Ik hoef Rinus niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:33 schreef laforest het volgende:
Luna, jij mag Rinus hebben, ik neem de kut wel.
Ohh en Rooie Rinus heerscht
Of het is gewoon een kutjosti, met alleen maar autisten die hem grappig vinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Sommige mensen begrijpen Rinus gewoon niet, of zijn jaloers op hem.
Tja, dan ga je hem maar haten, omdat je niet weet wat je met je emoties moet.
Hij is hier in Heerenveen man, alle tokkies zijn daarquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of het is gewoon een kutjosti, met alleen maar autisten die hem grappig vinden.
Jij vindt zijn zoon Lorenzo zeker ook heel goed?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil 'm ook zien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is hier in Heerenveen man, alle tokkies zijn daar
Ja, best wel. Hij houdt van honkytonky-muziek. Net als ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij vindt zijn zoon Lorenzo zeker ook heel goed?
Gast, typ normaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef -Datdus- het volgende:
erhmm. ik was er even niet bij. wat ikz ei van je hebt ghelemaal gelijk dleuna
greotnjes ehquote:
Luie zak.quote:
Stoer hoor.quote:
Ik wil ook 20.000quote:
Ja maar ik heb zondag een verjaardagquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil ook 20.000
En morgen red je de 20.000 niet hoor... en de 2 dagen daarna ook nietJe moet 2 dagen bijkomen na morgen
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh... we kunnen ook gewoon in één keer doorgaan hoor.
Nee-hee.quote:
Bek dichtquote:
NEE.quote:
Noujuist wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn bek niet dicht houdenWant daar doe ik Luna geen plezier mee
Kan niet. Dan is ze naar een verjaardagquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vraag haar dat zondag maar weer![]()
Jij hebt haar nummer niet eens?! whahahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Dan is ze naar een verjaardag
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij hebt haar nummer niet eens?! whahaha
Zo. Wat stoer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij hebt haar nummer niet eens?! whahaha
De tokkies bedoel jequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef henrydg het volgende:
Wat hoor ik nu toch, Rinus is kut?!
Ja, dat is hij inderdaad, Rinus is kut.
En al die zogenaamde Rinus-aanbidders ook![]()
Ksst!quote:
Crewbashquote:
Wa?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga straks naar vriendlief
Ja... is dat zo raar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef henrydg het volgende:
DeLuna gaat zometeen naar haar stoute vriendje?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga straks naar vriendlief
LAAT MAAAAHAAAARquote:
Nee maar wel AdvancedPowerquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Zeg even voor de duidelijkheid, mijn vriend is dus niet The_Chosen_1
Dat was inderdaad nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Veel plezierquote:
Goedzo die ontkenning!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goedzo die ontkenning!oh ik zie je net aankomen fietsen.
![]()
Ik post vanaf nu ook met vertraging hoor! Alhoewel luna toch al het werk moet doen
Als konijnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha.
[ afbeelding ]
quote:
Was jij niet wegquote:
Hey ik dacht dat je even naar de badkamer ging om je op tefrissenquote:
Opgekut met die baggeruser.quote:
Nee, ik zit hier primaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat je even naar de badkamer ging om je op tefrissenSnel met je telefoon misbruik maken van mijn wireless network!
Kom maar snel weer hierheen
Even denken.quote:
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.quote:
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.
Nou enquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachen![]()
![]()
Dat deed je alquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.
balen... Maar ik heb LUNA!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachen![]()
![]()
Waarom zou je dat willen doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze niet)
jij was toch weheg??quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze niet)
Waarom vertel je dat aan mij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het van die stereotype 14 jarige sletjes zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen? Dat laten struikelen dan he.
Het grappige is er wel weer vanaf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat aan mij?
Ik was erbij weet jeIk heb er geen geheugenverlies aan overgehouden ofzo!
het heeft zijn hoogte en diepte punten jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
TC1Is dat nou leuk? In een droom leven?
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)quote:
Diep donker grot zeker nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
het heeft zijn hoogte en diepte punten ja
Hah wat toevallig volgens het systeem heb je nu hetzelfde IP als Tong80.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)
Hij leest zeker weer mee hehquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |