Wanneer moest ik waar zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:39 schreef jna het volgende:
Ben je nog naar m'n buurvrouw gaan kijken Luccie?
Ik heb zelf een weekje genomen.quote:
Beaquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer moest ik waar zijn?Ik weet helemaal van niets.
Ik heb haar gezien.quote:
Vanwege die raddraaiersquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Station Sloterdijk in A'dam is ontruimd
Klopt, ik geb A'dam ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Station Sloterdijk in A'dam is ontruimd
Treinpics heavenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik geb A'dam ook niet gehaaldIk zat in 1 van de treinen waar aan de noodrem is getrokken, waarna we over het spoor terug nsar Haarlem zijn gelopen
Nu maar terug naar Delft, want Leiden was ook niet te bereiken vanuit Delft
Wat een gekut zeg
Nah, het was te druk om mijn mobiel te kunnen pakken; ik kon letterlijk mijn armen niet bewegen in de treinquote:
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef Piles het volgende:
Tis een lekker zooitje om Amsterdam iig
Stations ontruimd, treinen stil op het spoor, hooligans onderweg...
Lekker bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
PffffMet veel moeite in Leiden gekomen, half uur naar Citymoves ofzo gelopen, was het uitverkocht, kon ik weer terug
Wat een kankerdag zeg
Ja pfffquote:
Koninginnedag moet je ook gewoon in je eigen stad/dorp vierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pfffEn gister ook al geen Koninginnenach gedaan omdat het zulk kutweer was
Volgend jaar zit ik wel weer gewoon in het buitenland zoals normaal.
Mja, maar niemand bleef in Delftquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Koninginnedag moet je ook gewoon in je eigen stad/dorp vieren![]()
Dit jaar heb ik alles overgeslagen, het moet wel zomers zijn
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaatquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'vroeger' nog wel de behoefte om een keer naar Amsterdam te gaan, maar dat hoeft voor mij ook niet meer
Heb ik geen/amper vrienden zittenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En aan de andere kant van het land was ook geen optie?
Leiden was volgens mij ook veel leuker, maar daar haakte iedereen voor af gisterquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaat
Dat had ik gisteren dus ook.. Toen ben ik maar 's-avonds gaan trainen.. 10 minuten na thuiskomst ging het flink regenen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pfffEn gister ook al geen Koninginnenach gedaan omdat het zulk kutweer was
Volgend jaar zit ik wel weer gewoon in het buitenland zoals normaal.
Mja, op dat moment liep ik net in fucking Leiderdorp naar de bushalte te zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus ook.. Toen ben ik maar 's-avonds gaan trainen.. 10 minuten na thuiskomst ging het flink regenen.
Je hebt wel een leuke tournee gemaakt afgelopen 24 uur hè?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, op dat moment liep ik net in fucking Leiderdorp naar de bushalte te zoeken
Ik ben ook genezen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaat
Ja, en ik zat aan de Leidenkant, dus daar is echt geen fuck te belevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef PieterBas het volgende:
Er zijn twee dingen interessant in Leiderdorp.. de McDonalds en het pannenkoekhuis langs de A4
Ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke tournee gemaakt afgelopen 24 uur hè?
inkoop zijn die dingen iets van 10 centquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook genezen hoor
Gisteren gezien hoe een van de podia bij ons gouden zaken deed door poncho's te verkopen voor 2 euro. Van die simpele plastic dingetjes die je voor 50 cent ofzo kunt kopen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef Piles het volgende:
Sjesus Luc, dacht ik eindelijk dat er weer eens iemand was
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]3 uur stilte in het topic en jij maar F5'en.
Luctor, is Twitter niks voor jou?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Maar ik kijk regelmatig in MyAT ja, en kom je weer zo'n twitterbericht van jou tegen
uhm... Nee, daar doe ik niet aan mee. Twitter.quote:
Je doet hier exact hetzelfdequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... Nee, daar doe ik niet aan mee. Twitter.
Jeweettoch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ben je er zeker van dat iemand het leest, op Twitter moeten mensen abonneren
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier reageer ik ook op anderen.
Maar eigenlijk wil je me dus gewoon weg hebben van FOK!.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik zie Luctor en andere Zeeuwen als concurrentie
Ook jaquote:
Luc!quote:
en die doet met met Take Me Out??!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OMGWaar hebben ze die homo vandaan.
![]()
quote:
Reksquote:
quote:
Stelletje levenlozenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik verveel meIedereen is weg of heeft al wat te doen vandaag
Ik haat hetquote:
Wat doe jij hier dan?quote:
Helemaal niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Wat hebben jullie gedaan op Koninginnedag?
Mjaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Fok hè
Balen zeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niks
Zouden 2 vrienden hierheen komen, maar 1 was ziek, dus ging niet door. En het weer was niet mooi genoeg om een beetje buiten te staan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Wat hebben jullie gedaan op Koninginnedag?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik geb A'dam ook niet gehaaldIk zat in 1 van de treinen waar aan de noodrem is getrokken, waarna we over het spoor terug nsar Haarlem zijn gelopen
Nu maar terug naar Delft, want Leiden was ook niet te bereiken vanuit Delft
Wat een gekut zeg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
PffffMet veel moeite in Leiden gekomen, half uur naar Citymoves ofzo gelopen, was het uitverkocht, kon ik weer terug
Wat een kankerdag zeg
Ja, beetje welquote:
Ga je maar schoonmaken of kokenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
MjaMeeste vrienden zijn naar ouders, huisgenoot is naar ouders
Komen dan vanavond wel 2 vrienden langs, maar pas om 22.30
i
Ja, ik ga wel ff lekker koken vandaag denk ik jaquote:
Je had toch paar weken niks te doen? Of zijn die al om?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Gelukkig nu vakantieOh wacht, dat heb ik niet
Je roots, wat doen zequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Voelt vreemd om in een andere account te posten.. ben te lui om m te veranderen.
Dat was begin aprilquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je had toch paar weken niks te doen? Of zijn die al om?
Ik heb nu wel 2 relaxte weken: woensdag en vrijdag vrij, volgende week maandag, donderdag en vrijdag vrij
quote:
JE ROOTS, WAT DOEN ZE?!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Gister sprak ik een zinnetje in een Fries accent.
Sorry.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
Uitnodiging voor sollicitatiegesprek gehad!
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.quote:
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?
Ik begon meestal maar 2 / 3 maanden van te voren![]()
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.
14:00 denk ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe laat lag je er in? Dan weet ik of ik er iets van kan zeggen
Wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Ja maar meer het idee dat veel stageplaatsen al vergeven zijn rond mei.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
Ik had bij deze stage een week van tevoren het geregeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
I know! Ik heb ook weer eens een wilde nacht gehad.
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?
Nou, na deze post zou ik meegaan Piles!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.* Dzjenn. houdt van haar eigen bed.
Oh, of ga je mee?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.* Dzjenn. houdt van haar eigen bed.
Oh, of ga je mee?
Oh wow, dan ben je goed bezig geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja, slettebak-Harm was acuut jaloers mensen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nou, na deze post zou ik meegaan Piles!![]()
Zet 'm op jonge
Ja, wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik prefereer toch echt een bed boven een trein.
Ja maar nu ben je alweer een paar jaartjes ouder Pillie, dan verander je geestelijk ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar neh, das toch niks voor mijKan nu wel weer eens proberen of ik het nu wel leuk vind, maar ik weet het antwoord al
uhm... ik vind zo'n sprinter alles behalve comfortabelquote:
Dat werkt in dit geval eerder in het nadeel denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je alweer een paar jaartjes ouder Pillie, dan verander je geestelijk ook
Ooooh, stomme burgerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat werkt in dit geval eerder in het nadeel denk ik
Dan zal ik het volgend jaar wel extra goed doen, als compensatiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, m'n studententijd is nu officieel voorbij
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zal ik het volgend jaar wel extra goed doen, als compensatie
Mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJaar studievertraging dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie vraag, nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Piles en Luccie, gaan jullie op bevrijdingsdag ook naar het festival in Vlissingen (de gekstuhhh)?
Dat heb ik toch al, dus carequote:
Als het je leuk lijkt, gewoon doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al, dus careIk hoef niet zo nodig binnen 6 jaar klaar te zijn. Plus, ik leer er wel enorm veel van
Maar ik vind het maar eng enzo, dus ik weet nog niet of ik het ga doen
Ja, dat weet ik pas als ik het aan het doen ben hèquote:
Iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik pas als ik het aan het doen ben hèEn de functies zijn nog niet verdeeld, dus dat maakt het ook lastig
Misschien moet ik het maar gewoon doen; ogen dicht en in het diepe springen
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
IddEn als je verzuipt halen je mede-bestuursleden je wel boven toch?
Lekker op tijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had bij deze stage een week van tevoren het geregeld
Wie komen er (qua artiestenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Piles en Luccie, gaan jullie op bevrijdingsdag ook naar het festival in Vlissingen (de gekstuhhh)?
Luilak ben je ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie komen er (qua artiesten)?
Vette namenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie komen er (qua artiesten)?
Vergeet Danny Vera nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vette namen
C-mon & Kypski
Zwart Licht
Bart B More
Michel de Hey
en Boris
Wie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet Danny Vera niet![]()
Was de enige die ik kende, met C-mon & Kypski
Is het erg als ik er geen één ken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vette namen
C-mon & Kypski
Zwart Licht
Bart B More
Michel de Hey
en Boris
Boris ken je toch wel? Die gay van zo'n Idols-achtig programma?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik er geen één ken?
Ik ben niet thuis in dat genrequote:
Vorige week live gezien, met alleen een contrabas erbij. Klonk echt goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat genre
Maar het klinkt wel ok
Zulke programma's kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boris ken je toch wel? Die gay van zo'n Idols-achtig programma?
[ afbeelding ]
Mja mja, het is niet echt mijn soort muziekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige week live gezien, met alleen een contrabas erbij. Klonk echt goed
Nee, ik ook niet -vaak-, maar je hebt toch ook wel eens gekeken in de tijd van Jim/Jamai?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zulke programma's kijk ik nooit.
Ik kan van bijna alle live-muziek warm worden, daarom doe ik zoveel concertenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, het is niet echt mijn soort muziekKan er wel prima naar luisteren maar word er niet echt warm danwel koud van
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan van bijna alle live-muziek warm worden, daarom doe ik zoveel concerten
Rap, R&B, hiphop zijn de enige uitzonderingen denk ik
Goed dat je het zegt, ik zie hem nog steeds als Idols-ding, dus baggerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef jna het volgende:
Hoho, Boris is echt niet meer te vergelijken met zn idols tijd. Qua muziek is ie er 600% op vooruit gegaan
Mja, okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoor
Dat beweert toch ook niemand?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef jna het volgende:
Hoho, Boris is echt niet meer te vergelijken met zn idols tijd. Qua muziek is ie er 600% op vooruit gegaan
Ben zelf naar de Looptroop Rockers en Pete Philly & Perquisite geweest. Superstoerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoor
PP&Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben zelf naar de Looptroop Rockers en Pete Philly & Perquisite geweest. Superstoer
Jammer dat je daar niks meer van hoort iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PP&PJaaren geleden op festival van de TU gezien en dat was echt supergaaf
Zonde inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je daar niks meer van hoort idd
Iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zonde inderdaadNet als dat Room Eleven gestopt is; eeuwig zonde
uh.. nee toen ook niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet -vaak-, maar je hebt toch ook wel eens gekeken in de tijd van Jim/Jamai?
Ja, wat is er nou nog voor echt tofsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Ter compensatie zijn Krezip en Leaf ook gestopt, dat scheelt
Dudequote:
Ik kan zo even niks Nederlands bedenkenquote:
Acda en De Munnik?quote:Gelukkig gaat A&dM nog steeds door
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo even niks Nederlands bedenken
[..]
Acda en De Munnik?![]()
Acda & De Munnikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk luisterde dat vroeger altijd met mijn papa mee, maar nu heb ik meer van ze dan hij
Oh, ik dacht dat je er via Yesse aan kwam, maar je bent echt fanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk luisterde dat vroeger altijd met mijn papa mee, maar nu heb ik meer van ze dan hij
Herontdekt via haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er via Yesse aan kwam, maar je bent echt fanen terecht
Tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Herontdekt via haarHoewel mijn vader het altijd wel luisterde, dus ik kende alles wel
Ja, dat luistert mijn vader ook veel; best tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
Ik heb dat met de oude muziek van Blof, ken alles door m'n zus
Ik moet hun complete discografie weer eens hebben, verloren bij systeemcrashquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat luistert mijn vader ook veel; best tof
Maar gekregen van mijn moeder, van mij moeder dus van mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
Cd van jou, cd van mij. Cd van ons allebei!
Maar gekregen van mijn moeder, van míjn moeder, dus van mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder, dus van mij
Edit maar zo ging ie niet helemaal, geloof ik![]()
Ik wist dat er iets ontbrak.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder, van míjn moeder, dus van mij.
Ik heb het voor jou ontdekt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets ontbrak.Maar kon even niet ontdekken wat.
Lekker meezingnummer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ook net op joetoep gekeken.
Eigenlijk zing ik met alles mee (mits ik alleen ben) (vooral in de auto)quote:
Zingen in de auto.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk zing ik met alles mee (mits ik alleen ben) (vooral in de auto)
Inderdaad.quote:
Tik Tok?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Vooral Tik Tok zingt wel lekker mee dan. En dan als ze dat Tik Tok zingt. Zelf je hoofd ook als een klepel heen en weer meedoen in de auto.![]()
![]()
Oh hemel, als er 1 'nieuw talent' is dat NIET kan zingen, is zij het wel.quote:
Ik ken eigenlijk alleen dat nummer van haar. En vind het wel lekker meeblèren in de auto.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh hemel, als er 1 'nieuw talent' is dat NIET kan zingen, is zij het wel.![]()
Ik vind haar vreselijk.
Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eltse grins foarby zingt trouwens ook lekker mee.
[/twitter]quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[/twitter]
En dat net nu de winkels gesloten zijn.
Niet aanraken dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JaOp zich niet heel erg, hij doet het nog. Maar als ik m raak wordt het geluid zachter
Dan heb je dus ook een breuk in je kabel jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet aanraken dan.
Bij mij heb ik ook zoiets.
Soms doet maar één speaker het en dan moet ik een tikje geven tegen de kabel en dan doet mijn andere speaker het ook weer.
Heb ik al heel lang. En heb de kabels al eens vervangen maar binnen de kortste keren was het weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook een breuk in je kabel ja
Mijn vader heeft het grotendeels origineelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet hun complete discografie weer eens hebben, verloren bij systeemcrash
En dan nog 90 minuten en dan is hetquote:
Actueel nieuws, in Friesland?!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, we kijken/lezen het nieuws
Ja echtquote:
Waarschijnlijk hebben ze daar ook satellietbeelden van CNNquote:
Alleen de locatie is nog niet bekendquote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan nog 90 minuten en dan is hetfeest
![]()
Ze hebben een autobom gevonden.quote:
?quote:
Ik las het ook net op de BBC. MAar hij is toch ook al verwijderd?quote:
De dreiging is niet voorbij. Ze weten neit wat er verder in de auto zit.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las het ook net op de BBC. MAar hij is toch ook al verwijderd?
Op FOK! staat dat de bom onschadelijk is gemaakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De dreiging is niet voorbij. Ze weten neit wat er verder in de auto zit.
Ja, inmiddels welquote:Op zondag 2 mei 2010 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op FOK! staat dat de bom onschadelijk is gemaakt.
Dat is weer die vertraging naar jullie toe.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer die vertraging naar jullie toe.
Rookbomquote:
En het had enorm veel slachtoffers kunnen maken.quote:
quote:
Dien!quote:
Ik ben er ook nogquote:
Dean en L.noquote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Hand in Hand Kameraden is toch een stuk makkelijker te onthoudenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:58 schreef jna het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren
Rood en wit wordt kampioen!
Dat kon ik toch nie ruikenquote:
Nee, meer eenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Netjes
Er nog wel wat lol van gehad? Poker neem ik aan?
Hoer opquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ga hier maar klagen, of hier of hier
Oh wacht
Weer naar de V&D geweest?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:04 schreef jna het volgende:
Zo, ben weer thuis. Nog 1 uur, 25 minuten en 10 seconde.
Voor je pa?quote:
*wacht op pics/specsquote:
Heldquote:
Je bent vrij zeker.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
OMG, het blijft hier echt nog de hele dag regenenToch zo maar eens boodschappen doen met de plu dan
Wablief?quote:
quote:
Als je aan het werken bent is het mooi weer. Nu is het aan het regenen, dus zal je wel vrij zijn.quote:
Mja, zondag ben ik doorgaans vrij jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je aan het werken bent is het mooi weer. Nu is het aan het regenen, dus zal je wel vrij zijn.
Hier hetzelfde namelijk.
Ik ook.quote:
Mits niet buiten, jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.Maar met dit weer had je evengoed aan het werk kunnen zijn.
Wees maar niet bang. Het komt ook jullie kant op.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef The_Dean het volgende:
Hier is het nog gewoon droog en vrij vaak zonnig
Ik heb gewoon een kantoorbaantje. Dus hoef niet buiten te zijn daarvoor.quote:
Dat is chill dan inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kantoorbaantje. Dus hoef niet buiten te zijn daarvoor.
succes.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is chill dan inderdaad
Ja, ik ga zo maar eens boodschappen doen
Gaat lukkenquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
NP: Flogging Molly – If I Ever Leave This World Alive
Fucking koningsnummer!
Ga je met mij mee, zit bij een hoveniersbedrijfquote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kantoorbaantje. Dus hoef niet buiten te zijn daarvoor.
Soms zou ik op zich wel buiten willen werken. Vooral afgelopen week toen het zo lekker mooi weer was buiten.![]()
Zet dat nummer op en de regen voel je niet eens meerquote:
Kan ik mijn bureau daar dan buiten platsen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga je met mij mee, zit bij een hoveniersbedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |