quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Wat is Gordon opgemaakt! Hij lijkt wel een clowntje.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:
ja hij lijkt op hemquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he! Dacht ik ook al, voor ons links.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Chuphinh het volgende:
Wat is gordons make-up raar...
Hallo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Alain zou sowieso komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Maartel het volgende:
Alain Clark![]()
Heeft Waylon weer zijn vlucht gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Alain Clark moet aan de hoogste boomquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Maartel het volgende:
Alain Clark![]()
Heeft Waylon weer zijn vlucht gemist?
Ik ga voor een 8quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Sarina een 7... maar ik vond het niet haar beste optreden ever
Ik het gehele huishouden, dat lukt wel in een RTL reclameblok.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga mn haar wassen...
Popstarss...quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Sarina een 7... maar ik vond het niet haar beste optreden ever
Welkom terugquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik maar op F5 drukken, zitten jullie hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Boh, wat ziet Angela er toch beeldschoon uit vandaag.Ze is gekleed voor een Russisch standje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
* even wat te drinken pakt
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
RTL heeft baggerservers staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Microsoft Silverlightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |