Dit dus. Dat rappen was nog best redelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ken het nummer ook niet, en geen leuk nummer, maar ze zingen het wel tof.
Tja, dat is in. 1x neuken en ze moeten naar spoedeisend met alle botten gebroken.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:06 schreef Maartel het volgende:
Ze doen het niet veel slechter dan een Replay of Yes-R.. maar 't is gewoon bagger.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat is in. 1x neuken en ze moeten naar spoedeisend met alle botten gebroken.
Pfff idd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef ClearGreen het volgende:
Als dit hun repertoire wordt na X Factor verdienen ze dat contract zeker niet.
Dat is voor de frietjes. Of een gloryhole voor die andere bedboy.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Mist die ene een kies ?
Zit gewoon een gat in zijn gebit...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat is in. 1x neuken en ze moeten naar spoedeisend met alle botten gebroken.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
DAMN! Belt een vriendin op: Ga je mee naar de boulevard? Ik : waaromZij: Vuurwerk kijken
HALLO X FACTOR
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is voor de frietjes. Of een gloryhole voor die andere bedboy.
Zijn looks zeker?quote:
Niet gaan!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
DAMN! Belt een vriendin op: Ga je mee naar de boulevard? Ik : waaromZij: Vuurwerk kijken
HALLO X FACTOR
nah blond doet t hem niet voor mij. geef dr een kleurspoeling en we zien weerquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die negerin ja. Die blonde daar in tegen
Ik vind het moeilijk... of Jaap of hunquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Voor mij zijn het nog steeds de winnaars
Is dat niet altijd zo?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef Oidale het volgende:
Wat een tyfuspubliek.
[..]
Heb je al iets gezien ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het gevoel dat ze me niet kennen hoor
Nah dies gewoon geilquote:
[..]
Wie dan? Mods kunnen niet bannen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.. er is een ban-meneer aanwezig
Hop zo uit de kastquote:
yeah, de jostiband is ook gewoon geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die hele act eromheen gewoonweg geniaal![]()
De één met zijn pielemoos in de ander.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie ze wel samen in één bed liggen
ehmm... neequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, de jostiband is ook gewoon geniaal
Hahahaha precies!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Maaike
Esmee Denters die tips moet gaan geven
Nee, ik vind het ook een hele rare keuze...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef ClearGreen het volgende:
Dat kun je toch nauwelijks 'Nederlands product' noemen?
Mja, tips van haar....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Maaike
yeah mallebabbequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Is dat nummer niet te oud voor Stacey?
Malle Babbe
quote:
Want?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Balenciaga. het volgende:
Dom wijf die esmee.
+1quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Maaike
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Geweldige meid die Maaike. Zoooo batsbaar.
Want jij weet hoe dat is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Esmee praat alsof er een dildo in dr keel vastzit
Omdat niemand groots kan uitpakken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Wel tof dat alles zo intiem en klein word gezongen![]()
Ik dacht dat het Nederlands Product was, en niet Nederlandstalig.quote:
Heel mooi nummer! Maar klinkt zo musical nu....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Chuphinh het volgende:
Beeldje vals spelen met een vertaald liedje.
Is wel een mooie nummer! (origineel)
ik hoopte ook op mallebabbequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Oh dat nummer, ik wist het even niet. Origineel is beter.
Dat van Marco is ook gewoon een 'vertaling'quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef ClearGreen het volgende:
Dat kun je toch nauwelijks 'Nederlands product' noemen?
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik ken de Nederlandse versie eigenlijk helemaal niet.
quote:
Vooralsnog allebei dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Nederlands Product was, en niet Nederlandstalig.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Pfe. het volgende:
Even een vraagje, ik kom er net pas achter dat het vrijdag is.Wie zijn er allemaal al geweest?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind de wentelingen niet zo mooi in haar stem.
Heeft dit lied ook niet nodig!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze kan zingen, maar ze maakt er niks extra's van. Da's jammer ..
Hoe Martin het zingt is wel tof.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van vertalingen...
Is ook niet echt een grote hit gewordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik ken de Nederlandse versie eigenlijk helemaal niet.
Adele is niet Nederlandsquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
Waarom dit nummer vertalen, damn waar slaat dat op ?
Mja ik vind het niks. Leuk gezongen hoor maar wat een zeiknummer.quote:
Vraag het Martin Buitenhuis. Het is gewoon uitgebracht hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
ze doet het heel goed.. heel mooi en klein..
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
Geef antwoord.quote:
precies en dan zoals donny vorige week voor stacey gaan staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo tof als iemand dat gaat doen!
Tja, waarom uberhaupt vertalingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
Van Dik Hout welquote:
Ze heeft een lekkere kop.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Tegan het volgende:
Maaike is wel het knapst van allemaal.
Nou weinig indruk gemaakt danquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag het Martin Buitenhuis. Het is gewoon uitgebracht hoor.
Huub van De Dijk, die heeft het vertaaldquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag het Martin Buitenhuis. Het is gewoon uitgebracht hoor.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? De nederlandse liedjes waren op
Oh ja, kloptquote:
De Dijk vind ik dan weer wel goedquote:
Dat moet Sumera ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn vriendin is knapper, maar ze moet niet zingen
heeft ze ook, maar die vibrato moet er echt uit...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik vind Maaike echt een heel erg mooie stem hebben
Nee ze is zeker geen Adele, maar van wie is het origineel dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was Adele ook niet
En Adele heeft het ook maar gecovered
Van DIk Hout ben ik goed gaan vinden na een unplugged concert in een kerk. Dat was fantastisch.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Maaike heeft een lekker pijpsmoeltje.
Ik kijk, na "advies" van mijn vriendin, dit programma voor het allereerst (letterlijk nog nooit 1 seconde van XFactor gezien). Ben tot nu toe onder de indruk. Vind Maaike het minst goed klinken tot nu toe.
Welkomquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Maaike heeft een lekker pijpsmoeltje.
Ik kijk, na "advies" van mijn vriendin, dit programma voor het allereerst (letterlijk nog nooit 1 seconde van XFactor gezien). Ben tot nu toe onder de indruk. Vind Maaike het minst goed klinken tot nu toe.
Altijd beter als de bloemetjeslegging.. En ik denk dat een hele over de top outfit bij haar ook niet past..quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Tja, Gordon heeft wel gelijk, het is een beetje tuttig wat ze aan heeft.
Bob Dylanquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze is zeker geen Adele, maar van wie is het origineel dan?
Die vind ik ook goed hoor, maar de nummers van vanavond gewoon nog nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van DIk Hout ben ik goed gaan vinden na een unplugged concert in een kerk. Dat was fantastisch.
dan valt dat van zondag niet opquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarom moeten ze nu weer Twente belachelijk maken
Precies, dat doet Twente zelf al prima.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarom moeten ze nu weer Twente belachelijk maken
Ja als het aan Gordon ligt moet je er gewoon als één of andere overdressed travo bijlopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef Oidale het volgende:
Kansloos dat commentaar op de kleding, doe dat achter de schermen bij de stylist.
Bob Dylanquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze is zeker geen Adele, maar van wie is het origineel dan?
quote:
Als dat nou zo was. Ik denk dat ze niet eens doorheeft dat ze zo dom doetquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Maartel het volgende:
Stacey blijft gewoon een klierig kutwijf wat het minder populaire meisje van de klas opfokt om zichzelf voor schut te zetten, ookal is het haar kandidaat
quote:
Genoeg mensen die het niet wetenquote:
Zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Stacey, pijp een bedboy.
quote:"Make You Feel My Love", also known as "To Make You Feel My Love", is a song written and recorded by Bob Dylan. It appeared on his album Time Out of Mind. It has been covered by Garth Brooks, Trisha Yearwood, Billy Joel, Neil Diamond, Joan Osborne, Luka Bloom, Josh Kelley, Timothy B. Schmit, Kelly Clarkson, Ronan Keating, Mick McAuley and Winifred Horan (from Solas), Emily Loizeau, Bryan Ferry, Mary Black, Ruarri Joseph, Phil Keaggy, Taylor Hicks, Jon Peter Lewis, Adele, Kris Allen, Andre DeJuan and Maria Muldaur.
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg
Waarom zie ik jou alleen maar negatieve dingen zeggen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Chuphinh het volgende:
Ging er ook iets mis met de uitzending bij jullie? Haperingen?
Ach ik mis wel eens wat ja, heb nog een leven buiten tvquote:
Ik kan die stem van Martin niet zo goed verdragenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van DIk Hout ben ik goed gaan vinden na een unplugged concert in een kerk. Dat was fantastisch.
Jezus, hoezo Nederlands product.quote:
Het ging niet om de taal maar om waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch Nederlandstalig?
hoe Nederlands wil je het hebben?
Ik snap het commentaar ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch Nederlandstalig?
hoe Nederlands wil je het hebben?
Dankjequote:
Wie?quote:
Ja doe maar alledriequote:
ik ook, buiten internet en tv enzo. maar ik luister ook nog wel eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik mis wel eens wat ja, heb nog een leven buiten tv
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Marlalala het volgende:
Iemand nog wijn, sorbetijs of chips?
Heb al krakeling en bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Marlalala het volgende:
Iemand nog wijn, sorbetijs of chips?
Uit Nederland dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging niet om de taal maar om waar het vandaan kwam.
ook lekker!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een paar kipnuggets in de oven, *kwijl*.
Dat is deze ronde, nou ja, ongeveer. Tot nu toe was alles Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
We krijgen toch ook nog gewoon een Nederlandstalige ronde elk jaar?
Bob Dylan...quote:
BadBoyz niet toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is deze ronde, nou ja, ongeveer. Tot nu toe was alles Nederlandstalig.
de wattes?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit aan de rice cookies salty
Nee, het thema gaat niet om of het origineel uit Nederland komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vertaling wel, maar het nummer dus niet. Daar ging het om.
Dat was dat Replaynummer toch? "Kijk om je heen" klinkt mij erg Nederlands in de oren.quote:
De nummers van Marco zijn ook niet Nederlands. En nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vertaling wel, maar het nummer dus niet. Daar ging het om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |