Waarom niet? Misschien is hij gewoon nieuwschierigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Satsuma het volgende:
Vraag me nog wel af waarom Robuust foto's van mij wil =P
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:31 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Overigens: @EG: Is het je opgevallen dat er in een televisiereclame voor Nivea for men (weet zo niet wat voor product) er in het begin een KEF 104/2 te zien is? Erg leuke luidspreker uit de jaren '80.
Als jij online bent als ik niet online kan ik daar niets aan doenquote:
hmm..dat doe ik ook vaak genoegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Piekeren, en niets laten merken. 't gaat wel weer over.
ahhh..wat errug..dat had ik nou niet verwacht van tijnquote:
Dus je houd helemaal geen rekening met mijn emotiesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef francis998 het volgende:
[..]
online is makkelijk voor mij..denk dan totaal niet na..ik doe dan gewoon en maak me niet druk om emoties van anderen en ikzelf voel ze dan niet echt duidelijk..net zoals hier op fok!
Ja, maar waarom is iemand nieuwsgierig naar mij?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien is hij gewoon nieuwschierig![]()
Ik ook trouwens
Klopt. En ik heb met jou gemailedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar verder heb ik nog ff gemaild met EG maar t is stil aan de overkant![]()
tuurlijk wel..ik hou van jullie allemaalquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dus je houd helemaal geen rekening met mijn emoties
Ja dat snap ik nou ook nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is iemand nieuwsgierig naar mij?
om de reden dat we weten dat satsuma bestaat maar niet weten wat er allemaal achter die nick schuilgaatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:
[..]
al een week schatjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb met jou gemailed
Ligt de bal weer bij mij?
Ik heb heul wel msnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..dat doe ik ook vaak genoeg![]()
[..]
ahhh..wat errug..dat had ik nou niet verwacht van tijn
Als blijk van interrese naar jou. Nieuwschierig wie de persoon achter Satsuma is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Tis lentequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Satsuma het volgende:
Vraag me nog wel af waarom Robuust foto's van mij wil =P
Praten vermoeiend. Try luisteren nog veel vermoeienderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:04 schreef Spoortie het volgende:
Nou, ik ben sowieso 4x doordeweeks 's avonds sporten, dus dan doe je altijd wel sociale dingen. Spreek vaak af met vrienden zoals vandaag weer of gisteren naar Amsterdam. Soms gaan we met wat mensen filmkijken enzo, best gezellig.
Hebben jullie trouwens ook dat praten best vermoeiend is?
Dat zal het zijnquote:
Tja, ik weet wel van meer mensen dat ze bestaan, maar daarom wil ik nog niet meteen meer over ze weten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:04 schreef francis998 het volgende:
[..]
om de reden dat we weten dat satsuma bestaat maar niet weten wat er allemaal achter die nick schuilgaat
Ik wil geen feauteauxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou ben ik bijv wel nieuwsgierig naar een foto van EG en ik was nieuwsgierig naar een foto van auti maar dat komt omdat ik die graag mag en geen beeld er bij heb/had
Speciaal voor jou krijg jij een foto met een zwart balkje voor je ogenquote:
Niet zoveel sociaal leven als ik even kijk naar normale mensen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef ikke043 het volgende:
@ auti, ik vroeg me ook al af waar Demise heen is. Ze was eerst zo hyperactief & nu .........
@ iedereen, waar bestaat jullie social leven voornamelijk uit? Hebben jullie veel/weinig contacten irl, & wat doen jullie zoal irl & op 't internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |