JE ROOTS, WAT DOEN ZE?!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Gister sprak ik een zinnetje in een Fries accent.
Sorry.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
Uitnodiging voor sollicitatiegesprek gehad!
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.quote:
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?
Ik begon meestal maar 2 / 3 maanden van te voren![]()
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.
14:00 denk ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe laat lag je er in? Dan weet ik of ik er iets van kan zeggen
Wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Ja maar meer het idee dat veel stageplaatsen al vergeven zijn rond mei.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
Ik had bij deze stage een week van tevoren het geregeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
I know! Ik heb ook weer eens een wilde nacht gehad.
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?
Nou, na deze post zou ik meegaan Piles!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.* Dzjenn. houdt van haar eigen bed.
Oh, of ga je mee?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.* Dzjenn. houdt van haar eigen bed.
Oh, of ga je mee?
Oh wow, dan ben je goed bezig geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja, slettebak-Harm was acuut jaloers mensen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nou, na deze post zou ik meegaan Piles!![]()
Zet 'm op jonge
Ja, wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik prefereer toch echt een bed boven een trein.
Ja maar nu ben je alweer een paar jaartjes ouder Pillie, dan verander je geestelijk ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar neh, das toch niks voor mijKan nu wel weer eens proberen of ik het nu wel leuk vind, maar ik weet het antwoord al
uhm... ik vind zo'n sprinter alles behalve comfortabelquote:
Dat werkt in dit geval eerder in het nadeel denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je alweer een paar jaartjes ouder Pillie, dan verander je geestelijk ook
Ooooh, stomme burgerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat werkt in dit geval eerder in het nadeel denk ik
Dan zal ik het volgend jaar wel extra goed doen, als compensatiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, m'n studententijd is nu officieel voorbij
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zal ik het volgend jaar wel extra goed doen, als compensatie
Mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJaar studievertraging dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie vraag, nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Piles en Luccie, gaan jullie op bevrijdingsdag ook naar het festival in Vlissingen (de gekstuhhh)?
Dat heb ik toch al, dus carequote:
Als het je leuk lijkt, gewoon doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al, dus careIk hoef niet zo nodig binnen 6 jaar klaar te zijn. Plus, ik leer er wel enorm veel van
Maar ik vind het maar eng enzo, dus ik weet nog niet of ik het ga doen
Ja, dat weet ik pas als ik het aan het doen ben hèquote:
Iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik pas als ik het aan het doen ben hèEn de functies zijn nog niet verdeeld, dus dat maakt het ook lastig
Misschien moet ik het maar gewoon doen; ogen dicht en in het diepe springen
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
IddEn als je verzuipt halen je mede-bestuursleden je wel boven toch?
Lekker op tijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had bij deze stage een week van tevoren het geregeld
Wie komen er (qua artiestenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Piles en Luccie, gaan jullie op bevrijdingsdag ook naar het festival in Vlissingen (de gekstuhhh)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |