Briljante sportfilmquote:
Volgens mij was ie juist matig positief.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Bert van Oostveen kan z'n borst nat maken. Johan keek een beetje vies bij dat berichtje, dat voorspelt niet veel goeds voor hem.
Hans heeft hem gemaaktquote:
quote:
Ach, dat maakt die ton er niet minder om!quote:
Weet ik druif, maar Wilfred had het over 'Just Another Sunday'.quote:
Noem me geen druif. Ik noem jou ook geen kuthoerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Weet ik druif, maar Wilfred had het over 'Just Another Sunday'.
Jan Medendorp op de nationale TV is een grotere trap in de richting van de randstad vanuit Twente dan het kampioenschap.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Staat erop!Kijk em glunderen, die Junior! Eindelijk erkenning van Johan!
Niemand kijkt toch voor het voetbalgelul?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:00 schreef Gulo het volgende:
Wat een nep gedoe allemaal. Kunnen ze het niet gewoon over voetbal hebben?
quote:
kijk je toch niet en ga je toch lekker iets anders doen, kneusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:09 schreef Rucebo het volgende:
Hopelijk op maandag nu gewoon Genee, van der Gijp & Derksen. Liever met 3 man dan zo'n kneus die er vrijdag bij zit. Daar stoor ik me over het algemeen alleen maar aan. Tenzij het mensen uit de voetballerij zijn die iets te vertellen hebben...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou nou, de anoniemen mogen weer los op iemand die wel in beeld durft te komen.
Ja want anders zouden er nare consequenties aan het belachelijk maken zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef bascross het volgende:
Internet, bron van al het kwaad.
Lekker anoniem een gothic belachelijk maken, jullie kunnen trots op jezelf zijn jongens.![]()
In dit geval durf ik niet te zeggen dat je dit zomaar tegen haar kunt zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja want anders zouden er nare consequenties aan het belachelijk maken zitten
Waar is Darryl?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Ja en net op iemand die wel lekker helemaal zichzelf durft te zijn.
In beeld komen is wel erg sterk uitgedrukt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou nou, de anoniemen mogen weer los op iemand die wel in beeld durft te komen.
Toch best zielig dat al haar bloed naar die oortjes is getrokken....quote:
dan ga ik dus serieus afhaken als vaste kijker.....quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Friesz het volgende:
Slecht nieuws voor sommigen misschien maar Jan Medendorp (das die zak van RTV Oost die laatste paar uitzendingen aan de bar zat te poggen over Twente) zal komende tijd vaker aan komen schuiven: erger nog zelfs aan tafel komen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |