Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef kahaarin het volgende:
In je profiel dat je 18 bent, ik neem aan dat je vriendin ongeveer dezelfde leeftijd heeft?
Ik zou zeggen laat alles eens rustig bezinken tot zondag en probeer dan rustig met elkaar te praten. Dan heb jij tijd gehad om er rustig over na te denken, net als zij.
Er is een verschil tussen iemand bedonderen en in the heat of the moment zoenen met een ander, niet dat het een excuus is maar was er drank in het spel?
Dat kan namelijk wel een reden zijn.
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:33 schreef mspoez het volgende:
Feest de hele meivakantie lang, denk daarna goed na en voel of je haar hebt gemist. Plan daarna je vervolgactie.
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Er was absoluut geen drank in het spel. Ze gaf echter wel aan dat ze niks wil met die jongen en dat ze ook totaal niet van plan was om te gaan zoenen.
Ik weet echter niet tot in hoeverre ik dat moet geloven.
Situatie in het kort:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wat was de situatie dan? Kijk, bij een feestje een domme streek uithalen kan gebeuren, niet leuk maar shit happens.
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.quote:Sterkte TS.
Ik kan mij voorstellen dat jij je rot voelt.
Waarschijnlijk is (niet te hoopvol) even afwachten het beste.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al vertellen: ik mis haar. Zoals ik aangaf heb ik vandaag mijn ass eraf gefeest, maar het werkt niet. Met alles wat ik doe denk ik aan haar
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...![]()
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.
Keep the faith!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Gast, als zij niet verder wil nadat ZIJ is vreemdgegaan is het wel echt bizar![]()
Jij bent de klos jonge. Sowieso is het al te erg dat ze is vreemdgegaan, en daarna wil zij jou niet meer dat is nog harder.
Enige wat ik weet is: Overleg met haar en zeg dat jij ook met een ander wil gaan zoenen zodat jullie quite staan. Dit is beter dan los laten gaan. vervolgens ga je niet meer zonder haar ergens naar toe, maar laat haar dit niet merken! Zeg dat je vertrouwen moet opbouwen maar nog steeds van haar houd en dat deze stappen juist nog beter worden voor jullie relatie. Heb je ooit gehoord van liegen?
Maar Jason heeft wel gelijk, Als ze heel graag verder zou willen zou ze het juist fijn vinden dat hij haar vreemdgaan wil vergeven en verder met haar wil. Maar ze wil zelf niet verder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Morgen samen praten erover en vannacht proberen goed te slapen ...![]()
Ze is eerlijk geweest tegen jou door het te vertellen en echt vreemdgaan is dit toch niet, al snap ik hoe rot jij je nu zult voelen.
Keep the faith!
Hij heeft wel een punt hoor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:
[..]Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Ow, dat is niet fijn. Vriend van haar broer, die kent ze dus al langer? Dat klinkt bijna als een soort inruilactie, alvast wat nieuws beginnen voordat ze het uit maakt. Ik ben bang dat zij niet hetzelfde voor jou voelt als wat jij voor haar voelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Situatie in het kort:
M'n ex ging haar vader helpen met verhuizen, net als haar broer en een vriend van haar broer. Vader + broer waren even weg, ex en vriend van broer blijven over en ze zoenen.
[..]
Thanks! Afwachten gaat niet voor mijn gevoel, mijn slechte gevoel wordt alleen maar erger en erger.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:42 schreef BramPowert het volgende:
[..]Nee sorry, ik ga je niet voeden. Om toch nog enigzins serieus op je bijdrage te reageren: ik WIL helemaal niet zoenen zodat we 'quitte' staan. Ik WIL helemaal niet liegen tegen haar. Ik wil gewoon samen zijn
Wie zegt dat het niet boeit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:41 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dus omdat ze eerlijk is geweest boeit het niet?
Dan zouden me afgelopen 5 relaties ook nog stand moeten houden nu
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Ik ken diverse situaties waarbij de ene is vreemd gegaan, en daarna zelf aangaf niet verder te willen. In alle gevallen bleek achteraf dat de persoon die vreemd was gegaan dus dat mooi als smoes had gebruikt.
Snappie?
Ik denk niet dat het gaat om wat ze je vertelt maar meer om wat ze doet, een jongen zoenen, doodnuchter en helemaal niet in romantische setting.....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Och, dat zegt niets. Ik ken zelfs een situatie waarbij de persoon die vreemd ging in de hele relatie openlijk over die persoon was geweest, en dat was dus haar ex.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Mwah, ze wist mij de naam etc te vertellen van die gozer en ik weet ook wie het is, dus dat lijkt me niet.
Hmm, ze liegt toch niet?quote:
Toch werkt het liedje op de emotiesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ze liegt toch niet?
Dan had ze niets verteld....
Ïk hoor de tranen in je stem, je houd van mij maar ook van hem...."quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:05 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toch werkt het liedje op de emoties![]()
Maar, in feite liegt ze wel, ze kan ook gewoon zeggen dat ze de relatie wilt stoppen ipv deze kudt smoes..
Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Goed, alleen laten dus. Very well
Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vooral laten merken dat je teleurgesteld bent. Verder niet inhoudelijk erg op de kwestie ingaan, ga er zakelijk mee om. Dus niet teveel emoties ingooien. Hopelijk gaat het je nog lukken, maar ik heb dit soort dingen te vaak fout zien gaan..
Tja, uithuilen en opnieuw beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Goed, alleen laten dus. Very well
Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
Jij bent echt een poesje, miauw.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Dat weet ze wel, donders best, als ze dacht dat jij er niets om gaf dan had ze wel gewoon gezegd dat ze er mee wilde kappen. Dat hoef je haar niet meer te vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:17 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar laten merken dat ik teleurgesteld ben, zonder daar emoties bij te betrekken?
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij bent echt een poesje, miauw.
Maak haar jaloers ofzo! Zorg dat zij juist spijt krijgt en niet dat jij meer treurt. Maak jezelf wat mooier dit helpt echt goed! Laat zien dat je zelfverzekerder bent, ga met haar vriendinnen om. Ik weet dat je je kut voelt, heb ik ook zodra het met een vriendin van me uit is, maar zoek afleiding! ga naar vrienden etc. of heb je die niet ?Voor het geval dat ga naar de mediamarkt koop je een xbox360 met een paar spellen erbij en gamen maar
Hey, als afleiding natuurlijk, dat gamen, niet voor haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers
Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, want als ik ga gamen wordt mijn ex zeker jaloers
Wat betreft met haar vriendinnen omgaan: die sprak ik alleen als zij er heen ging. Haar laten zien dat ik zelfverzekerder ben etc zal nogal moeilijk gaan omdat ze een redelijk eindje weg woont en ik daar nooit kom.
Zoals ik eerder al zei waardeer ik je inbreng, maar ik ben niet uit op wraak of 'quitte staan'. Ik mis haar gewoon, en wil het weer goed hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor
Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Waarom wraak? Waarom moeite doen? Dat heeft geen effect hoor, geloof me. (ik ben zelf vrouwelijk en geloof me, dit helpt niet, als zij er klaar mee is dan is het over, alles wat je dan verzint om het haar betaald te zetten is vergeefs.)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bedoel voor afleiding kun je gamen.
En daarom moet je juist zorgen dat je haar vaker ziet, zoek contact op met haar vriendinnen. Ga daar met een vriend heen(als je die hebt) Enzovoorts. Ga naar de kapper, gebruik nieuwe gel etc. zorg dat je betere kleding draagt enz. En dan op een dag moet je na haar toegaan met een ander meisje, en dan stel je ze aan r elkaar voor
Ohh je gaat pas genieten van haar kop.
Leuke poging, maar ik wil wel dat ze me terugneemt omdat ze MIJ wilt. Niet de dingen die ik voor haar zou kopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:
Waar zijn de echte mannen heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maarhuilen!
Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef Jason__ het volgende:
Waar zijn de echte mannen heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUIL DAN GEWOON AAN HAAR VOETEN, BEL HAAR NU METEEN OP EN ZEG DAT JE ALLES VOOR DER KOOPT ENZ. dan heb je haar zeker weten terug, en wanneer je haar terug hebt koop je het gewoon niet of blijf je het gewoon uitstellen en anders ga je maarhuilen!
Jij bent geen man dus je kan het eenmaal niet wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken geen anderen om hun zaakjes te regelen, halen hun schouders op als er iets gebeurd dat niet in hun straatje past en boven alles houden de eer aan zichzelf.
Dat betekent niet dat ze geen verdriet mogen hebben of het niet moeilijk mogen hebben maar ze gaan zeker geen spelletjes verzinnen om wraak te nemen. Dat is namelijk kinderachtig en kleinzielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |