abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80891817
Hoi mensen,

Allereerst zal ik beginnen met melden dat ik het zeer op prijs stel wanneer je de tijd neemt om mijn topic door te lezen en desnoods te reageren.

Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden. Ze heeft eergisteren met een andere jongen gezoend, heeft dit gister tegen me verteld en het is klaar nu.

Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds. Zij zegt er klaar mee te zijn (omdat het volgens haar niet goed is dat ze met iemand anders wilde zoenen, en daar heeft ze een punt) maar ik wil dolgraag verder. Ze is er zelf ook ondersteboven van dat het is gebeurd en ik kan haar vergeven.

Ik heb haar toen dus uitgelegd dat ze goed moet nadenken over haar keus of ze niet verder met mij wilt. Toen zei ze dat ze het allemaal nog niet wist en even na moest denken.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en kon alleen maar aan haar denken. Vandaag ben ik toch maar even zwaar gaan feesten in Amsterdam om alles van me af te laten glijden. In het begin is dit gelukt maar later moest ik weer aan haar denken en voelde ik me weer verschrikkelijk.

Na een tijdje kreeg ik een SMSje van haar, dat ze met me wilde praten. Omdat het mobiele netwerk op koninginnedag zwaar overbelast raakt (goh) heb ik haar toen een tijdje niet kunnen bereiken. Na haar eindelijk te pakken te krijgen kreeg ik te horen dat het maar een andere keer moest, omdat ze nu met een stel vriendinnen stond. Het lijkt dus alsof ze het allemaal niet zo belangrijk vind terwijl ik hier (figuurlijk) kapot ga van de verdriet.

Weet iemand wat nu het beste voor mij is? Moet ik het maar afwachten, moet ik haar vragen of ze morgen wilt gaan praten? Moet ik helemaal niks doen?

Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel. Maar dit meisje is zo perfect voor mij, dat ik gewoon dolgraag met haar verder wil en niet met een ander.

Hartelijk dank!

**EDIT:

Misschien handig om te vermelden: we zijn 1 jaar en 5 maanden samen geweest en beide 18 jaar.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:24:48 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_80891865
Hoe oud zijn jullie en hoe lang had je een relatie.
pi_80891939
Allebei 18 (ik weet het, er lopen nog honderdduizenden andere meisjes rond). Toch wil ik even benadrukken dat het hier niet om 'kalverliefde' ging. We hielden echt van elkaar en wilden dolgraag voor altijd samen blijven.

We waren 1 jaar en 5 maanden samen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:28:38 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_80891988
Ts is 18? Even afwachten of je morgen of overmorgen wel normaal met haar kan praten en zien wat er uit die gesprekken komt. Meer kun je niet doen.
En als ze er werkelijk minder problemen mee heeft dan jij (wat niet ondenkbaar is, aangezien zij is vreemdgegaan) dan is de standaard reactie: Deal with it, het kan je zo maar nog een paar keer overkomen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:30:00 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_80892040
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.

Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
be nice or go away
pi_80892123
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef kahaarin het volgende:
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.

Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.

Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:33:41 #7
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_80892166
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Prrrrr
pi_80892201
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:33 schreef mspoez het volgende:
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:35:45 #9
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_80892226
Nee, lief, dat was 1 dag. De hele meivakantie lang.
Prrrrr
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:35:53 #10
169210 liesje1979
pi_80892229
Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:37:09 #11
145755 kahaarin
pi_80892267
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.

Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
be nice or go away
pi_80892316
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
quote:
Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
pi_80892325
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:34 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar

Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_80892372
En wat je nu zou kunnen doen is zorg gewoon dat je de komende paar dagen een slet vindt. Een of ander meisje van 15 of 16 ofzo voor eventjes En als mensen nou zeggen pedofiel, geen probleem doe gewoon wat je moet doen!
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_80892376
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.

Keep the faith!
pi_80892401
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.

Keep the faith!
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
pi_80892406
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
pi_80892458
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.

Snappie?
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44:20 #19
169210 liesje1979
pi_80892471
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:

Keep the faith!
Maar Jason heeft wel gelijk, Als ze heel graag verder zou willen zou ze het juist fijn vinden dat hij haar vreemdgaan wil vergeven en verder met haar wil. Maar ze wil zelf niet verder.
Dus keep the faith lijkt mij iets te positief gedacht.
Sorry TS.
  One tough cookie zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44:59 #20
169210 liesje1979
pi_80892494
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Hij heeft wel een punt hoor!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:45:15 #21
145755 kahaarin
pi_80892503
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
[..]

Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
Ow, dat is niet fijn. Vriend van haar broer, die kent ze dus al langer? Dat klinkt bijna als een soort inruilactie, alvast wat nieuws beginnen voordat ze het uit maakt. Ik ben bang dat zij niet hetzelfde voor jou voelt als wat jij voor haar voelt.

Misschien toch een goed idee om haar asap te bellen en te vragen wat ze wil. Als het een voldongen feit is dan kun je er maar beter zo snel mogelijk mee afwerken.

Dit klinkt niet als een domme streek maar meer als een reden creeren om het uit te kunnen maken.

In elk geval veel sterkte. Sneu verhaal dit.
be nice or go away
pi_80892517
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Jij bent geen jongen, dit is echt onmogelijk...
Dus je wil mij nu zeggen dat je nog nooit verlangen hebt gehad om met iemand anders te zoenen\? En liegen hoort er gewoon soms bij, word je relatie alleen maar beter van. En daarom juist door te liegen enz. kun je samen zijn met haar
Verman jezelf, gedraag je niet als een slaaf.

En anders ga je maar haar nu meteen opbellen en huilen aan de telefoon, zeggen dat je haar erg mist en alles voor haar doet als ze terug bij je is. (Ik denk dat jij dit gaat kiezen)

Kom op, jij zit hier te treuren terwijl zij nu met andere mensen zit te feesten enz. anders zou ze je best missen enz. Denk gewoon een beetje logisch na, is dit misschien je eerste vriendin?
pi_80892526
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
Wie zegt dat het niet boeit?
Het doet zeer, maar er een drama van maken gaat wel ver.

Die 5 relaties van jou stelden dan kennelijk weinig voor.

Die van Bram daarentegen leek toch erg serieus.
pi_80892533
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.

Snappie?
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:49:42 #25
145755 kahaarin
pi_80892636
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Ik denk niet dat het gaat om wat ze je vertelt maar meer om wat ze doet, een jongen zoenen, doodnuchter en helemaal niet in romantische setting.....

Ik neig ook naar het maken van een excuus om het uit te kunnen maken, sorry.
be nice or go away
pi_80892646
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Och, dat zegt niets. Ik ken zelfs een situatie waarbij de persoon die vreemd ging in de hele relatie openlijk over die persoon was geweest, en dat was dus haar ex.

Hoe vaak ik die persoon ook zei dat het echt niet meer goed ging komen, bleef hij, net zoals jij, toch erin geloven. Ik ken het gevoel zelf ook. Ongeveer 3 jaar na dato zou ik ook nog met open armen staan voor een bewuste ex..

Maar ik zie het echt somber voor je in, sorry..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:51:48 #27
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80892677
Wow, erg toepasselijk dit. Zij ging vreemd, ik wilde verder, maar zij niet, ook al vond ze het erg stom van zichzelf. Dat ze het stom vindt komt alleen maar omdat ze jou pijn heeft gedaan, blijkbaar niet omdat ze nog door wil met jou. Het beste is toch echt om nu zelf even geen contact op te nemen, hoe moeilijk dat ook is. Dat je verdriet hebt is begrijpelijk, maar laat je niet kennen tegenover haar. Veel 'nuttige' tips zijn denk ik niet te geven, aangezien elke situatie anders is. Doe gewoon wat je denkt dat goed is, maar neem geen overhaaste beslissingen.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_80892854
ps. stuur dit naar dr

jwz yo pease
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:04:52 #29
145755 kahaarin
pi_80892912
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
ps. stuur dit naar dr

jwz yo pease
Hmm, ze liegt toch niet?

Dan had ze niets verteld....
be nice or go away
pi_80892931
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, ze liegt toch niet?

Dan had ze niets verteld....
Toch werkt het liedje op de emoties

Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:07:14 #31
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80892953
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:09:36 #32
145755 kahaarin
pi_80892991
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:05 schreef LeNick het volgende:

[..]

Toch werkt het liedje op de emoties

Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
Ïk hoor de tranen in je stem, je houd van mij maar ook van hem...."

Ze heeft met een ander gezoend, ze zegt dat het geen opzet was maar dat ze niet verder wil, hoe dan ook einde oefening denk ik.....
Of het daadwerkelijk geheel zonder opzet was kun je in het midden laten maar het lijkt me allemaal vrij duidelijk, sneu voor TS, dat wel.
be nice or go away
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:12:09 #33
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80893032
TS zal nu wel denken dat het het einde van de wereld is, maar over een paar maanden kijk je hier met opgeheven hoofd naar terug.
Als een meisje zo met je gevoelens speelt is ze je niet waard, ze had dit een stuk fraaier kunnen aanpakken, door pas dingen te doen met andere jongens te doen als het definitief over was.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:13:37 #34
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80893053
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Snollebolt
pi_80893061
Goed, alleen laten dus. Very well

Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
pi_80893079
HIJ WIL EENMAAL NIET STOPPEN MET DEZE RELATIE, nogmaals lees alles wat hij zegt, hij zegt dat hij niet WIL stoppen, dus het helpt ook niet om een paar maanden stress te hebben en haar daarna vergeten.

Conclusie is gewoon dat meeste nederlandse jongens poesjes zijn geworden, je vriendin wil nou eenmaal niet meer met je zijn, misschien heeft ze niet eens gelogen maar is het een smoesje om van jou af te komen:P
pi_80893101
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:

Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
pi_80893114
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef LeNick het volgende:

[..]

Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:19:01 #39
145755 kahaarin
pi_80893139
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:

Tja, uithuilen en opnieuw beginnen denk ik.

Hoe dan ook veel sterkte en laat je alsjeblieft niet verleiden tot dingen als:
Ík heb tijd nodig.
Ik weet het ook allemaal niet.

Het is of ja of nee, je bent gek op iemand of niet.
Sommige dingen zijn niet zo zwart-wit maar een relatie hoort exclusief en 100% te zijn.

Toch welterusten.
be nice or go away
pi_80893155
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ? Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:20:58 #41
145755 kahaarin
pi_80893177
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Dat weet ze wel, donders best, als ze dacht dat jij er niets om gaf dan had ze wel gewoon gezegd dat ze er mee wilde kappen. Dat hoef je haar niet meer te vertellen.
be nice or go away
pi_80893192
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ? Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers

Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:25:45 #43
145755 kahaarin
pi_80893245
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Hey, als afleiding natuurlijk, dat gamen, niet voor haar.

Ik denk niet dat je haar meer iets hoeft te bewijzen, je kunt je denk ik beter op jezelf concentreren.
be nice or go away
pi_80893248
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt ) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
pi_80893273
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:

[..]

En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt ) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Zoals ik eerder al zei waardeer ik je inbreng, maar ik ben niet uit op wraak of 'quitte staan'. Ik mis haar gewoon, en wil het weer goed hebben
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:30:09 #46
145755 kahaarin
pi_80893302
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Waarom wraak? Waarom moeite doen? Dat heeft geen effect hoor, geloof me. (ik ben zelf vrouwelijk en geloof me, dit helpt niet, als zij er klaar mee is dan is het over, alles wat je dan verzint om het haar betaald te zetten is vergeefs.)

Ik denk ook niet dat het gezond is om achter iemand aan te gaan lopen en het betaald te zetten via anderen, die hebben namelijk ook gevoel. Het is niet leuk om gebruikt te worden als middel om het iemand betaald te zetten.
be nice or go away
pi_80893349
Waar zijn de echte mannen heen

HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maar huilen!
pi_80893402
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:

HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maar huilen!
Leuke poging, maar ik wil wel dat ze me terugneemt omdat ze MIJ wilt. Niet de dingen die ik voor haar zou kopen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:39:11 #49
145755 kahaarin
pi_80893432
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:

Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.

Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
be nice or go away
pi_80893517
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.

Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
Jij bent geen man dus je kan het eenmaal niet weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')