abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80915299
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik wil geen feauteaux

Maar Cassandra wel.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:15:35 #177
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80915348
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef Hazzard het volgende:
Bedankt voor het welkom. Heb op dit moment zoveel problemen met mijn vriendin. Voel me de hele tijd volkomen onbegrepen terwijl ze er juist écht alles aan doet om me helemaal te begrijpen. Ook de hele tijd ruzies over van alles en ik ben nogal een opvliegerig type dus dat werkt niet echt mee. Heb echt het gevoel dat ik teveel met mezelf in de knoop lig om een relatie te beginnen, maar aan de andere kant hou ik ook heel erg veel van haar en ben ik helemaal gek op haar alleen worden sommige dingen me soms allemaal teveel. Probleem is ook nog dat als ik me héél kut voel ik naar een fles alcohol grijp . Normaal dink ik helemaal niet veel (redelijk weinig zelfs) maar als ik me kut voel dan ga ik altijd drinken. Echt zo kut en slecht

Weet ook niet waarom ik dit typ... moet het er even vanaf typen i guess
Jammer genoeg ben ik ook door schade en schande te weten gekomen dat alcohol geen medicijn is.

Heb je er al eens met een hulpverlener/behandelaar over gepraat? Misschien kan dat helpen om je probleem op te lossen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80915377
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef Hazzard het volgende:
Bedankt voor het welkom. Heb op dit moment zoveel problemen met mijn vriendin. Voel me de hele tijd volkomen onbegrepen terwijl ze er juist écht alles aan doet om me helemaal te begrijpen. Ook de hele tijd ruzies over van alles en ik ben nogal een opvliegerig type dus dat werkt niet echt mee. Heb echt het gevoel dat ik teveel met mezelf in de knoop lig om een relatie te beginnen, maar aan de andere kant hou ik ook heel erg veel van haar en ben ik helemaal gek op haar alleen worden sommige dingen me soms allemaal teveel. Probleem is ook nog dat als ik me héél kut voel ik naar een fles alcohol grijp . Normaal dink ik helemaal niet veel (redelijk weinig zelfs) maar als ik me kut voel dan ga ik altijd drinken. Echt zo kut en slecht

Weet ook niet waarom ik dit typ... moet het er even vanaf typen i guess
En dan ook dat t zo lief is dat ze met je meedenkt en meeleeft en meevoelt dat je je alleen maar schuldig voelt?
Je bent te 'vaag' om echt advies te geven want t lijkt mij dat er véél meer speelt dan even niet lekker in je vel zitten. Maar ik kan je alleen aanraden om te praten en afstand te nemen, wat ze zeker wel zal begrijpen, gewoon om even je hoofd helder te maken. Sterkte!
pi_80915395
Nee sempron als t niet hip lijkt moet je ook zeker niet gaan zeg
pi_80915411
Heb mijn austisme nooit echt geaccepteerd tot een tijdje geleden en heb nu gesprekken bij iemand van centrum autisme. Ben alleen pas bij het gedeelte van psycho-educatie en heb nog niet echt superveel over mijn eigen problemen gepraat.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:19:10 #181
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80915457
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80915476
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Maar Cassandra wel.
Dat kan ik heel goed begrijpen. Nou ik hoop maar dat zij Robin van Persie leuk genoegd vind. Dan heeft ze toch iig een beeld. Maar niet in alles lijk ik op hem. Ik zou ook durven.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:20:21 #183
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80915490
quote:
Hoezo niet? Ik ben een aantal keer naar die soos geweest. Misschien niet de meeste hippen plaats maar dat maakt toch niet uit als je er iets aan hebt.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef Hazzard het volgende:
Heb mijn austisme nooit echt geaccepteerd tot een tijdje geleden en heb nu gesprekken bij iemand van centrum autisme. Ben alleen pas bij het gedeelte van psycho-educatie en heb nog niet echt superveel over mijn eigen problemen gepraat.
Dan komt dat vanzelf wel Succes met die cursus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80915523
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Speciaal voor jou krijg jij een foto met een zwart balkje voor je ogen

ER zijn ook speciale balkbrillen En Photoshop is geduldig. Maak ik mijn hel kop zwart.
pi_80915529
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En dan ook dat t zo lief is dat ze met je meedenkt en meeleeft en meevoelt dat je je alleen maar schuldig voelt?
Je bent te 'vaag' om echt advies te geven want t lijkt mij dat er véél meer speelt dan even niet lekker in je vel zitten. Maar ik kan je alleen aanraden om te praten en afstand te nemen, wat ze zeker wel zal begrijpen, gewoon om even je hoofd helder te maken. Sterkte!
Euhm nee dat niet echt ik weet wel dat ze het allemaal doet maar ik voel me alleen maar onbegrepen en tegenover haar uit zich dat in boosheid en verwijten naar haar hoofd gooien. Misschien dat ik me zeg maar als ik er zelf over nadenk wel schuldig voel maar dat weet ik niet helemaal op dit moment. Sorry dat ik op dit moment vaag ben maar heb nu dus ook al wat gedronken en doe al mijn best om zonder fouten te typen. maar kan niet echt super nadenken. Zal proberen de komende tijd hier iets meer te posten dan dat ik de afgelopen tijd heb gedaan . Hopelijk zo min mogelijk over mijn eigen problejmen:P
pi_80915562
Lieve tijn dat is sarcasme. Ik moet ook niet zo fel reageren.
Maar ik kom hier in t ass-topic bewust als nt-er omdat ik hier allemaal fijne mensen tref, en ik heb interesse voor mijn medemens.
Een opmerking als 'niet hip beschouwd worden' schiet mij dan ook in het verkeerde keelgat, mijn excuses hiervoor.
pi_80915594
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jammer genoeg ben ik ook door schade en schande te weten gekomen dat alcohol geen medicijn is.

Heb je er al eens met een hulpverlener/behandelaar over gepraat? Misschien kan dat helpen om je probleem op te lossen.
Dito, maar het was wel fijn. Zo fijn dat ik zelfs na 3 jaar droog staan nog de behoefte heb om alcohol te nuttigen als ik overprikkeld ben of mezelf rot voel omdat mensen mij weer eens niet begrijpen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:24:24 #188
247161 ikke043
pi_80915624
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef Hazzard het volgende:
Wat je eens met een persoon heel dicht bij je zou kunnen doen is, ff samen gaan zitten en dan gaan praten over wat autisme in jou leven betekend. Zowel voor jou als voor jou omgeving. En als je dat dan achteraf zelf evalueert, dan kun je jezelf & autisme scheiden. Daardoor wordt heeeeel duidelijk waar mogelijke problemen liggen en waar je aan zou kunnen werken.

Geen idee of je hier wat aan hebt/hier hulp zoekt, maar toch maar ff meegeven.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80915636
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef sempron2400 het volgende:

Ik zou weleens naar een autismesoos willen (thema Autisme en werk op 28 mei), maar iets houdt mij af - het wordt namelijk niet echt als hip gezien.
Hmm. Kijk jij niet teveel wat anderen vinden? Wat vind jij zelf van?
pi_80915645
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Niet zoveel sociaal leven als ik even kijk naar normale mensen.

Twee keer in de maand heb ik een Bijbelstudie (een keer met een groep jongeren en de andere keer alle leeftijden). Eens in de twee weken naar de kerk, maar helaas niet meer met mijn kerkmaatje (ik kreeg gevoelens voor de meid waar ik mee ging, waardoor spanningen volgden). Af en toe spreek ik af met een vriend. Veel meer behoefte heb ik niet aan sociaal contact. Eens in de maand een borrel met collega’s, moet mezelf er in drukkere perioden wel toe zetten. Eerlijk is eerlijk: ik laat het er ook wel een beetje bij zitten, ik kom bijvoorbeeld bijna niet meer op de schaak- en hardloopvereniging waar ik lid van ben.

In de hoogtijdagen van 2004 had ik een rijk sociaal leven, vaak uit eten en naar dansfeestjes (oriëntaalse dans). Soms vrijwel dagelijks een activiteit. Toen had ik ook meer energie (vanwege de kortere werkweken en minder reistijd).

Kijk ik naar sommige mensen met ASS dan ben ik op sociaal gebied naar verhouding misschien weer heel rijk. Ik heb weleens iemand ontmoet die helemaal geen vrienden heeft, door autisme, en wel behoefte heeft aan contact. Dat moet een misère zijn, de meest bittere vorm van armoede.

Ik zou weleens naar een autismesoos willen (thema Autisme en werk op 28 mei), maar iets houdt mij af - het wordt namelijk niet echt als hip gezien.
je hebt/had het wel goed voor elkaar.

En het meest belangerijkste is dat jij je er goed bij voelt .
Pas als jij je slecht voelt bij je sociale leven zou ik zeggen onderneem actie
pi_80915656
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Euhm nee dat niet echt ik weet wel dat ze het allemaal doet maar ik voel me alleen maar onbegrepen en tegenover haar uit zich dat in boosheid en verwijten naar haar hoofd gooien. Misschien dat ik me zeg maar als ik er zelf over nadenk wel schuldig voel maar dat weet ik niet helemaal op dit moment. Sorry dat ik op dit moment vaag ben maar heb nu dus ook al wat gedronken en doe al mijn best om zonder fouten te typen. maar kan niet echt super nadenken. Zal proberen de komende tijd hier iets meer te posten dan dat ik de afgelopen tijd heb gedaan . Hopelijk zo min mogelijk over mijn eigen problejmen:P
Dat zou in ieder geval herkenbaar klinken, schuldig voelen.
Je hebt in ieder geval een lieve vriendin die duidelijk veel van je houdt. Vergooi dat dan ook alsjeblieft niet met drank. Belangrijkste wat je moet doen is je eigen gedachten helder hebben, en laat haar je helpen! Oftewel, sluit haar niet buiten. Als ze je écht snapt zal ze gerust ook wat klappen opvangen en laat ze zichzelf niet wegdrijven.
Geloof mij, ik spreek uit ervaring
(al was degene over wie ik t heb, weer weg zodra zijn gedachten helder waren. Punt is dat liefde voor een groot deel incasseringsvermogen zorgt)
pi_80915667
quote:
Dat is het... ik red het wel met de activiteiten met collega’s. De personeelsvereniging organiseert best veel. Het kost me alleen iets meer tijd om er in te groeien. Sociale activiteiten zijn (soms) best wel veel prikkels . Voor mensen met ASS is het vaak een afweging tussen meedoen met de rest en water bij de wijn doen. Als tistje heb ik toch de behoefte om een X aantal uren per week even helemaal autistisch te zijn. Ik heb er (nog) niet echt een schaamtegevoel bij, omdat ik mijn werk goed uit kan voeren.

Een autismesoos vind ik wel een interessant concept. Zouden er vooral mensen komen die moeilijk hun weg vinden in de NT wereld, of heb ik onderbuikgevoelens?
pi_80915693
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dito, maar het was wel fijn. Zo fijn dat ik zelfs na 3 jaar droog staan nog de behoefte heb om alcohol te nuttigen als ik overprikkeld ben of mezelf rot voel omdat mensen mij weer eens niet begrijpen.
Grappig. (Of nou ja, opvallend). Bij mij versterkt alcohol mijn stemming, dus is de drang om te drinken als ik me rot voel erg klein.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:28:56 #194
247161 ikke043
pi_80915777
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:26 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Grappig. (Of nou ja, opvallend). Bij mij versterkt alcohol mijn stemming, dus is de drang om te drinken als ik me rot voel erg klein.
Eindelijk, ik begon me al raar te voelen
Gelukkig ben ik niet de enige
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80915784
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:26 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Mij gaf het rust in mijn hoofd en dat was er zo fijn aan. Nu heb ik vaak chaos, maar misschien dat medicatie was kan doen. De medicatie die ik nu gebruik werkt niet zoals het moet dus ik ga maar weer eens kijken naar wat anders samen met de psych.
Mijn stuk ADHD zorgt ook voor de chaos en dan kan alcohol met de dempende werking verdomd lekker zijn.
pi_80915815
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik ben veel te oud voor je =P
[..]

Veel contact op internet via een forum, mail, twitter en facebook. Daarnaast veel irl contacten via politiek, politiek en nog meer politiek. Dus allemaal wel 'zakelijke' sociale contacten, alhoewel we dan ook nog weleens wat gaan eten of zo.
In dat geval, pics van je zusje!

(je bent mijn random doelwit van de dag ik vergeet af en toe dat hier mensen nogal wat dingen letterlijk nemen, sorry )

sociaal gezien doe ik het goed! elke vrijdag toneel (binnenkort uitvoering, wie komt kijken? ) en sowieso kroeg stappen elke week daarnaast 3x per week sporten.
wel vermoeiend af en toe, ja.

still, pics
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:30:18 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80915826
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ER zijn ook speciale balkbrillen En Photoshop is geduldig. Maak ik mijn hel kop zwart.
Dat kan ook nog. Of je zet een masker op
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieve tijn dat is sarcasme. Ik moet ook niet zo fel reageren.
Maar ik kom hier in t ass-topic bewust als nt-er omdat ik hier allemaal fijne mensen tref, en ik heb interesse voor mijn medemens.
Een opmerking als 'niet hip beschouwd worden' schiet mij dan ook in het verkeerde keelgat, mijn excuses hiervoor.
Sarcasme zeg dat dan meteen
Dat weet ik.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gelukkig was het bij mij niet zo erg. Ik heb op een bepaald moment ingezien dat ik even beter een tijdje helemaal geen alcohol moest drinken voordat het echt mis ging.
Nu drink ik af en toe weer. En ga gelukkig ook nooit meer over de grens heen. Misschien drink ik een heel enkele keer te veel. Maar dat is dan gewoon omdat ik mate vergeet te houden.
En dat heeft dan niets met wegdrinken van problemen te maken. Ik drink namelijk alleen nog als ik mij goed voel en lekker in mijn vel zit.
14 SHADES OF GREY
pi_80915886
robin van persie
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:32:38 #199
247161 ikke043
pi_80915903
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:30 schreef robuust89 het volgende:

[..]

In dat geval, pics van je zusje!

(je bent mijn random doelwit van de dag ik vergeet af en toe dat hier mensen nogal wat dingen letterlijk nemen, sorry )

sociaal gezien doe ik het goed! elke vrijdag toneel (binnenkort uitvoering, wie komt kijken? ) en sowieso kroeg stappen elke week daarnaast 3x per week sporten.
wel vermoeiend af en toe, ja.

still, pics
Waar is de uitvoering?
En waar gaat het over?????????
quote:
still, pics
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80915910
hmmm..tja, hazzard..als jij de behoefte hebt om hier je gal te spuiten kan dat.
en ach..alles op een rijtje krijgen kan wel maar neemt tijd in beslag..en is moeilijk.

En dat van alcohol ken ik..ik heb ook de neiging naar alcohol te grijpen..allen dat is heel moeilijk nte weerstaan.
Miss dat je dit bij je hulpverlener ene keer kan bespreken om te kijken wat je eraan kunt doen.

En alchol versterkt mijn stemiing ook, als ik me down voel ga ik me nog slechter voelen..maar laat alles er makkelijker uit, terwijl als ik happy ben..wordt ik te happy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')