Zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Stacey, pijp een bedboy.
quote:"Make You Feel My Love", also known as "To Make You Feel My Love", is a song written and recorded by Bob Dylan. It appeared on his album Time Out of Mind. It has been covered by Garth Brooks, Trisha Yearwood, Billy Joel, Neil Diamond, Joan Osborne, Luka Bloom, Josh Kelley, Timothy B. Schmit, Kelly Clarkson, Ronan Keating, Mick McAuley and Winifred Horan (from Solas), Emily Loizeau, Bryan Ferry, Mary Black, Ruarri Joseph, Phil Keaggy, Taylor Hicks, Jon Peter Lewis, Adele, Kris Allen, Andre DeJuan and Maria Muldaur.
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg
Waarom zie ik jou alleen maar negatieve dingen zeggen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Chuphinh het volgende:
Ging er ook iets mis met de uitzending bij jullie? Haperingen?
Ach ik mis wel eens wat ja, heb nog een leven buiten tvquote:
Ik kan die stem van Martin niet zo goed verdragenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van DIk Hout ben ik goed gaan vinden na een unplugged concert in een kerk. Dat was fantastisch.
Jezus, hoezo Nederlands product.quote:
Het ging niet om de taal maar om waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch Nederlandstalig?
hoe Nederlands wil je het hebben?
Ik snap het commentaar ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch Nederlandstalig?
hoe Nederlands wil je het hebben?
Dankjequote:
Wie?quote:
Ja doe maar alledriequote:
ik ook, buiten internet en tv enzo. maar ik luister ook nog wel eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik mis wel eens wat ja, heb nog een leven buiten tv
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Marlalala het volgende:
Iemand nog wijn, sorbetijs of chips?
Heb al krakeling en bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Marlalala het volgende:
Iemand nog wijn, sorbetijs of chips?
Uit Nederland dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging niet om de taal maar om waar het vandaan kwam.
ook lekker!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een paar kipnuggets in de oven, *kwijl*.
Dat is deze ronde, nou ja, ongeveer. Tot nu toe was alles Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
We krijgen toch ook nog gewoon een Nederlandstalige ronde elk jaar?
Bob Dylan...quote:
BadBoyz niet toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is deze ronde, nou ja, ongeveer. Tot nu toe was alles Nederlandstalig.
de wattes?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit aan de rice cookies salty
Nee, het thema gaat niet om of het origineel uit Nederland komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vertaling wel, maar het nummer dus niet. Daar ging het om.
Dat was dat Replaynummer toch? "Kijk om je heen" klinkt mij erg Nederlands in de oren.quote:
De nummers van Marco zijn ook niet Nederlands. En nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vertaling wel, maar het nummer dus niet. Daar ging het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |