dan mag je je school wel heel snel gaan laten certificeren enzo. Aan officieele diploma's zitten voorwaarden. Zaken waaraan een student moet hebben voldaan, studie-inhoud enzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Silvana18 het volgende:
Multivitamine, Je krijgt een officieel diploma. Die ook wordt ingeschreven bij de staat.
Het is BakkerBard!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:01 schreef Multivitamine het volgende:
Hallon Silvana18,
Ik heb intresse in u opleiding voor 1 jaar assistend bakker.. Maar ik had dan nog wel een vraag. Hoe diep gaat deze in op bakken enne kan ik ook na een jaar zo goed worden als bakkerbart?
Nou, tot ziens
Jaap
Ik denk dat je dan voor een minor kan kiezen daarna. Dát zijn opleidingen over de beroepen die je aanhaalde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef Argo het volgende:
Ik mis wel de opleiding metselaar, klompen maker, boer. Is dit te hoog gegrepen voor in een jaar ? En ik heb nog een vraag als de capaciteit van de deelnemer erg hoog is, kan het dan ook in 1 half jaar ?
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Neuh laat maar open BX, er word niet gespamd, gewoon wat vragen gesteld waar FOK!kertjes nogal hilarisch op reageren
handig voor het biljartenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah had het al gezien, vergat na mijn edit alleen om het topic weer open te zetten
goeie keus
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Koko_Banana het volgende:
laatste bezoek: 19 minuten, 5 seconden geleden.
We hebben haar weggepest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |