Ja ziet er niet uit iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Wat een rare jurk, met gekke zakken aan de zijkant.
Mja, het verpest ze.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn nog onderontwikkeld, en opgegroeid met deze muziek
Ja en ze heeft weer huilie modus op der smoelquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Wat een rare jurk, met gekke zakken aan de zijkant.
Dat wilde ik ook al zeggenquote:
Nu in dit uptempo stuk wel, maar je krijgt 'm hiermee natuurlijk niet omhoogquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er zit geen fuckritme in, dus ook dat niet. Dan moet het metalthema maar eens komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zie ik die danser van popstarsquote:
Ja, maar qua zang gaat het zeker wel goed. Maar welke choreograaf is daar bezig bij X-Factor?quote:
Ze blijft een coverzangeresquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Marlalala het volgende:
Tja en toch doet het me niets...
nee johquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij zie ik die danser van popstars
quote:
Ja he! Dacht ik ook al, voor ons links.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij zie ik die danser van popstars
hmmmquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
En toch een lekker wijf voor haar leeftijd.
Nee, die decolleté van Angela danquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Die jurk staat Stacey echt voor geen meter...
Bidibidiebidi.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Wat is Gordon opgemaakt! Hij lijkt wel een clowntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |