Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jij bent toch een beelddenker of niet?
Voor wie het is, als jullie je iets herrineren, een gebeurtenis & je ziet het geheel voor je. Kunnen jullie het dan tekenen, of hebben jullie net als mij dat wanneer je inzoomt op details ze heel erg vaag worden?
Ik ben ook een schrijver, en dat is al 20 jaar bekend.. en het is heel erg want ik moet eigenlijk wel huilen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind je echt wel humor hebben auti, ik denk er zelf zelfs visueel bijJe weet t erg beeldend te verwoorden!
Al is t vermoedelijk een kwestie van letterlijk je gedachten op schrijven
Heel zo eenvoudig en zo klaargemaakt als het kan. Dat wil zeggen een pot conserven opentrekken lukt me dan nog netquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe doe jij dat dan koken eg?
Meer zelfs!! Het relaas van Peter Ludolf (heb ik al eens gepost) is geniaal en gewoon nog waar ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel zo eenvoudig en zo klaargemaakt als het kan. Dat wil zeggen een pot conserven opentrekken lukt me dan nog net
Schijnen net zoveel vitaminen in te zien
Als je van koken houdt/ kan koken dannis dat het beste ook. In de fabriek kunnen ze het wel namelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel zo eenvoudig en zo klaargemaakt als het kan. Dat wil zeggen een pot conserven opentrekken lukt me dan nog net
Schijnen net zoveel vitaminen in te zien
Precies! Ik spraak iemand die er werkte met precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:50 schreef Autidude het volgende:
[..]
Meer zelfs!! Het relaas van Peter Ludolf (heb ik al eens gepost) is geniaal en gewoon nog waar ook.
Het is in principe zelfs super gezond om dat kookvocht te drinken als het is afgekoeld, dan heb je ook
maximaal rendement. Geen onzin. Diepgevroren groente is ook gezonder als vers.
Want? Verse groente "rot/bederft" met de minuut.. als het geconserveerd of bevroren is dan is dat proces niet van toepassing. En al dat blikgroente en bevroren groente wordt vers geconserveerd. m.a.w. verser kan je het eigenlijk niet hebben, tenzij je direct uit de tuin gaat koken.
Yep. Ik weet ook nooit hoe lang je iets moet opzetten. Het is inderdaad natuurlijk doodzonde als zo ongeveer alle vitaminen wegspoeltquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:51 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Als je van koken houdt/ kan koken dannis dat het beste ook. In de fabriek kunnen ze het wel namelijk
Ik ken zo een overbezorgde moeder die koopt altijd verse groentes, maar weet alleen niet hoe ze moet koken. Dus die kookt verse spinazie(las ik hier net ergens, ik dacht bij cassanddra) met veel te veel water en te lang, tsja dan zitten alle vitaminen/mineralen in het water dat je weggooit
Wij hadden dat een tijdje, geen kunstmest of wat dan ook. Veel gezonder en lekkerder als in de winkel eerlijk gezegd. Ik weet niet hoe dt met jullie zit, maar ik heb toch echt als droom om maar een paar dagen(4max) per week voor een baas te werken en de rest van de tijd wil ik me bezig houden met het verbouwen van eigen eten& vrije tijd natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:50 schreef Autidude het volgende:
[..]
Meer zelfs!! Het relaas van Peter Ludolf (heb ik al eens gepost) is geniaal en gewoon nog waar ook.
Het is in principe zelfs super gezond om dat kookvocht te drinken als het is afgekoeld, dan heb je ook
maximaal rendement. Geen onzin. Diepgevroren groente is ook gezonder als vers.
Want? Verse groente "rot/bederft" met de minuut.. als het geconserveerd of bevroren is dan is dat proces niet van toepassing. En al dat blikgroente en bevroren groente wordt vers geconserveerd. m.a.w. verser kan je het eigenlijk niet hebben, tenzij je direct uit de tuin gaat koken.
Ik mag op dit moment niet eens meer dan 20 uur per week werken, 4 uur per dag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:54 schreef ikke043 het volgende:
. Ik weet niet hoe dt met jullie zit, maar ik heb toch echt als droom om maar een paar dagen(4max) per week voor een baas te werken en de rest van de tijd wil ik me bezig houden met het verbouwen van eigen eten& vrije tijd natuurlijk
Oh! ik snap dat!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
http://www.collectiblez.n(...)eference_model_4.jpg
Kefjes zijn ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh! ik snap dat!Ik heb het geld niet
Ik heb wel een leuke set hoor.. maar voor de echte audiofiel is het niets.. Maar tijdens oud en nieuw kom ik wel boven het vuurwerk uit en konden mijn broertje en zijn vriendin mij al op ruim 100 meter afstand horen..
![]()
![]()
![]()
Dus het werkt wel.. En tot op behoorlijk overlast niveau blijft het geluid naar mijn smaak mooi, dus zit het goed
![]()
Eigenlijk zit ik best goed met geluid, het is alleen niet chique. En als ik heel veel geld ga uitgeven dan moet je wel vrij wonen, want anders kan je er nog niets mee.
Dat gaan we binnenkort ook doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:23 schreef Ferrobarr het volgende:
En Tijn en Francis: spreek nou gewoon eens met elkaar af.
Waar blijven die foto's van jou danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:28 schreef francis998 het volgende:
[..]
zo, jij hebt een duidelijke interesse, Robuust
Maar ik heb "gewoon" Sony man.. Al is het niet het eerste de beste en zijn die speakers in maniak stijlquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kefjes zijn ook![]()
Deze heb ik nog niet hoor. Ik aas er wel op, hoeft niet speciaal deze, maar wel uit de Reference series.![]()
Maar je kan het zo duur maken als je wilt. Het hoeft ook niet perse duur, het gaat er maar om dat je tevreden bent met het spul wat je hebt.Gewoon van genieten dus
![]()
Maaruh: vrijwonen is natuurlijk altijd beter, maar goed spul rendeert ook bij lage volumestanden
Ssst niet verder vertellenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
buiten de meet om?
Jullie wonen wel dicht bij elkaar!
Die heeft een sociaal leven opeens althans dat las ik in haar laatste post hierquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ssst niet verder vertellen![]()
Oh en als ik ooit ga trouwen dan alleen op 29 februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |