Lol! Nou, een groepsverkrachting wens ik haar niet toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~
OT: probeer met haar echt te praten over wat er voor haar qua gevoel veranderd is. misschien is ze wel bang dat voor de sterke gevoelens voor je heeft? je zei dat ze had gezegd nooit ged8 te hebben dat de ware bestond totdat ze jou tegenkwam. misschien vindt ze dat eng, heeft ze een soort van bindingsangst, ofzo. er moet toch een rede zijn dat ze zoiets doet als dit, lijkt mij.. ja of je vriendin was altijd al gewoon een lomp wijf en jij hebt een beeld van haar wat niet klopt met de werkelijkheid
Helaas zitten ze er tussen en ondanks het feit dat je het niet heel subtiel formuleert vind ik wel dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~
Ik ga haar niet helpen omdat ik dan denk dat het goed zou komen. Zoals ik in mijn vorige post al zei zou ik haar alleen terug willen als zij dat ook wil. Niet uit medelijden o.i.d.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef CorwinofAmber het volgende:
Aan je eigen genezingsproces denken en je niet nog dieper inlaten met haar problemen omdat het haar goed uitkomt; daar heeft ze vriendinnen voor die ze hopelijk niet zo behandeld heeft.
Welke reden heb jij nog om haar te helpen buiten de valse hoop dat het weer goed komt?
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Dat is lief van haar en dat ben jij ook ....
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander.
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Ik weet het. Daar denk ik echter liever niet aan. Ik heb het ook hier met haar over gehad en ze legde mij uit dat ze echt in de war is omdat haar vader uit zijn huis gezet is, en het net uit is met zijn vriendin (en dus haar stiefmoeder) enzo. Dat is voor haar natuurlijk ook wel een klap.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef clairan het volgende:
[..]
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...
Ben ik het inderdaad mee eens en ik wil haar ook vergeven, maar als zij niet meer wilt houdt het opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:20 schreef piepie het volgende:
Mensen maken wel een eens foutje in de liefde.
Er wordt door sommige mensen hier wel erg overdreven gereageerd.
Ze is toch niet met die jongen naar bed geweest?
Oké het is niet leuk, maar de meeste mensen zullen wel eens een keer met een ander hebben gezoend terwijl ze een relatie hadden. Zeker bij jonge mensen ligt die verleiding wel eens op de loer.
Van deze "fout" zal ze dan zeker geleerd hebben als ze verder wil met Bram en zo'n fout zal ze dan niet snel meer maken.
Er bestaat ook nog zoiets als vergeven.
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef BramPowert het volgende:
Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden.
Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds.
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?quote:Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel.
Ach, toen ik het topic aanmaakte wist ik gewoon niet wat ik moest doen. Als je de moeite had genomen het hele topic te lezen had je geweten dat het inmiddels niet meer per se gaat om wat ik moet doen en hoe ik over haar heen zou kunnen komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?![]()
[..]
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?![]()
Waarom denk je dat cliche's, cliche's zijn?
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef Jaja.. het volgende:
Duidelijk, ze is 't niet waard. Ga op zoek naar een meisje dat er wel voor jou wil zijn.
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef BramPowert het volgende:
Oké, het is nu officieel een kankerhoer. Belt ze me net op 'Ja, ik wil morgen niet met je naar het graf van je moeder want ik heb geen geld om naar je toe te komen (ze moet met de trein) en mijn moeder wil iets gaan doen op Moederdag'.
Zucht.
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte en kop op!!!
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijf
Jawel en dat weet ik wel, ik vind het ook allemaal prima nuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.
En troost je maar met de gedachte dat bijna iedereen die wat ouder is dan jij dit wel eens heeft meegemaakt.
Ook voor jou zullen er betere tijden komen ...![]()
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Baghdaddy het volgende:
Vrienden my ass.
Ga met je vrienden uit, maak plezier, bljf vooral uit haar buurt en je zal merken dat je je snel beter voelt. (Gelijk goede wraak terug)
Heb je de rest van het topic ook gelezen?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef IceCreamm het volgende:
Zij is vreemdgegaan dus het is haar probleem dat jij nu eigenlijk probeert op te lossen. Haar blijven helpen en eindeloos erover blijven praten heeft ook geen zin, dit zorgt er voor dat al haar gevoelens nog verder weg zakken.
Zoek eens geen contact op met haar, en wacht totdat zij contact met jou opneemt. Probeer, hoe kapot je ook bent van binnen, rustig en koel te blijven. Laat haar de gesprekken leiden en wacht rustig af. Dit draait de rollen om, nu wilt zij jou weer terug i.p.v andersom. Over een tijdje kun je dan weer 'veilig' leuke dingen gaan doen en je relatie voortzetten.
dat zijn de chemicalien en hormonen enzo, die zijn nou wel uit zijn lichaamquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Doe je goed, binnen krap 8 dagen van 'IK HOU VAN HAAR WIL HAAR NIET KWIJT BOEHOE' naar 'het is over en ik ben er klaar mee!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Bram is afgelopen weekend eindelijk een stuk wijzer geworden
Precies. Ik ben er klaar mee, als zij zo gaat doen vind ik het mooi geweest. En nu heeft zij het zogenaamd zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar de hele week geprobeerd te helpen, maar als het zo moet en het niet gewaardeerd wordt ben ik er klaar mee. Aju!
![]()
Ik denk dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben gekomen dan haar. Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodigPrima, kom maar weer praten als je normaal kan doen
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef BramPowert het volgende:en nu ontloopt ze me op school de hele tijd. Ik ben er overheen, het is mooi zo. Het zijn nu haar problemen
Zei ik dus ook al. Als ze het er zo moeilijk mee heeft had ze maar beter moeten nadenken. Ze vind het ook zo moeilijk om met me in de klas te zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.
Precies.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Thanks! Dat zie ik dan welquote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef kobus5 het volgende:
Brampowert!!
Goed van je dat je er nu zo over denk, ondanks dat het kloten blijft ben je er zo wel het snelste overheen denk ik!![]()
Ik ben wel benieuw hoe het nu verder zal gaan, of ze later in de week of een andere week wel weer contact gaat zoeken enzo.
Succes ermee in ieder geval!!
Exact de reden waarom ik nooit een vriendin wilde hebben bij mij in de klas. Zelfde school ging nog wel vond ik altijd, maar nu ik bijna een jaar met een meisje ga die op een heel andere school zit moet ik zeggen dat dat mij toch wel beter bevalt. Best leip, vanaf mijn stageplek kijk ik tegen de achterkant van haar school aan.quote:Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodig
Ze voelt ook nog iets voor me. Ik heb nu even geen tijd maar zal straks alles uitleggen. Stay tunedquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
1 ding in haar verklaring vind ik wel vreemd: Volgens haar zit het niet goed, omdat ze de behoefte had met een ander te zoenen.
Alsof je nooit een ander leuk vindt tijdens je relatie!
Dat klinkt een beetje als een excuus om haar gedrag goed te praten. Misschien voelt ze nog wat voor je, maar twijfelt ze.
Nee, helemaal niet. Zoals ik zei ben ik furieus op haar. Als ik zo thuis ben zal ik het hele verhaal vertellen.quote:
Nee, het gaat inderdaad niet meer over de eerste pagina/postquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef Charie het volgende:
Gezien het feit dat zij echt de ware voor jou is, zou ik zeker de boel niet laten verzaken. Echter, is zij net zo furieus op jou als jij op haar? Als ik je openingspost zo lees komt dat namelijk niet helemaal zo op mij over.
Excuses als ik op iets reageer wat al lang geweest is omdat er nieuwe ontwikkelingen gaande zijn. Heb alleen de eerste pagina gelezen.
Klinkt niet als iemand die het een maand later zomaar uitmaakt omdat ze 'even alleen wilt zijn', en zoiets schrijf je al helemaal niet naar iemand die niet goed voor je is, toch?!quote:Bram, eigenlijk geloofde ik niet zo heel erg in de ware. Daar kan ik misschien soms wat te nuchter voor zijn. Maar toen begon er wat te bloeien tussen ons en werd dat steeds leuker, gezelliger, leuker, mooier en nog eens een keer leuker.
En toen voelde het zo ontzettend goed dat ik echt mijn hele leven bij jou zou willen blijven en wist dat dat ook zou gaan gebeuren. De ware bestaat en dat ben jij en daar heb ik geen twijfels aan het is zo het voelt zo en dat blijft zo. We horen bij elkaar!
Kusje *naam*
Goede, duidelijke reactie. Thanks!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ze zoveel voor je voelt, waarom gelooft ze de verhalen van die twee stokers dan? Of althans, ze neemt de moeite om ernaar te luisteren..
Waarom denkt Tim dat ie een kans maakt? Ze had hem toch allang duidelijk kunnen maken dat dat niet het geval is, of ze nou een relatie heeft of niet?
Waarom doet Job vrolijk mee? In welk opzicht zou je 'niet goed' voor haar zijn?
En waarom lult ze met twee bekken? Hebben ze het soms zo gespeeld dat ze haar hebben wijsgemaakt dat ze voor lul loopt met jou, ofzoiets?
Of is ze mss. heel erg onzeker en beinvloedbaar?
Nou ja, vragen genoeg dus
Inderdaad tijd voor een stevig gesprek, en ik zou haar ook duidelijk maken dat ze je kwetst als ze op zo'n waardeloze manier met je omgaat..
Daar ben ik ook bang voor, maar het is beter dan helemaal niet praten. En wie weet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef breakeven het volgende:
omg deja vu serieus mijn meisje ook bij me in klas zei precies hetzelfde -_-''? maar die van jou zegt het nog in iedergeval die van mij negeerd me al meer dan 2 weken en in de klas dan komt ze naast me dan heb ik zo van $*&%*#&*#&*&%*#&%**#!!!!!!!!!!!!!! Bram en zulke gesprekken helpen meestal niks ze praten er altijd wel overheen of maar een gedeelte van de waarheid succes dus (Y)
Ik snap er ook niets van, en nogmaals ik weet niet wat hun precies gezegd hebben (dus ik weet ook niet of het echt door hun uit is), maar als Job dan zegt 'het is wel een beetje door mij uit' moet er wel iets gebeurd zijn..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:34 schreef Snowcold het volgende:
Ik snap niet dat ze niet doorhad dat die gozers gewoon aan het stoken waren. Ten eerste wist ze al van Tim dat hij haar leuk vond, ten tweede zijn het precies die twee die gelul over jou gaan verspreiden. Kan ze dan niet van 1 en 1 2 maken?
Maar het lijkt me duidelijk dat zij niet echt de goede vriendin voor jou is, ze lijkt me inderdaad er beïnvloedbaar.
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."quote:"Hoi...ik..ik..ik weet het niet. Ik kan...nee.. ik kan niet mee. Ik kan mezelf niet langer voorliegen, en jou. Nee..ik kan het niet."
Damn, wat een kutstreken zijn het tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:
Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
[..]
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."
Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.
Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.
Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."
Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.
Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen![]()
Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."
Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."
Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.
Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
Ze had dus allang wat met die andere jongen.. anders had ze niet gezegd dat ze 'zichzelf en jou niet langer kon voorliegen'. en het wijst erop dat ze van plan was dat weekend wat met die jongen te gaan doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Cyaa het volgende:
Godverdomme man, wat komt dit me allemala bekend voor! Even een relevant verhaaltje, misschien helpt het:
Een week voor jij je problemen kreeg, gebeurde mij precies hetzelfde. Na een relatie van meer dan een jaar. Lees; vrijdagmiddag 3 uur, op mn werk. Ik zou met mn vriendin een weekendje weg gaan. Ik krijg een telefoontje:
[..]
Mijn reactie: "Oke, dan niet ik heb hier genoeg van gvd."
Gevolg: Ik ga in m'n eentje dat weekendje maar weg. Niet helemaal op deze wereld, het voelde alsof ik het hele weekend slaapwandelend in mn eigen wereld heb geleefd.
Ik kom zondag terug, en hoor van allemaal vrienden, dat betreffende kuthoer gelijk die zaterdag na het telefoontje met een andere gozer is gespot. Totaal geen blijk van verdriet of wat dan ook, heel vrolijk.
Zondagavond bel ik haar, uitgelegd dat ik er niet van gediend ben als ik door iemand die ik anderhalf jaar lang zo heb behandeld en vertrouwd heb, via de fucking TELEFOON gedumpt wordt, en dat ze gelijk met iemand anders er vandoor gaat. Reactie: "Sorry, ik was al een tijd niet verliefd, en wilde het niet uitmaken omdat ik bang was voor de verandering. En dat van die andere jongen, die ken ik pas net, en ik had afleiding nodig."
Allemaal opzich, op een rare verdraaide manier goed te begrijpen. Maar mijn gevoel over die jongen zat niet lekker.
Nu, 2/3 weken later, een dramatische week, heel veel alcohol en andere zooi later: Ex-vriendinnetje is schijnbaar elke dag bij die jongen "die ze pas net kende". Ik voel me nog steeds klote, niet meer zo erg als in het begin gelukkig. Heb het al geprobeerd bij andere meisjes, maar zodra ze bij me in bed liggen wil ik alleen maar tegen elkaar aan liggen![]()
Desondanks voelde ik me een stuk beter, maar gister sprak ze me aan op msn, na een week geen contact te hebben: "Oma is vannacht overleden..."
Ik wist bij god niet wat ik moest doen. Betreffend meisje heeft nogal een laag zelfbeeld en veel issue's thuis met een zuiplappende moeder. Mijn eerste reactie was eigenlijk "Volgens mij heb je nu iemand anders om bij uit te huilen over dit soort zaken." Maar nee, ik ga er op in. "Gaat het wel goed? En met je moeder? Etc."
Dom. dom, dom! Het voelt alsof alles wat ik heb verwerkt de afgelopen anderhalve week voor niets is geweest.
Misschien een handige tip: GEEN CONTACT, ook als zij contact zoekt; rot maar op!
Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :pquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Damn, wat een kutstreken zijn het toch![]()
Sterkte! Geen contact zal niet gaan, daar ik bij haar in de klas zit. Ik ga morgen met haar praten en dan zie ik het welIn ieder geval sterkte!
Negeren vind ik zoiets kinderachtigsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef breakeven het volgende:
[..]
Ik zit ook bij mijn ex in klas als ik haar echt wil negeren wat ik zeker wil gaat dat heus wel :p
Nou ik heb me weken kut gevoeld door haar problemen en altijd is er wel weer wat en omdat ik zoveel om haar geef word het min of meer ook mijn probleem en ik voel me sinds 1 week weer vrolijk helemaal goed soms als ik wakker word van tsja ik mis haar wel maar dan ga ik naar beneden en klaar weg is ze altijd stress door haar en met haar issues vind ik het wel best zo maar btw veel succes morgen met jouw gesprekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Negeren vind ik zoiets kinderachtigsAls je uit elkaar gaat, hoef je elkaar per definitie toch niet helemaal niet meer te zien?
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd hadquote:
Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd had
Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurdOpeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.
![]()
Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee![]()
Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.
Zoals ik zei: het voelt gewoon heel goed
We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich niet hoor.. doorgaan met een relatie na een crisis getuigt evengoed van karakter.
Heeft ze wel duidelijkheid gegeven over wat er nou aan de hand was met die andere jongen enzo?
Want anders heb je je mss. toch laten afschepen.
Nou ja, laten we haar het voordeel van de twijfel gevenMss. komt het idd. allemaal goed
Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef BramPowert het volgende:
[..]
We hebben het er goed over gehad, en hoewel ik nog steeds ongelofelijk kwaad ben op die twee heb ik er nu wel duidelijkheid over gekregen. Ze wil gewoon even alleen zijn. Als dat de reden is en als dat echt is wat zij wil, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Natuurlijk vind het wel jammer, maar wie weet wat er nu gaat gebeuren? Het is een keuze van haarzelf geweest, en die twee hebben daar verder geen invloed op gehad.
Ik kijk wel even hoe het nu gaat. Als we er niet op vooruit gaan na een tijdje en steeds maar op deze manier blijven steken zeg ik gewoon dat het geen zin meer heeft en gaan we verder. Wie weet gaat het vanaf nu allemaal bergopwaarts, niet geschoten is altijd mis toch
Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wees toch maar alert.. iemand die alleen wil zijn begint niet achter je rug een verhouding, en gaat vervolgens daar iedere dag zitten..
Shame on me!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ze heeft ook niets met die jongen, met niemand niet. En hoe bedoel je iedere dag daar zitten?
Haha maakt niet uit, dacht ik alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Shame on me!![]()
Ik was in de war met een ander topic.. Sorry!
Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men exquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, en het ging iets anders dan ik in mijn hoofd had
Ik ging erheen met de boodschap dat ik gewoon kwaad op haar was, en in het begin heb ik haar ook gewoon verteld wat ik weet en hoe het zat. Na een tijdje werd het echter weer gezellig (ik kan echt niet boos op haar blijven..) en toen is er een en ander gebeurdOpeens kwam zij met de vraag hoe ik er tegenover stond als zij me zou zoenen. Toen zei ik dat ik dat niet wist, en je raadt het al.. zoenen.
![]()
Na een tijdje zei ze zelfs dat ze opgewonden werd en zin in seks had, maar ja we stonden midden in de stad en ik moest weg dus dat was geen goed idee![]()
Jullie zullen me wel zwak en dom vinden, maar het voelde gewoon heel erg goed en ik heb er geen spijt van. We zien wel wat er verder gebeurd. Ze benadrukte wel dat ik er niets van moest denken, en ik zei dat dat ook voor haar geldt. Toen vroeg ik echter wel of ze dit dan echt alleen voor de 'lust' deed, maar ze zei dat ze wel degelijk iets voelde en dat ze het ook gewoon heel erg fijn vond. Ik wordt dus niet gebruikt, en dat wilde ik wel even zeker weten.
Zoals ik zei: het voelt gewoon heel goed
Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef breakeven het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ik wou dat dat ook zou kunnen tussen mij en men exmaar het is op dit moment echt geen contact....
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Probeer het er met haar over te hebben dan, regel een gesprek. Ik zou vandaag ook alleen praten, en nu is dit gebeurd.. een heerlijk gevoel!
Op school deed ik gewoon 'normaal' tegen haar, alsof we gewoon vrienden warenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef breakeven het volgende:
[..]
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef BramPowert het volgende:
Ik zie haar zondag weer, dan is mijn stiefzusje jarig en komt ze langs
Haha ja, ze komt rond een uur of 1/half 2quote:Op zondag 23 mei 2010 09:49 schreef Lalie25 het volgende:
[..]
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!
Het is al definitief uitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef TheFrankey het volgende:
Tja...een opleving. Over een paar dage / weken is het definitief uit. Want zo werkt het nou eenmaal
Thanks!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
Succes...
Jij komt als 18-jarige al heel volwassen over in de liefde!!!![]()
En ik maar rotzooien toen ik 18 was... Maar nu wel heel gelukkig met mijn meissie....![]()
Succes ermee....
Thanks, ik ga nu op wegquote:
Eigenlijk niet zo veel speciaals, beetje in het Vondelpark gelopen en samen wat leuks gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Lalie25 het volgende:
Blij voor je, dat je leuke dag hebt gehad!! Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
Niets overhaasten, het komt wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Lalie25 het volgende:
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!!
Ik wil 'm ook zo graag weer zien en wat leuks doen!!!
Ja maar het was wel gewoon na die verjaardag toen wij even met z'n tweeën waren hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Lalie25 het volgende:
Ok beetje aparte reden waarom ze geen contact wil buiten school om...en ze jou wel op verjaardag laat komen waar haar familie bij is! Maar vroeg of laat komt ze er wel achter wat ze mist met zo'n jongen als jou, die zoveel voor haar over heeft!!!
kijk trouwens ook ff naar mijn stukje...als je zin hebt...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Wat heerlijk naief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Lief.
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander. Het vertrouwen is weg en zal denk ik ook niet terug komen. Beter dat je de schade in ieder geval beperkt en het nu eindigd dan dat het later weer gebeurd!
Ik spreek uit ervaring. In mijn situatie heb ik het contact verbroken zelfs nadat ze maanden later terug kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |