was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...
Voor de liveshow was iedereen laaiend enthousiast over Kelvin... maar dit is volgens mij volledig verdwenen
Ja is het ookquote:
Replayquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
Tja, als mac eigenaar ben ik gewend dat er kortzichtige applicatiekeuzes zijnquote:
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbijquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die op Kelvin stemt neem ik niet serieus
Replay-Kijk om je heenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
nee ik wil het nu wetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan toch.. dan kijk je de uitslag morgen
Daar was ik al langer achter... Voorrondes leek heel wat, maar heeft geen liveshow overtuigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....
Zij hoort te slikkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Dat was sarcastischquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Ik ook. Ik moet om 10 uur in Leiden zijn, bedenk ik me netquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, moet morgenochtend boodschappen doen en dan meteen weg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Gordon wil het publiek wel over hem heen, zeker het mannelijke gedeelte.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.quote:
Was wel een inkoppertje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.
ja oke... eenschquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.
Dat zeggen in de verleden tijd "zei" is. Nee, dat Dony er uit zou moeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Wat zij Gordon nou???
Iemand moet 'm maken.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
damn, en ik maar hopen dat jij nu ook eens charmant zou willen zijn
De grotten in Valkenburg heb ik al gezien.quote:
ik schud je handen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
Ik moet heel veel morgen en een verjaardag
Doet mij ook weinigquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Wat moeten we nou met Alain?
doe mij die uitslag nou maar
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Gaan jullie ook poepen?
Het zal wel een zij-effect zijn als je ballen indalen tegenwoordig? Icm met de hogere CO2 uitstoot?quote:
Zoals ik al zei, geef die jongen een scheermesje.. mag ie helemaal zelf weten wat ie er mee doetquote:
Alain = fatherquote:
ze heeft een ruim inkomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grotten in Valkenburg heb ik al gezien.
Ja dat gebeurt wel eensquote:
Ja, ik denk morgen wel weer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Gaan jullie ook poepen?
Damn, ik ben het gewoon écht nooit met je eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark... helemaal overvleugeld door Waylon de afgelopen maanden en meer dan terecht
Waylon
zijn petje is zijn vaderquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alain = father
Kelvin = son/friend
Ja dat was ze, en ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Maartel het volgende:
Is dat nou Marianne Timmer in het publiek? En zo ja, waarom?
Ray & Anitaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Boring...Hadden ze beter Ray en Anita moeten boeken ofzo.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alain = father
Kelvin = son/friend
picsquote:
Ja, want die zijn zo goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Boring...Hadden ze beter Ray en Anita moeten boeken ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik moet wel. Vanmiddag nog gedaan, morgen vast en zeker ook
Net was ik nog een manwijf?quote:
Maaike denk ik..quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Maartel het volgende:
Is dat nou Marianne Timmer in het publiek? En zo ja, waarom?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik niet, vrouwen poepen niet.
Ja goed he..!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want die zijn zo goedDie nieuwe single
quote:
een echtequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik niet, vrouwen poepen niet.
nee ik moet pissenquote:
wie is Waylon ook alweer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark... helemaal overvleugeld door Waylon de afgelopen maanden en meer dan terecht
Waylon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |