Als jij wilt mag jij dan eventueel als het ooit gaat gebeuren fotograaf zijn en/of getuigenquote:
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar wat er achter de schermen gebeurdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
volgens mij gebeurt er in dit topic wel echt heel erg veel achter de schermen
ten eerste...ja joh...zouden we afspreken..wist ik nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaan we binnenkort ook doen![]()
[..]
Waar blijven die foto's van jou dan
Dat wel..maar ik woon nog dichter bij blijdorp..dus de meet is the best place. Alhowel er niet te veel zekerheid is dat ik er de hele meet bij ben, maar kom iig ff mijn gezicht laten zienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
buiten de meet om?
Jullie wonen wel dicht bij elkaar!
Dat mag jij mij dan wel ff vertellen wat er precies gebeurd, achter de schermenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
volgens mij gebeurt er in dit topic wel echt heel erg veel achter de schermen
oh ja joh...spoortie..jij doet dus niks achter de schermenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:37 schreef Spoortie het volgende:
Uh, ik doe niks achter de schermen, maar 't zou best kunnen dat mensen hier elkaar op MSN bijvoorbeeld hebben, wat ik opzicht ook niet eens gek vind.
Haha, achter de schermen met jullie niet nee, maar achter de schermen met andere mensen in m'n omgeving kan ik je niks belovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
oh ja joh...spoortie..jij doet dus niks achter de schermen
Dan weet je het nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef francis998 het volgende:
hmm...ik vraag me dus af wat jullie allemaal achter de schermen doen hierzo..ik ben heel netjes en doe totaal niks achter de schermen.
[..]
ten eerste...ja joh...zouden we afspreken..wist ik niet![]()
enne ik doe niet aan fotos virtueel, op mijn face na....maar daar komen alleen bekenden bij![]()
Gezelligquote:[..]
Dat wel..maar ik woon nog dichter bij blijdorp..dus de meet is the best place. Alhowel er niet te veel zekerheid is dat ik er de hele meet bij ben, maar kom iig ff mijn gezicht laten zien![]()
hilarisch..je snaptje hem niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je het nuWanneer heb je tijd?
![]()
Wattes
[..]
Gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enne..tijd heb ik altijd, behalve op bewolkte en regenachtige dagen
Ik heb ook al gemerkt dat demise nu wel errug rustig isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef ikke043 het volgende:
@ auti, ik vroeg me ook al af waar Demise heen is. Ze was eerst zo hyperactief & nu .........
@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?![]()
en mijn sociaal leven, bestaat uit serie kijken, films kijken, krantjes online lezen, Fokken!, MSN(heel veel maar niemand is nooit online wanneer ik dat ben), mailen naar familie, met de katten spelen, slapen, naar 't centrum gaan met mooi weer, en 2x per week stofzuigen..en zo nog een hele hoop dingen.
Maar het meeste alleen![]()
daarom...zie je wel vuile leugenaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, achter de schermen met jullie niet nee, maar achter de schermen met andere mensen in m'n omgeving kan ik je niks beloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
hilarisch..je snaptje hem niet...Dus geen foto van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enne..tijd heb ik altijd, behalve op bewolkte en regenachtige dagen![]()
[..]
Ik heb ook al gemerkt dat demise nu wel errug rustig is![]()
en mijn sociaal leven, bestaat uit serie kijken, films kijken, krantjes online lezen, Fokken!, MSN(heel veel maar niemand is nooit online wanneer ik dat ben), mailen naar familie, met de katten spelen, slapen, naar 't centrum gaan met mooi weer, en 2x per week stofzuigen..en zo nog een hele hoop dingen.
Maar het meeste alleen![]()
Oke volgende keer als de zon schijnt spreken wij af
Sociaal levenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef ikke043 het volgende:
@ auti, ik vroeg me ook al af waar Demise heen is. Ze was eerst zo hyperactief & nu .........
@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?Wat is dat
Mijn contacten bestaan vooral uit online hier op fok! bijvoorbeeld. IRL heb ik weinig contacten momenteel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik bedoelde wie een foto wilt zien moet mijn face zien te vinden, en daarvoor mijn echte naam en of mail zien te achterhalen..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen foto van jou![]()
Oke volgende keer als de zon schijnt spreken wij af![]()
[..]
Sociaal levenWat is dat
Mijn contacten bestaan vooral uit online hier op fok! bijvoorbeeld. IRL heb ik weinig contacten momenteel
Ik ben veel te oud voor je =Pquote:
Veel contact op internet via een forum, mail, twitter en facebook. Daarnaast veel irl contacten via politiek, politiek en nog meer politiek. Dus allemaal wel 'zakelijke' sociale contacten, alhoewel we dan ook nog weleens wat gaan eten of zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef ikke043 het volgende:
@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?
Op die manierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:25 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik bedoelde wie een foto wilt zien moet mijn face zien te vinden, en daarvoor mijn echte naam en of mail zien te achterhalen..
en ahc..mijn sociaal leven is FOK, maar momenteel is dat eigen keus
maar miss komt daar vanaf juli/augustus wat verandering in. Alleen waar weet ik niet
![]()
maar sociaal leven opbouwen is lastig..ben er 2x in gefaald tot nu toeen ga binnenkort weer beginnen
Eehm: dit ziet er niet echt uit als een luidspreker van 1900 gulden; weet je het zeker??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Autidude het volgende:
[ afbeelding ]
1900 gulden in 1998 ofzo.. ben er nog steeds uiterst content mee.. betere B klasse is er niet.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is heel erg bezig zijn sociale leven op te poetsen en die van francis erbij. 'Ik zeg goed bezig'
Blijkbaar hebben wij sociaal gezien een dusdanig volle agenda dat we nu met een dubbele afspraak zitten
Te oud?quote:
26quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als het bij mijzelf al niet lukt hoe moet ik dan een ander helpen. Splinter en balk
![]()
Je kan de 16de niet?
[..]
Te oud?Hoe jong ben jij dan?
Assquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef ikke043 het volgende:
Volgende vraag ^^
Waarom denken jullie dat je sociale leven (irl) zo stil is?
En aub geen reacties als : Ass![]()
dat is het lastige met zo ver uit elkaar wonen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb Detroit achter de schermen leren kennen
hehe
Maar verder heb ik nog ff gemaild met EG maar t is stil aan de overkant![]()
sociaal leven, ehm, collega's voornamelijk. Die willen altijd dat ik mee ga borrelen maar ik vind t nooit zo prettig om rond 8 uur, half 9 nog de trein naar amsterdam te pakken en sochtends weer vroeg op te moeten. Verder een beste vriendin, en minstens een keer in de maand gaan we met zn 4 eten, dan kook ik. En familie uiteraard.
Ik ben in principe socialer dan ik wil
Zo probeer ik ook altijd met iemand af te spreken maar puntje bij paaltje heb ik er nooit zin in. Afspraken komen van mijn kant -helaas- meestal alleen als ik iets nodig heb.
tijn is wel keihard aan het werk daarvoor merk ik..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is heel erg bezig zijn sociale leven op te poetsen en die van francis erbij. 'Ik zeg goed bezig'
Blijkbaar hebben wij sociaal gezien een dusdanig volle agenda dat we nu met een dubbele afspraak zitten
Zoals ik het hier lees, hebben de meeste FB, miss leuk om een groepje te maken op FB.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor je =P
[..]
Veel contact op internet via een forum, mail, twitter en facebook. Daarnaast veel irl contacten via politiek, politiek en nog meer politiek. Dus allemaal wel 'zakelijke' sociale contacten, alhoewel we dan ook nog weleens wat gaan eten of zo.
bij mij is mijn sociale leventje zo stil omdat ik nooit een heb kunnen opbouwen hier, en de afgelopen paar jaartjes teveel NL-CL heb gereisd en daar weer contacten opbouwde en dan hier terugkwam en die contacten weer wegvielen..en andersom.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef ikke043 het volgende:
Volgende vraag ^^
Waarom denken jullie dat je sociale leven (irl) zo stil is?
En aub geen reacties als : Ass![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |