De nummers van Marco zijn ook niet Nederlands. En nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vertaling wel, maar het nummer dus niet. Daar ging het om.
Deze hele ronde is een leugen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
De nummers van Marco zijn ook niet Nederlands. En nu?
Oh, nou patat met echte azijn is wel erg lekker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Salt & Vinegar chips, chips met azijn dus.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het thema gaat niet om of het origineel uit Nederland komt.
Het ging erom dat het een Nederlands product was, niet welke taal het gezongen was.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
De nummers van Marco zijn ook niet Nederlands. En nu?
Afschaffen die hapquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze hele ronde is een leugen.
Schande!
Deze is helaas niet zo erg zuur, ik kocht vroeger die van Marks & Spencers, die waren lekkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh, nou patat met echte azijn is wel erg lekker.
Wel de maltvinegar dus
Dat zou de Story en Prive wel halen.quote:
+1quote:
goeie ouwe tijdquote:
Als het door een Nederlander in het Nederlands gezongen en uitgebracht wordt dan is het toch echt een Nederlands productquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Het ging erom dat het een Nederlands product was, niet welke taal het gezongen was.
ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik de prono vandaag helemaal goed heb
Dat is het ook niet. Ze gaat steeds door op haar ogen, dat moet haast wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Maartel het volgende:
Toch vind ik Danielle's zang niet erg bijzonder.
Ze vertegenwoordigt de gemiddelde sms-ende kijkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar wat weet die Esmee er nou van? Die komt net kijken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
Ok Danielle, ik vind nu officieel dat je niet zo heel goed kunt zingen...
En je uitspraak is zo slecht....
En ze doet Alain Clark. Die komt er dus toch wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Danielle is wel een beetje het zusje van Esmee Denters
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
had ik maar op Danielle ingevuld
bij me prono
Die zong beter aan het kruis.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Sjezusssssssssssssss
Geloof dat hij een optreden had vannachtquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef wizarddragon het volgende:
Heeft gordon een wilde nacht gehad ofzo? Kringen rond zijn ogen en zijn haren zijn onverzorgd.
ik had op maaike gestemdquote:
Helaas wel ja. Jammer, ik vind haar toch wel leuk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
Als Danielle vandaag uit de aflevering gaat.. dan is dat wel terecht
Ze zeggen "boe", geen "groen!!!!!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |