echt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
1ste zal ik niet zijn/worden
Er is een recordpoging gedaan
we hebben gelukkig een goede naam hequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Daar trapt nou niemand meer in natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
Garpje van mij
(was wel heul veul eerder )
nah, iets langerquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot ik de spreekwoordelijke ons weeg zeker
ik kijk het ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
ik kijk de backstagedinges niet....
en dankjewelquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, ze mag hem zo hebben van me op een presenteer blaadje
dat is nu toch niet op tv?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk het ook niet.
Ben The Phone aan het kijkenErg leuk programma
waarom eigenlijk niet? Vanwege whatevva?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
hehe. we onthullen de grootste waarheden in dit geval hequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
En die gooi je zomaar te grabbel met onwaarheden
Ik de hele avond nog niet, hij doet het pas netquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
ik had het opgenomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is nu toch niet op tv?
(zondag toch pas)
Kijk het ook altijd
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk het ook niet.
Ben The Phone aan het kijkenErg leuk programma
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
quote:
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de hele avond nog niet, hij doet het pas net
Ik deed ook niet mee. ik heb het alleen wel eens ooit gedaan, en vandaag in die reeks wat meegepostquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat? Jij ? Jij hebt toch al een aardig record staan?
Mac?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.
Ik zag Beau er toen over bij DWDD en dacht o misschien wel leuk....nooit gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezien
Hoe beviel dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed ook niet mee. ik heb het alleen wel eens ooit gedaan, en vandaag in die reeks wat meegepost
Beetje?quote:
de show tussen de shows in doet het wel gewoon goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....
Nog nooit gezien, is op zondagavond toch? Dan kijk ik meestal wegmisbruikers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezien
Ja. Net als de juryleden heeft RTL ook geen smaak.quote:
Ja dat vooral. Vind ze echt irritantquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? Vanwege whatevva?
Download gewoon een windows 7 ISO en gebruik bootcamp. Simpel...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.
Wanneer ga jij het dan doen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed niet mee
Als ik mee deed dan ging ik voor de winst, uiteraard
Als zij Kelvin boven jou verkiest is ze je niet waard toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik ben teleurgesteld in je.
hoopte dat je me t beste zou gunnen enzo
Behalve X-Factor kijk ik eigenlijk helemaal geen tv meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is op zondagavond toch? Dan kijk ik meestal wegmisbruikers.
Ja, ik ga voor een programma windows 7 op een mac zetten. Damn, je laat Ilse de Lange toch ook geen Grungenummer zingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Download gewoon een windows 7 ISO en gebruik bootcamp. Simpel...
Ik draai toch ook liefst ubuntu, maar nu gewoon ff windows 7...
Sumeraquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Sumera: "jullie moeten allemaal nog ff op Danielle sturen"
hmm op zich klinkt dat logisch, mar t gaat om gezang en je hebt mij nog nooit horen zingen hequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als zij Kelvin boven jou verkiest is ze je niet waard toch?
Ik wacht gewoon dat iemand hier zegt dat het weer begint.quote:
Wegmisbruikers is ook alleen maar leuk om mee te posten. Voor de rest kijk ik bijna alleen gedownloade series eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Behalve X-Factor kijk ik eigenlijk helemaal geen tv meer![]()
Oh nee ik vind ANTM leuk en Project Runway ook wel.
Okequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik het ooit zou doen, dan over zo'n 47000 posts
O ja, nou slechter dan Kelvin kan het niet zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm op zich klinkt dat logisch, mar t gaat om gezang en je hebt mij nog nooit horen zingen he
Het zit erop, dus het kan... en dan kun jij livestream meekijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor een programma windows 7 op een mac zetten. Damn, je laat Ilse de Lange toch ook geen Grungenummer zingen?
Dank!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh het gaat weer beginnen!
adioooosquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga er weer vandoor luitjes. Bedankt voor de gezelligheid.
Zit windows op een mac?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het zit erop, dus het kan... en dan kun jij livestream meekijken
en ineens stijg jij in mijn achtingquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nou slechter dan Kelvin kan het niet zijn
Ik snap het wel idd...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de rest kijk ik bijna alleen gedownloade series eigenlijk.
Geil, die neuken we dan ook maar naar spoedeisend.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Wendy staat er backstage ook charmant bij, kort jurkje aan en dan wijdbeens
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga er weer vandoor luitjes. Bedankt voor de gezelligheid.
Dat is alleen maar voor die newbies die niet zonder kunnen. Ik kan wel zonder whateverquote:
Ja haha, ik moest helpen maar we hebben het uitgespeeltquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jaaaah!
Is eeh het Draakje al opgeschoten?
Ik hoop het eigenlijk welquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik zeg Kelvin en Danielle in de gevarenzone.
Stem jij wel dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die op Kelvin stemt neem ik niet serieus
Joehoe!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, ik moest helpen maar we hebben het uitgespeelt
charmant he?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Wendy staat er backstage ook charmant bij, kort jurkje aan en dan wijdbeens
een iets te hoog ADHD gehalte...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
ik vind die tv kantine dus echt geen hol aan he
Blijft klote van RTLquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is alleen maar voor die newbies die niet zonder kunnen. Ik kan wel zonder whatever
was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...
Voor de liveshow was iedereen laaiend enthousiast over Kelvin... maar dit is volgens mij volledig verdwenen
Ja is het ookquote:
Replayquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
Tja, als mac eigenaar ben ik gewend dat er kortzichtige applicatiekeuzes zijnquote:
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbijquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die op Kelvin stemt neem ik niet serieus
Replay-Kijk om je heenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
nee ik wil het nu wetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan toch.. dan kijk je de uitslag morgen
Daar was ik al langer achter... Voorrondes leek heel wat, maar heeft geen liveshow overtuigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....
Zij hoort te slikkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Dat was sarcastischquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Ik ook. Ik moet om 10 uur in Leiden zijn, bedenk ik me netquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, moet morgenochtend boodschappen doen en dan meteen weg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Gordon wil het publiek wel over hem heen, zeker het mannelijke gedeelte.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.quote:
Was wel een inkoppertje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.
ja oke... eenschquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.
Dat zeggen in de verleden tijd "zei" is. Nee, dat Dony er uit zou moeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Wat zij Gordon nou???
Iemand moet 'm maken.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
damn, en ik maar hopen dat jij nu ook eens charmant zou willen zijn
De grotten in Valkenburg heb ik al gezien.quote:
ik schud je handen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
Ik moet heel veel morgen en een verjaardag
Doet mij ook weinigquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Wat moeten we nou met Alain?
doe mij die uitslag nou maar
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Gaan jullie ook poepen?
Het zal wel een zij-effect zijn als je ballen indalen tegenwoordig? Icm met de hogere CO2 uitstoot?quote:
Zoals ik al zei, geef die jongen een scheermesje.. mag ie helemaal zelf weten wat ie er mee doetquote:
Alain = fatherquote:
ze heeft een ruim inkomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grotten in Valkenburg heb ik al gezien.
Ja dat gebeurt wel eensquote:
Ja, ik denk morgen wel weer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Gaan jullie ook poepen?
Damn, ik ben het gewoon écht nooit met je eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark... helemaal overvleugeld door Waylon de afgelopen maanden en meer dan terecht
Waylon
zijn petje is zijn vaderquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alain = father
Kelvin = son/friend
Ja dat was ze, en ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Maartel het volgende:
Is dat nou Marianne Timmer in het publiek? En zo ja, waarom?
Ray & Anitaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Boring...Hadden ze beter Ray en Anita moeten boeken ofzo.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alain = father
Kelvin = son/friend
picsquote:
Ja, want die zijn zo goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik moet wel. Vanmiddag nog gedaan, morgen vast en zeker ook
Net was ik nog een manwijf?quote:
Maaike denk ik..quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Maartel het volgende:
Is dat nou Marianne Timmer in het publiek? En zo ja, waarom?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik niet, vrouwen poepen niet.
Ja goed he..!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want die zijn zo goedDie nieuwe single
quote:
een echtequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik niet, vrouwen poepen niet.
nee ik moet pissenquote:
wie is Waylon ook alweer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark... helemaal overvleugeld door Waylon de afgelopen maanden en meer dan terecht
Waylon
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Iemand moet die make-up van Gordon betalen.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:09 schreef Maartel het volgende:
Nou, da's duidelijk. Alain mag naar huis vanavond.
ik had het niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:09 schreef Maartel het volgende:
Nou, da's duidelijk. Alain mag naar huis vanavond.
Nee, dat doen apen.quote:
Hij kreeg hetzelfde te drinken als de juryleden elke week krijgenquote:
alain = jannaquote:
Hij heeft een grote kuif en zat volgens mij in Hollands Got Talentquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie is Waylon ook alweer?
(nee dit is niet cynisch, ik ben het gewoon ff kwijt)
quote:
Tot bloedens toe!quote:
quote:
waarom?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Oidale het volgende:
Ze hadden beter Nigel uit het publiek kunnen trekken.
En hij heeft het met Patries gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hij heeft een grote kuif en zat volgens mij in Hollands Got Talent
Da's teveel werk hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het grote babietjes topic (6 - 12 maanden) deel 19
Friet, uiteraardquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
Was het nou Patat of Friet volgens C1000?
het is patatquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
Was het nou Patat of Friet volgens C1000?
Pff echt hè...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Maartel het volgende:
Als je net denkt dat je met Alain het ergste gehad hebt komt Tineke Schouten je avond nog even verzuren.
Nee, ik hou niet van Holland.
niksquote:
Zijn versie van 'Heerlijk'quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Oidale het volgende:
Ze hadden beter Nigel uit het publiek kunnen trekken.
mensen die friet zeggenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
en je weet wat ze zeggen over belgen he
hehe, zoietsquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jij krijgt het ook warm van mijn whiskey?
Heerlijk was het iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn versie van 'Heerlijk'
Toen gleed ik van de bank af
En anders krijg je het wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef Marlalala het volgende:
De uitslaaaaag!
Echt niet normaalquote:
vanavond laat ze haar kwaliteiten weer zien aan haar baas annex man.quote:
Zoals Pheno al zei, ik denk dat ze alleen kan pijpenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Yep, praten lukt niet echt..'bebalen'
Is dat er al?quote:
ik ging soppenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn versie van 'Heerlijk'
Toen gleed ik van de bank af
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |