dan mag je je school wel heel snel gaan laten certificeren enzo. Aan officieele diploma's zitten voorwaarden. Zaken waaraan een student moet hebben voldaan, studie-inhoud enzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Silvana18 het volgende:
Multivitamine, Je krijgt een officieel diploma. Die ook wordt ingeschreven bij de staat.
Het is BakkerBard!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:01 schreef Multivitamine het volgende:
Hallon Silvana18,
Ik heb intresse in u opleiding voor 1 jaar assistend bakker.. Maar ik had dan nog wel een vraag. Hoe diep gaat deze in op bakken enne kan ik ook na een jaar zo goed worden als bakkerbart?
Nou, tot ziens
Jaap
Ik denk dat je dan voor een minor kan kiezen daarna. Dát zijn opleidingen over de beroepen die je aanhaalde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef Argo het volgende:
Ik mis wel de opleiding metselaar, klompen maker, boer. Is dit te hoog gegrepen voor in een jaar ? En ik heb nog een vraag als de capaciteit van de deelnemer erg hoog is, kan het dan ook in 1 half jaar ?
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
handig voor het biljartenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zetten
goeie keus
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Koko_Banana het volgende:
laatste bezoek: 19 minuten, 5 seconden geleden.
We hebben haar weggepest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?quote:
Mjah, hopelijk wel in 1 jaar tijd dan !quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dankjewel en ik zie je vast wel eens lopen op school!
Groeten, Karel
Nee die duurt zelfs 2 jaar, omdat het niveau aanzienlijk hoger ligt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:08 schreef numero_uno het volgende:
[..]
is dit een minor van de pittige opleiding scheuren?
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef Argo het volgende:
Ik zou graag eigenlijk wel beroeps vlieger willen worden, ik neem aan dat dit in de toekomst kan ? En aan alle fokkers Ik denk dat ik jullie in September dan zie op de school! Waar komt die eigenlijk te liggen ? Of zijn er meerdere locaties ? Ik ben al extra met school gestopt ze hebben me tegen gehouden, maar ik zei ik heb geen diploma nodig ik kan zo ook een erkend diploma halen!
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
wordt dat dan niet eerder een soort opvangquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef henrydg het volgende:
Alle Fokkers op dezelfde school, dan kun je lachen
KLM.nlquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei dan moet ik met de volgende ronde mee doen ? Ik neem in dat op 11 september, weer nieuwe rondes starten ? Dit is eigenlijk al levens lang mijn droom geweest. En nu komt hij misschien wel uit! En dat in een jaar, en ik ben gewoon lekker met school gestopt.Het leven kan niet meer slechter als dit gaan, tenzij ik natuurlijk kreeg te horen dat dit doorgestoken kaart is, en ik voor de gek word gehouden. Maar die kans dat dat gebeurd op fok, dat is heel erg nihil!
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wordt dat dan niet eerder een soort opvang?
Die ik volgquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom sluit het perfect aan bij de opleiding toezicht houder!
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk krijg je ook zon stroom pistooltje! Dus met jou moet ik al geen ruzie maken!
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dan met leuke topics van AP die we allemaal in het echt kunnen meemaken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:26 schreef poo het volgende:
hey silvana!
ik zie deze topic nu en dacht hebben jullie ook een geschiedenis opleiding op mbo? ik wilde eigenlijk naar de uni maar mijn vrienden waarderen dit niet zo![]()
ik hoor graag van je.
groet.
Maar Michielos is fakequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kunnen we michelos dan niet gewoon op AP afsturen?
En de landing de elfde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In één jaar kan je alleen leren opstijgen en vliegen. Brevetuitreiking is op 10 september.
begrafenis de 12e danquote:
Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?quote:
ik hoop het niet ik wil niet met tokkies als jij in de klas zittenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
ik hoop het niet ik wil niet met tokkies als jij in de klas zitten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
Moedig hem nou niet aan! Ik ben heulemaal geen tokkie! Maar de directeur heeft, mijn zusje..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt de man met de slimme vriendenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:
[..]
Dat duurt minimaal 4 jaar het niveau ligt erg hoog!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil putjes schepper worden graag zou ik willen horen of dat mogelijk is.
M.v.g -DatDus-
ik ben zo slim dat het nu mijn vrienden niet meer zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:34 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zegt de man met de slimme vrienden
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil putjes schepper worden graag zou ik willen horen of dat mogelijk is.
M.v.g -DatDus-
Ts is zelf aan het leren, ts wilt waarschijnlijke eerst iedere opleiding testen. Dus dat wordt hard werken!quote:
Niet vergeten je bent pas begonnen het duurt een jaar heh!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,
HenryDG
Toezichthouder (in opleiding) SilvanaCollege
Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,
HenryDG
Toezichthouder SilvanaCollege
hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
HenryDG
Toezichthouder SilvanaCollege
Dit lijkt me ook een leuk beroep wellicht komen we in dezelfde klas! Het word denk ik wel Assistent straten maker op zee, of assistend ligt eraan. Want dit is ook een college waar je assistend bakker kan doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?
je post in ONZquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Voor deze mensen wil ik grag wat betekenen.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
Wij zijn bijna allemaal serieus. De vragen zijn gewoon uit pure interesse.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
Maar mijn vraag of "18" in je nickname verwijst naar je leeftijd negeer je geheel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
natuurlijk kunne we een regeling tref fen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef poo het volgende:
[..]
hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.
groet.
Klopt maar deze mensen vind je meestal niet op een forum waar veel jongeren bijeen komen! Ik kan ook geen universaliteit maar dan nog een opleiding kan je altijd doen! Ongeacht hij 1 of 4 jaar duurt. Denk jij dat de door jouw genoemde beroepen momenteel niet kunnen worden gedaan, omdat er geen opleidingen voor zijn ? En in assistent bakker zit trouwens geen toekomst meer. Ze willen op vandaag de dag alleen nog maar een brood of banket bakker, of een allround brood/banket bakker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
Gouden tip:quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
Gut wat denigrerend. Er zijn legio mensen die vrijwillig en met plezier in een fabriek werken. Niet iedereen kan en wil op kantoor zitten. Nee deze mensen zit het niet mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Maar goed dat er ook goede mensen op het forum zijn, ik ben terdege geïnteresseerd in toezichthouders opleiding. Ik wil graag werken bij VNU media op dat ene leuke populaire forum als moderatorquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gouden tip:
voordat je reageert of een topic start op FOK!, kijk eerst even in welk subforum je bezig gaat
Toezichthouder, daar ligt mijn interesse.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef Silvana18 het volgende:
Sibble
Dat is allemaal al geregeld. We hebben alles goed voor elkaar. Alleen het punt is dat we maar 6 opleidingen mogen aanbieden. We zijn nieuwsgierig naar welk van deze opleidingen het populairst zijn zodat we een goede keuze kunnen maken
welke opleiding heb jezelf gedaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
Op zo'n FOK forum zijn veel trieste reacties een vast onderdeel van elk topic, dat is een cultuur op FOK aangezien zij eigenlijk de doelgroep zijn die niet hoger dan HBO kunnen studeren en hun eigen indentiteit nog niet ontwikkeld hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef sibbele het volgende:
[..]
Op zo'n FOK forum zijn veel trieste reacties een vast onderdeel van elk topic, dat is een cultuur op FOK aangezien zij eigenlijk de doelgroep zijn die niet hoger dan HBO kunnen studeren en hun eigen indentiteit nog niet ontwikkeld hebben.
we kunnen je moeilijk serieus nemen als je in het onzin subforum postquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind dit erg spijtig.
Nou, klaarblijkelijk geen Nederlandsquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef Silvana18 het volgende:
Ik heb zelf een universitaire studie onderwijskunde gevolgt.
[..]
Ze is allochtoon je weet zelf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou, klaarblijkelijk geen Nederlands
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou, klaarblijkelijk geen Nederlands
ze begon wel in KLB, wat overigens ook niet het juiste subforum is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
we kunnen je moeilijk serieus nemen als je in het onzin subforum post
... maar niet gehaaltquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef Silvana18 het volgende:
Ik heb zelf een universitaire studie onderwijskunde gevolgt.
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |