quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Maaike gaat zingen:
Kinderen voor kinderen - Ik zo waanzinnig gedroomd
Ik pak wel jupiler, meer liefhebbers ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
wijntje anyone?
Nee, ik ben een manquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
wijntje anyone?
Ik heb net gepaktquote:
en nog ziet het er niet uitquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
3 weken lang aan die jurk van Stacey gewerkt![]()
Bavaria Malt dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Maaike gaat zingen:
Kinderen voor kinderen - Ik zo waanzinnig gedroomd
Wil je wat anders dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar mag niet
Drink er maar voor mij. Wel in 1 keer achterover slaan
Staat wel leuk jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Lekker pittig dat brilletje.
Donequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar mag niet
Drink er maar voor mij. Wel in 1 keer achterover slaan
quote:
geef ze een breezer en ze zijn tevredenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
Whatever: "stacey ziet er weer flitsend uit"
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver.... man zegt: we krijgen misschien visite. Ik:weet je hte zeker? Hij: geen idee, misschien komen ze, misschien niet
doe de deur op slot en doe net of je de sleutel kwijt bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver.... man zegt: we krijgen misschien visite. Ik:weet je hte zeker? Hij: geen idee, misschien komen ze, misschien niet
Licht uit, deur op slot en niet opendoenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, wat een vooroordeel weer. En vrouwen drinken zeker GEEN bier.
quote:
Je username.quote:
quote:
Dan ga je boven kijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |