abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81105444
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:46 #182
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81105561
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
Ben ook nog nooit echt gefaald , maar goed auto rijden vind ik toch wel een uitdaging
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:49 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81105566
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
Was in 2009 ook al 1,6 mm hoor...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81105843
Voor de motor is het gewoon 1mm
You dream it, I live it.
pi_81106345
Dacht ik ook. Maar was blijkbaar 1.6mm volgens eenieder die daar aanwezig was.

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:51:58 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81106780
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Ha! Misschien zien we elkaar wel Vergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
Net zoals WhiteJoker in Zutphen. Valt mee, 45.000 inwoner dacht ik ongeveer?

Ik heb hem wel met spoed aangevraagd he.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:52:37 #187
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81106814
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
stoppen als een voetganger een zebrapad wil oversteken en als je hem in de rug kijkt of gezicht kijkt.
Zie je hem in je zij gas bij (behalve zebrapad) in het gezicht of rug gas terug
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81107585
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
You dream it, I live it.
pi_81108712
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
Mooi is dat. De vragen die ik dan dacht fout te hebben heb ik goed en wat ik dus goed denk te hebben heb ik dan fout
pi_81108943
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:47:42 #191
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81109846
Ik vind het ook kut dat ze niet zeggen wat je fout hebt Daar leer je juist van!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:41:59 #192
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112365
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81112626
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:49:27 #194
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112704
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
Okee! Nou spannend iig! Mijn auto staat hier al 3 weken voor de deur gelukkig, duurde dik 2 weken voordat hij afgeleverd werd.. Maar dat kwam meer omdat de garagehouder veel in zutphen kwam. Dus die heeft hem gebracht vanuit Amersfoort.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:06:26 #195
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81113487
Hopelijk kun je 'm wat kwijt Hier in de straat past er geen Twingo meer tussen, helaas. Oude wijk, smalle straatjes
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_81122439
Nou nu nog maar een keer proberen het roze pasje aan te vragen
pi_81124652
Vanaf dinsdag 18 mei kan ik hem ophalen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:03:37 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81125659
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81128606
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:51 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81128938
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
Ja echt he! Maar ik moet gewoon blijven denken dat ik schijt moet hebben aan de mensen achter me, die snappen ook wel als ze een lesauto zien dat er zoiets kan gebeuren.

Ik space 'm nu al voor de komende les aankomende Maandag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:08 #201
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81129547
Haha ik had het van de week nog met hellingtrekken Ik stond ook als eerste voor het stoplicht, koppeling laten opkomen, rem loslaten, gasgeven en de koppeling te snel loslaten. Kut; Gelukkig start de wagen als je de koppeling opnieuw intrapt, dus het scheelt maar een paar seconden dan

Kan gebeuren, zelfs m'n ouders laten hem weleens afslaan voor een stoplicht Zeker in het begin is dat heel normaal hoor.

In wat voor wagen lessen jullie? Ik in een Golf.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:36:27 #202
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81129811
Golf ja. Super fijn wel dat de auto opnieuw start als je de koppeling intrapt, al doet ie het niet altijd bij mij
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:40:40 #203
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81130071
Ja hangt ervan af hoeveel je ervoor gereden hebt of zo, ik weet niet precies. Dat vroeg ik bij mijn eerste les ook, waarom hij het soms niet deed
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:21:24 #204
302229 JDit
Cool Story, Bro
pi_81135556
Zo, gister eindelijk mijn eerste rijles gehad
Het ging echt verrassend goed.
Eerst reed de instructeur mij naar het industrieterrein en ging ie even wat dingetjes uitleggen.
Daarna beetje rondjes rijden daar en gewoon schakelen en sturen
Ik heb de motor gewoon geen een keer af laten slaan ook niet toen ik vanaf het industrieterrein weer helemaal naar huis moest rijden met een stuk of 3 stoplichten onderweg.
De instructeur was best een beetje trots op mij dat het zo goed ging de eerste les
pi_81138992
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Blistering het volgende:

Haha, echt herkenbare beginnersfoutjes ja! Wel goed om te horen dat je het erg leuk vindt! (Want dat is het uiteindelijk ook! )

Enne, dat met een auto achter je bij een kruispunt en dan de motor af laten slaan.. Dat heeft iedereen wel Maar bij mij was het nog iets erger: twee keer achter elkaar, waarna ik keihard werd uitgelachen door een andere rijinstructeur van een andere rijschool, die ons voorbijreed Dan voel je je kut!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef JDit het volgende:
Zo, gister eindelijk mijn eerste rijles gehad
Het ging echt verrassend goed.
Eerst reed de instructeur mij naar het industrieterrein en ging ie even wat dingetjes uitleggen.
Daarna beetje rondjes rijden daar en gewoon schakelen en sturen
Ik heb de motor gewoon geen een keer af laten slaan ook niet toen ik vanaf het industrieterrein weer helemaal naar huis moest rijden met een stuk of 3 stoplichten onderweg.
De instructeur was best een beetje trots op mij dat het zo goed ging de eerste les

Woop, nog een nieuwe lesser! Klinkt als een zeer goede rijles! Beginnersgeluk of ben je toch echt goed in autorijden?

Beiden succes met jullie rijlessen voortaan!

Ik moet nog even tot dinsdagmiddag wachten voor mijn volgende
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:45:15 #206
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81139831
Vandaag vrijstellingen gekregen voor bijzonderde verrichtingen
Tussentijdse toets ging goed

- punten:

Linker voet weer terug plaatsen naar links en niet boven koppeling houden.
Ik zat een heel verhaal te lullen met de examinator maar keek hem soms aan en dat mocht niet
En standaard het kijken kan altijd beter.

Morgen laatste dag van zesdaagse en dinsdag examen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:23:25 #207
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81141363
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Joosterd het volgende:
Vandaag vrijstellingen gekregen voor bijzonderde verrichtingen
Tussentijdse toets ging goed

- punten:

Linker voet weer terug plaatsen naar links en niet boven koppeling houden.
Ik zat een heel verhaal te lullen met de examinator maar keek hem soms aan en dat mocht niet
En standaard het kijken kan altijd beter.

Morgen laatste dag van zesdaagse en dinsdag examen.
Netjes hoor, gaat lekker snel!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:29:00 #208
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81141597
Lekker, in een paar dagen je rijbewijs

Welke bijzondere verrichtingen hadden jullie allemaal? Mijn TTT is woensdag, en je zult net zien dat ik dan de auto ergens op de stoep plant of zo.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:29:28 #209
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81141612
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef jacobras het volgende:

[..]

Netjes hoor, gaat lekker snel!
Ik moest fileparkeren , dacht hopelijk gaat het goed maar het ging perfect
En de omkeer opdracht was ook makkelijk want kon precies een halve draai maken.

Hopen dat dinsdag het verkeer meezit
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:34:29 #210
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81141818
Ik heb vanochtend ook weer rijles gehad, oefentoets (geen tussentijdse) gehad. Helaas was ik zegmaar gezakt, had allemaal rommelige foutjes.

Begon al na wegrijden, zoeken naar bord snelweg (route al 10x gereden en nog niet weten welke kant het op is ) en laat richting aangeven op rotonde.

Weg ging rechtdoor. Rechtsaf was afslag naar snelweg (liep over in invoegstrook). Ik richting aan naar rechts. Vrachtwagen komt aangescheurd in tegengestelde richting, om ook daarin te gaan. Ik had binnenbocht, en dus voorrang. Vrachtwagen ging echter voorrang nemen, waardoor ik paniekerig remde, hij remde, en ik uiteindelijk toch nog voorrang kreeg. Instructeur noemde 'm later "aso", dat maakte weer wat goed .

Snelweg invoegstrook. Vrachtwagen komt aanrijden. Eerst beetje gas los om erachter, heel kort twijfelmomentje en toen toch maar meer gas om voorbij te gaan. Goed opgelost volgens instructeur (en mezelf) .

Snelweg achter camper. Richting naar links om in te halen, gaat die camper ook naar links. Ik achter camper, richting aan naar rechts om in te halen (hm, nu ik dit zo typ klinkt het opeens niet zo goed ). Was eerst nog stukje rechtdoor snelweg, en daarna uitvoegstrook. Komt er natuurlijk een hele sliert auto's aan waar ik niet tussenkon, duurde wat langer dan normaal.

Snelweg uitvoegstrook. Moest bord "Lelystad" volgen, daarna afslag "Emmeloord". Lelystad had ik al gevolgd, daardoor was ik op de snelweg gekomen . Ging op uitvoegstrook, maar was niet de bedoeling. Wilde teruggaan, maar zag toen Lelystad staan, ging dus wel goed .

Keer- en parkeeropdracht ging perfect .

Weg ging rechtdoor. Weg van rechts kwam van parkeerterrein, om de een of andere reden dacht ik dat ik voorrang had . Ingreep . Stukje rechtdoor, oude mand met krukken wilde oversteken. Andere auto liet niet voorgaan, ik wel (kon er niet meer langs, dan maar voor laten gaan). Instructeur noemde het goed, maar zei dat het niet overkwam of het zegmaar uit m'n hart kwam, maar meer omdat ik er toch niet langs kon .

Hij zegt naar links. Ik zie straat van links, waar 2 motorrijders (les) uitkwamen. Denk er niet bij na dat hij die straat bedoelde om in te gaan, dus reed 'm doodleuk voorbij om bij de stoplichten links te gaan. Heb dat wel vaker, is dat erg op examen?

Laatste stukje. Moest stoplicht naar links, en dan naar rechts. Was 2 rijstroken, een voor rechtdoor en een voor rechtsaf. Natuurlijk kwam ik scheef midden op de weg uit , en nam ik de linker. Meteen kijken en richting aan (dat ging netjes), maar toen dacht ik dat ik er niet tussen kon. Instructeur gaf draai aan stuur, kon blijkbaar wel...

Krijg je ook nog zo'n "wat vond je ervan?" vraag . Leek me op zich wel duidelijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')