is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?quote:
Mjah, hopelijk wel in 1 jaar tijd dan !quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dankjewel en ik zie je vast wel eens lopen op school!
Groeten, Karel
Nee die duurt zelfs 2 jaar, omdat het niveau aanzienlijk hoger ligt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:08 schreef numero_uno het volgende:
[..]
is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef Argo het volgende:
Ik zou graag eigenlijk wel beroeps vlieger willen worden, ik neem aan dat dit in de toekomst kan ? En aan alle fokkers Ik denk dat ik jullie in September dan zie op de school! Waar komt die eigenlijk te liggen ? Of zijn er meerdere locaties ? Ik ben al extra met school gestopt ze hebben me tegen gehouden, maar ik zei ik heb geen diploma nodig ik kan zo ook een erkend diploma halen!
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
wordt dat dan niet eerder een soort opvangquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef henrydg het volgende:
Alle Fokkers op dezelfde school, dan kun je lachen
KLM.nlquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.Het leven kan niet meer slechter als dit gaan, tenzij ik natuurlijk kreeg te horen dat dit doorgestoken kaart is, en ik voor de gek word gehouden. Maar die kans dat dat gebeurd op fok, dat is heel erg nihil!
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
Die ik volgquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom sluit het perfect aan bij de opleiding toezicht houder!
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dan met leuke topics van AP die we allemaal in het echt kunnen meemaken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:26 schreef poo het volgende:
hey silvana!
ik zie deze topic nu en dacht hebben jullie ook een geschiedenis opleiding op mbo? ik wilde eigenlijk naar de uni maar mijn vrienden waarderen dit niet zo![]()
ik hoor graag van je.
groet.
Maar Michielos is fakequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturen?
En de landing de elfde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |