waarom eigenlijk niet? Vanwege whatevva?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
ik kijk de backstagedinges niet....
hehe. we onthullen de grootste waarheden in dit geval hequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
En die gooi je zomaar te grabbel met onwaarheden
Ik de hele avond nog niet, hij doet het pas netquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
ik had het opgenomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is nu toch niet op tv?
(zondag toch pas)
Kijk het ook altijd
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk het ook niet.
Ben The Phone aan het kijkenErg leuk programma
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
Ik voel me eenzaam
quote:
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de hele avond nog niet, hij doet het pas net
Ik deed ook niet mee. ik heb het alleen wel eens ooit gedaan, en vandaag in die reeks wat meegepostquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat? Jij ? Jij hebt toch al een aardig record staan?
Mac?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.
Ik zag Beau er toen over bij DWDD en dacht o misschien wel leuk....nooit gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezien
Hoe beviel dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed ook niet mee. ik heb het alleen wel eens ooit gedaan, en vandaag in die reeks wat meegepost
Beetje?quote:
de show tussen de shows in doet het wel gewoon goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En het is bijna weer klaar haha. Kansloos gebeuren vanavond....
Nog nooit gezien, is op zondagavond toch? Dan kijk ik meestal wegmisbruikers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ken iemand die meewerkt aan dat programma. Lekker belangrijk om te weten natuurlijk maar zij was ook heel enthousiast. Heb het maanden aan moeten horen en nu nog steeds niet gezien
Ja. Net als de juryleden heeft RTL ook geen smaak.quote:
Ja dat vooral. Vind ze echt irritantquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? Vanwege whatevva?
Download gewoon een windows 7 ISO en gebruik bootcamp. Simpel...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik ook niet. Ik mag niet van RTL.
Wanneer ga jij het dan doen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed niet mee
Als ik mee deed dan ging ik voor de winst, uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |