ik haar vragen of ze morgen wilt gaan praten? Moet ik helemaal niks doen?

Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel. Maar dit meisje is zo perfect voor mij, dat ik gewoon dolgraag met haar verder wil en niet met een ander.

Hartelijk dank!

**EDIT:

Misschien handig om te vermelden: we zijn 1 jaar en 5 maanden samen geweest en beide 18 jaar.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:24:48 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_80891865
Hoe oud zijn jullie en hoe lang had je een relatie.
pi_80891939
Allebei 18 (ik weet het, er lopen nog honderdduizenden andere meisjes rond). Toch wil ik even benadrukken dat het hier niet om 'kalverliefde' ging. We hielden echt van elkaar en wilden dolgraag voor altijd samen blijven.

We waren 1 jaar en 5 maanden samen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:28:38 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_80891988
Ts is 18? Even afwachten of je morgen of overmorgen wel normaal met haar kan praten en zien wat er uit die gesprekken komt. Meer kun je niet doen.
En als ze er werkelijk minder problemen mee heeft dan jij (wat niet ondenkbaar is, aangezien zij is vreemdgegaan) dan is de standaard reactie: Deal with it, het kan je zo maar nog een paar keer overkomen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:30:00 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_80892040
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.

Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
be nice or go away
pi_80892123
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef kahaarin het volgende:
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.

Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.

Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:33:41 #7
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_80892166
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Prrrrr
pi_80892201
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:33 schreef mspoez het volgende:
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:35:45 #9
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_80892226
Nee, lief, dat was 1 dag. De hele meivakantie lang.
Prrrrr
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:35:53 #10
169210 liesje1979
pi_80892229
Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:37:09 #11
145755 kahaarin
pi_80892267
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.

Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
be nice or go away
pi_80892316
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
quote:
Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
pi_80892325
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:34 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar

Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_80892372
En wat je nu zou kunnen doen is zorg gewoon dat je de komende paar dagen een slet vindt. Een of ander meisje van 15 of 16 ofzo voor eventjes En als mensen nou zeggen pedofiel, geen probleem doe gewoon wat je moet doen!
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_80892376
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.

Keep the faith!
pi_80892401
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.

Keep the faith!
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
pi_80892406
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
pi_80892458
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.

Snappie?
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44:20 #19
169210 liesje1979
pi_80892471
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:

Keep the faith!
Maar Jason heeft wel gelijk, Als ze heel graag verder zou willen zou ze het juist fijn vinden dat hij haar vreemdgaan wil vergeven en verder met haar wil. Maar ze wil zelf niet verder.
Dus keep the faith lijkt mij iets te positief gedacht.
Sorry TS.
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44:59 #20
169210 liesje1979
pi_80892494
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Hij heeft wel een punt hoor!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:45:15 #21
145755 kahaarin
pi_80892503
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
[..]

Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
Ow, dat is niet fijn. Vriend van haar broer, die kent ze dus al langer? Dat klinkt bijna als een soort inruilactie, alvast wat nieuws beginnen voordat ze het uit maakt. Ik ben bang dat zij niet hetzelfde voor jou voelt als wat jij voor haar voelt.

Misschien toch een goed idee om haar asap te bellen en te vragen wat ze wil. Als het een voldongen feit is dan kun je er maar beter zo snel mogelijk mee afwerken.

Dit klinkt niet als een domme streek maar meer als een reden creeren om het uit te kunnen maken.

In elk geval veel sterkte. Sneu verhaal dit.
be nice or go away
pi_80892517
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Jij bent geen jongen, dit is echt onmogelijk...
Dus je wil mij nu zeggen dat je nog nooit verlangen hebt gehad om met iemand anders te zoenen\? En liegen hoort er gewoon soms bij, word je relatie alleen maar beter van. En daarom juist door te liegen enz. kun je samen zijn met haar
Verman jezelf, gedraag je niet als een slaaf.

En anders ga je maar haar nu meteen opbellen en huilen aan de telefoon, zeggen dat je haar erg mist en alles voor haar doet als ze terug bij je is. (Ik denk dat jij dit gaat kiezen)

Kom op, jij zit hier te treuren terwijl zij nu met andere mensen zit te feesten enz. anders zou ze je best missen enz. Denk gewoon een beetje logisch na, is dit misschien je eerste vriendin?
pi_80892526
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
Wie zegt dat het niet boeit?
Het doet zeer, maar er een drama van maken gaat wel ver.

Die 5 relaties van jou stelden dan kennelijk weinig voor.

Die van Bram daarentegen leek toch erg serieus.
pi_80892533
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.

Snappie?
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:49:42 #25
145755 kahaarin
pi_80892636
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Ik denk niet dat het gaat om wat ze je vertelt maar meer om wat ze doet, een jongen zoenen, doodnuchter en helemaal niet in romantische setting.....

Ik neig ook naar het maken van een excuus om het uit te kunnen maken, sorry.
be nice or go away
pi_80892646
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Och, dat zegt niets. Ik ken zelfs een situatie waarbij de persoon die vreemd ging in de hele relatie openlijk over die persoon was geweest, en dat was dus haar ex.

Hoe vaak ik die persoon ook zei dat het echt niet meer goed ging komen, bleef hij, net zoals jij, toch erin geloven. Ik ken het gevoel zelf ook. Ongeveer 3 jaar na dato zou ik ook nog met open armen staan voor een bewuste ex..

Maar ik zie het echt somber voor je in, sorry..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:51:48 #27
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80892677
Wow, erg toepasselijk dit. Zij ging vreemd, ik wilde verder, maar zij niet, ook al vond ze het erg stom van zichzelf. Dat ze het stom vindt komt alleen maar omdat ze jou pijn heeft gedaan, blijkbaar niet omdat ze nog door wil met jou. Het beste is toch echt om nu zelf even geen contact op te nemen, hoe moeilijk dat ook is. Dat je verdriet hebt is begrijpelijk, maar laat je niet kennen tegenover haar. Veel 'nuttige' tips zijn denk ik niet te geven, aangezien elke situatie anders is. Doe gewoon wat je denkt dat goed is, maar neem geen overhaaste beslissingen.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_80892854
ps. stuur dit naar dr

jwz yo pease
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:04:52 #29
145755 kahaarin
pi_80892912
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
ps. stuur dit naar dr

jwz yo pease
Hmm, ze liegt toch niet?

Dan had ze niets verteld....
be nice or go away
pi_80892931
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, ze liegt toch niet?

Dan had ze niets verteld....
Toch werkt het liedje op de emoties

Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:07:14 #31
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80892953
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:09:36 #32
145755 kahaarin
pi_80892991
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:05 schreef LeNick het volgende:

[..]

Toch werkt het liedje op de emoties

Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
Ïk hoor de tranen in je stem, je houd van mij maar ook van hem...."

Ze heeft met een ander gezoend, ze zegt dat het geen opzet was maar dat ze niet verder wil, hoe dan ook einde oefening denk ik.....
Of het daadwerkelijk geheel zonder opzet was kun je in het midden laten maar het lijkt me allemaal vrij duidelijk, sneu voor TS, dat wel.
be nice or go away
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:12:09 #33
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80893032
TS zal nu wel denken dat het het einde van de wereld is, maar over een paar maanden kijk je hier met opgeheven hoofd naar terug.
Als een meisje zo met je gevoelens speelt is ze je niet waard, ze had dit een stuk fraaier kunnen aanpakken, door pas dingen te doen met andere jongens te doen als het definitief over was.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:13:37 #34
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80893053
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Snollebolt
pi_80893061
Goed, alleen laten dus. Very well

Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
pi_80893079
HIJ WIL EENMAAL NIET STOPPEN MET DEZE RELATIE, nogmaals lees alles wat hij zegt, hij zegt dat hij niet WIL stoppen, dus het helpt ook niet om een paar maanden stress te hebben en haar daarna vergeten.

Conclusie is gewoon dat meeste nederlandse jongens poesjes zijn geworden, je vriendin wil nou eenmaal niet meer met je zijn, misschien heeft ze niet eens gelogen maar is het een smoesje om van jou af te komen:P
pi_80893101
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:

Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
pi_80893114
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef LeNick het volgende:

[..]

Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:19:01 #39
145755 kahaarin
pi_80893139
quote:

Tja, uithuilen en opnieuw beginnen denk ik.

Hoe dan ook veel sterkte en laat je alsjeblieft niet verleiden tot dingen als:
Ík heb tijd nodig.
Ik weet het ook allemaal niet.

Het is of ja of nee, je bent gek op iemand of niet.
Sommige dingen zijn niet zo zwart-wit maar een relatie hoort exclusief en 100% te zijn.

Toch welterusten.
be nice or go away
pi_80893155
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ? Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:20:58 #41
145755 kahaarin
pi_80893177
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Dat weet ze wel, donders best, als ze dacht dat jij er niets om gaf dan had ze wel gewoon gezegd dat ze er mee wilde kappen. Dat hoef je haar niet meer te vertellen.
be nice or go away
pi_80893192
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ? Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers

Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:25:45 #43
145755 kahaarin
pi_80893245
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Hey, als afleiding natuurlijk, dat gamen, niet voor haar.

Ik denk niet dat je haar meer iets hoeft te bewijzen, je kunt je denk ik beter op jezelf concentreren.
be nice or go away
pi_80893248
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt ) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
pi_80893273
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:

[..]

En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt ) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Zoals ik eerder al zei waardeer ik je inbreng, maar ik ben niet uit op wraak of 'quitte staan'. Ik mis haar gewoon, en wil het weer goed hebben
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:30:09 #46
145755 kahaarin
pi_80893302
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Waarom wraak? Waarom moeite doen? Dat heeft geen effect hoor, geloof me. (ik ben zelf vrouwelijk en geloof me, dit helpt niet, als zij er klaar mee is dan is het over, alles wat je dan verzint om het haar betaald te zetten is vergeefs.)

Ik denk ook niet dat het gezond is om achter iemand aan te gaan lopen en het betaald te zetten via anderen, die hebben namelijk ook gevoel. Het is niet leuk om gebruikt te worden als middel om het iemand betaald te zetten.
be nice or go away
pi_80893349
Waar zijn de echte mannen heen

HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maar huilen!
pi_80893402
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:

HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maar huilen!
Leuke poging, maar ik wil wel dat ze me terugneemt omdat ze MIJ wilt. Niet de dingen die ik voor haar zou kopen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:39:11 #49
145755 kahaarin
pi_80893432
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:

Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.

Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
be nice or go away
pi_80893517
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.

Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
Jij bent geen man dus je kan het eenmaal niet weten
pi_80893521
Met rust laten en kijken hoe graag ze je terugwil. De actie tot 'goedmaken' moet (zwaar!) van haar kant komen. Wellicht dat er dan nog iets goed te breien valt.

Maar gezien jullie leeftijd (en de situatie van vreemdgaan in het algemeen) geef ik dit alles weinig kans.
pi_80896341
Als ze zelf al aangeeft dat ze niet voor niets met die andere gozer zoent....
Bovendien zijn jullie best jong.
pi_80896701

Ik wacht het allemaal wel af. Als het goed is zie ik haar Maandag over een week weer (op school, na de meivakantie).

Kijken tot in hoeverre dat gaat lukken..
pi_80896812
quote:

Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...
Whatever...
pi_80896904
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...
Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.
pi_80896969
Ik snap echt wel dat je het moeilijk vind om na anderhalf jaar haar zomaar los te laten en dan op deze manier! Ik heb ook een hele lange relatie gehad van bijna 2 jaar maar toen maakte ik het uit, en dat vond ik ook heel moeilijk. Maar ik verbrak echt alle contact en nam heel veel afstand, probeer dat ook te doen hoe moeilijk het ook is, maar de kans is er dat zij inziet dat ze je toch mist. Als je blijft bellen/mailen/smsen dan kan ze je ook niet missen en denkt ze hij loopt wel achter me aan. Het kan echt nog wel goed komen je moet alleen niet claimen hoe moeilijk dat ook is.. Heel veel sterkte in ieder geval tzal echt een kutperiode voor je zijn!
pi_80897012
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:06 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik snap echt wel dat je het moeilijk vind om na anderhalf jaar haar zomaar los te laten en dan op deze manier! Ik heb ook een hele lange relatie gehad van bijna 2 jaar maar toen maakte ik het uit, en dat vond ik ook heel moeilijk. Maar ik verbrak echt alle contact en nam heel veel afstand, probeer dat ook te doen hoe moeilijk het ook is, maar de kans is er dat zij inziet dat ze je toch mist. Als je blijft bellen/mailen/smsen dan kan ze je ook niet missen en denkt ze hij loopt wel achter me aan. Het kan echt nog wel goed komen je moet alleen niet claimen hoe moeilijk dat ook is.. Heel veel sterkte in ieder geval tzal echt een kutperiode voor je zijn!
Bedankt!

Ik moet nog even zien hoe het allemaal gaat worden, het is nu net 2 dagen geleden. Ik zal haar in ieder geval niet gaan bellen/smsen/opzoeken. Ik kom haar maandag over een week waarschijnlijk wel weer tegen op school..
pi_80926013
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.
Het valt zeker niet mee. Ik kan het weten omdat ik na een relatie van 3 jaar nog een jaar lang heb geneukt en leuke dingen heb gedaan met mijn ex, maar een relatie vwas het niet meer. Achteraf gezien is het zonde geweest van de moeite en tijd, want ik hield nog van haar... Ik heb na een jaar gezegd dat ik geen contact meer met haar wilde. Dat viel haar en mij zwaar, maar achteraf gezien een heel goede beslissing. Ik ben er gelukkiger van geworden.
Whatever...
pi_80927080
En, hoe gaat het tot nu toe?
  zondag 2 mei 2010 @ 12:23:58 #60
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_80927137
Wat spanky zegt, zolang je d'r geen punt achter probeert te zetten zal je jaaaren in die sleur zitten.

Ik zou gewoon met d'r gaan praten wanneer je d'r weer ziet. En dan niet dramatisch doen maar gewoon een beetje zakelijk zoals hiervoor al gezegd werd. Waar staan jullie nu, is ze bereid om nog verder te gaan? Als ze onverschillig doet dan is het voor je eigen bestwil om ermee op te houden, ookal wil je liever niets anders.

Het is nogal lastig om te beweren, maar wanneer je er *echt* een punt achter zet zullen met de loop der tijd je vervelende emoties ook wel weer weggaan Dan mag je een cynische verbitterde oude man worden in een blokhut ergens in de bergen die alle vrouwen vervloekt. (Nee dat laatste was een grapje )

"Uit het oog uit het hart, uit het hart uit het hoofd"
"Die tweede zin daar hoop ik op, maar die eerste is mij beloofd"
(Acda en de Munnik)

[ Bericht 2% gewijzigd door -0mega- op 02-05-2010 12:30:12 ]
pi_80930316
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Jason__ het volgende:
En, hoe gaat het tot nu toe?
Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goed

Ze wil nu nog afstand, maar later wel praten. Ik probeer het allemaal wel los te laten en ik weet ook wel dat het over is, maar het is net 3 dagen geleden en dat gaat echt niet zo makkelijk

Ik zit er wellicht aan te denken om haar een brief te schrijven, handgeschreven. Dat maakt meer indruk dan een SMSje of een E-Mail. In die brief ga ik haar niet smeken om terug te komen o.i.d, maar gewoon vertellen hoe ik me voel. Op deze manier blijf ik ook op afstand van haar.

Wat denken jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 02-05-2010 14:01:22 ]
  zondag 2 mei 2010 @ 14:59:10 #62
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_80932478
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goed

Ze wil nu nog afstand, maar later wel praten. Ik probeer het allemaal wel los te laten en ik weet ook wel dat het over is, maar het is net 3 dagen geleden en dat gaat echt niet zo makkelijk

Ik zit er wellicht aan te denken om haar een brief te schrijven, handgeschreven. Dat maakt meer indruk dan een SMSje of een E-Mail. In die brief ga ik haar niet smeken om terug te komen o.i.d, maar gewoon vertellen hoe ik me voel. Op deze manier blijf ik ook op afstand van haar.

Wat denken jullie?
Niet doen!
Je komt nu in een situatie waarin jij blij moet zijn dat ZIJ contact met je opzoekt. Zij heeft geblunderd, die situatie hoort andersom te zijn. Hoewel ik een keertje zoenen niet echt direct een reden vind om het uit te maken, vind ik wel dat ze op de een of andere manier alle shit in jouw schoenen schuift.

Beste manier volgens mij: mailen/smsen dat je ff goed link op haar bent en of in de war bent en haar even niet wenst te spreken.

Die handgeschreven brief niet versturen, tenzij je voor de rest van je leven aan de ketting wil. Als ze zo benieuwd is naar jouw gevoelens vraagt ze daar wel naar.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  zondag 2 mei 2010 @ 15:01:14 #63
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_80932572
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef TumTum het volgende:

Beste manier volgens mij: mailen/smsen dat je ff goed link op haar bent en of in de war bent en haar even niet wenst te spreken.
En NIET na enkele dagen toch bellen! Als ze met je verder wilt zal ze wel contact met jouw opnemen. Zo niet, weet je ook genoeg en kan je beginnen met verwerken.
pi_80933669
Hoelang moet ik daarmee wachten dan? Ik wil op Moederdag met haar naar het graf van mijn moeder. Dat heeft ze een tijdje geleden aan me gevraagd (ze is er nog nooit geweest) en ik keek er eigenlijk ontzettend naar uit.

Gisteren zou mijn moeder jarig zijn geweest. Ik had haar even nodig en had haar 1 smsje gestuurd of we even konden praten. Toen kreeg ik terug 'ik snap dat je me nodig hebt, maar ik kan je dat nu even niet geven'.

Moet ik dan maar niks van me laten horen en niks doen met Moederdag?

Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
  zondag 2 mei 2010 @ 16:16:39 #65
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_80935661
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Hoelang moet ik daarmee wachten dan? Ik wil op Moederdag met haar naar het graf van mijn moeder. Dat heeft ze een tijdje geleden aan me gevraagd (ze is er nog nooit geweest) en ik keek er eigenlijk ontzettend naar uit.

Gisteren zou mijn moeder jarig zijn geweest. Ik had haar even nodig en had haar 1 smsje gestuurd of we even konden praten. Toen kreeg ik terug 'ik snap dat je me nodig hebt, maar ik kan je dat nu even niet geven'.

Moet ik dan maar niks van me laten horen en niks doen met Moederdag?

Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
Ze heeft duidelijk aangegeven op dit moment geen deel van je leven uit te willen maken. Daar hoort je moeder helaas ook bij. Heel hard, maar dat zal je moeten accepteren. En dat betekend inderdaad dat je ook op moederdag even contact zal moeten zoeken. Als ze ECHT van je houd, zoekt zij op die dag contact met je op.

Even scenarioschets wat er mogelijk kan gebeuren als je het wel doet. De komende weken houd ze de boot af. Na een tijdje zoekt ze toch wel weer contact, want ze mist je toch. Mogelijk wil ze ook weer wat beginnen, op haar voorwaarden. (het feit dat ze afstand zoekt betekend dat er iets niet goed was, mogelijk was/ben je te claimerig of laat je juist niet genoeg zien dat je van haar houd (volgens haar)

Ondertussen heb jij jezelf zo gek zitten maken dat wat ze ook zegt, je haar sowieso terug neemt. Het feit dat ZIJ vreemd is gegaan sneeuw vervolgens onder en omdat je zo blij bent dat je haar terug hebt besluit je ook je mond er maar over te houden.
Ergo, zij heeft nu de touwtjes in handen en kan dus kennelijk doen wat ze wil. De volgende keer als ze weer iemand tegenkomt of als het even niet gaat zoals het haar zint begint alles weer van voor af aan, want jij komt toch wel terug. Dit is geen situatie waar je in wilt komen. En ik spreek uit ervaring.

Vergeet niet: ZIJ heeft JOUW gekwetst. NIET andersom. Waarschijnlijk zit je nu allemaal scenario's te bedenken waarin je goed praat wat ze gedaan heeft, en als de tijd komt zal dat ook wel kunnen, maar ZIJ dient spijt te betuigen en moeite te doen, NIET JIJ.

Gebruikt vrienden als klaagmuur (vriendinnen zijn nog beter) en vraag een van hun mee naar het graf van je moeder. Je vriendin verdient die privilege nu niet.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:18:21 #66
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_80935751
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Even voor de duidelijk nog maar eens, dit is GEEN goed idee. Het enige wat je er mogelijk mee zal bereiken is dat ze je terug neemt uit medelijden. En dat is geen goede basis voor een relatie, alleen voor pittysex.
pi_80936807
Oké thanks. Niet dat ik je niet geloof, maar zijn er ook nog andere mensen die willen reageren?

Toch even het verhaal van verschillende kanten aanhoren. Sowieso op de eerste plaats hartelijk dank voor je reacties TumTum, ik waardeer het echt
pi_80947497
Niemand?
pi_80960944
Ze geeft keihard aan, dat ze nu geen interesse kan tonen in jouw gevoelens en omstandigheden, omdat ze lekker egoistisch met haarzelf bezig is en de verwarrende gevoelentjes van met een ander zoenen.

Terwijl ze afspraken had gemaakt om bij je overleden moeder haar graf te ziijn...

En nog steeds wil je haar terug en bellen.......

Ergens in je hoofd moet er een lampje gaan branden en je ontzettend boos voelen, niet als een snikkend lammetje in een hoekje gaan zitten wachten tot je opnieuw in je gezicht geslagen wordt.

Ik snap prima, dat het in deze situatie ontzettend moeilijk is, want een relatie van 1,5jaar op jouw leeftijd is een eeuwigheid; maar, kennelijk loopt zij al veel langer niet happy in de relatie rond en heeft ze er niet over gecommuniceerd maar het 'opgelost' met deze vreemde gozert.

iemand die gezond in zijn relatie zit WIL helemaal niet met een ander zoenen en doet de situatie zich helemaal nooit voor; dat is nu hard voor jou om te horen, maar dit is een FEIT.

Een persoon die jou niet meer wil en in plaats van hier volwassen over te praten en respect te tonen aan de relatie van 1,5jaar neemt ze de chickenshit uitweg van het zoenen met een ander en dit als hoofdmoot op te voeren voor het beeindigen van de relatie; lekker makkelijk (ik kan het weten, dat is mij vroeger ook wel gebeurd en heb ik het in mijn pubertijd ook meerdere keren gedaan; maar volwassen worden kost tijd).

Deze persoon wil jij een brief schrijven over je platgestampte hard en hoe je graag wil dat ze daar wat extra lucht in blaast om daar op een later moment met 2 poten wederom plat te stampen... joh, grow a pair.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:20:04 #70
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80961556
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat als je haar nu zo achter de broek aan blijft zitten je haar alleen maar wegjaagt. Zij moet nadenken en heeft ruimte nodig en geeft meer dan duidelijk aan dat ze even geen behoefte heeft aan contact met jou. Doe dat dan ook niet, je komt op die manier wanhopig en zielig over en dat doet zowel jou als haar nu echt geen goed.

Daarnaast vind ik dat je wel erg snel besloten hebt dat je haar wel weer terug wilt. Je schrijft niet te willen horen dat het allemaal wel slijt [het (liefdes)verdriet], omdat je dat wel weet, maar ondertussen handel je niet naar die kennis en roep je zo'n beetje dat je niet zonder haar kan. ONZIN! Als ik jou was zou ik zelf even een tijd geen contact meer opnemen tot je weer rationeel kan denken en van een afstand kan zien wat je eigenlijk wilt. Want dat kun je nu echt nog niet beslissen met al die verwarrende gevoelens.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80965266
Hmm ja. Ik snap precies wat jullie zeggen maar ik ben nog steeds zo eigenwijs om die brief gewoon te gaan versturen..

Alles loopt nu gewoon door elkaar, en ik weet niets meer zeker
pi_80965498
hou op man. Ze wil je niet meer en je klinkt vreselijk wanhopig. Lees dit topic over een jaar nog eens door en je zult vullen met schaamte. Echt. Doe het NIET.

Klaar
pi_80965765
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef BramPowert het volgende:
Hmm ja. Ik snap precies wat jullie zeggen maar ik ben nog steeds zo eigenwijs om die brief gewoon te gaan versturen..

Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.
pi_80965953
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:17 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.
Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/
pi_80966648
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/
Dan heb je nu toch op een bepaalde manier 'afstand' van je emoties gedaan? Zij kan en zal hier echt niets mee doen en je stelt jezelf er alleen maar zwakker door op. Hou nu de eer aan jezelf.
pi_80966750
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Dan heb je nu toch op een bepaalde manier 'afstand' van je emoties gedaan? Zij kan en zal hier echt niets mee doen en je stelt jezelf er alleen maar zwakker door op. Hou nu de eer aan jezelf.
Gisteren, nadat ik die brief had geschreven, ging het inderdaad heel goed. Toen had ik dat gevoel van 'wat kan mij het eigenlijk uitmaken wat ze doet?'. Sinds gisteravond is dit echter helemaal verdwenen en ben ik weer terug bij af
  maandag 3 mei 2010 @ 14:11:03 #77
145755 kahaarin
pi_80967855
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef BramPowert het volgende:

Als je een brief stuurt dan zeg je imho eigenlijk dat zij mag/moet beslissen, ik denk echt dat het beter is dat je de eer aan jezelf houdt.

En stel je voor dat ze niets van zich laat horen, dan is het alleen maar vervelender. Ik denk echt dat het beter is om vandaag of morgen even te bellen om een afspraak te maken om te gaan praten. Je verdient iig wel duidelijkheid, maar een brief zou ik niet doen want dan zie je niet hoe ze er op reageert. Zoals al eerder gezegd, het beste is om heel koel en zakelijk te vragen wat ze wil en goed nadenken over wat jij wil.

Het lijkt wel of zij zichzelf belangrijker vindt dan jouw gevoelens.
be nice or go away
  maandag 3 mei 2010 @ 14:14:50 #78
145755 kahaarin
pi_80968016
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Gisteren, nadat ik die brief had geschreven, ging het inderdaad heel goed. Toen had ik dat gevoel van 'wat kan mij het eigenlijk uitmaken wat ze doet?'. Sinds gisteravond is dit echter helemaal verdwenen en ben ik weer terug bij af
Maar wat wil je berijken met die brief? Als je wil weten waar je staat en wat ze nog voor je voelt dan zul je met haar moeten praten.

Dat gevoel van onmacht en onzekerheid zal nog wel zo blijven totdat je weet wat er nu eigenlijk aan de hand is, met het sturen van een brief kom je niets verder.

Ik vind het wel heel vervelend voor je. Hopelijk kun je het snel afsluiten, wat de uitkomst ook is, positief of negatief, nu zit je je alleen maar dingen af te vragen.
be nice or go away
pi_80973475
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Maar wat wil je berijken met die brief? Als je wil weten waar je staat en wat ze nog voor je voelt dan zul je met haar moeten praten.

Dat gevoel van onmacht en onzekerheid zal nog wel zo blijven totdat je weet wat er nu eigenlijk aan de hand is, met het sturen van een brief kom je niets verder.

Ik vind het wel heel vervelend voor je. Hopelijk kun je het snel afsluiten, wat de uitkomst ook is, positief of negatief, nu zit je je alleen maar dingen af te vragen.
Wat ik wil bereiken is vooral haar mijn verhaal laten horen. Zoals jij zelf zegt zit ik met honderdduizend vragen en die wil ik beantwoord hebben. Omdat ze nu rust wil en mij op een afstandje wil houden kan ik haar niet vragen om met mij te praten, en doe ik het zo.

Ik heb hem trouwens net verstuurd. Net nog even met een goede vriendin van mij gesproken en die heeft mij omgehaald. Toch hartelijk bedankt voor jullie advies, en denk niet dat ik het niet in overweging heb genomen! Nogmaals hartelijk dank.

Als jullie me nog verder kunnen helpen mag dat natuurlijk altijd
pi_80973661
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Wat ik wil bereiken is vooral haar mijn verhaal laten horen. Zoals jij zelf zegt zit ik met honderdduizend vragen en die wil ik beantwoord hebben. Omdat ze nu rust wil en mij op een afstandje wil houden kan ik haar niet vragen om met mij te praten, en doe ik het zo.

Ik heb hem trouwens net verstuurd. Net nog even met een goede vriendin van mij gesproken en die heeft mij omgehaald. Toch hartelijk bedankt voor jullie advies, en denk niet dat ik het niet in overweging heb genomen! Nogmaals hartelijk dank.

Antwoorden op vragen waarom, hoezo, ga je gewoon niet krijgen want die antwoorden heeft ze niet. Geloof me ik spreek uit ervaring. Meer antwoorden dan die je nu al hebt ga je niet krijgen. Het enige wat ze waarschijnlijk krijgt is medelijden, meer niet. Laat het rusten.. echt
  maandag 3 mei 2010 @ 16:49:54 #81
145755 kahaarin
pi_80973710
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze reageert, echt waar, het jammere is nu een beetje dat zij wel weet waar je staat en jij nog geen steek verder bent. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet wat wijsheid is deze en ji jzult haar ongetwijfeld het beste kennen. Veel sterkte.
be nice or go away
pi_80973817
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze reageert, echt waar, het jammere is nu een beetje dat zij wel weet waar je staat en jij nog geen steek verder bent. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet wat wijsheid is deze en ji jzult haar ongetwijfeld het beste kennen. Veel sterkte.
Dankje Fes1-2 en Kahaarin voor jullie reacties. Hoewel ik eigenwijs ben (en tegen jullie advies inga) blijven jullie me helpen, top!

Zodra ik antwoord heb (ALS ik dat krijg) laat ik het hier natuurlijk weten. Krijg ik geen antwoord, weet ik ook hoe laat het is en laat ik alles rusten.
pi_80981817
wees eens niet zo'n onwijze pussy en houd de eer aan jezelf, ze is vreemd gegaan, laat het toch man, kom op zeg, grow a pair
pi_80982709
Dat je je zo voelt kan ik me heel goed voorstellen helaas, en ik zou wrs hetzelfde doen als wat jij nu doet, maar als ik er nu zo tegenaan kijk, gaat het je denk ik niet helpen

Rust geven is beter, denk ik toch
pi_80982824
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef gnilrednoz het volgende:
wees eens niet zo'n onwijze pussy en houd de eer aan jezelf, ze is vreemd gegaan, laat het toch man, kom op zeg, grow a pair
Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat kon

@kobus5:

Inderdaad. Ik ga ook nu geen contact meer opnemen. Als zij dat doet vind ik het alleen maar fijn. Doet ze het niet, weet ik waar ik aan toe ben en hoe laat het is. Ik laat het nu rusten.
pi_80997670
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef gnilrednoz het volgende:
QFT
pi_81012434
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat kon

@kobus5:

Inderdaad. Ik ga ook nu geen contact meer opnemen. Als zij dat doet vind ik het alleen maar fijn. Doet ze het niet, weet ik waar ik aan toe ben en hoe laat het is. Ik laat het nu rusten.
Ik zou iemand gewoon niet zo makkelijk kunnen vergeven als die persoon vreemd zou gaan. Als ze daarbij ook nog eens zegt het er maar bij te willen laten zou ik zoiets hebben van "ok, kanker dan ook maar helemaal op, hoer"
pi_81012673
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Ik zou iemand gewoon niet zo makkelijk kunnen vergeven als die persoon vreemd zou gaan. Als ze daarbij ook nog eens zegt het er maar bij te willen laten zou ik zoiets hebben van "ok, kanker dan ook maar helemaal op, hoer"
Opnieuw: Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat kon
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:01:10 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_81013419
Ik vermoed dat het over is. Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een vriendin (hadden toen ook dik een jaar) en ze heeft 't uit zichzelf huilend en al opgebiecht. Maar dus niks van dat ze het daarom zelf niet meer ziet zitten. Lijkt mij dat ze een beetje een reden gemaakt heeft het uit te maken. Hoe was je relatie hiervoor?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_81013702
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Catbert het volgende:
Ik vermoed dat het over is. Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een vriendin (hadden toen ook dik een jaar) en ze heeft 't uit zichzelf huilend en al opgebiecht. Maar dus niks van dat ze het daarom zelf niet meer ziet zitten. Lijkt mij dat ze een beetje een reden gemaakt heeft het uit te maken. Hoe was je relatie hiervoor?
Zou inderdaad kunnen. Mijn relatie hiervoor was (van beide kanten) echt geweldig. Natuurlijk af en toe wel wat kleine ruzietjes maar dat hoort erbij en we konden nooit lang boos op elkaar blijven.

Ze heeft een maand geleden nog een brief naar me geschreven waarin staat dat ze eigenlijk niet in de ware geloofde totdat ze mij tegenkwam en dat ze haar hele leven met mij wilde spenderen etc...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:12:22 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_81013927
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef BramPowert het volgende:
Zou inderdaad kunnen. Mijn relatie hiervoor was (van beide kanten) echt geweldig. Natuurlijk af en toe wel wat kleine ruzietjes maar dat hoort erbij en we konden nooit lang boos op elkaar blijven.

Ze heeft een maand geleden nog een brief naar me geschreven waarin staat dat ze eigenlijk niet in de ware geloofde totdat ze mij tegenkwam en dat ze haar hele leven met mij wilde spenderen etc...
Tja, dan vind ik het nogal een rare reactie dan. Kwestie van even aanzien vrees ik en hopen dat ze d'r hoofd weer op d'r schouders krijgt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_81014468
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, dan vind ik het nogal een rare reactie dan. Kwestie van even aanzien vrees ik en hopen dat ze d'r hoofd weer op d'r schouders krijgt.
Ik vind het ook een hele rare actie. Ik wil ook heel graag dat ze weer inziet dat we echt prima bij elkaar passen maar ze doet momenteel ook heel bot tegen mij. Het lijkt net alsof ze zich nu anders voor doet dan ze echt is (want ze is de afgelopen anderhalf jaar echt heel erg lief geweest).

Ze moet inderdaad haar kop weer op haar schouders krijgen, zou ik haar daarmee kunnen helpen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:25:49 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81014517
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef BramPowert het volgende:
zou ik haar daarmee kunnen helpen?
dat moet je niet willen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:25:53 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_81014520
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef BramPowert het volgende:
Ze moet inderdaad haar kop weer op haar schouders krijgen, zou ik haar daarmee kunnen helpen?
Tja. Laat d'r ff afkoelen en ga dan gewoon met d'r praten. Als je het niet uit kunt praten is er weinig hoop verder.
pi_81015007
Dinsdag gaan we praten. Ik heb alleen geen idee waarover?

Ik zit met veel vragen, maar ik ben bang dat ze me daar geen antwoord op gaat geven omdat ze die antwoorden simpelweg niet heeft.

Als ik tegen haar ga zeggen dat ik denk dat ze er niet goed over na heeft gedacht denkt ze misschien dat ik haar om wil praten..
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:41:36 #96
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_81030984
Toen ik je verhaal las, dacht ik heel even dat je mijn ex was.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen was ik hét meisje.
Ik heb alleen alles geprobeerd om hem duidelijk te maken dat ik bij hem wilde blijven, maar hij vond het -net zoals jouw meisje- geen goed teken dat ik met een ander zoende.
Terwijl ik het alleen een stom foutje vond.
Dus ik ga even wat filosoferen, maar verwijt me niets als het niet zo blijkt te zijn:
Als zíj het geen goed teken vindt dat ze vreemdgaat, dan is dit waarschijnlijk een subtiele manier om het uit te maken. Het feit dat ze nog steeds twijfelt is dat ze eigenlijk gewoon bang is om het uit te maken.
Ik denk dat ze hoopte dat je kwaad op haar zou worden en het uit zou maken, zodat zij dat niet hoefde te doen.
Dit is de makkelijkste manier om het uit te laten gaan.
Aangezien jij dat niet deed, schuift ze het van zich af door smoesjes zoals, ik ben nu bij mijn vriendinnen.
Ik zou zeggen, met iemand die zoveel twijfelt wil je toch geen te relatie?
Probeer te accepteren dat het uit is, hoeveel pijn het ook doet.
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Ik kon mijn moeder wel vermoorden toen ze dit tegen me zei, vlak nadat hij het uitmaakte, maar ze had wel gelijk.
pi_81031681
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~

OT: probeer met haar echt te praten over wat er voor haar qua gevoel veranderd is. misschien is ze wel bang dat voor de sterke gevoelens voor je heeft? je zei dat ze had gezegd nooit ged8 te hebben dat de ware bestond totdat ze jou tegenkwam. misschien vindt ze dat eng, heeft ze een soort van bindingsangst, ofzo. er moet toch een rede zijn dat ze zoiets doet als dit, lijkt mij.. ja of je vriendin was altijd al gewoon een lomp wijf en jij hebt een beeld van haar wat niet klopt met de werkelijkheid
pi_81031874
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef clairan het volgende:
Toen ik je verhaal las, dacht ik heel even dat je mijn ex was.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen was ik hét meisje.
Ik heb alleen alles geprobeerd om hem duidelijk te maken dat ik bij hem wilde blijven, maar hij vond het -net zoals jouw meisje- geen goed teken dat ik met een ander zoende.
Terwijl ik het alleen een stom foutje vond.
Dus ik ga even wat filosoferen, maar verwijt me niets als het niet zo blijkt te zijn:
Als zíj het geen goed teken vindt dat ze vreemdgaat, dan is dit waarschijnlijk een subtiele manier om het uit te maken. Het feit dat ze nog steeds twijfelt is dat ze eigenlijk gewoon bang is om het uit te maken.
Ik denk dat ze hoopte dat je kwaad op haar zou worden en het uit zou maken, zodat zij dat niet hoefde te doen.
Dit is de makkelijkste manier om het uit te laten gaan.
Aangezien jij dat niet deed, schuift ze het van zich af door smoesjes zoals, ik ben nu bij mijn vriendinnen.
Ik zou zeggen, met iemand die zoveel twijfelt wil je toch geen te relatie?
Probeer te accepteren dat het uit is, hoeveel pijn het ook doet.
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Ik kon mijn moeder wel vermoorden toen ze dit tegen me zei, vlak nadat hij het uitmaakte, maar ze had wel gelijk.
trouwens, wat zei je moeder dan precies tegen je? aangezien jij de vreemdganger was EN degene die door wou. je moeders woorden zijn hoe je ze hier neerzet eigenlijk nml logischer bij OP's verhaal dan bij het jouwe..
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:13:44 #99
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_81032782
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
trouwens, wat zei je moeder dan precies tegen je? aangezien jij de vreemdganger was EN degene die door wou. je moeders woorden zijn hoe je ze hier neerzet eigenlijk nml logischer bij OP's verhaal dan bij het jouwe..
Dat het mijn schuld was dat ik hij het uitmaakte hoeft nog niet te betekenen dat ik niet hopeloos verdrietig was en dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden die net zo leuk was als hij.
Dus de zin 'er zwemmen meer vissen in de zee' sloeg net zo goed op mij als op OP's verhaal.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:14:43 #100
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81032857
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~

OT: probeer met haar echt te praten over wat er voor haar qua gevoel veranderd is. misschien is ze wel bang dat voor de sterke gevoelens voor je heeft? je zei dat ze had gezegd nooit ged8 te hebben dat de ware bestond totdat ze jou tegenkwam. misschien vindt ze dat eng, heeft ze een soort van bindingsangst, ofzo. er moet toch een rede zijn dat ze zoiets doet als dit, lijkt mij.. ja of je vriendin was altijd al gewoon een lomp wijf en jij hebt een beeld van haar wat niet klopt met de werkelijkheid
Lol! Nou, een groepsverkrachting wens ik haar niet toe

Anyway, mijn beeld klopt wel (dat zou ik ook zeggen als het niet klopte, maar goed ) dit kon ik gewoon aan haar merken, en bijvoorbeeld ook aan de kleine dingen zoals de briefjes die ze schreef.
Wellicht is het het gevoel, maar bindingsangst? Ik bedoel, we waren anderhalf jaar samen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:15:32 #101
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_81032909
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
Helaas zitten ze er tussen en ondanks het feit dat je het niet heel subtiel formuleert vind ik wel dat je gelijk hebt.
pi_81055721
Ik heb haar gisteravond gesproken op MSN (zij zocht contact, niet ik). Na een tijdje vroeg ze of ze me mocht zien via Skype, en daar had ik opzich geen problemen mee.

We hebben even gesproken over hoe het nu gaat etc, en toen stortte ze helemaal in (ik zag het gebeuren op Skype). Ze zei dat ze allerlei gevoelens door elkaar had, en dat ze woedend op zichzelf was. Toen ik vroeg waarom dat zo was, zei ze dat ze het eigenlijk niet precies wist maar dat dat vooral kwam doordat ze vond dat ze zichzelf niet kon laten gelden bij haar vader (ze heeft momenteel problemen met haar vader, die wil haar niet zo graag zien etc). Het was echt moeilijk om haar zo te zien en toen vroeg ik haar of ze me wilde zien vandaag, en dat wilde ze wel.

Vandaag hebben we dus gepraat, en toen zei ze dat ze zich niet kwetsbaar tegenover mij wil opstellen omdat ze denkt dat ik haar dan om wil praten. Toen heb ik haar gewoon verteld dat ik dat helemaal niet wil. Ik wil dat, als we eventueel weer bij elkaar komen, dat is omdat we het gewoon nog een keer willen proberen. Niet omdat ze medelijden krijgt. Ze zegt dat ze dat eigenlijk ook wel weet maar dat het gewoon in haar hoofd blijft hangen..

Wat te doen?
pi_81082514
Aan je eigen genezingsproces denken en je niet nog dieper inlaten met haar problemen omdat het haar goed uitkomt; daar heeft ze vriendinnen voor die ze hopelijk niet zo behandeld heeft.

Welke reden heb jij nog om haar te helpen buiten de valse hoop dat het weer goed komt?
pi_81083503
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef CorwinofAmber het volgende:
Aan je eigen genezingsproces denken en je niet nog dieper inlaten met haar problemen omdat het haar goed uitkomt; daar heeft ze vriendinnen voor die ze hopelijk niet zo behandeld heeft.

Welke reden heb jij nog om haar te helpen buiten de valse hoop dat het weer goed komt?
Ik ga haar niet helpen omdat ik dan denk dat het goed zou komen. Zoals ik in mijn vorige post al zei zou ik haar alleen terug willen als zij dat ook wil. Niet uit medelijden o.i.d.

Omdat ik haar nog steeds heel lief vind en we nog steeds vrienden zijn wil ik haar helpen waar ik kan.
pi_81110523
Ze wil trouwens wel zondag naar het graf van mijn moeder met mij, heeft ze vandaag gezegd
pi_81116654
Dat is lief van haar en dat ben jij ook ....
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:02:41 #107
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81117093
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Dat is lief van haar en dat ben jij ook ....
Ja, vind ik ook En huh? Wat ben ik ook?
pi_81117268
Lief.

Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander. Het vertrouwen is weg en zal denk ik ook niet terug komen. Beter dat je de schade in ieder geval beperkt en het nu eindigd dan dat het later weer gebeurd!

Ik spreek uit ervaring. In mijn situatie heb ik het contact verbroken zelfs nadat ze maanden later terug kwam.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81117811
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander.
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:53:49 #110
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81117898
Weet ik Het gaat ook niet (echt) om dat ik haar terugwil, hoewel ik dat graag zou willen. Het gaat er nu even om dat ik haar gewoon even nodig heb, als steun en vriend.

Of we ooit nog bij elkaar komen zal de tijd ons wel leren
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:55:00 #111
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_81142580
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:53:15 #112
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81144826
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef clairan het volgende:

[..]

Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...
Ik weet het. Daar denk ik echter liever niet aan. Ik heb het ook hier met haar over gehad en ze legde mij uit dat ze echt in de war is omdat haar vader uit zijn huis gezet is, en het net uit is met zijn vriendin (en dus haar stiefmoeder) enzo. Dat is voor haar natuurlijk ook wel een klap.

Toen 'het gebeurde' was ze ook helpen met het leeghalen van het huis van haar vader waar hij nu dus is uitgezet, en toen ging het allemaal gewoon even niet meer en dan kan ik opzich wel begrijpen dat je fouten maakt. Natuurlijk maakt dit niets goed en ben ik er ongelofelijk boos op (geworden), maar ik kan me wel enigzins vinden in de situatie
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:55:38 #113
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81144930
Bel haar op als je weet dat ze op een rustige plek alleen is , zeg hoe je je voelt vraag hoe zij er nog over denkt
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81165781
Mensen maken wel een eens foutje in de liefde.

Er wordt door sommige mensen hier wel erg overdreven gereageerd.
Ze is toch niet met die jongen naar bed geweest?

Oké het is niet leuk, maar de meeste mensen zullen wel eens een keer met een ander hebben gezoend terwijl ze een relatie hadden. Zeker bij jonge mensen ligt die verleiding wel eens op de loer.
Van deze "fout" zal ze dan zeker geleerd hebben als ze verder wil met Bram en zo'n fout zal ze dan niet snel meer maken.
Er bestaat ook nog zoiets als vergeven.
pi_81168012
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:20 schreef piepie het volgende:
Mensen maken wel een eens foutje in de liefde.

Er wordt door sommige mensen hier wel erg overdreven gereageerd.
Ze is toch niet met die jongen naar bed geweest?

Oké het is niet leuk, maar de meeste mensen zullen wel eens een keer met een ander hebben gezoend terwijl ze een relatie hadden. Zeker bij jonge mensen ligt die verleiding wel eens op de loer.
Van deze "fout" zal ze dan zeker geleerd hebben als ze verder wil met Bram en zo'n fout zal ze dan niet snel meer maken.
Er bestaat ook nog zoiets als vergeven.
Ben ik het inderdaad mee eens en ik wil haar ook vergeven, maar als zij niet meer wilt houdt het op Dat is dus nog even afwachten.. mochten we verder gaan, ga ik hier natuurlijk wel een goed gesprek over hebben. Ik heb haar dan wel vergeven, maar ik vind het nog steeds not-done.
pi_81168243
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef BramPowert het volgende:

Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden.

Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds.
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?
quote:
Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel.
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?

Waarom denk je dat cliche's, cliche's zijn?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_81169216
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 05:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?
[..]

Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?

Waarom denk je dat cliche's, cliche's zijn?
Ach, toen ik het topic aanmaakte wist ik gewoon niet wat ik moest doen. Als je de moeite had genomen het hele topic te lezen had je geweten dat het inmiddels niet meer per se gaat om wat ik moet doen en hoe ik over haar heen zou kunnen komen
pi_81178090
Oké, het is nu officieel een kankerhoer. Belt ze me net op 'Ja, ik wil morgen niet met je naar het graf van je moeder want ik heb geen geld om naar je toe te komen (ze moet met de trein) en mijn moeder wil iets gaan doen op Moederdag'.

Zucht.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:24:58 #119
286002 Jaja..
das gek.
pi_81178421
Duidelijk, ze is 't niet waard. Ga op zoek naar een meisje dat er wel voor jou wil zijn.
pi_81179442
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef Jaja.. het volgende:
Duidelijk, ze is 't niet waard. Ga op zoek naar een meisje dat er wel voor jou wil zijn.
Inderdaad
pi_81180568
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef BramPowert het volgende:
Oké, het is nu officieel een kankerhoer. Belt ze me net op 'Ja, ik wil morgen niet met je naar het graf van je moeder want ik heb geen geld om naar je toe te komen (ze moet met de trein) en mijn moeder wil iets gaan doen op Moederdag'.

Zucht.
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte en kop op!!!
pi_81181789
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef piepie het volgende:

[..]

Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte en kop op!!!
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijf
pi_81189427
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijf
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.
En troost je maar met de gedachte dat bijna iedereen die wat ouder is dan jij dit wel eens heeft meegemaakt.
Ook voor jou zullen er betere tijden komen ...
pi_81192211
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef piepie het volgende:

[..]

Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.
En troost je maar met de gedachte dat bijna iedereen die wat ouder is dan jij dit wel eens heeft meegemaakt.
Ook voor jou zullen er betere tijden komen ...
Jawel en dat weet ik wel, ik vind het ook allemaal prima nu
Maar het is toch volslagen idioot dat je dit zomaar 1 dag van te voren afzegt? En dan ook nog eens met zo'n reden.

En ondertussen wil ze wel vrienden blijven.. Aju!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:23:21 #125
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_81198881
Vrienden my ass.

Ga met je vrienden uit, maak plezier, bljf vooral uit haar buurt en je zal merken dat je je snel beter voelt. (Gelijk goede wraak terug)
  zondag 9 mei 2010 @ 00:38:38 #126
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81199598
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Baghdaddy het volgende:
Vrienden my ass.

Ga met je vrienden uit, maak plezier, bljf vooral uit haar buurt en je zal merken dat je je snel beter voelt. (Gelijk goede wraak terug)
Ga ik zeker doen Jammer alleen dat ik bij haar in de klas zit.. maar goed! Dat zien we maandag wel..
pi_81201875
Zij is vreemdgegaan dus het is haar probleem dat jij nu eigenlijk probeert op te lossen. Haar blijven helpen en eindeloos erover blijven praten heeft ook geen zin, dit zorgt er voor dat al haar gevoelens nog verder weg zakken.

Zoek eens geen contact op met haar, en wacht totdat zij contact met jou opneemt. Probeer, hoe kapot je ook bent van binnen, rustig en koel te blijven. Laat haar de gesprekken leiden en wacht rustig af. Dit draait de rollen om, nu wilt zij jou weer terug i.p.v andersom. Over een tijdje kun je dan weer 'veilig' leuke dingen gaan doen en je relatie voortzetten.
  zondag 9 mei 2010 @ 01:55:44 #128
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81201975
quote:
Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef IceCreamm het volgende:
Zij is vreemdgegaan dus het is haar probleem dat jij nu eigenlijk probeert op te lossen. Haar blijven helpen en eindeloos erover blijven praten heeft ook geen zin, dit zorgt er voor dat al haar gevoelens nog verder weg zakken.

Zoek eens geen contact op met haar, en wacht totdat zij contact met jou opneemt. Probeer, hoe kapot je ook bent van binnen, rustig en koel te blijven. Laat haar de gesprekken leiden en wacht rustig af. Dit draait de rollen om, nu wilt zij jou weer terug i.p.v andersom. Over een tijdje kun je dan weer 'veilig' leuke dingen gaan doen en je relatie voortzetten.
Heb je de rest van het topic ook gelezen? Ik ben echt helemaal klaar met haar, de trut
pi_81250459
en nu ontloopt ze me op school de hele tijd. Ik ben er overheen, het is mooi zo. Het zijn nu haar problemen
pi_81250500
Doe je goed, binnen krap 8 dagen van 'IK HOU VAN HAAR WIL HAAR NIET KWIJT BOEHOE' naar 'het is over en ik ben er klaar mee!'

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2010 13:33:27 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 13:34:44 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81250542
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Doe je goed, binnen krap 8 dagen van 'IK HOU VAN HAAR WIL HAAR NIET KWIJT BOEHOE' naar 'het is over en ik ben er klaar mee!'
dat zijn de chemicalien en hormonen enzo, die zijn nou wel uit zijn lichaam
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81250594
Bram is afgelopen weekend eindelijk een stuk wijzer geworden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81250934
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Bram is afgelopen weekend eindelijk een stuk wijzer geworden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik ben er klaar mee, als zij zo gaat doen vind ik het mooi geweest. En nu heeft zij het zogenaamd zo moeilijk Ik heb haar de hele week geprobeerd te helpen, maar als het zo moet en het niet gewaardeerd wordt ben ik er klaar mee. Aju!

Ik denk dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben gekomen dan haar. Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodig Prima, kom maar weer praten als je normaal kan doen
  maandag 10 mei 2010 @ 14:04:38 #134
145755 kahaarin
pi_81251629
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef BramPowert het volgende:
en nu ontloopt ze me op school de hele tijd. Ik ben er overheen, het is mooi zo. Het zijn nu haar problemen
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.
be nice or go away
pi_81252427
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.
Zei ik dus ook al. Als ze het er zo moeilijk mee heeft had ze maar beter moeten nadenken. Ze vind het ook zo moeilijk om met me in de klas te zitten
pi_81264376
Laat haar toch. Klinkt als een self-important biatchje, gewoon compleet negeren vanaf nu. Echt doen hoor! Gewoon helemaal geen aandacht meer aan besteden. En zelfs als ze wil praten zou ik niet gelijk klaarstaan daarvoor, laat haar als het zover mocht komen maar moeite doen.
pi_81264680
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Precies.
Sowieso schrijf je zo.
pi_81265729
Brampowert!!

Goed van je dat je er nu zo over denk, ondanks dat het kloten blijft ben je er zo wel het snelste overheen denk ik!
Ik ben wel benieuw hoe het nu verder zal gaan, of ze later in de week of een andere week wel weer contact gaat zoeken enzo.

Succes ermee in ieder geval!!
pi_81266182
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef kobus5 het volgende:
Brampowert!!

Goed van je dat je er nu zo over denk, ondanks dat het kloten blijft ben je er zo wel het snelste overheen denk ik!
Ik ben wel benieuw hoe het nu verder zal gaan, of ze later in de week of een andere week wel weer contact gaat zoeken enzo.

Succes ermee in ieder geval!!
Thanks! Dat zie ik dan wel
pi_81279456
Kan me opzich wel goed vinden in dit topic maar wij hadden een relatie van 4 maanden maar goed, wij zitten ook bij elkaar in de klas en 2 weken voor de meivakantie zei ze nog dat ze veel van me houd enzo en dan die week voor de meivakantie weet ze het opeens niet meer vind ze het bedacht als we met elkaar praten op school en zit ze met dingen dat ze niet kan uitleggen ( dat is het kutste) maar er vervolgens wel steeds weer mee komen met die onverklaarbare dingen, ook zei ze dat ze me had vergeven voor het feit dat zij uitging en me probeerde jaloers te maken van alle jongens komen altijd op mij af en dat ik toen vervolgens zei van dan ga je toch met alle jongens toen had ze dat ik haar vertrouwen had beschadigd toen paar dagen geen contact meer gehad en later weer goed gekomen en het ging daarna weer goed en dan opeens zegt ze ik heb je wel vergeven maar het zit nog steeds in me achterhoofd ik weet het niet meer ( dit is die week voor de meivakantie) toen was ik er klaar mee als zij niet volwassen kan doen en over de kleinste dingen loopt te zeiken toen die woensdag hebben we samen frans en zij moest 5 dagen werken en zei toen van ik kan dus s'avonds niet op msn komen ik reageerde toen met like i care er zijn wel meer dan jou en vervolgens ging ze door ik moet ook nog iemand ophalen ik reageerde hetzelfde het is nu al 20 dagen geleden dat we voor het laatst contact hebben gehad en vandaag haar weer voor het eerst gezien maar ik voel me nu een stuk beter niet steeds die oneindige twijvel ik kan nu lekker doorgaan en niet steeds afvragen hoe waarom wanneer komt het nog maar woensdag hebben we weer samen frans dat zal wel eventjes klote worden maar daarna vakantie maar Bram idd ze is je niet waard zo'n trut moet je links laten liggen ze denkt alleen maar aanzichzelf..
It's all the same
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:54:20 #141
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_81289546
quote:
Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodig
Exact de reden waarom ik nooit een vriendin wilde hebben bij mij in de klas. Zelfde school ging nog wel vond ik altijd, maar nu ik bijna een jaar met een meisje ga die op een heel andere school zit moet ik zeggen dat dat mij toch wel beter bevalt. Best leip, vanaf mijn stageplek kijk ik tegen de achterkant van haar school aan.
#26 || Luciano da Silva
pi_81351398
En bram hoe is het nu dan alweer met haar gepraat ik met de mijne nog niet keihard negeren is het op dit moment
It's all the same
pi_81355338
Nou ja ik zit bij haar in de klas. Op dit moment ben ik echt furieus op haar, over het hoe en waarom later (vanavond) meer..
pi_81360006
1 ding in haar verklaring vind ik wel vreemd: Volgens haar zit het niet goed, omdat ze de behoefte had met een ander te zoenen.
Alsof je nooit een ander leuk vindt tijdens je relatie!
Dat klinkt een beetje als een excuus om haar gedrag goed te praten. Misschien voelt ze nog wat voor je, maar twijfelt ze.
pi_81360905
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
1 ding in haar verklaring vind ik wel vreemd: Volgens haar zit het niet goed, omdat ze de behoefte had met een ander te zoenen.
Alsof je nooit een ander leuk vindt tijdens je relatie!
Dat klinkt een beetje als een excuus om haar gedrag goed te praten. Misschien voelt ze nog wat voor je, maar twijfelt ze.
Ze voelt ook nog iets voor me. Ik heb nu even geen tijd maar zal straks alles uitleggen. Stay tuned
pi_81365778
oh god je krabbelt terug ;o
It's all the same
pi_81365983
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef breakeven het volgende:
oh god je krabbelt terug ;o
Nee, helemaal niet. Zoals ik zei ben ik furieus op haar. Als ik zo thuis ben zal ik het hele verhaal vertellen.
pi_81366151
Gezien het feit dat zij echt de ware voor jou is, zou ik zeker de boel niet laten verzaken. Echter, is zij net zo furieus op jou als jij op haar? Als ik je openingspost zo lees komt dat namelijk niet helemaal zo op mij over.

Excuses als ik op iets reageer wat al lang geweest is omdat er nieuwe ontwikkelingen gaande zijn. Heb alleen de eerste pagina gelezen.
pi_81367603
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef Charie het volgende:
Gezien het feit dat zij echt de ware voor jou is, zou ik zeker de boel niet laten verzaken. Echter, is zij net zo furieus op jou als jij op haar? Als ik je openingspost zo lees komt dat namelijk niet helemaal zo op mij over.

Excuses als ik op iets reageer wat al lang geweest is omdat er nieuwe ontwikkelingen gaande zijn. Heb alleen de eerste pagina gelezen.
Nee, het gaat inderdaad niet meer over de eerste pagina/post Ik gooi hier zo het huidige verhaal neer
pi_81367799
TS, ik kan je eerlijk zeggen: Ik houd ook nog van mijn ex-vriendin. Ik wens haar het allermooiste wat er is in de wereld. Niets minder dan het beste.
Maar eerlijk is eerlijk, ik mag haar huidige vriendin niet. Want die wil niet dat zij nog met mij omgaat. En dat vind ik een heel naar trekje van die meid. Maar ergens heeft ze ook wel gelijk: Ik ben een bedreiging voor hun goede relatie.
Ik weet nl dat mijn ex ook nog steeds van mij houdt.
Make my day!
pi_81370560
Goed, het desbetreffende verhaal:

Ik ben er dus via-via achter gekomen dat een jongen uit mijn klas, we noemen hem hier even Tim, mijn (inmiddels) ex al een aardig tijdje meer dan leuk vind. Hij is gewoon een vriend van me, en ook van mijn ex. Hij gaat ook nog met een andere jongen, die noemen we even Job, om uit mijn klas, die ook een vriend is (was) van mij en van haar.

De jongen die verliefd op mijn ex was heeft tegen Job gezegd dat hij moest zorgen dat het uitging tussen mij en mijn ex zodat hij weer kans maakte ofzo (terwijl dat echt totaal geen zin heeft, want mijn ex wil helemaal niets van hem).

Nadat Tim dit aan Job had gevraagd heeft Job dat weer verteld tegen mijn ex. Dat hij had gezegd dat hij wilde dat het uit ging etcetera. Toen heeft mijn ex gereageerd met 'wat een klootzak' of iets in die trend, maar niets tegen mij gezegd (toen waren we nog samen).

Inmiddels is het dus uit en eigenlijk heb ik nog steeds geen idee waardoor, totdat ik via-via aan een interessant gesprekje ben gekomen tussen Job en mijn ex. Hierin staat onder andere dat het min of meer door hem uit is gegaan (hoe het precies komt weet ik ook niet), en dat hij vind dat ik helemaal niet goed voor haar was.

Ik weet niet wat voor bullshitverhalen deze twee zogenaamde 'vrienden' allemaal tegen haar heeft verteld maar het was blijkbaar ernstig genoeg om het uit te maken. Dit allemaal heb ik zelf moeten ondervinden, hier heeft zij me nooit iets over verteld. Ik weet echter wel 100% zeker dat dit de waarheid is (verschillende bewijzen).

Ik snap niet hoe deze gasten, die ons samen helemaal niet kennen, zomaar kunnen gaan roepen dat ik niet goed voor haar ben etcetera. Ik heb alles voor haar gedaan en zou nog steeds alles voor haar doen.. En door deze twee flierefluiters (we houden het netjes) ben ik dus mijn vriendin kwijt.

Voor de mensen die zich afvragen of ik wellicht gewoon echt niet goed voor haar was, dit is een briefje die ik van haar kreeg, 1 maand voordat ze het uitmaakte:
quote:
Bram, eigenlijk geloofde ik niet zo heel erg in de ware. Daar kan ik misschien soms wat te nuchter voor zijn. Maar toen begon er wat te bloeien tussen ons en werd dat steeds leuker, gezelliger, leuker, mooier en nog eens een keer leuker.

En toen voelde het zo ontzettend goed dat ik echt mijn hele leven bij jou zou willen blijven en wist dat dat ook zou gaan gebeuren. De ware bestaat en dat ben jij en daar heb ik geen twijfels aan het is zo het voelt zo en dat blijft zo. We horen bij elkaar!

Kusje *naam*
Klinkt niet als iemand die het een maand later zomaar uitmaakt omdat ze 'even alleen wilt zijn', en zoiets schrijf je al helemaal niet naar iemand die niet goed voor je is, toch?!

Gisteren is ze ook met een goede vriend van mij mee naar huis gefietst en toen hebben ze ook over mij en haar gepraat. Toen heeft ze tegen hem verteld dat ze eigenlijk nog wel verliefd op me is, terwijl ze tegen mij zegt dat het helemaal klaar is en het gevoel weg is...

Ik heb zaterdag met haar afgesproken om dit te bespreken, maar ik heb echt geen idee hoe ze dit achter mijn rug allemaal heeft kunnen aanhoren zonder ooit iets aan mij te vragen of tegen mij te zeggen. What the fuck?!

[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 13-05-2010 02:28:54 ]
pi_81371633
Als ze zoveel voor je voelt, waarom gelooft ze de verhalen van die twee stokers dan? Of althans, ze neemt de moeite om ernaar te luisteren..
Waarom denkt Tim dat ie een kans maakt? Ze had hem toch allang duidelijk kunnen maken dat dat niet het geval is, of ze nou een relatie heeft of niet?
Waarom doet Job vrolijk mee? In welk opzicht zou je 'niet goed' voor haar zijn?
En waarom lult ze met twee bekken? Hebben ze het soms zo gespeeld dat ze haar hebben wijsgemaakt dat ze voor lul loopt met jou, ofzoiets?
Of is ze mss. heel erg onzeker en beinvloedbaar?
Nou ja, vragen genoeg dus
Inderdaad tijd voor een stevig gesprek, en ik zou haar ook duidelijk maken dat ze je kwetst als ze op zo'n waardeloze manier met je omgaat..
pi_81377743
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ze zoveel voor je voelt, waarom gelooft ze de verhalen van die twee stokers dan? Of althans, ze neemt de moeite om ernaar te luisteren..
Waarom denkt Tim dat ie een kans maakt? Ze had hem toch allang duidelijk kunnen maken dat dat niet het geval is, of ze nou een relatie heeft of niet?
Waarom doet Job vrolijk mee? In welk opzicht zou je 'niet goed' voor haar zijn?
En waarom lult ze met twee bekken? Hebben ze het soms zo gespeeld dat ze haar hebben wijsgemaakt dat ze voor lul loopt met jou, ofzoiets?
Of is ze mss. heel erg onzeker en beinvloedbaar?
Nou ja, vragen genoeg dus
Inderdaad tijd voor een stevig gesprek, en ik zou haar ook duidelijk maken dat ze je kwetst als ze op zo'n waardeloze manier met je omgaat..
Goede, duidelijke reactie. Thanks!

Ik zit inderdaad met exact dezelfde vragen. Ik weet wel dat ze tegen Tim heeft duidelijk gemaakt dat ze niets van hem wilt Maar die geven blijkbaar ook niet zomaar op.

Waarom ze in hemelsnaam naar die 2 figuren luistert snap ik ook niet.. ik weet niet wat die 2 precies allemaal hebben verteld dus ik weet ook niet in welk opzicht ik niet goed voor haar zou zijn maar hij had gezegd dat zij een jongen verdiende die lief voor haar was en interesse toonde in haar.. dat doe ik als geen ander..

Nogmaals, ik heb geen idee wat ze haar hebben wijsgemaakt, en ik ben bang dat zij me dat ook niet gaat vertellen (ze heeft het immers allemaal al een tijdje voor me verzwegen). Dat zie ik zaterdag wel, maar ik ben bang dat ik er weinig mee op ga schieten. Dat ze me kwetst zal ik inderdaad duidelijk maken, want dit kan zo niet langer.

Abnormaal gedrag
pi_81393990
omg deja vu serieus mijn meisje ook bij me in klas zei precies hetzelfde -_-''? maar die van jou zegt het nog in iedergeval die van mij negeerd me al meer dan 2 weken en in de klas dan komt ze naast me dan heb ik zo van $&#*&%*#&*#&*&%*#&%**#!!!!!!!!!!!!!! Bram en zulke gesprekken helpen meestal niks ze praten er altijd wel overheen of maar een gedeelte van de waarheid succes dus (Y)
It's all the same
pi_81394235
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef breakeven het volgende:
omg deja vu serieus mijn meisje ook bij me in klas zei precies hetzelfde -_-''? maar die van jou zegt het nog in iedergeval die van mij negeerd me al meer dan 2 weken en in de klas dan komt ze naast me dan heb ik zo van $&#*&%*#&*#&*&%*#&%**#!!!!!!!!!!!!!! Bram en zulke gesprekken helpen meestal niks ze praten er altijd wel overheen of maar een gedeelte van de waarheid succes dus (Y)
Daar ben ik ook bang voor, maar het is beter dan helemaal niet praten. En wie weet!
pi_81413290
Ik snap niet dat ze niet doorhad dat die gozers gewoon aan het stoken waren. Ten eerste wist ze al van Tim dat hij haar leuk vond, ten tweede zijn het precies die twee die gelul over jou gaan verspreiden. Kan ze dan niet van 1 en 1 2 maken?

Maar het lijkt me duidelijk dat zij niet echt de goede vriendin voor jou is, ze lijkt me inderdaad er beïnvloedbaar.
pi_81417704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:34 schreef Snowcold het volgende:
Ik snap niet dat ze niet doorhad dat die gozers gewoon aan het stoken waren. Ten eerste wist ze al van Tim dat hij haar leuk vond, ten tweede zijn het precies die twee die gelul over jou gaan verspreiden. Kan ze dan niet van 1 en 1 2 maken?

Maar het lijkt me duidelijk dat zij niet echt de goede vriendin voor jou is, ze lijkt me inderdaad er beïnvloedbaar.
Ik snap er ook niets van, en nogmaals ik weet niet wat hun precies gezegd hebben (dus ik weet ook niet of het echt door hun uit is), maar als Job dan zegt 'het is wel een beetje door mij uit' moet er wel iets gebeurd zijn..

Wat betreft of het de juiste vriendin is: als ik dit allemaal zo bekijk vind ik inderdaad ook van niet, maar de afgelopen anderhalf jaar zijn geweldig geweest..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:19:44 #158
145838 Cyaa
<geen>
pi_81421509
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:

Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
quote:
"Hoi...ik..ik..ik weet het niet. Ik kan...nee.. ik kan niet mee. Ik kan mezelf niet langer voorliegen, en jou. Nee..ik kan het niet."
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."

Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.

Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.

Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."

Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.

Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen

Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."

Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."

Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.

Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
pi_81421640
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:

Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
[..]

Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.

Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.

Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."

Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.

Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen

Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."

Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."

Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.

Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
Damn, wat een kutstreken zijn het toch

Sterkte! Geen contact zal niet gaan, daar ik bij haar in de klas zit. Ik ga morgen met haar praten en dan zie ik het wel In ieder geval sterkte!
pi_81426127
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Ze had dus allang wat met die andere jongen.. anders had ze niet gezegd dat ze 'zichzelf en jou niet langer kon voorliegen'. en het wijst erop dat ze van plan was dat weekend wat met die jongen te gaan doen.
Dat ze daarna iedere dag bij die iedere jongen was, maakt het helemaal duidelijk. 'Bang voor de verandering.' me reet.. Ze zocht zekerheid voor ze je dumpte.
En als er iets is, dan ben jij kennelijk weer goed genoeg. Issues of niet, zo'n creatuur moet je zo snel mogelijk dumpen. Het ene moment doet ze een beroep op je, het andere krijg je een trap na.
Het zijn mensen waar je niks aan hebt. Je medeleven met het overlijden van haar oma was goed bedoeld, maar eigenlijk misplaatst. Ze heeft idd. een ander (en wie weet al hoe lang?), die moet maar voor haar zorgen.
pi_81428826
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Damn, wat een kutstreken zijn het toch

Sterkte! Geen contact zal niet gaan, daar ik bij haar in de klas zit. Ik ga morgen met haar praten en dan zie ik het wel In ieder geval sterkte!
Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :p
It's all the same
pi_81438190
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef breakeven het volgende:

[..]

Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :p
Negeren vind ik zoiets kinderachtigs Als je uit elkaar gaat, hoef je elkaar per definitie toch niet helemaal niet meer te zien?
pi_81440552
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Negeren vind ik zoiets kinderachtigs Als je uit elkaar gaat, hoef je elkaar per definitie toch niet helemaal niet meer te zien?
Nou ik heb me weken kut gevoeld door haar problemen en altijd is er wel weer wat en omdat ik zoveel om haar geef word het min of meer ook mijn probleem en ik voel me sinds 1 week weer vrolijk helemaal goed soms als ik wakker word van tsja ik mis haar wel maar dan ga ik naar beneden en klaar weg is ze altijd stress door haar en met haar issues vind ik het wel best zo maar btw veel succes morgen met jouw gesprek en je update wel he haha
It's all the same
pi_81442454
Jawel maar ik wil gewoon proberen om weer normaal met haar om te kunnen gaan Uiteraard update ik jullie hier, wellicht wel on-the-fly vanaf mijn mobiel als daar tijd voor is
pi_81465460
En heb je het gesprek gehad?
It's all the same
pi_81465793
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:23 schreef breakeven het volgende:
En heb je het gesprek gehad?
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd had

Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurd Opeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.

Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee

Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.

Zoals ik zei: het voelt gewoon heel goed
pi_81466080
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurd Opeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.

Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee

Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.

Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.
Heeft ze wel duidelijkheid gegeven over wat er nou aan de hand was met die andere jongen enzo?
Want anders heb je je mss. toch laten afschepen.
Nou ja, laten we haar het voordeel van de twijfel geven Mss. komt het idd. allemaal goed
pi_81466777
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.
Heeft ze wel duidelijkheid gegeven over wat er nou aan de hand was met die andere jongen enzo?
Want anders heb je je mss. toch laten afschepen.
Nou ja, laten we haar het voordeel van de twijfel geven Mss. komt het idd. allemaal goed
We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.

Ik kijk wel even hoe het nu gaat. Als we er niet op vooruit gaan na een tijdje en steeds maar op deze manier blijven steken zeg ik gewoon dat het geen zin meer heeft en gaan we verder. Wie weet gaat het vanaf nu allemaal bergopwaarts, niet geschoten is altijd mis toch
pi_81467396
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef BramPowert het volgende:

[..]

We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.

Ik kijk wel even hoe het nu gaat. Als we er niet op vooruit gaan na een tijdje en steeds maar op deze manier blijven steken zeg ik gewoon dat het geen zin meer heeft en gaan we verder. Wie weet gaat het vanaf nu allemaal bergopwaarts, niet geschoten is altijd mis toch
Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..
pi_81467610
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..
Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?
pi_81467893
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?
Shame on me!
Ik was in de war met een ander topic.. Sorry!
pi_81467909
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Shame on me!
Ik was in de war met een ander topic.. Sorry!
Haha maakt niet uit, dacht ik al
pi_81469145
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men ex maar het is op dit moment echt geen contact....
It's all the same
pi_81469469
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef breakeven het volgende:

[..]

Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men ex maar het is op dit moment echt geen contact....
Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!
pi_81470475
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?
It's all the same
  zondag 16 mei 2010 @ 01:36:58 #176
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81477696
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef breakeven het volgende:

[..]

En hoe ging het dan op school ook genegeer of?
Op school deed ik gewoon 'normaal' tegen haar, alsof we gewoon vrienden waren Dat gaat eigenlijk wel goed, maar ik moet even kijken hoe het na dit hele gebeuren gaat maandag..
pi_81586259
Ik zie haar zondag weer, dan is mijn stiefzusje jarig en komt ze langs
pi_81782916
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef BramPowert het volgende:
Ik zie haar zondag weer, dan is mijn stiefzusje jarig en komt ze langs
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!
  zondag 23 mei 2010 @ 11:11:35 #179
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81784391
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:49 schreef Lalie25 het volgende:

[..]

Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!
Haha ja, ze komt rond een uur of 1/half 2 Ik zal vanavond alles online zetten
pi_81785581
Succes
  zondag 23 mei 2010 @ 20:11:54 #181
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81800293
Thanks!

Het ging heel goed, we hebben het heel gezellig gehad en ook weer gezoend etc

Morgen zie ik haar weer

Natuurlijk gaan we niets overhaasten, maar morgen maken we er even een dagje voor ons tweeën van (dit was een verjaardag )
pi_81821534
Tja...een opleving. Over een paar dage / weken is het definitief uit. Want zo werkt het nou eenmaal
pi_81821841
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef TheFrankey het volgende:
Tja...een opleving. Over een paar dage / weken is het definitief uit. Want zo werkt het nou eenmaal
Het is al definitief uit
pi_81822649
Fijne dag vandaag!!!
pi_81823150
Succes...

Jij komt als 18-jarige al heel volwassen over in de liefde!!!

En ik maar rotzooien toen ik 18 was... Maar nu wel heel gelukkig met mijn meissie....

Succes ermee....
pi_81826110
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
Succes...

Jij komt als 18-jarige al heel volwassen over in de liefde!!!

En ik maar rotzooien toen ik 18 was... Maar nu wel heel gelukkig met mijn meissie....

Succes ermee....
Thanks!
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:54 schreef Lalie25 het volgende:
Fijne dag vandaag!!!
Thanks, ik ga nu op weg
pi_81845553
Leuke dag
pi_81852455
Blij voor je, dat je leuke dag hebt gehad!! Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
pi_81860548
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Lalie25 het volgende:
Blij voor je, dat je leuke dag hebt gehad!! Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
Eigenlijk niet zo veel speciaals, beetje in het Vondelpark gelopen en samen wat leuks gedaan Vrijdag gaan we samen naar de bios
pi_81896324
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!!

Ik wil 'm ook zo graag weer zien en wat leuks doen!!!
pi_81900906
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Lalie25 het volgende:
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!!

Ik wil 'm ook zo graag weer zien en wat leuks doen!!!
Niets overhaasten, het komt wel!
pi_82157017
En hoe ist nou?
pi_82160099
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Oognip het volgende:
En hoe ist nou?
Net als oognip, ben ik ook benieuwd hoe het met je gaat?
pi_82161540
Ik was gisteren naar haar verjaardag, en dat was wel leuk Leuk om nog even die familie te zien.

Na afloop wilde ze echter even met me praten, en ze zei dat ze het beter vond om mij even niet meer te zien (buiten school). Natuurlijk wilde ik weten waarom dan, en toen zei ze dat het haar beter leek omdat ze nog steeds constant het gevoel heeft dat ze mij wilt smsen en dat ze me moet laten weten waar ze is enzo.

Ik dacht eerst dat ze bedoelde dat ik haar dat gevoel gaf, maar zij heeft zelf het gevoel dat zij mij constant moet laten weten waar ze is en wat ze doet.

Ik snap niet wat er zo erg aan is als je mij een smsje wilt sturen en dat heb ik ook tegen haar gezegd maar ze was er niet van af te praten en vastberaden. Prima, ik ben er nu ook wel klaar mee.

Ik heb alles voor haar gedaan, en zij doet er niets mee. Het is vanaf nu haar verlies
pi_82162162
Ok beetje aparte reden waarom ze geen contact wil buiten school om...en ze jou wel op verjaardag laat komen waar haar familie bij is! Maar vroeg of laat komt ze er wel achter wat ze mist met zo'n jongen als jou, die zoveel voor haar over heeft!!!

kijk trouwens ook ff naar mijn stukje...als je zin hebt...
pi_82162577
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Lalie25 het volgende:
Ok beetje aparte reden waarom ze geen contact wil buiten school om...en ze jou wel op verjaardag laat komen waar haar familie bij is! Maar vroeg of laat komt ze er wel achter wat ze mist met zo'n jongen als jou, die zoveel voor haar over heeft!!!

kijk trouwens ook ff naar mijn stukje...als je zin hebt...
Ja maar het was wel gewoon na die verjaardag toen wij even met z'n tweeën waren hoor En op school wil ze me nog wel zien, maar niets meer buiten school afspreken enzo..

Ik vind het ook een hele aparte reden en vraag me ook af of dat echt de reden is maar goed.. zoals ik al zei is het haar verlies. Als ze me gaat missen hoor ik het wel, maar dan sta ik echt niet meer voor haar klaar

Ik ga je stukje nu lezen
  maandag 31 mei 2010 @ 21:10:30 #197
107445 Jajong
Hadouken!
pi_82163410
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Lief.

Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander. Het vertrouwen is weg en zal denk ik ook niet terug komen. Beter dat je de schade in ieder geval beperkt en het nu eindigd dan dat het later weer gebeurd!

Ik spreek uit ervaring. In mijn situatie heb ik het contact verbroken zelfs nadat ze maanden later terug kwam.
Wat heerlijk naief.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_82163513
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

[..]

Wat heerlijk naief.
Hm? Wat?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:15:42 #199
107445 Jajong
Hadouken!
pi_82163730
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Hm? Wat?
Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_82164486
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.
Oh, op die fiets

Tja..
pi_82173244
Je vrouw met 2 kinderen zoent de hele dag als je hard aan het werk bent, en jij wilt mij vertellen dat het niks te maken heeft met liefde? Blijkbaar is de liefde in dat geval weggevallen.

Ik zou het in ieder geval niet pikken. Beetje zelfrespect heb je hopelijk wel.
pi_82521627
Hoe gaat het hier??
pi_82568869
Rustig, weinig nieuws. Ik spreek haar niet meer, en zij mij niet. Het is beter zo

Laat haar maar, het is haar verlies
pi_82578617
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef BramPowert het volgende:
Rustig, weinig nieuws. Ik spreek haar niet meer, en zij mij niet. Het is beter zo

naja idd niet jouwn schuld
It's all the same
  zondag 13 juni 2010 @ 09:05:14 #205
303849 Prince_Alexander
Son of Graham and Valanice
pi_82733084
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef BramPowert het volgende:
Helaas komen ze daar vaak veel te laat zelf pas achter.
pi_82739160
quote:
Op zondag 13 juni 2010 09:05 schreef Prince_Alexander het volgende:

[..]

Helaas komen ze daar vaak veel te laat zelf pas achter.
Ja, dat denk ik ook. En dan is het voor mij inderdaad ook veel te laat. Dat is het nu al.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef breakeven het volgende:

[..]

naja idd niet jouwn schuld
Dit lag inderdaad niet aan mij, ik heb er echt alles aan gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')