Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef kahaarin het volgende:
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.
Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:33 schreef mspoez het volgende:
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.
Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
Situatie in het kort:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.quote:Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...![]()
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.
Keep the faith!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar![]()
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Maar Jason heeft wel gelijk, Als ze heel graag verder zou willen zou ze het juist fijn vinden dat hij haar vreemdgaan wil vergeven en verder met haar wil. Maar ze wil zelf niet verder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...![]()
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.
Keep the faith!
Hij heeft wel een punt hoor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:
[..]Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Ow, dat is niet fijn. Vriend van haar broer, die kent ze dus al langer? Dat klinkt bijna als een soort inruilactie, alvast wat nieuws beginnen voordat ze het uit maakt. Ik ben bang dat zij niet hetzelfde voor jou voelt als wat jij voor haar voelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
[..]
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:
[..]Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Wie zegt dat het niet boeit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.
Snappie?
Ik denk niet dat het gaat om wat ze je vertelt maar meer om wat ze doet, een jongen zoenen, doodnuchter en helemaal niet in romantische setting.....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Och, dat zegt niets. Ik ken zelfs een situatie waarbij de persoon die vreemd ging in de hele relatie openlijk over die persoon was geweest, en dat was dus haar ex.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Hmm, ze liegt toch niet?quote:
Toch werkt het liedje op de emotiesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ze liegt toch niet?
Dan had ze niets verteld....
Ïk hoor de tranen in je stem, je houd van mij maar ook van hem...."quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:05 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toch werkt het liedje op de emoties![]()
Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Goed, alleen laten dus. Very well
Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
Tja, uithuilen en opnieuw beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Jij bent echt een poesje, miauw.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Dat weet ze wel, donders best, als ze dacht dat jij er niets om gaf dan had ze wel gewoon gezegd dat ze er mee wilde kappen. Dat hoef je haar niet meer te vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ?Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
Hey, als afleiding natuurlijk, dat gamen, niet voor haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers
Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers
Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Zoals ik eerder al zei waardeer ik je inbreng, maar ik ben niet uit op wraak of 'quitte staan'. Ik mis haar gewoon, en wil het weer goed hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor
Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Waarom wraak? Waarom moeite doen? Dat heeft geen effect hoor, geloof me. (ik ben zelf vrouwelijk en geloof me, dit helpt niet, als zij er klaar mee is dan is het over, alles wat je dan verzint om het haar betaald te zetten is vergeefs.)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor
Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Leuke poging, maar ik wil wel dat ze me terugneemt omdat ze MIJ wilt. Niet de dingen die ik voor haar zou kopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:
Waar zijn de echte mannen heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maarhuilen!
Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:
Waar zijn de echte mannen heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maarhuilen!
Jij bent geen man dus je kan het eenmaal niet wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.
Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...
Bedankt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:06 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik snap echt wel dat je het moeilijk vind om na anderhalf jaar haar zomaar los te laten en dan op deze manier! Ik heb ook een hele lange relatie gehad van bijna 2 jaar maar toen maakte ik het uit, en dat vond ik ook heel moeilijk. Maar ik verbrak echt alle contact en nam heel veel afstand, probeer dat ook te doen hoe moeilijk het ook is, maar de kans is er dat zij inziet dat ze je toch mist. Als je blijft bellen/mailen/smsen dan kan ze je ook niet missen en denkt ze hij loopt wel achter me aan. Het kan echt nog wel goed komen je moet alleen niet claimen hoe moeilijk dat ook is.. Heel veel sterkte in ieder geval tzal echt een kutperiode voor je zijn!
Het valt zeker niet mee. Ik kan het weten omdat ik na een relatie van 3 jaar nog een jaar lang heb geneukt en leuke dingen heb gedaan met mijn ex, maar een relatie vwas het niet meer. Achteraf gezien is het zonde geweest van de moeite en tijd, want ik hield nog van haar... Ik heb na een jaar gezegd dat ik geen contact meer met haar wilde. Dat viel haar en mij zwaar, maar achteraf gezien een heel goede beslissing. Ik ben er gelukkiger van geworden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.
Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goedquote:
Niet doen!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goed
Ze wil nu nog afstand, maar later wel praten. Ik probeer het allemaal wel los te laten en ik weet ook wel dat het over is, maar het is net 3 dagen geleden en dat gaat echt niet zo makkelijk
Ik zit er wellicht aan te denken om haar een brief te schrijven, handgeschreven. Dat maakt meer indruk dan een SMSje of een E-Mail. In die brief ga ik haar niet smeken om terug te komen o.i.d, maar gewoon vertellen hoe ik me voel. Op deze manier blijf ik ook op afstand van haar.
Wat denken jullie?
En NIET na enkele dagen toch bellen! Als ze met je verder wilt zal ze wel contact met jouw opnemen. Zo niet, weet je ook genoeg en kan je beginnen met verwerken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef TumTum het volgende:
Beste manier volgens mij: mailen/smsen dat je ff goed link op haar bent en of in de war bent en haar even niet wenst te spreken.
Ze heeft duidelijk aangegeven op dit moment geen deel van je leven uit te willen maken. Daar hoort je moeder helaas ook bij. Heel hard, maar dat zal je moeten accepteren. En dat betekend inderdaad dat je ook op moederdag even contact zal moeten zoeken. Als ze ECHT van je houd, zoekt zij op die dag contact met je op.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Hoelang moet ik daarmee wachten dan? Ik wil op Moederdag met haar naar het graf van mijn moeder. Dat heeft ze een tijdje geleden aan me gevraagd (ze is er nog nooit geweest) en ik keek er eigenlijk ontzettend naar uit.
Gisteren zou mijn moeder jarig zijn geweest. Ik had haar even nodig en had haar 1 smsje gestuurd of we even konden praten. Toen kreeg ik terug 'ik snap dat je me nodig hebt, maar ik kan je dat nu even niet geven'.
Moet ik dan maar niks van me laten horen en niks doen met Moederdag?
Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
Even voor de duidelijk nog maar eens, dit is GEEN goed idee. Het enige wat je er mogelijk mee zal bereiken is dat ze je terug neemt uit medelijden. En dat is geen goede basis voor een relatie, alleen voor pittysex.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef BramPowert het volgende:
Hmm ja. Ik snap precies wat jullie zeggen maar ik ben nog steeds zo eigenwijs om die brief gewoon te gaan versturen..
Alles loopt nu gewoon door elkaar, en ik weet niets meer zeker
Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/quote:Op maandag 3 mei 2010 13:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.
Dan heb je nu toch op een bepaalde manier 'afstand' van je emoties gedaan? Zij kan en zal hier echt niets mee doen en je stelt jezelf er alleen maar zwakker door op. Hou nu de eer aan jezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/
Gisteren, nadat ik die brief had geschreven, ging het inderdaad heel goed. Toen had ik dat gevoel van 'wat kan mij het eigenlijk uitmaken wat ze doet?'. Sinds gisteravond is dit echter helemaal verdwenen en ben ik weer terug bij afquote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dan heb je nu toch op een bepaalde manier 'afstand' van je emoties gedaan? Zij kan en zal hier echt niets mee doen en je stelt jezelf er alleen maar zwakker door op. Hou nu de eer aan jezelf.
Als je een brief stuurt dan zeg je imho eigenlijk dat zij mag/moet beslissen, ik denk echt dat het beter is dat je de eer aan jezelf houdt.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef BramPowert het volgende:
Hmm ja. Ik snap precies wat jullie zeggen maar ik ben nog steeds zo eigenwijs om die brief gewoon te gaan versturen..
Alles loopt nu gewoon door elkaar, en ik weet niets meer zeker
Maar wat wil je berijken met die brief? Als je wil weten waar je staat en wat ze nog voor je voelt dan zul je met haar moeten praten.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gisteren, nadat ik die brief had geschreven, ging het inderdaad heel goed. Toen had ik dat gevoel van 'wat kan mij het eigenlijk uitmaken wat ze doet?'. Sinds gisteravond is dit echter helemaal verdwenen en ben ik weer terug bij af
Wat ik wil bereiken is vooral haar mijn verhaal laten horen. Zoals jij zelf zegt zit ik met honderdduizend vragen en die wil ik beantwoord hebben. Omdat ze nu rust wil en mij op een afstandje wil houden kan ik haar niet vragen om met mij te praten, en doe ik het zo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wat wil je berijken met die brief? Als je wil weten waar je staat en wat ze nog voor je voelt dan zul je met haar moeten praten.
Dat gevoel van onmacht en onzekerheid zal nog wel zo blijven totdat je weet wat er nu eigenlijk aan de hand is, met het sturen van een brief kom je niets verder.
Ik vind het wel heel vervelend voor je.Hopelijk kun je het snel afsluiten, wat de uitkomst ook is, positief of negatief, nu zit je je alleen maar dingen af te vragen.
Antwoorden op vragen waarom, hoezo, ga je gewoon niet krijgen want die antwoorden heeft ze niet. Geloof me ik spreek uit ervaring. Meer antwoorden dan die je nu al hebt ga je niet krijgen. Het enige wat ze waarschijnlijk krijgt is medelijden, meer niet. Laat het rusten.. echtquote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken is vooral haar mijn verhaal laten horen. Zoals jij zelf zegt zit ik met honderdduizend vragen en die wil ik beantwoord hebben. Omdat ze nu rust wil en mij op een afstandje wil houden kan ik haar niet vragen om met mij te praten, en doe ik het zo.
Ik heb hem trouwens net verstuurd. Net nog even met een goede vriendin van mij gesproken en die heeft mij omgehaald. Toch hartelijk bedankt voor jullie advies, en denk niet dat ik het niet in overweging heb genomen! Nogmaals hartelijk dank.
Als jullie me nog verder kunnen helpen mag dat natuurlijk altijd
Ik hoop dat ze reageert, echt waar, het jammere is nu een beetje dat zij wel weet waar je staat en jij nog geen steek verder bent. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet wat wijsheid is deze en ji jzult haar ongetwijfeld het beste kennen. Veel sterkte.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken is vooral haar mijn verhaal laten horen. Zoals jij zelf zegt zit ik met honderdduizend vragen en die wil ik beantwoord hebben. Omdat ze nu rust wil en mij op een afstandje wil houden kan ik haar niet vragen om met mij te praten, en doe ik het zo.
Ik heb hem trouwens net verstuurd. Net nog even met een goede vriendin van mij gesproken en die heeft mij omgehaald. Toch hartelijk bedankt voor jullie advies, en denk niet dat ik het niet in overweging heb genomen! Nogmaals hartelijk dank.
Als jullie me nog verder kunnen helpen mag dat natuurlijk altijd
Dankje Fes1-2 en Kahaarin voor jullie reacties. Hoewel ik eigenwijs ben (en tegen jullie advies inga) blijven jullie me helpen, top!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze reageert, echt waar, het jammere is nu een beetje dat zij wel weet waar je staat en jij nog geen steek verder bent. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet wat wijsheid is deze en ji jzult haar ongetwijfeld het beste kennen. Veel sterkte.
Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat konquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef gnilrednoz het volgende:
wees eens niet zo'n onwijze pussy en houd de eer aan jezelf, ze is vreemd gegaan, laat het toch man, kom op zeg, grow a pair
QFTquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef gnilrednoz het volgende:
wees eens niet zo'n onwijze pussy en houd de eer aan jezelf, ze is vreemd gegaan, laat het toch man, kom op zeg, grow a pair
Ik zou iemand gewoon niet zo makkelijk kunnen vergeven als die persoon vreemd zou gaan. Als ze daarbij ook nog eens zegt het er maar bij te willen laten zou ik zoiets hebben van "ok, kanker dan ook maar helemaal op, hoer"quote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat kon
@kobus5:
Inderdaad. Ik ga ook nu geen contact meer opnemen. Als zij dat doet vind ik het alleen maar fijn. Doet ze het niet, weet ik waar ik aan toe ben en hoe laat het is. Ik laat het nu rusten.
Opnieuw: Als jij er zo makkelijk mee om kan gaan na een relatie van anderhalf jaar ben ik jaloers op je, ik wou dat ik dat konquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik zou iemand gewoon niet zo makkelijk kunnen vergeven als die persoon vreemd zou gaan. Als ze daarbij ook nog eens zegt het er maar bij te willen laten zou ik zoiets hebben van "ok, kanker dan ook maar helemaal op, hoer"
Zou inderdaad kunnen. Mijn relatie hiervoor was (van beide kanten) echt geweldig. Natuurlijk af en toe wel wat kleine ruzietjes maar dat hoort erbij en we konden nooit lang boos op elkaar blijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Catbert het volgende:
Ik vermoed dat het over is. Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een vriendin (hadden toen ook dik een jaar) en ze heeft 't uit zichzelf huilend en al opgebiecht. Maar dus niks van dat ze het daarom zelf niet meer ziet zitten. Lijkt mij dat ze een beetje een reden gemaakt heeft het uit te maken. Hoe was je relatie hiervoor?
Tja, dan vind ik het nogal een rare reactie dan. Kwestie van even aanzien vrees ik en hopen dat ze d'r hoofd weer op d'r schouders krijgt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef BramPowert het volgende:
Zou inderdaad kunnen. Mijn relatie hiervoor was (van beide kanten) echt geweldig. Natuurlijk af en toe wel wat kleine ruzietjes maar dat hoort erbij en we konden nooit lang boos op elkaar blijven.
Ze heeft een maand geleden nog een brief naar me geschreven waarin staat dat ze eigenlijk niet in de ware geloofde totdat ze mij tegenkwam en dat ze haar hele leven met mij wilde spenderen etc...
Ik vind het ook een hele rare actie. Ik wil ook heel graag dat ze weer inziet dat we echt prima bij elkaar passen maar ze doet momenteel ook heel bot tegen mij. Het lijkt net alsof ze zich nu anders voor doet dan ze echt is (want ze is de afgelopen anderhalf jaar echt heel erg lief geweest).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, dan vind ik het nogal een rare reactie dan. Kwestie van even aanzien vrees ik en hopen dat ze d'r hoofd weer op d'r schouders krijgt.
Tja. Laat d'r ff afkoelen en ga dan gewoon met d'r praten. Als je het niet uit kunt praten is er weinig hoop verder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef BramPowert het volgende:
Ze moet inderdaad haar kop weer op haar schouders krijgen, zou ik haar daarmee kunnen helpen?
trouwens, wat zei je moeder dan precies tegen je? aangezien jij de vreemdganger was EN degene die door wou. je moeders woorden zijn hoe je ze hier neerzet eigenlijk nml logischer bij OP's verhaal dan bij het jouwe..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef clairan het volgende:
Toen ik je verhaal las, dacht ik heel even dat je mijn ex was.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen was ik hét meisje.
Ik heb alleen alles geprobeerd om hem duidelijk te maken dat ik bij hem wilde blijven, maar hij vond het -net zoals jouw meisje- geen goed teken dat ik met een ander zoende.
Terwijl ik het alleen een stom foutje vond.
Dus ik ga even wat filosoferen, maar verwijt me niets als het niet zo blijkt te zijn:
Als zíj het geen goed teken vindt dat ze vreemdgaat, dan is dit waarschijnlijk een subtiele manier om het uit te maken. Het feit dat ze nog steeds twijfelt is dat ze eigenlijk gewoon bang is om het uit te maken.
Ik denk dat ze hoopte dat je kwaad op haar zou worden en het uit zou maken, zodat zij dat niet hoefde te doen.
Dit is de makkelijkste manier om het uit te laten gaan.
Aangezien jij dat niet deed, schuift ze het van zich af door smoesjes zoals, ik ben nu bij mijn vriendinnen.
Ik zou zeggen, met iemand die zoveel twijfelt wil je toch geen te relatie?
Probeer te accepteren dat het uit is, hoeveel pijn het ook doet.
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Ik kon mijn moeder wel vermoorden toen ze dit tegen me zei, vlak nadat hij het uitmaakte, maar ze had wel gelijk.
Dat het mijn schuld was dat ik hij het uitmaakte hoeft nog niet te betekenen dat ik niet hopeloos verdrietig was en dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden die net zo leuk was als hij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
trouwens, wat zei je moeder dan precies tegen je? aangezien jij de vreemdganger was EN degene die door wou. je moeders woorden zijn hoe je ze hier neerzet eigenlijk nml logischer bij OP's verhaal dan bij het jouwe..
Lol! Nou, een groepsverkrachting wens ik haar niet toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~
OT: probeer met haar echt te praten over wat er voor haar qua gevoel veranderd is. misschien is ze wel bang dat voor de sterke gevoelens voor je heeft? je zei dat ze had gezegd nooit ged8 te hebben dat de ware bestond totdat ze jou tegenkwam. misschien vindt ze dat eng, heeft ze een soort van bindingsangst, ofzo. er moet toch een rede zijn dat ze zoiets doet als dit, lijkt mij.. ja of je vriendin was altijd al gewoon een lomp wijf en jij hebt een beeld van haar wat niet klopt met de werkelijkheid
Helaas zitten ze er tussen en ondanks het feit dat je het niet heel subtiel formuleert vind ik wel dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~
Ik ga haar niet helpen omdat ik dan denk dat het goed zou komen. Zoals ik in mijn vorige post al zei zou ik haar alleen terug willen als zij dat ook wil. Niet uit medelijden o.i.d.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef CorwinofAmber het volgende:
Aan je eigen genezingsproces denken en je niet nog dieper inlaten met haar problemen omdat het haar goed uitkomt; daar heeft ze vriendinnen voor die ze hopelijk niet zo behandeld heeft.
Welke reden heb jij nog om haar te helpen buiten de valse hoop dat het weer goed komt?
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Dat is lief van haar en dat ben jij ook ....
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander.
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Ik weet het. Daar denk ik echter liever niet aan. Ik heb het ook hier met haar over gehad en ze legde mij uit dat ze echt in de war is omdat haar vader uit zijn huis gezet is, en het net uit is met zijn vriendin (en dus haar stiefmoeder) enzo. Dat is voor haar natuurlijk ook wel een klap.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef clairan het volgende:
[..]
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...
Ben ik het inderdaad mee eens en ik wil haar ook vergeven, maar als zij niet meer wilt houdt het opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:20 schreef piepie het volgende:
Mensen maken wel een eens foutje in de liefde.
Er wordt door sommige mensen hier wel erg overdreven gereageerd.
Ze is toch niet met die jongen naar bed geweest?
Oké het is niet leuk, maar de meeste mensen zullen wel eens een keer met een ander hebben gezoend terwijl ze een relatie hadden. Zeker bij jonge mensen ligt die verleiding wel eens op de loer.
Van deze "fout" zal ze dan zeker geleerd hebben als ze verder wil met Bram en zo'n fout zal ze dan niet snel meer maken.
Er bestaat ook nog zoiets als vergeven.
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef BramPowert het volgende:
Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden.
Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds.
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?quote:Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel.
Ach, toen ik het topic aanmaakte wist ik gewoon niet wat ik moest doen. Als je de moeite had genomen het hele topic te lezen had je geweten dat het inmiddels niet meer per se gaat om wat ik moet doen en hoe ik over haar heen zou kunnen komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?![]()
[..]
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?![]()
Waarom denk je dat cliche's, cliche's zijn?
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef Jaja.. het volgende:
Duidelijk, ze is 't niet waard. Ga op zoek naar een meisje dat er wel voor jou wil zijn.
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef BramPowert het volgende:
Oké, het is nu officieel een kankerhoer. Belt ze me net op 'Ja, ik wil morgen niet met je naar het graf van je moeder want ik heb geen geld om naar je toe te komen (ze moet met de trein) en mijn moeder wil iets gaan doen op Moederdag'.
Zucht.
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte en kop op!!!
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijf
Jawel en dat weet ik wel, ik vind het ook allemaal prima nuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.
En troost je maar met de gedachte dat bijna iedereen die wat ouder is dan jij dit wel eens heeft meegemaakt.
Ook voor jou zullen er betere tijden komen ...![]()
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Baghdaddy het volgende:
Vrienden my ass.
Ga met je vrienden uit, maak plezier, bljf vooral uit haar buurt en je zal merken dat je je snel beter voelt. (Gelijk goede wraak terug)
Heb je de rest van het topic ook gelezen?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef IceCreamm het volgende:
Zij is vreemdgegaan dus het is haar probleem dat jij nu eigenlijk probeert op te lossen. Haar blijven helpen en eindeloos erover blijven praten heeft ook geen zin, dit zorgt er voor dat al haar gevoelens nog verder weg zakken.
Zoek eens geen contact op met haar, en wacht totdat zij contact met jou opneemt. Probeer, hoe kapot je ook bent van binnen, rustig en koel te blijven. Laat haar de gesprekken leiden en wacht rustig af. Dit draait de rollen om, nu wilt zij jou weer terug i.p.v andersom. Over een tijdje kun je dan weer 'veilig' leuke dingen gaan doen en je relatie voortzetten.
dat zijn de chemicalien en hormonen enzo, die zijn nou wel uit zijn lichaamquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Doe je goed, binnen krap 8 dagen van 'IK HOU VAN HAAR WIL HAAR NIET KWIJT BOEHOE' naar 'het is over en ik ben er klaar mee!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Bram is afgelopen weekend eindelijk een stuk wijzer geworden
Precies. Ik ben er klaar mee, als zij zo gaat doen vind ik het mooi geweest. En nu heeft zij het zogenaamd zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar de hele week geprobeerd te helpen, maar als het zo moet en het niet gewaardeerd wordt ben ik er klaar mee. Aju!
![]()
Ik denk dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben gekomen dan haar. Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodigPrima, kom maar weer praten als je normaal kan doen
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef BramPowert het volgende:en nu ontloopt ze me op school de hele tijd. Ik ben er overheen, het is mooi zo. Het zijn nu haar problemen
Zei ik dus ook al. Als ze het er zo moeilijk mee heeft had ze maar beter moeten nadenken. Ze vind het ook zo moeilijk om met me in de klas te zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.
Precies.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Thanks! Dat zie ik dan welquote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef kobus5 het volgende:
Brampowert!!
Goed van je dat je er nu zo over denk, ondanks dat het kloten blijft ben je er zo wel het snelste overheen denk ik!![]()
Ik ben wel benieuw hoe het nu verder zal gaan, of ze later in de week of een andere week wel weer contact gaat zoeken enzo.
Succes ermee in ieder geval!!
Exact de reden waarom ik nooit een vriendin wilde hebben bij mij in de klas. Zelfde school ging nog wel vond ik altijd, maar nu ik bijna een jaar met een meisje ga die op een heel andere school zit moet ik zeggen dat dat mij toch wel beter bevalt. Best leip, vanaf mijn stageplek kijk ik tegen de achterkant van haar school aan.quote:Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodig
Ze voelt ook nog iets voor me. Ik heb nu even geen tijd maar zal straks alles uitleggen. Stay tunedquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
1 ding in haar verklaring vind ik wel vreemd: Volgens haar zit het niet goed, omdat ze de behoefte had met een ander te zoenen.
Alsof je nooit een ander leuk vindt tijdens je relatie!
Dat klinkt een beetje als een excuus om haar gedrag goed te praten. Misschien voelt ze nog wat voor je, maar twijfelt ze.
Nee, helemaal niet. Zoals ik zei ben ik furieus op haar. Als ik zo thuis ben zal ik het hele verhaal vertellen.quote:
Nee, het gaat inderdaad niet meer over de eerste pagina/postquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef Charie het volgende:
Gezien het feit dat zij echt de ware voor jou is, zou ik zeker de boel niet laten verzaken. Echter, is zij net zo furieus op jou als jij op haar? Als ik je openingspost zo lees komt dat namelijk niet helemaal zo op mij over.
Excuses als ik op iets reageer wat al lang geweest is omdat er nieuwe ontwikkelingen gaande zijn. Heb alleen de eerste pagina gelezen.
Klinkt niet als iemand die het een maand later zomaar uitmaakt omdat ze 'even alleen wilt zijn', en zoiets schrijf je al helemaal niet naar iemand die niet goed voor je is, toch?!quote:Bram, eigenlijk geloofde ik niet zo heel erg in de ware. Daar kan ik misschien soms wat te nuchter voor zijn. Maar toen begon er wat te bloeien tussen ons en werd dat steeds leuker, gezelliger, leuker, mooier en nog eens een keer leuker.
En toen voelde het zo ontzettend goed dat ik echt mijn hele leven bij jou zou willen blijven en wist dat dat ook zou gaan gebeuren. De ware bestaat en dat ben jij en daar heb ik geen twijfels aan het is zo het voelt zo en dat blijft zo. We horen bij elkaar!
Kusje *naam*
Goede, duidelijke reactie. Thanks!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ze zoveel voor je voelt, waarom gelooft ze de verhalen van die twee stokers dan? Of althans, ze neemt de moeite om ernaar te luisteren..
Waarom denkt Tim dat ie een kans maakt? Ze had hem toch allang duidelijk kunnen maken dat dat niet het geval is, of ze nou een relatie heeft of niet?
Waarom doet Job vrolijk mee? In welk opzicht zou je 'niet goed' voor haar zijn?
En waarom lult ze met twee bekken? Hebben ze het soms zo gespeeld dat ze haar hebben wijsgemaakt dat ze voor lul loopt met jou, ofzoiets?
Of is ze mss. heel erg onzeker en beinvloedbaar?
Nou ja, vragen genoeg dus
Inderdaad tijd voor een stevig gesprek, en ik zou haar ook duidelijk maken dat ze je kwetst als ze op zo'n waardeloze manier met je omgaat..
Daar ben ik ook bang voor, maar het is beter dan helemaal niet praten. En wie weet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef breakeven het volgende:
omg deja vu serieus mijn meisje ook bij me in klas zei precies hetzelfde -_-''? maar die van jou zegt het nog in iedergeval die van mij negeerd me al meer dan 2 weken en in de klas dan komt ze naast me dan heb ik zo van $*&%*#&*#&*&%*#&%**#!!!!!!!!!!!!!! Bram en zulke gesprekken helpen meestal niks ze praten er altijd wel overheen of maar een gedeelte van de waarheid succes dus (Y)
Ik snap er ook niets van, en nogmaals ik weet niet wat hun precies gezegd hebben (dus ik weet ook niet of het echt door hun uit is), maar als Job dan zegt 'het is wel een beetje door mij uit' moet er wel iets gebeurd zijn..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:34 schreef Snowcold het volgende:
Ik snap niet dat ze niet doorhad dat die gozers gewoon aan het stoken waren. Ten eerste wist ze al van Tim dat hij haar leuk vond, ten tweede zijn het precies die twee die gelul over jou gaan verspreiden. Kan ze dan niet van 1 en 1 2 maken?
Maar het lijkt me duidelijk dat zij niet echt de goede vriendin voor jou is, ze lijkt me inderdaad er beïnvloedbaar.
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."quote:"Hoi...ik..ik..ik weet het niet. Ik kan...nee.. ik kan niet mee. Ik kan mezelf niet langer voorliegen, en jou. Nee..ik kan het niet."
Damn, wat een kutstreken zijn het tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:
Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
[..]
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."
Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.
Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.
Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."
Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.
Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen![]()
Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."
Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."
Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.
Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
Ze had dus allang wat met die andere jongen.. anders had ze niet gezegd dat ze 'zichzelf en jou niet langer kon voorliegen'. en het wijst erop dat ze van plan was dat weekend wat met die jongen te gaan doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:
Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
[..]
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."
Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.
Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.
Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."
Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.
Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen![]()
Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."
Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."
Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.
Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :pquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Damn, wat een kutstreken zijn het toch![]()
Sterkte! Geen contact zal niet gaan, daar ik bij haar in de klas zit. Ik ga morgen met haar praten en dan zie ik het welIn ieder geval sterkte!
Negeren vind ik zoiets kinderachtigsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef breakeven het volgende:
[..]
Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :p
Nou ik heb me weken kut gevoeld door haar problemen en altijd is er wel weer wat en omdat ik zoveel om haar geef word het min of meer ook mijn probleem en ik voel me sinds 1 week weer vrolijk helemaal goed soms als ik wakker word van tsja ik mis haar wel maar dan ga ik naar beneden en klaar weg is ze altijd stress door haar en met haar issues vind ik het wel best zo maar btw veel succes morgen met jouw gesprekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Negeren vind ik zoiets kinderachtigsAls je uit elkaar gaat, hoef je elkaar per definitie toch niet helemaal niet meer te zien?
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd hadquote:
Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd had
Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurdOpeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.
![]()
Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee![]()
Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.
Zoals ik zei: het voelt gewoon heel goed
We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.
Heeft ze wel duidelijkheid gegeven over wat er nou aan de hand was met die andere jongen enzo?
Want anders heb je je mss. toch laten afschepen.
Nou ja, laten we haar het voordeel van de twijfel gevenMss. komt het idd. allemaal goed
Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef BramPowert het volgende:
[..]
We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.
Ik kijk wel even hoe het nu gaat. Als we er niet op vooruit gaan na een tijdje en steeds maar op deze manier blijven steken zeg ik gewoon dat het geen zin meer heeft en gaan we verder. Wie weet gaat het vanaf nu allemaal bergopwaarts, niet geschoten is altijd mis toch
Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..
Shame on me!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?
Haha maakt niet uit, dacht ik alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Shame on me!![]()
Ik was in de war met een ander topic.. Sorry!
Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men exquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd had
Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurdOpeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.
![]()
Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee![]()
Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.
Zoals ik zei: het voelt gewoon heel goed
Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef breakeven het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men exmaar het is op dit moment echt geen contact....
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!
Op school deed ik gewoon 'normaal' tegen haar, alsof we gewoon vrienden warenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef breakeven het volgende:
[..]
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef BramPowert het volgende:
Ik zie haar zondag weer, dan is mijn stiefzusje jarig en komt ze langs
Haha ja, ze komt rond een uur of 1/half 2quote:Op zondag 23 mei 2010 09:49 schreef Lalie25 het volgende:
[..]
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!
Het is al definitief uitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef TheFrankey het volgende:
Tja...een opleving. Over een paar dage / weken is het definitief uit. Want zo werkt het nou eenmaal
Thanks!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
Succes...
Jij komt als 18-jarige al heel volwassen over in de liefde!!!![]()
En ik maar rotzooien toen ik 18 was... Maar nu wel heel gelukkig met mijn meissie....![]()
Succes ermee....
Thanks, ik ga nu op wegquote:
Eigenlijk niet zo veel speciaals, beetje in het Vondelpark gelopen en samen wat leuks gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Lalie25 het volgende:
Blij voor je, dat je leuke dag hebt gehad!! Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
Niets overhaasten, het komt wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Lalie25 het volgende:
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!!
Ik wil 'm ook zo graag weer zien en wat leuks doen!!!
Ja maar het was wel gewoon na die verjaardag toen wij even met z'n tweeën waren hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Lalie25 het volgende:
Ok beetje aparte reden waarom ze geen contact wil buiten school om...en ze jou wel op verjaardag laat komen waar haar familie bij is! Maar vroeg of laat komt ze er wel achter wat ze mist met zo'n jongen als jou, die zoveel voor haar over heeft!!!
kijk trouwens ook ff naar mijn stukje...als je zin hebt...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Wat heerlijk naief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Lief.
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander. Het vertrouwen is weg en zal denk ik ook niet terug komen. Beter dat je de schade in ieder geval beperkt en het nu eindigd dan dat het later weer gebeurd!
Ik spreek uit ervaring. In mijn situatie heb ik het contact verbroken zelfs nadat ze maanden later terug kwam.
Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.quote:
Oh, op die fietsquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.
naja idd niet jouwn schuldquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef BramPowert het volgende:
Rustig, weinig nieuws. Ik spreek haar niet meer, en zij mij niet. Het is beter zo
Laat haar maar, het is haar verlies
Ja, dat denk ik ook. En dan is het voor mij inderdaad ook veel te laat. Dat is het nu al.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:05 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Helaas komen ze daar vaak veel te laat zelf pas achter.
Dit lag inderdaad niet aan mij, ik heb er echt alles aan gedaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |