Mooie leeftijdquote:
Wel contact willen maar niet precies weten hoe dat contact te maken en vast te houden. Ass dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef ikke043 het volgende:
Volgende vraag ^^
Waarom denken jullie dat je sociale leven (irl) zo stil is?
En aub geen reacties als : Ass![]()
1) Ik woon redelijk ver treinen van mijn werk, niets met mijn sociale contacten te makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat is het lastige met zo ver uit elkaar wonen.
Ik had ook een bekende die woont/woonde in zeeland, maar we zijn een beetje uitelkaar gegroeid in ong. 100 graden.in 8 jaar contactloze tijd
![]()
En ach...zowieso vindt ik jou leventje best meevallen..zo als ik het hoor..op het pdd nos gebeuren na. Maar het valt wel mee op sociaal gebied merk ik. Tenminste zolang je er zelf tevreden bij bent![]()
[..]
Daar merk ik anders weinig vanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
tijn is wel keihard aan het werk daarvoor merk ik..![]()
En dubbele agenda's zijn super irritant![]()
Ach waarom netjes doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien zo netjes om zelf ook je vraag te beantwoorden
Plus dat je zo oud/jong bent als jezelf voeltquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
waaaa...dat valt reuze mee..ik wordt in sept. 24
Internet is onpersoonlijkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ach waarom netjes doen
Ik vind zelf dat mijn leven(irl) niet stil is. Ik heb aardig wat echte vrienden, en een grote kennissenkring. En ja op internet contact houden vind ik wel lastig. Waaraan dat ligt weet ik niet, ik weet wel dat er dezelfde reden achter moet liggen(voor mijn gevoel) als die waarom ik liever bel als sms.
Autistquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ach waarom netjes doen
Ik vind zelf dat mijn leven(irl) niet stil is. Ik heb aardig wat echte vrienden, en een grote kennissenkring. En ja op internet contact houden vind ik wel lastig. Waaraan dat ligt weet ik niet, ik weet wel dat er dezelfde reden achter moet liggen(voor mijn gevoel) als die waarom ik liever bel als sms.
Mensen op FB vind ik prima, maar geen aparte groep. Niet mijn hele kennissenkring hoeft precies te weten waar ik jullie van ken en waar ik last van heb.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef francis998 het volgende:
Zoals ik het hier lees, hebben de meeste FB, miss leuk om een groepje te maken op FB.
En uit eten heb ik nooit zo heel leuk gevonden ik mors nogal vaak op mijn kleding![]()
En ik heb lieven bij iemand thuis uit eten..is prettiger.. ^O
Mehzeker jongquote:
Het is een combinatie van wel willen en niet kunnen en sommige dingen ook niet willen maar wel kunnen. Soms ik heb gewoon geen behoefte aan contact. Maar dat snapt de ander dan weer niet. Of het feit dat ik weinig intiatief neem tot contact.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef francis998 het volgende:
enne...net als tijn..wil ik best sociale contacten maar het irl behouden ervan is niet mijn grootste succesfactor....ass dat mag ik niet zeg ik heb geen diagnose daarvan..hoewel het een makkelijke verklaring zou zijnvoor meerdere zaken.
quote:
hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een combinatie van wel willen en niet kunnen en sommige dingen ook niet willen maar wel kunnen. Soms ik heb gewoon geen behoefte aan contact. Maar dat snapt de ander dan weer niet. Of het feit dat ik weinig intiatief neem tot contact.
Enne welkom!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Hazzard het volgende:
Halfnieuw hier en ik kom gelijk binnenvallen met een vraag
Hoe gaan jullie om met verdriet? Uit zich dit heel extreem of heel erg in jezelf?
Online vaak zelfs nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens![]()
Virtueel neem ik zat van initiatief..via msn enzo, maar irl niet..deels doordat ik onbewust een beetje bang ben voor afwijzing
Nog nooit echt verdriet gehad om iets eigenlijk. Of nooit iets als echt verdriet ervaren. Dus geen idee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Hazzard het volgende:
Hoe gaan jullie om met verdriet? Uit zich dit heel extreem of heel erg in jezelf?
Bepaald geen prulspul, dus. De eerste die ik had waren omstreeks 1600 gulden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Autidude het volgende:
[ afbeelding ]
1900 gulden in 1998 ofzo.. ben er nog steeds uiterst content mee.. betere B klasse is er niet.
online is makkelijk voor mij..denk dan totaal niet na..ik doe dan gewoon en maak me niet druk om emoties van anderen en ikzelf voel ze dan niet echt duidelijk..net zoals hier op fok!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Online vaak zelfs nietook daar ben ik bang voor die afwijzing enzo.
![]()
[..]
Nog nooit echt verdriet gehad om iets eigenlijk. Of nooit iets als echt verdriet ervaren. Dus geen idee.![]()
Welkom
Hier op Fok! durf ik wel wat meerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef francis998 het volgende:
[..]
online is makkelijk voor mij..denk dan totaal niet na..ik doe dan gewoon en maak me niet druk om emoties van anderen en ikzelf voel ze dan niet echt duidelijk..net zoals hier op fok!
Piekeren, en niets laten merken. 't gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Hazzard het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeetje hazzard dat is een binnenkomer *en welkom
Ik schrijf verdriet van mij af.
Tijn heeft mij afgewezen online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |