abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81176010
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Examinator . Maar verder reed ik netjes, zei ie. Ik was zo nerveus, ik schoot keihard in de lach.
Wel lullig. Als je niet zo best kan rijden geef dan een 5 ofzo, maar om nou meteen een 3 te geven en dat zo te zeggen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:51:00 #252
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81179170
Vandaag laatste dag gehad van 6-daags hij zij dat hij er wel vertrouwen in had maar dat ik wel mijn hoofd er bij moest houden.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81181061
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]
Als ik m'n rijbewijs heb, trek ik gewoon in z'n 2 door naar de 50 en dan in z'n 3.

Gefefliciteerd FF91
Vandaar dat ik altijd zo traag optrek vergeleken met de rest van het verkeer. Maar tijdwinst boek je er bijna niet mee. Overigs bedankt.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef Joosterd het volgende:
Vandaag laatste dag gehad van 6-daags hij zij dat hij er wel vertrouwen in had maar dat ik wel mijn hoofd er bij moest houden.
Belangrijkste is natuurlijk dat jij er vertrouwen in hebt.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:58:36 #254
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81181321
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Wel lullig. Als je niet zo best kan rijden geef dan een 5 ofzo, maar om nou meteen een 3 te geven en dat zo te zeggen
Niet dat ik niet kon rijden, had de vrijstellingen behaald en hij heeft niets gezegd over het kijkgedrag, geen ingreep of opmerking of wat dan ook, ik liep alleen enorm te kloten met de koppeling waardoor hij twee keer afsloeg .
Tap tap tap
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:05:39 #255
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81181550
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet dat ik niet kon rijden, had de vrijstellingen behaald en hij heeft niets gezegd over het kijkgedrag, geen ingreep of opmerking of wat dan ook, ik liep alleen enorm te kloten met de koppeling waardoor hij twee keer afsloeg .
Wel netjes dat je kijkgedrag goed was
Volgens mijn instructeur staat hij er bijna standaard bij iedereen op
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81186579
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef monsterd. het volgende:
Okee! Nou spannend iig! Mijn auto staat hier al 3 weken voor de deur gelukkig, duurde dik 2 weken voordat hij afgeleverd werd.. Maar dat kwam meer omdat de garagehouder veel in zutphen kwam. Dus die heeft hem gebracht vanuit Amersfoort.
Vanochtend opgehaald in Ede. Moest een stukje snelweg rijden. M'n moeder (die geen rijbewijs heeft) naast me. Ging goed. M'n moeder zegt zelf dat ze het niet eng vond, maar ik zag wel dat ze af en toe de gordel strakker vast pakte!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef twiFight het volgende:
Hopelijk kun je 'm wat kwijt Hier in de straat past er geen Twingo meer tussen, helaas. Oude wijk, smalle straatjes
We hebben parkeervakken voor de deur... Wordt nog wel even vechten want de overburen hebben ook een handje om de auto er neer te zetten (in plaats van achter hun huis waar hun parkeervakken zitten).
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:43:06 #257
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81187276
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:26 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Vanochtend opgehaald in Ede. Moest een stukje snelweg rijden. M'n moeder (die geen rijbewijs heeft) naast me. Ging goed. M'n moeder zegt zelf dat ze het niet eng vond, maar ik zag wel dat ze af en toe de gordel strakker vast pakte!
[..]
Nouja, in jezelf geloven dat je het echt kan is toch het belangrijkste. Mijn vriend zit ook heel gespannen naast mij in de auto terwijl hij zelf ook geen rijbewijs heeft. Mijn moeder daarintegen vond het gewoon prima.
quote:
We hebben parkeervakken voor de deur... Wordt nog wel even vechten want de overburen hebben ook een handje om de auto er neer te zetten (in plaats van achter hun huis waar hun parkeervakken zitten).
Wij hebben dus een tekort aan parkeervakken.. Veel buren hebben 2 auto's.. & aangezien mijn auto ook als onze 2e telt staat die van mij nu in onze voortuin/oprit
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:22:56 #258
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81189081
quote:

[..]

Ik moest hardop lachen,ik ben nogal visueel ingesteld.'Gaat goed he mam?' 'Jaja..' *Trekt gordel nog strakker*
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:34:15 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81192121
Haha. Ik krijg van mijn vriendin of vrienden nog wel eens de opmerking of ik bang ben wanneer ik bij ze in de auto zit. Ik vind het gewoon relaxt zitten om met mijn rechterarm omhoog te zitten en dan die handgreep beet te pakken. Heeft verder niks met hoe de ander rijdt te maken, ik vind het gewoon lekker zitten. Maar dan denken ze dat ik panisch bij ze in de auto zit
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 9 mei 2010 @ 10:30:47 #260
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81205162
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef twiFight het volgende:
Haha. Ik krijg van mijn vriendin of vrienden nog wel eens de opmerking of ik bang ben wanneer ik bij ze in de auto zit. Ik vind het gewoon relaxt zitten om met mijn rechterarm omhoog te zitten en dan die handgreep beet te pakken. Heeft verder niks met hoe de ander rijdt te maken, ik vind het gewoon lekker zitten. Maar dan denken ze dat ik panisch bij ze in de auto zit
Ik heb pas een bepaalde angst sinds ik zelf autorij,heel gek.Ik vond mijn vader altijd geweldig rijden,maar toen ik laatst bij hem in de auto zat dacht ik 'Jezus,wat rem jij laat zeg..' Ik zat echt met samengeknepen ogen te wachten tot we op onze voorganger zouden rijden.En ook laatst bij m'n broer.Die sneed een heel stuk rotonde af door er gewoon half overheen te rijden Van die acties die ik écht niet hoef te flikken in m'n lesauto
pi_81205599
Morgen weer rijles
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:30 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb pas een bepaalde angst sinds ik zelf autorij,heel gek.Ik vond mijn vader altijd geweldig rijden,maar toen ik laatst bij hem in de auto zat dacht ik 'Jezus,wat rem jij laat zeg..' Ik zat echt met samengeknepen ogen te wachten tot we op onze voorganger zouden rijden.En ook laatst bij m'n broer.Die sneed een heel stuk rotonde af door er gewoon half overheen te rijden Van die acties die ik écht niet hoef te flikken in m'n lesauto
Herkenbaar . Mijn vader rijdt ook weleens met 80 op een rotonde af. Op het moment dat hij begint met remmen ben ik al bijna klaar met alle handelingen, bewijze van. Zal wel ervaring zijn, want ik heb nooit het gevoel dat hij gevaarlijk rijdt.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:13:36 #262
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81205785
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Morgen weer rijles
[..]

Herkenbaar . Mijn vader rijdt ook weleens met 80 op een rotonde af. Op het moment dat hij begint met remmen ben ik al bijna klaar met alle handelingen, bewijze van. Zal wel ervaring zijn, want ik heb nooit het gevoel dat hij gevaarlijk rijdt.
Mijn vader rijd ook absoluut niet gevaarlijk,en hij rijd al ruim 50 jaar auto.Zijn rij-examen was dan ook super relaxed.Weg bij het CBR,en tien minuten later was hij weer terug en geslaagd.Die kloof is er dan ook regelmatig,hij vind het hele rij-examen van nu totale onzin.En hij kan niet begrijpen dat ik er best veel moeite mee heb (gehad) om te leren rijden.De laatste keer dat ik bij hem in de auto zat was ik dus op de heen weg heel verbaasd dat ie zo reed,en op de terugweg (kwam terug van een feestje) had ik te veel wijn op om er nog alert op te zijn.Uitspraak van mijn vader toen: 'Fijn hoor,dat je nu weet hoe je in geval van nood de auto over kan nemen.Heel fijn ook dat je nu zo veel gedronken hebt dat je het verschil niet meer ziet tussen het stuur en de schakelpook.'
pi_81205937
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mijn vader rijd ook absoluut niet gevaarlijk,en hij rijd al ruim 50 jaar auto.Zijn rij-examen was dan ook super relaxed.Weg bij het CBR,en tien minuten later was hij weer terug en geslaagd.Die kloof is er dan ook regelmatig,hij vind het hele rij-examen van nu totale onzin.En hij kan niet begrijpen dat ik er best veel moeite mee heb (gehad) om te leren rijden.De laatste keer dat ik bij hem in de auto zat was ik dus op de heen weg heel verbaasd dat ie zo reed,en op de terugweg (kwam terug van een feestje) had ik te veel wijn op om er nog alert op te zijn.Uitspraak van mijn vader toen: 'Fijn hoor,dat je nu weet hoe je in geval van nood de auto over kan nemen.Heel fijn ook dat je nu zo veel gedronken hebt dat je het verschil niet meer ziet tussen het stuur en de schakelpook.'

Wow 10 minuten , supersnel.
Mijn vader snapt ook niet dat ik nog geen examendatum heb gepland (ik heb pas 11 lessen gehad)
pi_81206428
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat weet ik toch Ach,we hebben het ook wel heel gezellig Ik wil een datum prikken voor half juli ofzo,dat ligt toch nog verder weg,en dan heb ik in elk geval de tijd om aan de puntjes te werken waar ik aan moet werken En ik wil in een keer slagen,dat is misschien erg ijverig.Maar ik wil het,ik wil het,ik wil het

Is het niet vreemd dat er niemand meer naast je zit? Ik zal denk ik die feedback wel gaan missen.Dat ik te horen krijg waar ik op moet letten,of dat een weg doodloopt als ik dat bord weer eens over het hoofd heb gezien
Ik weet niet welke puntjes nog beter moeten, maar je hoeft iig niet perfect te rijden bij je examen. Het belangrijkste wat je moet laten zien is dat je geen gevaar bent voor het verkeer en veilig rijdt. Allebei mijn examinators (TTT/examen) zeiden dat dat het belangrijkste was. En je leert pas rijden nadat je je rijbewijs hebt gehaald (zoals zovelen zeggen, maar ze hebben wel gelijk).

De eerste keer dat ik alleen reed, was best wel eng (ik geef 't toe ). Ik was echt heel erg gespannen en bang dat er iets ging gebeuren. Maar na een tijdje was dat wel over (gelukkig).
Ik stelde altijd veel vragen aan mijn instructeur(s) en ik wilde telkens bevestiging. Ik merk dat ik nu ook commentaar geef op mijn eigen rijstijl (of op die van anderen) en best veel nutteloze vragen stel als een van mijn ouders bij mij in de auto zit. Ik moet dat echt afleren.

Enne, zelfs als je in zo'n doodlopende straat rijdt (en dat geloof ik echt niet), dan kun je alsnog omkeren. Dat is echt geen probleem! En je gaat ook geen belangrijke dingen over het hoofd zien. Als je het eenmaal zelf moet doen, dan wil je echt niet ergens tegenaan rijden.

Ik heb nu al twee bijna aanrijdingen gehad: eerste keer was er een auto die zijn richtingaanwijzer naar rechts aan had (op rotonde) en ik dacht dat ik ervoor kon, maar hij reed door! Dankzij mijn gillende moeder zag ik dat ie door reed Tweede keer was er een dom wijf die uit een uitrit reed en gewoon de weg op wilde knallen, terwijl ik daar reed! Ik gooide het stuur gewoon om (zonder te kijken in mijn spiegels! Oops ) en ontweek die auto. De straat was wel leeg (dat had ik ~5 seconde eerder gezien), maarja, er kan toch altijd een fietser midden op de weg en links in je dode hoek zitten? ( )
quote:
Zo herkenbaar! Mijn moeder vond dat ik wel goed kon rijden, maar ondertussen zat ze toch stijf in de auto (doet ze bij mijn vader nooit). Ik denk dat het met de tijd wel goed komt
  zondag 9 mei 2010 @ 11:45:30 #265
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81206569
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Wow 10 minuten , supersnel.
Mijn vader snapt ook niet dat ik nog geen examendatum heb gepland (ik heb pas 11 lessen gehad)
11 lessen is inderdaad erg vroeg. Maar als je weet dat je een beetje kan rijden en hoeveel lessen je gemiddeld neemt zou ik het vroeg aanvragen omdat er best een tijd overheen gehad voordat je pas echt op komt.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:47:40 #266
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81206628
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:39 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

.

De eerste keer dat ik alleen reed, was best wel eng (ik geef 't toe ). Ik was echt heel erg gespannen en bang dat er iets ging gebeuren. Maar na een tijdje was dat wel over (gelukkig).
Ik stelde altijd veel vragen aan mijn instructeur(s) en ik wilde telkens bevestiging. Ik merk dat ik nu ook commentaar geef op mijn eigen rijstijl (of op die van anderen) en best veel nutteloze vragen stel als een van mijn ouders bij mij in de auto zit. Ik moet dat echt afleren.
Dat doe ik ook . Ik leg steeds verantwoording af tegen degene die naast me zit in de auto waarom ik iets doe vet stom eigenlijk ..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_81207199
Ik ga over een tijdje beginnen met mijn motor rijles
Eerst ff de theorie goed leren
  zondag 9 mei 2010 @ 12:18:00 #268
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81207441
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga over een tijdje beginnen met mijn motor rijles
Eerst ff de theorie goed leren
Ook succes
pi_81207497
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:18 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ook succes
Dankje, met de theorie verwacht ik geen problemen
  zondag 9 mei 2010 @ 12:23:45 #270
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81207637
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dankje, met de theorie verwacht ik geen problemen
Theorie vond ik goed te doen voor de auto, Dinsdag afrijden in de praktijk Ik weet dat ik het kan maar je weet maar nooit wat er gebeurd.
pi_81207671
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:23 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Theorie vond ik goed te doen voor de auto, Dinsdag afrijden in de praktijk Ik weet dat ik het kan maar je weet maar nooit wat er gebeurd.
Succes.

Het sleutelwoord voor mij was kalm blijven. Rustig handelen..rustig kijken.
En als je dan je eigen auto hebt..hoppa gaspedaal intrappen

Tijdens me eindexamen ben ik nog bijna geflitst
En ik had een oud politie agent naast me zitten

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 12:25:30 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 12:25:56 #272
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81207711
Degene die geinteresseerd zijn in autotheorie mogen me PM'men of een kijkje nemen op de piratenbaai. Ik denk niet dat ik mag linken, namelijk
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 9 mei 2010 @ 12:32:30 #273
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81207901
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Succes.

Het sleutelwoord voor mij was kalm blijven. Rustig handelen..rustig kijken.
En als je dan je eigen auto hebt..hoppa gaspedaal intrappen

Tijdens me eindexamen ben ik nog bijna geflitst
En ik had een oud politie agent naast me zitten
Klopt bij Tussentijdse toets was ik ook enorm rustig , en ging het ook bijna perfect
pi_81207987
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Klopt bij Tussentijdse toets was ik ook enorm rustig , en ging het ook bijna perfect
Dus gewoon kalm blijven, ook al valt de motor uit ofzo...hou die rust.
Post het ff hoe t ging
  zondag 9 mei 2010 @ 12:37:26 #275
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81208104
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dus gewoon kalm blijven, ook al valt de motor uit ofzo...hou die rust.
Post het ff hoe t ging
Zal ik doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')