Het is BakkerBard!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:01 schreef Multivitamine het volgende:
Hallon Silvana18,
Ik heb intresse in u opleiding voor 1 jaar assistend bakker.. Maar ik had dan nog wel een vraag. Hoe diep gaat deze in op bakken enne kan ik ook na een jaar zo goed worden als bakkerbart?
Nou, tot ziens
Jaap
Ik denk dat je dan voor een minor kan kiezen daarna. Dát zijn opleidingen over de beroepen die je aanhaalde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef Argo het volgende:
Ik mis wel de opleiding metselaar, klompen maker, boer. Is dit te hoog gegrepen voor in een jaar ? En ik heb nog een vraag als de capaciteit van de deelnemer erg hoog is, kan het dan ook in 1 half jaar ?
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
handig voor het biljartenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zetten
goeie keus
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Koko_Banana het volgende:
laatste bezoek: 19 minuten, 5 seconden geleden.
We hebben haar weggepest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?quote:
Mjah, hopelijk wel in 1 jaar tijd dan !quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dankjewel en ik zie je vast wel eens lopen op school!
Groeten, Karel
Nee die duurt zelfs 2 jaar, omdat het niveau aanzienlijk hoger ligt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:08 schreef numero_uno het volgende:
[..]
is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef Argo het volgende:
Ik zou graag eigenlijk wel beroeps vlieger willen worden, ik neem aan dat dit in de toekomst kan ? En aan alle fokkers Ik denk dat ik jullie in September dan zie op de school! Waar komt die eigenlijk te liggen ? Of zijn er meerdere locaties ? Ik ben al extra met school gestopt ze hebben me tegen gehouden, maar ik zei ik heb geen diploma nodig ik kan zo ook een erkend diploma halen!
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
wordt dat dan niet eerder een soort opvangquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef henrydg het volgende:
Alle Fokkers op dezelfde school, dan kun je lachen
KLM.nlquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.Het leven kan niet meer slechter als dit gaan, tenzij ik natuurlijk kreeg te horen dat dit doorgestoken kaart is, en ik voor de gek word gehouden. Maar die kans dat dat gebeurd op fok, dat is heel erg nihil!
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
Die ik volgquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom sluit het perfect aan bij de opleiding toezicht houder!
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dan met leuke topics van AP die we allemaal in het echt kunnen meemaken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:26 schreef poo het volgende:
hey silvana!
ik zie deze topic nu en dacht hebben jullie ook een geschiedenis opleiding op mbo? ik wilde eigenlijk naar de uni maar mijn vrienden waarderen dit niet zo![]()
ik hoor graag van je.
groet.
Maar Michielos is fakequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturen?
En de landing de elfde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
begrafenis de 12e danquote:
Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?quote:
ik hoop het niet ik wil niet met tokkies als jij in de klas zittenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
ik hoop het niet ik wil niet met tokkies als jij in de klas zitten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
Moedig hem nou niet aan! Ik ben heulemaal geen tokkie! Maar de directeur heeft, mijn zusje..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt de man met de slimme vriendenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
Dat duurt minimaal 4 jaar het niveau ligt erg hoog!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil putjes schepper worden graag zou ik willen horen of dat mogelijk is.
M.v.g -DatDus-
ik ben zo slim dat het nu mijn vrienden niet meer zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:34 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zegt de man met de slimme vrienden
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil putjes schepper worden graag zou ik willen horen of dat mogelijk is.
M.v.g -DatDus-
Ts is zelf aan het leren, ts wilt waarschijnlijke eerst iedere opleiding testen. Dus dat wordt hard werken!quote:
Niet vergeten je bent pas begonnen het duurt een jaar heh!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,
HenryDG
Toezichthouder (in opleiding) SilvanaCollege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |