Wanneer moest ik waar zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:39 schreef jna het volgende:
Ben je nog naar m'n buurvrouw gaan kijken Luccie?
Ik heb zelf een weekje genomen.quote:
Beaquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer moest ik waar zijn?Ik weet helemaal van niets.
Ik heb haar gezien.quote:
Vanwege die raddraaiersquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Station Sloterdijk in A'dam is ontruimd
Klopt, ik geb A'dam ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Station Sloterdijk in A'dam is ontruimd
Treinpics heavenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik geb A'dam ook niet gehaaldIk zat in 1 van de treinen waar aan de noodrem is getrokken, waarna we over het spoor terug nsar Haarlem zijn gelopen
Nu maar terug naar Delft, want Leiden was ook niet te bereiken vanuit Delft
Wat een gekut zeg
Nah, het was te druk om mijn mobiel te kunnen pakken; ik kon letterlijk mijn armen niet bewegen in de treinquote:
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef Piles het volgende:
Tis een lekker zooitje om Amsterdam iig
Stations ontruimd, treinen stil op het spoor, hooligans onderweg...
Lekker bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
PffffMet veel moeite in Leiden gekomen, half uur naar Citymoves ofzo gelopen, was het uitverkocht, kon ik weer terug
Wat een kankerdag zeg
Ja pfffquote:
Koninginnedag moet je ook gewoon in je eigen stad/dorp vierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pfffEn gister ook al geen Koninginnenach gedaan omdat het zulk kutweer was
Volgend jaar zit ik wel weer gewoon in het buitenland zoals normaal.
Mja, maar niemand bleef in Delftquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Koninginnedag moet je ook gewoon in je eigen stad/dorp vieren![]()
Dit jaar heb ik alles overgeslagen, het moet wel zomers zijn
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaatquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'vroeger' nog wel de behoefte om een keer naar Amsterdam te gaan, maar dat hoeft voor mij ook niet meer
Heb ik geen/amper vrienden zittenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En aan de andere kant van het land was ook geen optie?
Leiden was volgens mij ook veel leuker, maar daar haakte iedereen voor af gisterquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaat
Dat had ik gisteren dus ook.. Toen ben ik maar 's-avonds gaan trainen.. 10 minuten na thuiskomst ging het flink regenen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pfffEn gister ook al geen Koninginnenach gedaan omdat het zulk kutweer was
Volgend jaar zit ik wel weer gewoon in het buitenland zoals normaal.
Mja, op dat moment liep ik net in fucking Leiderdorp naar de bushalte te zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus ook.. Toen ben ik maar 's-avonds gaan trainen.. 10 minuten na thuiskomst ging het flink regenen.
Je hebt wel een leuke tournee gemaakt afgelopen 24 uur hè?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, op dat moment liep ik net in fucking Leiderdorp naar de bushalte te zoeken
Ik ben ook genezen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt helemaal niks aan hè. Helemaal niet omdat heel Nederland er heen gaat
Ja, en ik zat aan de Leidenkant, dus daar is echt geen fuck te belevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef PieterBas het volgende:
Er zijn twee dingen interessant in Leiderdorp.. de McDonalds en het pannenkoekhuis langs de A4
Ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke tournee gemaakt afgelopen 24 uur hè?
inkoop zijn die dingen iets van 10 centquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook genezen hoor
Gisteren gezien hoe een van de podia bij ons gouden zaken deed door poncho's te verkopen voor 2 euro. Van die simpele plastic dingetjes die je voor 50 cent ofzo kunt kopen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef Piles het volgende:
Sjesus Luc, dacht ik eindelijk dat er weer eens iemand was
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]3 uur stilte in het topic en jij maar F5'en.
Luctor, is Twitter niks voor jou?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Maar ik kijk regelmatig in MyAT ja, en kom je weer zo'n twitterbericht van jou tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |