abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:19:33 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80911649
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als jij wilt mag jij dan eventueel als het ooit gaat gebeuren fotograaf zijn en/of getuigen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80911709
volgens mij gebeurt er in dit topic wel echt heel erg veel achter de schermen
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:23:55 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80911791
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar wat er achter de schermen gebeurd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80912163
Uh, ik doe niks achter de schermen, maar 't zou best kunnen dat mensen hier elkaar op MSN bijvoorbeeld hebben, wat ik opzicht ook niet eens gek vind.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80912802
hmm...ik vraag me dus af wat jullie allemaal achter de schermen doen hierzo..ik ben heel netjes en doe totaal niks achter de schermen.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat gaan we binnenkort ook doen
[..]

Waar blijven die foto's van jou dan
ten eerste...ja joh...zouden we afspreken..wist ik niet

enne ik doe niet aan fotos virtueel, op mijn face na....maar daar komen alleen bekenden bij
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
buiten de meet om?
Jullie wonen wel dicht bij elkaar!
Dat wel..maar ik woon nog dichter bij blijdorp..dus de meet is the best place. Alhowel er niet te veel zekerheid is dat ik er de hele meet bij ben, maar kom iig ff mijn gezicht laten zien
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
Dat mag jij mij dan wel ff vertellen wat er precies gebeurd, achter de schermen

verder is het vandaag best gezellig hierzo...en wat ik wel merk "smalltalk" hebben de meesten virtueel goed onder de knie
pi_80912822
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:37 schreef Spoortie het volgende:
Uh, ik doe niks achter de schermen, maar 't zou best kunnen dat mensen hier elkaar op MSN bijvoorbeeld hebben, wat ik opzicht ook niet eens gek vind.
oh ja joh...spoortie..jij doet dus niks achter de schermen
pi_80912977
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef francis998 het volgende:

[..]

oh ja joh...spoortie..jij doet dus niks achter de schermen
Haha, achter de schermen met jullie niet nee, maar achter de schermen met andere mensen in m'n omgeving kan ik je niks beloven
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:05:51 #108
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80912996
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef francis998 het volgende:
hmm...ik vraag me dus af wat jullie allemaal achter de schermen doen hierzo..ik ben heel netjes en doe totaal niks achter de schermen.
[..]

ten eerste...ja joh...zouden we afspreken..wist ik niet

enne ik doe niet aan fotos virtueel, op mijn face na....maar daar komen alleen bekenden bij
Dan weet je het nu Wanneer heb je tijd?

Wattes
quote:
[..]

Dat wel..maar ik woon nog dichter bij blijdorp..dus de meet is the best place. Alhowel er niet te veel zekerheid is dat ik er de hele meet bij ben, maar kom iig ff mijn gezicht laten zien
Gezellig
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:08:02 #109
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80913086
@ auti, ik vroeg me ook al af waar Demise heen is. Ze was eerst zo hyperactief & nu .........

@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80913314
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan weet je het nu Wanneer heb je tijd?

Wattes
[..]

Gezellig
hilarisch..je snaptje hem niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

enne..tijd heb ik altijd, behalve op bewolkte en regenachtige dagen
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef ikke043 het volgende:
@ auti, ik vroeg me ook al af waar Demise heen is. Ze was eerst zo hyperactief & nu .........

@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?
Ik heb ook al gemerkt dat demise nu wel errug rustig is

en mijn sociaal leven, bestaat uit serie kijken, films kijken, krantjes online lezen, Fokken!, MSN(heel veel maar niemand is nooit online wanneer ik dat ben), mailen naar familie, met de katten spelen, slapen, naar 't centrum gaan met mooi weer, en 2x per week stofzuigen..en zo nog een hele hoop dingen.
Maar het meeste alleen
pi_80913324
Ik heb Detroit achter de schermen leren kennen
hehe
Maar verder heb ik nog ff gemaild met EG maar t is stil aan de overkant

sociaal leven, ehm, collega's voornamelijk. Die willen altijd dat ik mee ga borrelen maar ik vind t nooit zo prettig om rond 8 uur, half 9 nog de trein naar amsterdam te pakken en sochtends weer vroeg op te moeten. Verder een beste vriendin, en minstens een keer in de maand gaan we met zn 4 eten, dan kook ik. En familie uiteraard.
Ik ben in principe socialer dan ik wil
Zo probeer ik ook altijd met iemand af te spreken maar puntje bij paaltje heb ik er nooit zin in. Afspraken komen van mijn kant -helaas- meestal alleen als ik iets nodig heb.
pi_80913332
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Haha, achter de schermen met jullie niet nee, maar achter de schermen met andere mensen in m'n omgeving kan ik je niks beloven
daarom...zie je wel vuile leugenaar zomaar zeggen dat je niks achter de schermen doet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:19:17 #113
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80913510
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef francis998 het volgende:

[..]

hilarisch..je snaptje hem niet...
SPOILER

enne..tijd heb ik altijd, behalve op bewolkte en regenachtige dagen
[..]

Ik heb ook al gemerkt dat demise nu wel errug rustig is

en mijn sociaal leven, bestaat uit serie kijken, films kijken, krantjes online lezen, Fokken!, MSN(heel veel maar niemand is nooit online wanneer ik dat ben), mailen naar familie, met de katten spelen, slapen, naar 't centrum gaan met mooi weer, en 2x per week stofzuigen..en zo nog een hele hoop dingen.
Maar het meeste alleen
Dus geen foto van jou

Oke volgende keer als de zon schijnt spreken wij af
quote:

Sociaal leven Wat is dat Mijn contacten bestaan vooral uit online hier op fok! bijvoorbeeld. IRL heb ik weinig contacten momenteel
14 SHADES OF GREY
pi_80913733
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus geen foto van jou

Oke volgende keer als de zon schijnt spreken wij af
[..]

Sociaal leven Wat is dat Mijn contacten bestaan vooral uit online hier op fok! bijvoorbeeld. IRL heb ik weinig contacten momenteel
ik bedoelde wie een foto wilt zien moet mijn face zien te vinden, en daarvoor mijn echte naam en of mail zien te achterhalen..

en ahc..mijn sociaal leven is FOK , maar momenteel is dat eigen keus maar miss komt daar vanaf juli/augustus wat verandering in. Alleen waar weet ik niet

maar sociaal leven opbouwen is lastig..ben er 2x in gefaald tot nu toe en ga binnenkort weer beginnen
pi_80913803
Tijn is heel erg bezig zijn sociale leven op te poetsen en die van francis erbij. 'Ik zeg goed bezig'
Blijkbaar hebben wij sociaal gezien een dusdanig volle agenda dat we nu met een dubbele afspraak zitten
pi_80913827
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef robuust89 het volgende:

[..]

In dat geval, pics van Satsuma!
Ik ben veel te oud voor je =P
quote:
Veel contact op internet via een forum, mail, twitter en facebook. Daarnaast veel irl contacten via politiek, politiek en nog meer politiek. Dus allemaal wel 'zakelijke' sociale contacten, alhoewel we dan ook nog weleens wat gaan eten of zo.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:29:03 #117
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80913855
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:25 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik bedoelde wie een foto wilt zien moet mijn face zien te vinden, en daarvoor mijn echte naam en of mail zien te achterhalen..

en ahc..mijn sociaal leven is FOK , maar momenteel is dat eigen keus maar miss komt daar vanaf juli/augustus wat verandering in. Alleen waar weet ik niet

maar sociaal leven opbouwen is lastig..ben er 2x in gefaald tot nu toe en ga binnenkort weer beginnen
Op die manier Zo moeilijk moet dat toch niet zijn

Succes blijf je wel hier af en toe langskomen?
14 SHADES OF GREY
pi_80913941
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Autidude het volgende:
[ afbeelding ]

1900 gulden in 1998 ofzo.. ben er nog steeds uiterst content mee.. betere B klasse is er niet.
Eehm: dit ziet er niet echt uit als een luidspreker van 1900 gulden; weet je het zeker??

Sony ES is zeker goed spul; is in ieder geval altijd zeer degelijk gebouwd.

Overigens: @EG: Is het je opgevallen dat er in een televisiereclame voor Nivea for men (weet zo niet wat voor product) er in het begin een KEF 104/2 te zien is? Erg leuke luidspreker uit de jaren '80.
twijfelgeval?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:31:39 #119
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80913960
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is heel erg bezig zijn sociale leven op te poetsen en die van francis erbij. 'Ik zeg goed bezig'
Blijkbaar hebben wij sociaal gezien een dusdanig volle agenda dat we nu met een dubbele afspraak zitten
Tuurlijk Als het bij mijzelf al niet lukt hoe moet ik dan een ander helpen. Splinter en balk

Je kan de 16de niet?
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Te oud? Hoe jong ben jij dan?
14 SHADES OF GREY
pi_80913994
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk Als het bij mijzelf al niet lukt hoe moet ik dan een ander helpen. Splinter en balk

Je kan de 16de niet?
[..]

Te oud? Hoe jong ben jij dan?
26
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:32:40 #121
247161 ikke043
pi_80913997
Volgende vraag ^^

Waarom denken jullie dat je sociale leven (irl) zo stil is?
En aub geen reacties als : Ass
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80914039
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef ikke043 het volgende:
Volgende vraag ^^

Ass

Ehm, het valt wel mee qua stilte op het moment. Alleen het is 'zakelijk' contact omdat ik niet makkelijk over niks praat en ik gewoon niet goed kan inschatten of iemand me mag. Dus daarom vraag ik iemand niet snel om af te spreken. En ik vind het gewoon moeilijk om contact te houden. Als je vaste vergaderdagen hebt gaat dat toch makkelijker.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:34:23 #123
247161 ikke043
pi_80914047
Oke, er zijn een paar reacties bijgekomen in de tijd dat ik mijn vraag stelde, dus ff bijlezen.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80914119
Misschien zo netjes om zelf ook je vraag te beantwoorden
pi_80914159
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb Detroit achter de schermen leren kennen
hehe
Maar verder heb ik nog ff gemaild met EG maar t is stil aan de overkant

sociaal leven, ehm, collega's voornamelijk. Die willen altijd dat ik mee ga borrelen maar ik vind t nooit zo prettig om rond 8 uur, half 9 nog de trein naar amsterdam te pakken en sochtends weer vroeg op te moeten. Verder een beste vriendin, en minstens een keer in de maand gaan we met zn 4 eten, dan kook ik. En familie uiteraard.
Ik ben in principe socialer dan ik wil
Zo probeer ik ook altijd met iemand af te spreken maar puntje bij paaltje heb ik er nooit zin in. Afspraken komen van mijn kant -helaas- meestal alleen als ik iets nodig heb.
dat is het lastige met zo ver uit elkaar wonen.

Ik had ook een bekende die woont/woonde in zeeland, maar we zijn een beetje uitelkaar gegroeid in ong. 100 graden. in 8 jaar contactloze tijd

En ach...zowieso vindt ik jou leventje best meevallen..zo als ik het hoor..op het pdd nos gebeuren na. Maar het valt wel mee op sociaal gebied merk ik. Tenminste zolang je er zelf tevreden bij bent
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
tijn is wel keihard aan het werk daarvoor merk ik..

En dubbele agenda's zijn super irritant
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Satsuma het volgende:

[..]

[..]

Veel contact op internet via een forum, mail, twitter en facebook. Daarnaast veel irl contacten via politiek, politiek en nog meer politiek. Dus allemaal wel 'zakelijke' sociale contacten, alhoewel we dan ook nog weleens wat gaan eten of zo.
Zoals ik het hier lees, hebben de meeste FB, miss leuk om een groepje te maken op FB.
En uit eten heb ik nooit zo heel leuk gevonden ik mors nogal vaak op mijn kleding
En ik heb lieven bij iemand thuis uit eten..is prettiger.. ^O
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef ikke043 het volgende:
Volgende vraag ^^

bij mij is mijn sociale leventje zo stil omdat ik nooit een heb kunnen opbouwen hier, en de afgelopen paar jaartjes teveel NL-CL heb gereisd en daar weer contacten opbouwde en dan hier terugkwam en die contacten weer wegvielen..en andersom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')